Ik denk dat laatste, ik vrees dat we die volgend seizoen kwijt zijn.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:11 schreef du_ke het volgende:
Mooi dat Sankoh nu goed en lang is vastgezet. Of lang plezier of veel geld
.
Dikke kans maar liever voor 5 miljoen dan voor 5 tonquote:Op donderdag 7 september 2006 18:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk dat laatste, ik vrees dat we die volgend seizoen kwijt zijn.![]()
'quote:Op donderdag 7 september 2006 19:05 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik weet alleen dat hij laatst niet geslaagd was voor zn inburgeringscursus.
Ik zag vrijdagmiddag Baukelien rennen op het Zuiderdiep...quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:32 schreef Thomas87 het volgende:
PS: Ik zag vanmiddag Mark-Jan door de Herestraat lopen![]()
Holland Sport: "Voorrang: Rechts of links?quote:Op donderdag 7 september 2006 19:05 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik weet alleen dat hij laatst niet geslaagd was voor zn inburgeringscursus. Sankoh was daarna ook bij Holland Sport, en daar bleek ook duidelijk waarom hij niet geslaagd was.
Laten we het hopen voor Oranje...quote:Op donderdag 7 september 2006 18:47 schreef koningdavid het volgende:
Klopt het nou dat Sankoh een Nederlands paspoort wilt en voor Oranje uit wil komen in de toekomst?
Waar ging ze naar toe?quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:26 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ik zag vrijdagmiddag Baukelien rennen op het Zuiderdiep...
doe dan maar veel geld, levert Telstar ook nog een arrdige duit opquote:Op donderdag 7 september 2006 18:11 schreef du_ke het volgende:
Mooi dat Sankoh nu goed en lang is vastgezet. Of lang plezier of veel geld
.
Bron: rtvnoordquote:GRONINGEN - TV Noord zal volgende week donderdag rechtstreeks het UEFA Cup-duel tussen Partizan Belgrado en FC Groningen uitzenden. Ook is er op Radio Noord een rechtstreeks verslag van het 25e Europacupduel van de FC.
De rechtstreekse televisie-uitzending is een mijlpaal in de geschiedenis van TV Noord, want het is voor het eerst dat zo'n belangrijke wedstrijd op TV Noord is te zien.
Dankzij de bemiddeling van FC Groningen konden de onderhandelingen met het Duitse bureau, dat eigenaar is van de tv-rechten, donderdag met een positief resultaat worden afgesloten.
De wedstrijd in Belgrado begint volgende week om 19.00 uur en is zowel op Radio als op TV Noord rechtstreeks te volgen. Of de return in Groningen ook rechtstreeks op TV Noord is te zien, is nog niet duidelijk.
Ziek melden..quote:
Telstar kennende zullen ze wel een clausule in het contract hebben laten opnemen dat ze een bepaald percentage van de verkoop zullen krijgen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:32 schreef du_ke het volgende:
Tja wat zal dat Telstar opleveren daar zat hij maar een half seizoen toch?
Dat gaat er dik inzitten, zullen ze niet blij mee zijnquote:
Lijkt me goed!quote:Lovre maakt debuut in basis van FC Groningen
GRONINGEN - Goran Lovre maakt zondag in de Euroborg tegen Heracles Almelo zijn debuut in de basis van FC Groningen. De 24-jarige Serviër speelt achter de spitsen Glen Salmon en Erik Nevland.
Koen van de Laak is doorgeschoven naar de rechter middenveldpositie van de naar Feyenoord vertrokken Danny Buijs. Alle spelers van FC Groningen zijn fit.
De opstelling van de FC is als volgt: Roorda; Matthijs, Sankoh, Kruiswijk, Van der Linden; Van de Laak, Lovre, Lindgren, Fledderus; Salmon en Nevland.
Bron: RTV Noord
Ow sorry, valt het zo op... Ben ik nu erg kansloos?quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:25 schreef clauwheee het volgende:
Gollem heb jij een zender bij je dat zodra je de woorden kroeg of bier hoort je ineens op komt duiken?
Ik moet nog maar even kijken waar ik donderdagavond ben. Kroeg klinkt wel aanlokkelijk.
pokerquote:
Ik ook! voor 2 minuutjes mee laten doen schiet niet op.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:09 schreef The_Verve het volgende:
Nou, ik had graag Suarez in de basis gezien tegen Heracles.
quote:Uitwedstrijd tegen Partizan live in Euroborg
8 september, 17:30 uur
De UEFA Cup-wedstrijd tussen Partizan Belgrado en FC Groningen is aanstaande donderdag live te zien op de beeldschermen in Euroborg. Vanaf 18.00 uur kunnen fans via Ingang 2 plaatsnemen op de lange zijde, waar ook de horeca-punten open zijn voor consumpties. Toegang is gratis.
Het duel begint om 19.00 uur en wordt live uitgezonden door TV Noord. Radio en TV Noord zenden komende donderdag de wedstrijd Partizan Belgrado-FC Groningen in het kader van de UEFA-cup live uit. RTV Noord heeft de exclusieve rechten verworven voor de wedstrijd. Dit betekent dat voor het eerst in de geschiedenis een Europa Cup-wedstrijd van FC Groningen live en integraal wordt verslagen door de regionale omroep van Groningen.
Bron: FC Groningen
En niet alleen de NOS, alle landelijke media zijn om tequote:
Tja, ik vind wedstrijdritme een overschat begrip. Dat ze conditioneel nog niet 100% zijn zou ik me nog kunnen voorstellen, maar daarvoor zijn de 70e minuut-wissels.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
Bruno heeft nog geen wedstrijd ritme, ik denk dat hij wel zal invallen.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
Zou God een groen-wit hart hebben?
Hoeveel heb jij vanacht gezopenquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:01 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
![]()
Als Hij tenminste verstandt van voetbal heeft![]()
Blijkbaar kan jij er ook wel wat vanquote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:55 schreef Thomas87 het volgende:
[..]
Blijkbaar kan jij er ook wel wat van![]()
![]()
Tegen NEC werd er ook gezegd dat iedereen fit was, maar Bruno Silva zat gewoon op de tribune. Die is zo vaak geblesseerd dat hij waarschijnlijk al niet meer wordt meegerekend in dit soort berichten.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:21 schreef The_Verve het volgende:
Iedereen is fit en Matthijs speelt rechtsback. Goed bezig, Jans...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |