God laten we het hopen, zou toch wel erg zuur zijn als die wedstrijd nergens te zien is zeg..quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:28 schreef Joagertje het volgende:
Hoor geruchten op internet dat de wedstrijd waarschijnlijk live door TVNoord zal worden uitgezondenDit lijkt me een stuk beter dan zo'n kut samenvatting bij de NOS
Je bedoelt jammer voor Danny Buijs?quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:08 schreef mark_03 het volgende:
Jammer van Danny Buijs, maar verwacht toch wel weer een goed seizoen.
Nou idd! Qua selectieniveau gaat hij er niet op vooruit...quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Je bedoelt jammer voor Danny Buijs?
U snapt mij, Meneer Gollem.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:28 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Nou idd! Qua selectieniveau gaat hij er niet op vooruit...
FF off-topic... was het gister erg slecht of viel het wel mee (wie waren er wissel)?quote:Op zondag 3 september 2006 16:12 schreef Grunner het volgende:
Als alles mee zit ga ik ook met de auto naar Belgrado. Kan niet wachten!
quote:Buijs: “Het is allemaal snel gegaan”
3 september, 23:16 uur
Hij was twee weken geleden nog uitblinker in de thuiswedstrijd tegen Feyenoord. Afgelopen woensdag tekende hij uitgerekend bij die club een driejarig contract. Vlak voor de transferdeadline maakte hij de overstap. Danny Buijs met zijn verhaal over de afgelopen dagen.
Drie dagen nadat hij een contract tekende bij de club waar hij eerder al tien jaar in de jeugd speelde, vertelt Buijs zijn verhaal over de hectische periode die hij achter de rug heeft. “Het is de afgelopen dagen allemaal heel erg snel gegaan. Deze week ben ik eigenlijk geleefd. Na de training van woensdagochtend zag ik dat mijn zaakwaarnemer me een aantal keren had proberen te bellen. Ik dacht meteen dat een club uit Engeland zich zou hebben gemeld. Want ik wist van hem dat er bij de wedstrijden tegen Feyenoord en NEC scouts voor me op de tribune hadden gezeten. Maar ik kwam er al snel achter dat het dus ging op Feyenoord. Natuurlijk wist ik dat ze interesse hadden, maar dat ze zich nu nog zouden melden dat had ik eigenlijk helemaal niet meer verwacht.”
“Vervolgens zijn FC Groningen en Feyenoord in onderhandeling gegaan. Feyenoord was bereid de gelimiteerde afkoopsom te betalen en dat kwamen Hans Nijland en Henk Veldmate me na de middagtraining vertellen. Voor dat ik het wist, zat ik vervolgens in Rotterdam terwijl ik onderweg nog met Erwin Koeman (Feyenoord-trainer, red.) heb gebeld. In de loop van de avond kwam ik er in een gesprek met de clubleiding uit en daarna ben ik weer terug gegaan naar om m’n vrouw en zoon op te halen. De volgende dag waren er de medische keuring en daarna de presentatie aan de pers. De eerste training was wat hectisch door de ophef rond het aantrekken van Charisteas. Daarna moest een hele hoop geregeld worden en heb ik tot aan het weekend eigenlijk geen moment rust gehad. Komende woensdag heb ik een vrije dag bij Feyenoord en zal ik in Groningen afscheid nemen van de spelers, staf en medewerkers waarmee ik bij de FC twee seizoenen heb samengewerkt.”
“Ook van de supporters wil ik graag in Euroborg nog afscheid nemen. Bij een volgende thuiswedstrijd van FC Groningen dat Feyenoord niet hoeft te spelen, wil ik dat graag nog doen. In ieder geval wil ik nu alvast van de gelegenheid gebruik maken de fans te bedanken voor twee geweldige jaren. Ik ben heel blij dat ik mijn steentje heb kunnen bijdragen aan de stap die FC Groningen omhoog heeft gemaakt. Ook wil ik graag aan de supporters laten weten dat voor mij nu een droom is uitgekomen. Ik ga spelen voor de club waar ik tien jaar in de jeugd heb gespeeld en tien jaar op de tribune heb gestaan. Ik heb de kans met beide handen gegrepen en snap dat het voor FC Groningen op een heel lullig moment is gekomen. Ik kijk met trots terug op de afgelopen twee seizoenen.”
Bron: FC Groningen
Ik snap hem toch ook wel weer. Wat als hij het niet had gedaan en dit seizoen zou hij door omstandigheden een minder goed seizoen draaien. Dan was zijn kans voorlopig even weg geweest. Daarna was het maar weer afwachten geweest hoe e.e.a. verder zou gaan lopen.quote:
En Salmon schijnt geblesseerd te zijn teruggekomen, hij zou last hebben van zijn oude rug blessure.quote:Vanavond Sportshow nieuwe stijl van RTV Noord
4 september, 17:08 uur
Vanavond zal RTV Noord voor het eerst de 'nieuwe stijl' Sportshow uitzenden vanuit de grote studio in de Mediacentrale. Daarin is elke week aandacht voor FC Groningen. Deze keer aandacht voor de UEFA Cup-ontmoetingen met Partizan Belgrado.
De onderwerpen:
- Terugkijken met Henk Kok, Jan van Dijk en Bas Roorda op de twee duels van 16 jaar geleden tussen FC Groningen en Partizan Belgrado en vooruitkijken naar de komende twee wedstrijden in het UEFA Cup-toernooi
- Filmpje met Milko Djurovski gemaakt in het Sloveense Maribor door Frederick Stokker
- In het Sportoverzicht aandacht voor het afscheid van atlete Jacqueline Poelman, de voetbalwedstrijd Oranje Nassau-Excelsior '31 en de wielerklassieker Kleine Omloop van de Veenkoloniën
- Hoe was en is het gesteld met Groningse wielertalentjes; Henk Kok aan de praat met ploegleider Jan van Dam en coureur Marco Bos
- In de rubriek Achterom Kieken: Rob McDonald; Hij had het eerste Europese balcontact namens FC Groningen en maakte het eerste doelpunt van de FC in Europees verband
De Presentatie is in handen van Eva Hulscher die praat met talenten van FC Groningen, die op de tribune zitten. Noord Sport begint om 18.43 uur en wordt herhaald om 20.23 uur en 22.23 uur.
daar zit ik eigenlijk ook op te wachten, laat maar eens zien wat je in huis hebt Luis!quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
Luis Suarèz in de basis olé, olé!
een liesblessure.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:28 schreef The_Verve het volgende:
Wat voor blessure heeft onze aanjager Matthijs dan?
Ze hebben me (m'n werk) 4 nieuwe plaatsen beloofd. Zou een formaliteitje zijn aldus de receptie. We wachten nog steeds op bericht.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:50 schreef Noca het volgende:
Erg lullig Ungeheuer, maar als het niet door jou schuld is dat je scc niet goed verlengd is dan krijg je toch wel een andere plaats lijkt me?
quote:Duel in Belgrado vervroegd
6 september, 14:10 uur
De wedstrijd Partizan Belgrado – FC Groningen begint volgende week donderdag om 19.00 uur. Aanvankelijk stond de eerste wedstrijd in de eerste ronde van de strijd om de UEFA Cup gepland op 20.30 uur.
Na overleg met de lokale autoriteiten heeft de clubleiding van Partizan het aanvangstijdstip gewijzigd. De UEFA heeft aan FC Groningen laten weten dat het duel nu definitief is vastgesteld op 19.00 uur.
Deze week ontvangen alle mensen, die op welke manier dan ook een kaartje hebben gekocht voor de wedstrijd in Belgrado, een brief met alle relevante (reis)informatie.
Overigens gaat het inzetten van een tweede vliegtuig niet door. Er was onvoldoende animo om nog een volledig volle charter te regelen. De mensen die zich hiervoor nog wel hadden aangemeld, zijn inmiddels persoonlijk op de hoogte gebracht van het afblazen van deze vlucht. De vliegreis naar Belgrado blijft dus beperkt tot één toestel.
Handtekening gevraagd?quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:32 schreef Thomas87 het volgende:
PS: Ik zag vanmiddag Mark-Jan door de Herestraat lopen![]()
quote:Nieuwe contracten voor Sankoh en Fledderus
7 september, 16:45 uur
FC Groningen heeft nieuwe meerjarige contracten afgesloten met Gibril Sankoh en Mark-Jan Fledderus. Sankoh tekende een vierjarige verbintenis, Fledderus bereikte overeenstemming met de club voor de komende drie seizoenen.
De huidige overeenkomst met Sankoh liep nog twee seizoenen door. De 23-jarige centrale verdediger staat nu tot medio 2010 onder contract in Euroborg. De verbintenis met de eveneens 23-jarige Fledderus zou aan het einde van dit seizoen eindigen, maar loopt nu tot medio 2009.
De in Sierra Leone geboren Sankoh speelde pas een half jaar in het betaalde voetbal toen FC Groningen hem halverwege het seizoen 2004/2005 al van StormvogelsTelstar overnam. Op 23 januari 2005 maakte Sankoh zijn debuut voor de Trots van het Noorden in de met 3-0 gewonnen uitwedstrijd bij ADO Den Haag. Sindsdien speelde de centrale verdediger in totaal 35 competitiewedstrijden, drie bekerduels en vier wedstrijden in de play-offs voor FC Groningen.
Fledderus wilde twee jaar geleden in zichzelf investeren en sloot op amateurbasis aan bij de selectie van trainer Ron Jans. Hij maakte zijn debuut op 10 augustus 2004 in de met 5-1 gewonnen bekerwedstrijd bij ACV. Na dat seizoen verdiende hij een tweejarig contract bij FC Groningen. In totaal speelde Fledderus 50 officiële duels, waarvan 43 in de Eredivisie. De middenvelder scoorde vijf keer in de competitie, één keer in het bekertoernooi en één keer in de play-offs.
Algemeen directeur Hans Nijland toont zich verheugd over de contractverlengingen. “Gibril en Mark-Jan hebben zich met name vorig seizoen op een uitstekende manier ontwikkeld. Wij zien in hen jongens voor de toekomst en wilden het duo daarom graag langer aan ons binden. We hebben het tweetal beloond voor hun sterke optredens met nieuwe meerjarige overeenkomsten.”
Sankoh zelf is ook content met zijn kersverse contract. “Ik vind FC Groningen een mooie club en ik speel nu in een goed elftal. Het is een mooi gebaar van de club dat zij mijn goede prestaties op deze manier hebben weten te waarderen. Ze hebben me een goede aanbieding gedaan. Ik ben zeer tevreden.”
Fledderus is met recht trots zijn op zijn nieuwe contract. “Ik ben er heel blij mee. FC Groningen is een club in ontwikkeling en ik heb het idee dat ik me ook nog verder kan ontwikkelen. Het voelt goed van dit proces nog langer deel uit te maken. De club groeit en ik ben ook nog groeiende, dus op dit moment passen wij goed bij elkaar.”
Hoho, IK zag hem lopen, en heb jou er op gewezen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:32 schreef Thomas87 het volgende:
PS: Ik zag vanmiddag Mark-Jan door de Herestraat lopen![]()
![]()
Van de Topic Starter?quote:Op donderdag 7 september 2006 17:40 schreef Joagertje het volgende:
Zeer goed werk van de TS. Zeker met Sankoh ben ik erg blij. Hoop dat ze wel een clausule in zijn contract hebben staan...
....Dat hij voor 20 miljoen mag vertrekken![]()
Nee, S-Two wees me er veel te laat op dat hij der liepquote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 17:32 schreef clauwheee het volgende:
Zeer goed nieuws, wat mij betreft:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |