HBO rechten hèquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:19 schreef MaxPower het volgende:
Robbie doet geloof ik rechten he? Geen kaas gegeten van economie die gasten.
Dan mag je de wetboeken kaften en opruimen?quote:
Nog minderquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:46 schreef Gollemrulez het volgende:
Dan mag je de wetboeken kaften en opruimen?
Volgens mij is die voor een vol seizoen verhuurd en is ie niet tussentijds terug te roepen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:19 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik zie toch kansen voor Bechan ineens... Hij lijkt in vorm, misschien in de winterstop als het allemaal niet meer lukt.
correct.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Volgens mij is die voor een vol seizoen verhuurd en is ie niet tussentijds terug te roepen.
Wie ga je buijzen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:10 schreef MaxPower het volgende:
Vanavond maar even flink buijzen om het verlies te verwerken.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:28 schreef clauwheee het volgende:
RTV Noord:
[afbeelding]
Buijs komt nog even zijn spullen ophalen
Inderdaad!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:22 schreef W2O het volgende:
Genoeg goeie middenvelders om z'n vertrek op te vangen.
Die heb ik gisteravond bij Jan(tje) Smit gezien.. ik heb hem zélfs aangeraaktquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:02 schreef S-Two het volgende:
Welke opties zijn er nou nog voor de rechtsmiddenpositie dan? (buiten PaulMathijs
)
quote:Bij TicketBox is het nog steeds mogelijk kaarten aan te schaffen voor de eerstvolgende thuiswedstrijd van FC Groningen, tegen Heracles Almelo.
FC Groningen - Heracles Almelo (zondag 10 september, 14.30 uur)
Verkoop met ClubCard-verplichting vanaf zaterdag 19 augustus om 9.00 uur bij TicketBox. Twee kaarten per (S)CC van FC Groningen en één kaart per (S)CC van Veendam, Emmen, Heerenveen of Cambuur. Er zijn nog kaarten voor de vakken O, P en Q.
Doet er niet toe. Het wordt toch Paul Matthijs...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:02 schreef S-Two het volgende:
Welke opties zijn er nou nog voor de rechtsmiddenpositie dan? (buiten PaulMathijs
)
En wij gaan met de auto.quote:De vlucht met het volgeboekte toestel voor 180 FC-fans vertrekt donderdag 14 september van Schiphol en zal daar 's nachts ook weer landen.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:42 schreef Eilanden het volgende:
Ik hoop dat FCG de poulefase haaltmaar eenvoudig zal het niet worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |