Lekker dan..quote:Vier uur vertraging FC Groningen
Uitgegeven: 13 september 2006 11:57
EELDE - FC Groningen heeft dinsdag voor de reis naar Belgrado voor de eerste ronde UEFA-beker tegen Partizan vier uur vertraging opgelopen. Het vliegtuig van Transavia dat spelers, staf, media en fans moet vervoeren naar de Servische hoofdstad, kwam niet opdagen op de luchthaven Eelde.
Navraag leerde dat het toestel mankementen vertoonde: Schroeven zaten los. De reparatie vergde zoveel tijd dat de chartermaatschappij een alternatief toestel moest zoeken.
De selectie van FC Groningen verveelde zich onder de warme zon op het vliegveld. De staf besloot de spelers af te voeren voor een lunch in een naburig hotel. Vooralsnog lopen de trainingsuren van FC Groningen in het stadion van Partizan geen gevaar. De wedstrijd Partizan - FC Groningen is donderdagavond om zeven uur.
Hier ook succes vanavond!!!quote:Op donderdag 14 september 2006 09:21 schreef clauwheee het volgende:
Succes!
19 keer landskampioen was 't toch? denk een lastige pot voor jullie, uit proberen de schade te beperken, thuis afmakenquote:Op donderdag 14 september 2006 09:28 schreef clauwheee het volgende:
Zeg maar je
Ben benieuwd vanavond. Heb er nog geeen idee van...
Tifo-actiequote:Op donderdag 14 september 2006 17:51 schreef mordradead het volgende:
Als ik RTV Noord aanzet via internet heb ik een heul groen beeld ipv normaal
Dan zet je je TV aan, doe ik ookquote:Op donderdag 14 september 2006 17:51 schreef mordradead het volgende:
Als ik RTV Noord aanzet via internet heb ik een heul groen beeld ipv normaal
quote:Op donderdag 14 september 2006 17:31 schreef clauwheee het volgende:
Hier ook wel nu...Nu even snel eten en dan naar de Euroborg...
Ik heb alleen omrop Fryslanquote:Op donderdag 14 september 2006 17:59 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dan zet je je TV aan, doe ik ook![]()
Ik ga trouwens voor 2-1 verlies uit en dan 2-0 winst thuis
Ik ben er niet gerust op de uitwedstrijd. Ik ken Partizan ook niet echt goed trouwens.
Zoals in het Dagblad v'h Noorden stond kunnen ze wel wat verwachten![]()
Wedstrijd op groot scherm en gratis entreequote:
Ah kijk aan, dat verklaart veelquote:Op donderdag 14 september 2006 18:34 schreef mordradead het volgende:
Wedstrijd op groot scherm en gratis entreeals ze doorgaan en het is nog een keer ga ik erheen!
Precies,quote:Op donderdag 14 september 2006 19:18 schreef borisz het volgende:
live verslag over de wedstrijd graag hier verder[UEFA CUP] Groningen - Partizan
eensch en dat miste Grunnen gewoonquote:Op donderdag 14 september 2006 21:57 schreef Eilanden het volgende:
Maar die kutscheidsen en gehaaide spelers bij de tegenstanders ... ook da's UEFA Cup voetbal ... frustrerend dat wel...
In Europa gelden gewoon andere wetten en dan moet je wat slimmer en gemener zijn, maar als je veertien jaar niet op dat podium actief bent geweest dan is dat uiteraard wennenquote:Op donderdag 14 september 2006 22:01 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
eensch en dat miste Grunnen gewoon![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 14 september 2006 22:04 schreef clauwheee het volgende:
Hoort erbij vind ik inderdaad, daar moet de FC mee leren omgaan. Het zou makkelijk zijn om de scheids de schuld te geven, al was ie reteslecht. Balen is het natuurlijk als ie binnen 2/3 minuten onterecht op de stip gaat. Drukt toch een stempel op de wedstrijd en het vertrouwen.
Ik zie niet in waarom het niet zou kunnen gaan lukken over twee weken.
Als wij er dan al drie in hebben liggen vind ik het bestquote:Op donderdag 14 september 2006 22:08 schreef Eilanden het volgende:
Kan best nog wel Clau, FCG moet alleen uitkijken dat ze niet vanaf het begin blind gaan aanvallen want dan loop je zo tegen een tegengoal op
Viel me niet tegen, zal zo misschien nog een fotootje plaatsen. In de rust ging er wel een aardig aantal weg trouwensquote:Op donderdag 14 september 2006 22:09 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Inderdaad
Was het trouwens druk in de Euroborg?
Ik hoop hetquote:Op donderdag 14 september 2006 22:12 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Als wij er dan al drie in hebben liggen vind ik het best
bron: VI.nlquote:Groningse blessures na duel met Partizan
Het is nog maar de vraag of FC Groningen zondag kan beschikken over Glen Salmon, Arnold Kruiswijk en Erik Nevland. Alle drie hielden blessures over aan het duel met Partizan Belgrado.
Salmon moest zich al na een half uur laten vervangen. De Zuid-Afrikaan kampt met een hamstringblessure. Kruiswijk stapte na een uur van het veld vanwege een pijnlijke enkel. Nevland maakte de negentig minuten vol, omdat coach Ron Jans al drie keer had gewisseld, maar de Noorse spits had wel flink last van een buikspier.
Komende zondag moet FC Groningen in de Eredivisie op bezoek bij Sparta Rotterdam.
Was helemaal geen purno maar erotiek.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Geen peurneu posten dan he boefje
Harde erotiek zekerquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Was geen helemaal geen purno maar erotiek.![]()
Dit gaat over purnoquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:57 schreef Da_Sandman het volgende:
* iets met bans en niet bespreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |