quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:40 schreef NanKing het volgende:
Het begon op zondagavond 12 maart om 18.01
Stel hier je vragen aan een ervaren homo!!!
Dit waren de eerste drie vragen:
[quote]Hoe is het om elke dag in zonde te leven, en te weten dat je na de dood zult verblijven in de eeuwige vuren?
quote:Dragen jullie allemaal een cowboyhoed?
quote:Hoe kan het dat homo's blijven bestaan, ze zorgen immers niet voor nageslacht over het algemeen.
Al snel werden er echt interessante vragen gesteld al blijft het kontneuken blijkbaar een fascinatie door de hele reeks heen voor vooral heteromannenquote:Beste tonks,
Nee alleen de cowboys onder ons dragen een cowboyhoed en soms dragen homo's met carnaval een cowboyhoed. Brokeback is wel een mooie film al zou ik hem niet als specifieke homofilm willen omschrijven maar als een universele film over de onmacht van sommige liefdesrelaties.
kus
SCHomo
nanking mod, nice gefeliciteerd en nu keertje cammen dan maar?quote:
Kemmen doe ik niet aanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
nanking mod, nice gefeliciteerd en nu keertje cammen dan maar?
Beidewaj ik ben niet homo maar wel zwaar gefascineerd
witney, moest wat ontopics blaten om jouw aandacht te krijgenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:13 schreef NanKing het volgende:
[..]
Kemmen doe ik niet aan.
Wat facineerd je precies aan het homoisme.
Dat kan ook wel zonder blaten!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
witney, moest wat ontopics blaten om jouw aandacht te krijgen![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:19 schreef SCH het volgende:
Deze moet het worden!
Is dat niet ontzettend vermoeiend? Ergens een teringhekel aan hebben waar je verder amper mee geconfronteerd wordt en geen last van hebt?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:13 schreef dork22 het volgende:
Hebben jullie ook zo'n ontzettende hekel aan verwijfde nichten?
Ik wel.
Answer the question please, thank you.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is dat niet ontzettend vermoeiend? Ergens een teringhekel aan hebben waar je verder amper mee geconfronteerd wordt en geen last van hebt?
Niet per definitie. Er zit voor mij ook nogal een verschil tussen het gedrag van mensen en wie ze echt zijn. Een hele toffe ex-collega van mij zou je goed kunnen omschrijven als 'verwijfd' maar hij is erg authentiek, lief en grappig en ik kan me er niks bij voorstellen dat er mensen een hekel aan hem hebben.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:13 schreef dork22 het volgende:
Hebben jullie ook zo'n ontzettende hekel aan verwijfde nichten?
Ik wel.
Je kan ook stoppen met het zien van Gordon en Joling als representanten van ALLE homo'squote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:25 schreef dork22 het volgende:
[..]
Answer the question please, thank you.
Je wordt er wel degelijk ontzettend vaak mee geconfronteerd. Elke homo die je op tv ziet is namelijk zo verwijfd, terwijl ik me niet voor kan stellen dat alle homo's zo zijn.
nee, ik heb geen ontzettende hekel aan verwijfde nichten. Ik vind macho hetero's die hun mannelijkheid keer op keer moeten bewijzen veel irritanter.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:25 schreef dork22 het volgende:
[..]
Je wordt er wel degelijk ontzettend vaak mee geconfronteerd. Elke homo die je op tv ziet is namelijk zo verwijfd, terwijl ik me niet voor kan stellen dat alle homo's zo zijn.
Je moet ook helemaal geen tv kijken joh....dat weet je nou toch wel een keertje....pak een boek...van Oscar Wilde Of Hemmingway...al zijn dat enkel geruchten.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:25 schreef dork22 het volgende:
[..]
Kan je ook meteen ff de post url-en _waarom_ hij een weekban heeft gehad...want dat zou dan weer een beetje nieuwswaarde hebben.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:59 schreef wonderer het volgende:
SCH heeft een (week)ban... maar gelukkig is hij niet de enige homo hier
Dit heeft Danny erover te melden in het banmeldingstopic bij Feedbackquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:42 schreef Semisane het volgende:
[..]
Kan je ook meteen ff de post url-en _waarom_ hij een weekban heeft gehad...want dat zou dan weer een beetje nieuwswaarde hebben.![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:15 schreef Danny het volgende:
SCH
zelfde als altijd; zuigen in feedback bladiebla. doorgaan na waarschuwing bladiebla.
Ow; en ik was 'm zat.
mag over minimaal een week weer eens mailen
Danny neemt het toch ook veels te serieus.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dit heeft Danny erover te melden in het banmeldingstopic bij Feedback
SCH had een paar topics geopend over communicatie met de MOD's
[..]
Ja anders klopt de Topictitel toch niet SCH als ervaren homoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:18 schreef Semisane het volgende:
[..]
Danny neemt het toch ook veels te serieus.Daarbij het is toch geen publiek geheim meer dat SCH zo nu en dan zuigt.
![]()
![]()
![]()
Tja...maar daarvoor moet je niet hier zijn, maar in feedback...denk ik....of Danny moet opeens ook homo zijn en dat dat hetgene is wat jij niet snapt. Dan mag je vraag wel...uiteraard.quote:
Neuh...ik zou SCH dan niet bepaald als ervaren zien nee.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja anders klopt de Topictitel toch niet SCH als ervaren homo
Okè heb die behoefte niet eerlijk gezegd, maar als potje wil ik dit topic wel volgenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:01 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja...maar daarvoor moet je niet hier zijn, maar in feedback...denk ik....of Danny moet opeens ook homo zijn en dat dat hetgene is wat jij niet snapt. Dan mag je vraag wel...uiteraard.
ah het was dus een verkapte tvp....zeg dat dan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:06 schreef maril het volgende:
[..]
Okè heb die behoefte niet eerlijk gezegd, maar als potje wil ik dit topic wel volgen![]()
Nee, maar waarom doen ze dat toch al die bans naar hem, hij is een andere mening toegedaan so what ,maar te pas en te onpas flikkeren ze hem eruit. als hij nou rasistische opmerkingen ect ect maakte .quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:15 schreef Semisane het volgende:
[..]
ah het was dus een verkapte tvp....zeg dat dan.
Maar was het Potje ook op de hoogte van een eigen reeks hier op Fok ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:06 schreef maril het volgende:
[..]
Okè heb die behoefte niet eerlijk gezegd, maar als potje wil ik dit topic wel volgen![]()
Nee, heb er een tvp gezet ga het op mijn gemak bekijken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar was het Potje ook op de hoogte van een eigen reeks hier op Fok ?
[LESBEAU] #30 C'estbeau
En nog een week wegens posten met een kloon. Hoe moet dit topic nou verder zonder de grote SCH?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:59 schreef wonderer het volgende:
SCH heeft een (week)ban... maar gelukkig is hij niet de enige homo hier
NanKing heeft hier tijdens de vakantie van SCH afgelopen zomer laten zien dat ze een waardige vervanger is, dus dat komt wel goedquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:50 schreef Twoflower het volgende:
[..]
En nog een week wegens posten met een kloon. Hoe moet dit topic nou verder zonder de grote SCH?![]()
Dat zou jij wel graag willen weten hè, viezerikje?quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:50 schreef Sandertje21 het volgende:
Beginnen lesbiënnes later aan sex, of liggen die gemiddeld ook zo rond hun zestiende voor t eerst vieze dingen te doen in bed?
Anders zou hij het hier niet vragen, denk ik...quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:15 schreef maril het volgende:
[..]
Dat zou jij wel graag willen weten hè, viezerikje?
Dat dus.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Anders zou hij het hier niet vragen, denk ik...
Dat dacht ik dus ook, maar ik vroeg me af of dit ook in de praktijk zo bleek te zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:16 schreef NanKing het volgende:
De gemiddelde leeftijd waarop mensen seks hebben ligt rond de 17 jaar.
Hoe het lesbo's/homo's zit dat weet ik zo niet, ik weet niet of er uberhaupt wel cijfers van zijn.
Maar neem aan dat het iets hoger ligt ivm doe 'moeilijkheid' om een partner te vinden, etc etc.
17.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:24 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar ik vroeg me af of dit ook in de praktijk zo bleek te zijn.
Hoe oud was jij bij je eerste keer?
Antwoord op vraag 1: nee. Anders zouden er veel meer mensen een geslachtsverandering willen.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:07 schreef sizzler het volgende:
Zouden veel homo's liever vrouw zijn geweest en wordt iedereen boos als je vraagt wie het vrouwtje is?
Eerste keer met een man of met een vrouw? Bij sommige tommy's is dat ook nog van belang tenslottequote:Op woensdag 6 september 2006 20:42 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
En de rest van de lesbische vrouwen?
Dan kan ik een gemiddelde opmaken.![]()
Als je met beide geslachten ervaring hebt wil ik van beide geslachten de leeftijd weten natuurlijk!quote:Op woensdag 6 september 2006 20:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eerste keer met een man of met een vrouw? Bij sommige tommy's is dat ook nog van belang tenslotte
Overmatig medicijngebruik valt daar ook onder.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:24 schreef sizzler het volgende:
Hebben jullie problemen in jullie jeugd gehad of hebben jullie ouders een stressvolle periode in jullie jeugd (of tijdens de zwangerschap) gehad?
In mijn geval niet. Ik ben opgegroeid in een perfect burgerlijk gezinnetje, met twee ouders die van elkaar houden, zussen en een hondje. Weinig tot geen conflicten binnen familie en al met al een vrij rustige jeugd gehad (en nu nog steeds).quote:Op woensdag 6 september 2006 21:24 schreef sizzler het volgende:
Hebben jullie problemen in jullie jeugd gehad of hebben jullie ouders een stressvolle periode in jullie jeugd (of tijdens de zwangerschap) gehad?
Andere homo's?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In mijn geval niet. Ik ben opgegroeid in een perfect burgerlijk gezinnetje, met twee ouders die van elkaar houden, zussen en een hondje. Weinig tot geen conflicten binnen familie en al met al een vrij rustige jeugd gehad (en nu nog steeds).
Bij mij was het allemaal ook heel rustig. Geen stress, geen medicijngebruik, niets van dat alles.quote:
Nee hoor ik kom uit een lief en warm gezin en heb een heerlijke onbezorgde jeugd gehadquote:
zoek je hierin een oorzaak waardoor homoseksualiteit is onstaan? dat soort problemen heb ik niet gehad..quote:Op woensdag 6 september 2006 21:24 schreef sizzler het volgende:
Dat schijnt bewezen te zijn:quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee hoor ik kom uit een lief en warm gezin en heb een heerlijke onbezorgde jeugd gehad
@ Sizzler
Jij bent in de veronderstelling dat het homo zijn vooral bepaald wordt door externe factoren in de jeugd?
quote:Promotie drs. Daniël L.A. Van den Hove
in de Faculteit der Geneeskunde.
Titel: “Prenatal stress and adult psychopathology”.
Promotores: Prof.dr. H.W.M. Steinbusch, prof.dr. C.E. Blanco. Co-promotores: dr. J. Prickaerts; dr. A. Scheepens, Univ. of Auckland.
Donderdag 27 april 2006, 16.00 uur
Stress vormt een belangrijk gezondheidsrisico. Zo ook tijdens de zwangerschap. Stress bij zwangere vrouwen kan daarbij tevens invloed uitoefenen op de zich ontwikkelende foetus, resulterend in verscheidene nadelige effecten op de gezondheid van het nageslacht. Onze studies, waarbij zwangere ratten werden blootgesteld aan stress tijdens de laatste fase van de zwangerschap, toonden aan dat prenatale stress resulteert in een verstoorde ontwikkeling van het brein gepaard gaande met een verhoogde vatbaarheid voor psychopathologie in het latere leven.
quote:Dieetpillen: grotere kans op lesbische dochters?
Zwangere vrouwen die dieetpillen slikken, hebben een grotere kans om lesbische dochters te krijgen dan vrouwen die dat niet doen. Dat hebben wetenschappers van de universiteit van North Dakota ontdekt na interviews met de moeders van vijfduizend leden van homoseksuele groepen. De moeders van lesbische dochters slikten tijdens de zwangerschap tot acht keer meer dieetpillen dan de moeders van heteroseksuele vrouwen. De pillen zouden een effect hebben op de chemie van de hersenen.
[Bron: De Telegraaf, 7-12-2004]
Vandaar dat ik het me afvroeg.quote:'Roken en afslankpillen vergroten kans op lesbisch kind'
Uitgegeven: 9 september 2005 12:45
Laatst gewijzigd: 9 september 2005 12:48
AMSTERDAM - Moeders die tijdens de zwangerschap roken, hebben een grotere kans dat ze een lesbische dochter krijgen. Dat zegt de neurobioloog en hersenonderzoeker D. Swaab van de Universiteit van Amsterdam in een blad voor oud-studenten dat deze week is gepubliceerd. De Telegraaf heeft er vrijdag over geschreven.
Swaab presenteerde kortgeleden een studie over de hypothalamus, een deel van de hersenen ter grootte van een duimnagel. In dat deel wordt volgens Swaab onder meer bepaald wat de seksuele voorkeur van het kind zal worden, maar ook de aanleg voor agressie, depressie en symptomen van schizofrenie.
Amfetamine
De ontwikkeling van het ongeboren kind kan volgens de onderzoeker worden beïnvloed door stoffen van buiten af, bijvoorbeeld nicotine en amfetamine, een stof die ook in afslankmiddelen zit. Swaab stelt dat ook stress en het gebruik van aspirientjes tijdens de zwangerschap de ontwikkeling van de hersenen van het ongeboren kind beïnvloeden.
Volgens de wetenschapper onderschatten mensen de gevolgen van stoffen die van buitenaf via het lichaam van de moeder de ongeboren vrucht bereiken. "Als een kind ademhaalt, goed beweegt, en geen zichtbare afwijkingen heeft, denken mensen dat het wel goed zit. Vijftien jaar later zal niemand nog een relatie leggen tussen de dingen die de moeder tijdens haar zwangerschap heeft gebruikt, en het gedrag van haar kind."
Swaab denkt dat het tijdens de zwangerschap gevormde karakter van het kind vooral bepalend is voor het verdere verloop van het leven van het kind. De invloed van opvoeding wordt volgens hem zwaar onderschat.
Uw analyse is perfect, nikSCH aan toe te voegen. Houdt u van die kriebel bij het tongen?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:31 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Lieve SCH.
Enige jaren geleden werd ik gestalked door een zekere Linebear.
Hij vond mijn stem zo geil.
Sindsdien bel ik mezelf vaak op om de door mij ingesproken boodschap terug te horen.
Mijn stem is echt wel geil.
Maar goed!
Daar gaat het niet over.
Mijn vraag is:
Is die Linebear zo'n hoedjesdragende Omoseksueel, die met de handen in zijn broekriem een beetje pasjes heen en weer maakt en een uitbundige lichaamsbeharing heeft, waarbij de snor de uitbundigheid van die beharing aan moet geven?
M. Vr. Gr.
Uw SANCTAsimplicissimus.
Nee, ik was zeker niet liever een vrouw geweest. Integendeel. Ken ook geen homo's die dat graag hadden gewild.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:07 schreef sizzler het volgende:
Zouden veel homo's liever vrouw zijn geweest en wordt iedereen boos als je vraagt wie het vrouwtje is?
Ik vind mannen met een onderbroekje aan eigenlijk spannender. Maar ik heb nooit op voetbal gezetenquote:Op woensdag 6 september 2006 21:34 schreef Pritt het volgende:
Hebben jullie nou genoten terwijl je onder de douche stond na een potje voetballen?
In mijn geval is het antwoord ja. Mijn grootouders (moeders kant) zijn vlak voor mijn conceptie beiden bij een ongeluk om het leven gekomen en derhalve heeft mijn moeder een moeilijke periode gekend. En daarom ben ik dus maar homo geworden.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:24 schreef sizzler het volgende:
Mea culpa, mea culpa.quote:Op zondag 10 september 2006 23:04 schreef SCH het volgende:
Gatverdarrie, NanKing is moderator geworden, zie ik net
De FP zou ik sws niet echt een afspiegeling noemen van de maatschappij vandaar dat het allemaal wat erger is daar.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat apart. Op teletekst staat net een positief stukje dat Homoseksualiteit breed getolereerd wordt, terwijl op de FP juist een negatief stukje staat dat tolerantie niet afneemt.
Volgens mij kun je de meningen van mensen niet veranderen, ook al gooi je er nog zoveel campagnes tegenaan.
Geen ideequote:Op zondag 10 september 2006 23:08 schreef dork22 het volgende:
waarom is het zo dat veel lesbische vrouwen kisten dragen? Zit daar een rede achter?
De lesbiennes die ik ontmoet heb hadden allemaal kisten aan. (of bergschoenen, iig stevige schoenen.)
Danku voor het antwoordquote:Op zondag 10 september 2006 23:13 schreef NanKing het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik draag altijd sneakers. Misschien wandelen andere lesbo's wel heel veel en hebben ze daarom degelijke schoenen nodig.
Misschien omdat ze hun enkels niet hoeven te verpesten door schoenen met hoge hakken te dragen en mannen op te winden?quote:Op zondag 10 september 2006 23:08 schreef dork22 het volgende:
waarom is het zo dat veel lesbische vrouwen kisten dragen? Zit daar een rede achter?
De lesbiennes die ik ontmoet heb hadden allemaal kisten aan. (of bergschoenen, iig stevige schoenen.)
nou ik hecht aan zulke tests niet te veel wetenschappelijke waardequote:Op zondag 10 september 2006 23:37 schreef DuranK het volgende:
Hoe denken jullie nou eigenlijk over bi-sexuelen?
Ik heb ooit gelezen over een test van een aantal mannen vrouwen die zeiden dat ze bi waren. Zij kregen een aantal foto's waar ze telkens moesten kiezen of ze nou de man of de vrouw het aantrekkelijkst vonden. Het bleek dat de mensen eigenlijk de hele tijd of voor de vrouw kozen, of voor de man. Dus dat ze geen bi zijn maar of homo of hetero maar het nog niet helemaal weten![]()
Alsof opwinding alleen uitmaakt waar je op valt.quote:Op zondag 10 september 2006 23:37 schreef DuranK het volgende:
Hoe denken jullie nou eigenlijk over bi-sexuelen?
Ik heb ooit gelezen over een test van een aantal mannen vrouwen die zeiden dat ze bi waren. Zij kregen een aantal foto's waar ze telkens moesten kiezen of ze nou de man of de vrouw het aantrekkelijkst vonden. Het bleek dat de mensen eigenlijk de hele tijd of voor de vrouw kozen, of voor de man. Dus dat ze geen bi zijn maar of homo of hetero maar het nog niet helemaal weten![]()
Ik denk dat dat meer maatschappelijk bepaald is dan dat het echt zo is.quote:Op zondag 10 september 2006 23:46 schreef A_L_N_F het volgende:
ik heb het idee dat vrouwen eerder bisexueel zijn dan mannen. en bovendien dit ook eerder laten merken dan mannen en dat dit zich uit in zoen en of sex met mensen van het eigen geslacht.
hierbij ondersteund door het feit dat zoenende vrouwen geil zijn en zoende mannen vies (zo denken de meesten).
Ik snap echt niet hoe dit ooit de wereld in gekomen isquote:ik heb het idee dat ook een aanzienlijk deel van de (bisexuele) vrouwen lesbo word vanwege het feit dat ze slechte ervaringen hebben met mannen.heb ik de verkeerde dames gesproken of is er een kern van waarheid?
(en nee, ze werden niet na mij lesbo)
Dat is ook niet meer dan logisch. We leven nog steeds in een mannenmaatschappij. De vrouw wordt daarbij meer als een (geaccepteed) lustobject gezien dan de man. Het is maatschappelijk geaccepteerd om vrouwen mooi te vinden omdat ze als zodanig worden gepresenteerd (in videoclips, bij commercials, als precentatrice, mannenbladen etc.). Bovendien gaan vrouwen van nature al intiemer met elkaar om dan mannen. Als ik op een verjaardag kom dan zoen ik alleen de vrouwen terwijl mijn vriendin met iedereen zoent.quote:Op zondag 10 september 2006 23:46 schreef A_L_N_F het volgende:
ik heb het idee dat vrouwen eerder bisexueel zijn dan mannen. en bovendien dit ook eerder laten merken dan mannen en dat dit zich uit in zoen en of sex met mensen van het eigen geslacht.
[...]
Heel open-minded. Mijn ouders zou het echt niet uitmaken als ik of één van mijn broertjes homo was. Ik heb ook homo-vrienden en die zjin bij mij thuis meer dan welkom.quote:Op maandag 11 september 2006 20:04 schreef SCH het volgende:
Hoe ben jij opgevoed als het om homoseksualiteit gaat, sizzler?
Lieve Yvana,quote:Op maandag 11 september 2006 21:28 schreef Met-Yvana het volgende:
Waarom heb ik dit topic niet eerder gezien !![]()
![]()
Beste SCH
Zoals je misschien weet is het heel erg hip en trendy om als vriendinnenkliekje een vaste homo-vriend bij de kliek te hebben, om mee te gaan winkelen, koffie mee te leuten in de pauzes, je tasje vast te houden, mee uit te gaan, en populairig mee te doen in de pauzes.Dit is ook op mijn school het geval, en ik probeer dus al geruime tijd een homo te vinden, maar ik kan ze maar niet herkennen ! En het is natuurlijk vreselijk idioot om iemand eerst te vragen of hij wel homo is, voor hem bij de kliek te vragen.
Mijn vraag is dus, hoe herken je nou een trendy accesoire-homo tussen al die metrosexuele misbaksels? Heb jij misschien tips?
Kusjes Yvana![]()
![]()
Yvonne dronk toch Leffe? Da's geen koffie hoor...quote:Op dinsdag 12 september 2006 06:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben je als mod ook verplicht om yvonne te bef........eh koffie te geven?![]()
en bifi worstjes zijn toch ook haar favoquote:Op dinsdag 12 september 2006 07:49 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Yvonne dronk toch Leffe? Da's geen koffie hoor...
Leffe rijmt op Beffequote:Op dinsdag 12 september 2006 07:49 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Yvonne dronk toch Leffe? Da's geen koffie hoor...
da's verkeerd om rimmenquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:16 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Wasda?Eehm... Wil ik dat uberhaupt wel weten?
Ja bij een vrouw, niet zo heterofoob lieverdquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:34 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Je bedoelt bij een vrouw?Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw!
Ik heb niets tegen hetero's, zolang ze maar niet aan me zitten, of voor me gaan staan bekken...quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja bij een vrouw, niet zo heterofoob lieverd![]()
Ik vind dat juist wel geil, ik denk dat meisje wel wegquote:Op dinsdag 12 september 2006 14:20 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen hetero's, zolang ze maar niet aan me zitten, of voor me gaan staan bekken...
Dat lukt bij mij niet zo helaas...quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind dat juist wel geil, ik denk dat meisje wel weg![]()
de volgende keer haar dan gewoon op de schouder tikken en vragen of je ook eens mag proevenquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:19 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dat lukt bij mij niet zo helaas...![]()
Nee, zij mij wel overigensquote:Op dinsdag 12 september 2006 06:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben je als mod ook verplicht om yvonne te bef........eh koffie te geven?![]()
Yep, all the wayquote:Op woensdag 27 september 2006 08:54 schreef SCH het volgende:
Zijn we nog steeds gay?
Ik ben wel het levende bewijs dat die test niet klopt,quote:Op zondag 10 september 2006 23:37 schreef DuranK het volgende:
Aangezien het geen keuze is, JA!quote:Op woensdag 27 september 2006 08:54 schreef SCH het volgende:
Zijn we nog steeds gay?
Schiet maar hoor,quote:
Valt best wel mee hoor, dit topic is meer van hollen en dan weer een poosje stilstaanquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:28 schreef Sitethief het volgende:
Ik ben blijkbaar een ster in het laten doodbloeden van topics......
ach ja je kunt het nig altijd over anale sex hebben dat schijnt iedereen wel te fascinerenquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:27 schreef purmernoord het volgende:
op een gegeven moment zijn er niet echt veel vragen meer over natuurlijk.. het meest, of misschien wel alles, is al aan bod geweest..
een homo ben je, dat wordt je niet (moet jij toch wetenquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:43 schreef spoor4 het volgende:
Een "hoe word ik homo"-tutorial ontbreekt nog
Ik ben geen homo hoor, ik wil het wordenquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
een homo ben je, dat wordt je niet (moet jij toch weten)
kom maar langsquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:47 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Ik ben geen homo hoor, ik wil het worden![]()
Kan ik ergens een cursus volgen?
over anale sex is hier ook al alles gevraagd en uitgelegd. deze serie loopt al een tijdje..quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ach ja je kunt het nig altijd over anale sex hebben dat schijnt iedereen wel te fascineren
Geen idee, heb ik heb nog niet gekekenquote:
Ster en doodbloeden.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:28 schreef Sitethief het volgende:
Ik ben blijkbaar een ster in het laten doodbloeden van topics......
Wanneer zou je dat moeten voelen? Heb ik iig nog nooit last van gehad, behalve op het toilet....quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:08 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Klopt het dat het voelt alsof je een keiharde dikke drol uitpoept?
Probeer het zelf eens...quote:Op maandag 13 november 2006 03:33 schreef RottePeer het volgende:
hoe smaakt poep? is het ergens mee te vergelijken(de smaak)?
Dat ze er uberhaupt zijn vind ik al te goor om over na te denken...quote:Op maandag 13 november 2006 05:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Probeer het zelf eens...
Denk niet dat er veel homo's (of hetero's) zijn die weten hoe het smaakt...
waarom niet? ik weet toch ook hoe kutsap smaakt...quote:Op maandag 13 november 2006 05:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Probeer het zelf eens...
Denk niet dat er veel homo's (of hetero's) zijn die weten hoe het smaakt...
Ik heb geen flauw idee. Wil je het gaan eten dan?quote:Op maandag 13 november 2006 03:33 schreef RottePeer het volgende:
Volgens mij ligt dat nogal zwaar op de maagquote:Op maandag 13 november 2006 03:33 schreef RottePeer het volgende:
nee, ik vroeg me af waarom mijn vriendin altijd zo moeilijk doet over pijpen nadat ze anaal is genomen.quote:Op maandag 13 november 2006 13:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Wil je het gaan eten dan?
Dat zou je denken, maar helaas blijkt in de praktijk dat het toch te veel moeite is.quote:Op maandag 13 november 2006 13:51 schreef zaans_boefje het volgende:
Nu weer mooie berichten in de media, heel veel geld om homo's te laten accepteren door onze medebewoners met een andere culturele achtergrond.
Ligt het aan mij dat ik dit weer overdreven vind en belachelijk??![]()
Ik bedoel in nederland mag je homosexueel zijn, wij dringen onze gasten (medelanders what ever) geen geloof of etc op, we bieden hun de vrijheid hun geloof te ondergaan zoals hun dat wensen echter lijkt me een stukje acceptatie van de hier toegestane vrijheden toch een kleine moeite
quote:waarom campagne voeren ed? homo zijn mag, ben je er zelf een andere mening toegedaan uit hem maar laat je medemens vrij erin....
en weer een hoop geld naar de ******
en waarom weer specifiek op allochtonen gericht, de montmatre en soho zitten er vol mee, dus ze weten de weg waarschijnlijk al![]()
Niet alleen de nederlandse homoseksuelen denk ik.quote:Op maandag 13 november 2006 15:35 schreef purmernoord het volgende:
ik vnd het juist een heel goed idee om de acceptatie van homoseksuelen onder allochtonen te proberen te vergroten. Daar hebben de nederlandse homoseksuelen alleen maar baat bij.
begin eens met het inrichten van een feauteaubouquequote:Op maandag 13 november 2006 16:38 schreef moelan0e het volgende:
Beste homo's
Ik kan vrouwen niet uitstaan en heb dan ook nog nooit een vriendin gehad met wie ik met barbies speelde of over jongens praatte of nog erger over de maandelijke problemen praten alsof het niet vies is. En mannen worden altijd verliefd op mij of krijgen de behoefte seks te hebben met mij. En dus heb ik geen vrienden, nee echt niet.
Ik wil heel graag een homovriend, het liefst een vrouwelijke man die zijn nagels vijlt. Zijn die hier aanwezig?
Okay stap 1 is gezetquote:Op maandag 13 november 2006 17:47 schreef moelan0e het volgende:
tadaa, ik heb een fotoboek.
Tuurlijk welquote:Op maandag 13 november 2006 22:23 schreef Semisane het volgende:
Zeg Stroekie, heb je niet meteen een sollicitatie formulier voor haar.
Ik kan overigens in december wel hulp gebruiken voor het schilderen van mijn nieuwe appartement moelan0e, dus dan kan ik wel ff een gaatje in mijn agenda voor je plannen.
Of tel ik niet meer mee nu ik niet meer zo in [HOMO] zit Stroekie?
Amsterdam.quote:Op maandag 13 november 2006 22:30 schreef moelan0e het volgende:
Nou, dat lijkt me een uitstekend plan!
Waar is je nieuwe huisje?
Ja jammer dan he....ben geen gillende-keuken-nicht!quote:Op maandag 13 november 2006 22:54 schreef moelan0e het volgende:
Ik help je alleen als de verf roze is.
Solliciteren op de functie van flikkerheksquote:Op maandag 13 november 2006 22:23 schreef Semisane het volgende:
Zeg Stroekie, heb je niet meteen een sollicitatie formulier voor haar.
Ze is een mooie vrouw...althans...zo komt zo over op de foto, maar lekker....neuh....ik vind persoonlijk Christian Bale lekker....en de nieuwe James Bond...die ook.quote:Op maandag 13 november 2006 23:23 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]
Vinden jullie dit écht niet lekker???????
Leg dan eens uit wat jij er mooi aan vindt...quote:Op maandag 13 november 2006 23:23 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]
Vinden jullie dit écht niet lekker???????
Nouja, mooi is "in the eye of the beholder". Ik kan "neus, haar, huid" etc. zeggen en jij exact hetzelfde maar dan van een man. Maar voornamelijk de ogen, het haar, de lekkere sappige huid en uiteraard de voorgevel.quote:Op maandag 13 november 2006 23:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Leg dan eens uit wat jij er mooi aan vindt...
Ik vind haar de uitstraling van een geveinsd onschuldig meisje. Grote ogen, pruilmondje, wipneusje... volgens mij gaat jouw testosteron daarvan aan de haal of zo, kun je je ontzettend mannelijk en stoer bij voelen, zo'n popje dat je moet beschermen tegen de sabeltandtijgers. En daarna natuurlijk platneuken.quote:Op maandag 13 november 2006 23:43 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nouja, mooi is "in the eye of the beholder". Ik kan "neus, haar, huid" etc. zeggen en jij exact hetzelfde maar dan van een man. Maar voornamelijk de ogen, het haar, de lekkere sappige huid en uiteraard de voorgevel.
Hetzelfde geldt voor Katerina Jansen en Keeley Hazell
Ze lijkt me best pittig eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind haar de uitstraling van een geveinsd onschuldig meisje. Grote ogen, pruilmondje, wipneusje... volgens mij gaat jouw testosteron daarvan aan de haal of zo, kun je je ontzettend mannelijk en stoer bij voelen, zo'n popje dat je moet beschermen tegen de sabeltandtijgers. En daarna natuurlijk platneuken.
Misschien zijn homo's wat meer geevolueerd of zo
Precies pittig genoeg om het niet TE makkelijk te maken...quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:38 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ze lijkt me best pittig eigenlijk.
I second that!quote:Op donderdag 16 november 2006 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan natuurlijk niet voor iedereen spreken, hooguit voor mijzelf. Maarom maar iemand te noemen, Hugh Jackman kan mij wel bekoren.
[afbeelding]
Wonderer, ik vind dat je veel verstandige dingen zegt!quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind haar de uitstraling van een geveinsd onschuldig meisje. Grote ogen, pruilmondje, wipneusje... volgens mij gaat jouw testosteron daarvan aan de haal of zo, kun je je ontzettend mannelijk en stoer bij voelen, zo'n popje dat je moet beschermen tegen de sabeltandtijgers. En daarna natuurlijk platneuken.
Misschien zijn homo's wat meer geevolueerd of zo
Ik niet alhoewel ik portier ben geweest in een jongerencentrum (en vrijwilliger). Ik had mijn coming out op een MTS en ik was lid van de Her. Kerk.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:38 schreef Departak het volgende:
[..]
Wonderer, ik vind dat je veel verstandige dingen zegt!![]()
En als vraag :
Loop je als homo vaak tegen onbegrip/agressie aan in het dagelijks leven?
quote:Op maandag 13 november 2006 23:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Solliciteren op de functie van flikkerheks
*grin* Ik ken meerdere eeneiïge tweelingen waarvan 1 van de 2 homo is en de ander hetero.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:28 schreef sizzler het volgende:
[..]
Overmatig medicijngebruik valt daar ook onder.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:38 schreef Departak het volgende:
[..]
Wonderer, ik vind dat je veel verstandige dingen zegt!![]()
vind ik niet raar.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:58 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
*grin* Ik ken meerdere eeneiïge tweelingen waarvan 1 van de 2 homo is en de ander hetero.Answers that the question?
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:24 schreef sizzler het volgende:
Jawel maar we zijn gewend om alles om ons heen te verklaren. Zo ook dit fenomeen, op zich geen kwaad streven en ik lig er niet wakker van.quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:21 schreef SlimShady het volgende:
het is gewoon een voorkeur. omdat je meestal niet de enige bent met zo'n voorkeur, wordt er een hokje/label/groepsnaam bedacht.
Nope, nog nooit zelf bedreigt, maar je hoort er genoeg over.....en onbegrip...ach..als tegenwoordig zelfs de gemiddelde voetbalfan op onbegrip kan rekenen, dan ben je als homo natuurlijk niet meer veilig.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:38 schreef Departak het volgende:
[..]
En als vraag :
Dat valt eigenlijk erg mee. Tenminste voor mij wel nu ik wat ouder ben en al heel lang heel openlijk homo ben.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:38 schreef Departak het volgende:
Denk ook wel dat het uitmaakt waar je precies woont...quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat valt eigenlijk erg mee. Tenminste voor mij wel nu ik wat ouder ben en al heel lang heel openlijk homo ben.
Agressie valt helemaal wel wat mee. Als je de kranten leest, lijkt het alsof je als homo niet meer veilig over straat kan en meteen een halve moskee achter je aankrijgt maar eerlijk gezegd hoor ik daar mijn wijde omgeving nauwelijks iets over.
Dat we iemand zouden moeten inhuren om de was te doen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:32 schreef wonderer het volgende:
Waar ik wel benieuwd naar ben, is tegen welk vooroordeel men het vaakst aanlopen. Oh, en wat het raarste vooroordeel is dat je gehoord hebt (bijvoorbeeld "maar je hebt helemaal geen roze driehoek op je jas" of iets in die geest).
Tell me about it. Roze pluche en tijgerstreep en dildo's in vitrines...quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:35 schreef SCH het volgende:
En het is een vooroordeel dat homo's altijd van die leuke interieurs hebben.
Tering nee, wat een wansmaak hebben sommigen
quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Denk ook wel dat het uitmaakt waar je precies woont...
Waar ik wel benieuwd naar ben, is tegen welk vooroordeel men het vaakst aanlopen. Oh, en wat het raarste vooroordeel is dat je gehoord hebt (bijvoorbeeld "maar je hebt helemaal geen roze driehoek op je jas" of iets in die geest).
quote:Op vrijdag 17 november 2006 23:19 schreef wonderer het volgende:
Wel goed dat je het ondanks dat je zijn houding en mening wist, toch ervoor uit durfde te komen.
Wat stem je, als ik vragen mag?quote:Op zondag 19 november 2006 00:35 schreef SCH het volgende:
Niet per definitie maar ik vind het ook niet helemaal onbelangrijk.
Dat wordt dan een stem voor Boris ??quote:Op zondag 19 november 2006 00:26 schreef SCH het volgende:
Stemmen jullie op een homo?
Wat, hebben we onze eigen stemwijzer???quote:Op zondag 19 november 2006 00:41 schreef NanKing het volgende:
Had je die site trouwens nog gezien SCH, gayvote.nl.
Over mijn dode boddiequote:Op zondag 19 november 2006 00:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat wordt dan een stem voor Boris ??
Zoietsquote:Op zondag 19 november 2006 00:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wat, hebben we onze eigen stemwijzer???
GroenLinks, staat een fanatieke homo op maar ook een lekker Turks jong ding maar eigenlijk moet ik van mezelf een vrouw stemmen, oh oh oh verwarring in het nichtenhoofdje.quote:
maar zou je echt stemmen op iemand's uiterlijk ??quote:Op zondag 19 november 2006 00:46 schreef SCH het volgende:
[..]
GroenLinks, staat een fanatieke homo op maar ook een lekker Turks jong ding maar eigenlijk moet ik van mezelf een vrouw stemmen, oh oh oh verwarring in het nichtenhoofdje.
Ik ookquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
nee, ik heb geen ontzettende hekel aan verwijfde nichten. Ik vind macho hetero's die hun mannelijkheid keer op keer moeten bewijzen veel irritanter.
Nee hoor, is een garpje. Uiterlijk is helemaal niet relevant. Ik stemde vroeger op Peter Lankhorst, toevallig homo, maar heel erg lelijkquote:Op zondag 19 november 2006 09:50 schreef SlimShady het volgende:
[..]
maar zou je echt stemmen op iemand's uiterlijk ??
Wouter's kontje is toch geen reden om op hem stemmen?
vaagheid ten top.
Wat stem jij flowertje? Ik stem meestal niet op de lijsttrekker eigenlijk, vaak op de eerste vrouw of homo of iemand die ik heel goed vind. Overweeg nu Kees Vendrik, nummer 2 van GroenLinks en de beste rekenmeester van de Tweede Kamer: misschien omdat ik zelf niet kan rekenenquote:Op zondag 19 november 2006 09:55 schreef Twoflower het volgende:
Ik kijk eerst op welke partij ik stem, en dan stem ik meestal gewoon op de lijsttrekker. Of ik moet het met die persoon (niet partij) niet eens zijn, dan pak ik iemand die lager staat.
Ik stemde tot vorig jaar altijd CDA. Maar dit keer ben ik enorm aan het zweven. Elke partij heeft wel een of meer belangrijke punten waar ik het niet mee eens ben (dat was vroeger nooit zo). Maar volgens de verschillende stemwijzers komt D66 het meest in de buurt. Dus misschien....quote:Op zondag 19 november 2006 14:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat stem jij flowertje? Ik stem meestal niet op de lijsttrekker eigenlijk, vaak op de eerste vrouw of homo of iemand die ik heel goed vind. Overweeg nu Kees Vendrik, nummer 2 van GroenLinks en de beste rekenmeester van de Tweede Kamer: misschien omdat ik zelf niet kan rekenen
Boris van der Ham is idd homo ja.quote:Op zondag 19 november 2006 15:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
Gisteren gewerkt bij PANN, een groot homofeest in Utrecht. Daar was D66 dus ook aan het flyeren met mooie roze homoverkiezingsfolders.. Met een grote foto van de nummer 2. Is die man nou ook gay ?
Homo's zijn (net als eigenlijk alle groeperingen) over het algemeen kuddedieren. Men volgt de meerderheid. Ik zelf vind dat Madonna en ABBA best leuke liedjes hebben, maar ik luister het echt niet dagelijks (of wekelijks). Als de radio hier aanstaat luister ik zelfs vooral klassiek. En anders filmmuziek of musicals (ja, dat is dan eigenlijk wel weer iets dat als 'homo' bestempeld kan worden). Maar het is dus afhankelijk in hoeverre de persoon in kwestie meedoet met de rest, of echt zichzelf is.quote:En verder: er vroeg vast al wel eens eerder iemand iets over muzieksmaak, maar ik doe het ook nog maar even. Hoe komt het dat het lijkt alsof alle homo's naar Madonna, Kylie Minogue en ABBA luisteren ? Gisteravond ook weer de hele avond lang alleen maar Scissor Sisters en Justin Timberlake. Als je homo bent dan is dat toch niet meteen een soort doodsslag voor je muzieksmaak ? Geaardheid zou geen fuck moeten uitmaken voor de soort muziek die je luistert, zou ik zo denken, en toch bestaat er iets als "homomuziek". Hoe komt dat nou ?
Oh en ik stem altijd op een vrouw. Da's principe.
Dat is met hetero's soms ook zo, alleen valt het minder op omdat het jongens en meisjes zijn.quote:Op zondag 19 november 2006 17:17 schreef MaLo het volgende:
Goed topic.
Ik heb niet alle eerdere delen gelezen, dus sorry als deze vraag al gesteld is.
Ik ken een aantal homostellen. Leuke mensen, niks mis mee. Nu valt het mij wel op, dat van de vier stellen die ik ken, er drie zijn (2 mannenparen en 1 vrouwenpaar) waarvan de partners ontzettend veel op elkaar lijken. Denk bijvoorbeeld aan Jos Brink en Frank Sanders. (Niet dat ik die ken, maar om aan te geven hoeveel ze op elkaar lijken)
Lijkt jullie partner ook veel op jullie, of merken jullie bij jullie homovrienden ook dat er relatief veel stellen zijn waarvan de partners veel op elkaar lijken?
Ik ken zelf één heterostel dat heel veel op elkaar lijktquote:Op zondag 19 november 2006 17:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat is met hetero's soms ook zo, alleen valt het minder op omdat het jongens en meisjes zijn.. Mijn ex en ik dragen dezelfde soort kleren, we luisteren naar dezelfde soort muziek, we houden van dezelfde films. Als we allebei jongens of allebei meisjes zouden zijn zouden we heel erg veel op elkaar lijken. Alleen valt dat nu niet op omdat we dat niet zijn.
Jep, qua uiterlijkquote:Op zondag 19 november 2006 17:32 schreef SCH het volgende:
Bedoel je qua uiterlijk op elkaar lijken?
Daar bestaat in het "homojargon" zelfs een woord voor, kloonsquote:
Het stemmen zelf is niet zo moeilijk.quote:Op zondag 19 november 2006 18:18 schreef SCH het volgende:
Mijn man en ik verschillen in ieder geval enorm qua uiterlijk. Hij is de knappe en ik de lieve
Succes met je stemkeuze twoflower
Je weet wel dat je het potlood niet in je............ ach laat maarquote:Op zondag 19 november 2006 18:19 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Het stemmen zelf is niet zo moeilijk.
Potlood? Wasda? Ik heb nog nooit met een potlood gestemd.quote:Op zondag 19 november 2006 18:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Je weet wel dat je het potlood niet in je............ ach laat maar
En de PvdD dan? Of EénNL?quote:Op maandag 20 november 2006 12:45 schreef FamFarmerFan het volgende:
Ik denk dat ik maar eens lekker ga stemmen op de partij die nog niet alle verkiezingsbeloften heeft gebroken nadat ie in de regering zit. (omdat ze nog niet eerder geregeerd hebben)SP
quote:
Zoals FamFarmerFan al aangaf was dat een correcte opmerking op zijn reactie. Ik zou er zelf ook niet over peinzen om een van die partijen te kiezen hoor.quote:
sorry maar dat is helemaal niet waar. Ik ontmoet homo's onder alle lagen en soorten van de bevolking en ja ze kunnen best wel dansen en lol maken op de muziek van ABBA maar het is niet hun eerste muziek keuze. Om te zeggen dat er een bepaalde smaak is onder homo's gaat me veel te ver!quote:Op zondag 19 november 2006 16:01 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Boris van der Ham is idd homo ja.
[..]
Homo's zijn (net als eigenlijk alle groeperingen) over het algemeen kuddedieren. Men volgt de meerderheid. Ik zelf vind dat Madonna en ABBA best leuke liedjes hebben, maar ik luister het echt niet dagelijks (of wekelijks). Als de radio hier aanstaat luister ik zelfs vooral klassiek. En anders filmmuziek of musicals (ja, dat is dan eigenlijk wel weer iets dat als 'homo' bestempeld kan worden). Maar het is dus afhankelijk in hoeverre de persoon in kwestie meedoet met de rest, of echt zichzelf is.
Nou, steeds vaker zijn ze dat blijkbaar wel.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:36 schreef FamFarmerFan het volgende:Homo's zijn ook geen doelgroep op zich.
Nou, voor D66 wel hoor.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:36 schreef FamFarmerFan het volgende:Homo's zijn ook geen doelgroep op zich.
Het boeit jou misschien weinig, maar veel (vooral grotere bedrijven) gaan die seksuele voorkeur toch echt als iets onderscheidends zien, en richten zich daar ook op. Kijk maar naar een specifieke autobeurs, etc.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:15 schreef FamFarmerFan het volgende:
Maar het boeit mij weinig hoe een bedrijf staat tegenover mijn seksuele voorkeur als ik een vliegticket boek, boodschappen doe, kleding koopt etc etc.
Jij bent 1 persoon op een groep van hoeveel honderdduizend?quote:Op donderdag 23 november 2006 13:38 schreef FamFarmerFan het volgende:Verspilling van tijd geld en energie dus...
Nee hoor, ik chargeer gewoon graag.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:43 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Jij bent 1 persoon op een groep van hoeveel honderdduizend?
Dat weten jij en ik, maar de media doen ons anders geloven. Die brengen alleen die homo's in beeld die opvallen, dus bijv de types die op boten staan te dansen tijdens de pride.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:48 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Nee hoor, ik chargeer gewoon graag.
En ik blijf bij het standpunt dat marketingtechnisch het zonde van het geld is een doelgroep te organiseren als homoseksueel. Om bovenstaande argumenten, de doelgroep heeft als enige overeenkomst dat men zich aangetrokken voelt tot hetzelfde geslacht.
Alle andere interesses/ behoeftes en bijv inkomsten verschillen te veel van elkaar.
De media doet alle niet-homo's anders geloven.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:52 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dat weten jij en ik, maar de media doen ons anders geloven. Die brengen alleen die homo's in beeld die opvallen, dus bijv de types die op boten staan te dansen tijdens de pride.
Ik zelf let over het algemeen niet op 'homo(on)vriendelijk'. Maar ik ken er genoeg die dat wel doen.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:00 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
De media doet alle niet-homo's anders geloven.Ik heb er vertrouwen in dat homo's zelf wel dat bewustzijn hebben. Of koop jij een "homovriendelijke" design pc eerder dan een pc waarvan de spec's gewoon goed zijn? (gemene vraag aan een ICT-er I know)
En wat betreft de dansende nichten op een boot tijdens een gayprideDaar doe ik ook aan mee. Maar dan wel ondertussen een stichting sponserend en "beschaafd".
www.hetpaleis.nl
Als ze jou al de lieve van jullie tweeen noemen, dan vrees ik echt... wel sneu voor jullie buren trouwensquote:
Heyquote:Op vrijdag 24 november 2006 02:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ze jou al de lieve van jullie tweeen noemen, dan vrees ik echt... wel sneu voor jullie buren trouwens
Homo's zijn toch altijd lief?quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:07 schreef SCH het volgende:
Ik ben echt lief ElisaB - ik zou eigenlijk eens wat minder lief moeten zijn
Waarom doen homo's altijd zo gemeen tegen elkaar als ze elkaar niet mogen?quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:11 schreef SCH het volgende:
Nou op Fok! loopt anders ook een hele akelige nare klotehomo rond
Ik doe tegen jou toch nog veel gemener?quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:15 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Waarom doen homo's altijd zo gemeen tegen elkaar als ze elkaar niet mogen?
quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:11 schreef SCH het volgende:
Neequote:Op vrijdag 24 november 2006 19:17 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Heb je mij nou al herkend!?
![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:15 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Omdat het toch net echte mensen zijn?quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:15 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
quote:
Nergens van maar het is zo'n beetje de meest stereotiepe opmerking die ik naar mijn hoofd krijg als mensen weten dat ik homo ben..quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:23 schreef SCH het volgende:
Waar moet ik je fan herkennen Farmerfan
Ja, erg is dat he? Alsof echt elke homo elke andere homo kent. Terwijl de gemiddelde homo slechts maar met de helft van alle homo's in bed heeft gelegen...quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:27 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Nergens van maar het is zo'n beetje de meest stereotiepe opmerking die ik naar mijn hoofd krijg als mensen weten dat ik homo ben..
Ken jij die en die, hij is ook homo.![]()
OOoooohh SLET!!quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:58 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ja, erg is dat he? Alsof echt elke homo elke andere homo kent. Terwijl de gemiddelde homo slechts maar met de helft van alle homo's in bed heeft gelegen...![]()
O, dat is gemeen doen wat je tegen mij doet. Ik dacht dat je mij alleen wat minder mocht.quote:
Ik ben geen gemiddelde homo hoor. Ik zit op driekwart.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:00 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
OOoooohh SLET!!
Je moet jouw gedrag niet gelijk op iedere andere homo projecteren!
![]()
Eeehm... hoe kom je op dat gekke idee? Ik wil wel een bronvermelding zien als je zo'n uitspraak doet.quote:
Waar moet een man voor mij volgens jou dan aan voldoen?quote:Ik ga een man voor hem zoeken
quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:28 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Eeehm... hoe kom je op dat gekke idee? Ik wil wel een bronvermelding zien als je zo'n uitspraak doet.
Serieus, monogaam en niet al te linksigquote:Waar moet een man voor mij volgens jou dan aan voldoen?
quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:18 schreef SCH het volgende:
Twoflower is nog maagd hoor
Ik ga een man voor hem zoeken
quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:41 schreef SlimShady het volgende:
is monogamie een vereiste tegenwoordig?
is dat trouwens new-age of retro?
Eehm... hij moet juist ook humor hebben, ik weet nog niet of een open relatie ook wat voor mij is (heb nou eenmaal te weinig ervaring met relaties) en politiek doe ik niet aan, dus dat maakt niet uit.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Serieus, monogaam en niet al te linksig
Ik heb wat projectjes lopen - je hoort er nog vanquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:52 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Eehm... hij moet juist ook humor hebben, ik weet nog niet of een open relatie ook wat voor mij is (heb nou eenmaal te weinig ervaring met relaties) en politiek doe ik niet aan, dus dat maakt niet uit.
'wat projectjes'?quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb wat projectjes lopen - je hoort er nog van![]()
En kan deze vraag ook ondertiteld wordenquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:07 schreef TranceAction het volgende:
Halo ik wil vraag voor die homo. Als jij gaat stop eh......die staaf....die staaf met die gat...als jij stop die staaf in die gat waar jij moet schoonmaak na die poep. Waar ga jij dan stop als die poep is hard
op die vraag moet je niet reageren. hij of zij typt normaal nederlands in andere topics. Is dus alleen om reakties uit te lokken.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En kan deze vraag ook ondertiteld worden
http://www.loi.nl/Cursussen/Taalvaardigheid/PRD_000661quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:07 schreef TranceAction het volgende:
Halo ik wil vraag voor die homo. Als jij gaat stop eh......die staaf....die staaf met die gat...als jij stop die staaf in die gat waar jij moet schoonmaak na die poep. Waar ga jij dan stop als die poep is hard
quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:07 schreef TranceAction het volgende:
Een vriend van ons in Den Haag, verpleger, heel lief en misschien wel jouw type.quote:Op zaterdag 25 november 2006 08:45 schreef Twoflower het volgende:
[..]
'wat projectjes'?
Geef eens wat hints?
quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:11 schreef SCH het volgende:
De tekst was idd niet door mijzelf getypt, maar door mijn marokkaanse huisgenoot die achter mijn computer ging zitten fokken toen ik net even naar de wc was. Excuses voor de gebrekkinge taalgebruik. Ik heb met hem gesproken en wat hij bedoelde was:quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:23 schreef purmernoord het volgende:
[..]
op die vraag moet je niet reageren. hij of zij typt normaal nederlands in andere topics. Is dus alleen om reakties uit te lokken.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:28 schreef TranceAction het volgende:
[..]
De tekst was idd niet door mijzelf getypt, maar door mijn marokkaanse huisgenoot die achter mijn computer ging zitten fokken toen ik net even naar de wc was. Excuses voor de gebrekkinge taalgebruik. Ik heb met hem gesproken en wat hij bedoelde was:
Als je s'avonds lekker hebt liggen reetracen of kontebonken hoe je het ook noemt en je hebt geen zin de penis te ontdoen van fecalien en de volgende ochtend word je wakker met harde stukken fecalien op je penis. Hoe krijg je die dan schoon?
Waarom denken pubers toch altijd dat ze geweldig stoer zijn als ze maar een grote bek opzettenquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:31 schreef SCH het volgende:
Waarom denken die hetero's toch altijd dat je pik er onder de stront weer uitfloept?
quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waarom denken pubers toch altijd dat ze geweldig stoer zijn als ze maar een grote bek opzetten
Dit had ik ooit aan de OP toegevoegd, heeft niet echt veel effect gehadquote:Let op: Vragen over kontneuken, anale seks, poepen, etc worden niet meer beantwoord. Lees de vorige delen maar terug.
Misschien moeten we er nog eens een special aan wijdenquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:46 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dit had ik ooit aan de OP toegevoegd, heeft niet echt veel effect gehad.
Ik had het over Trance/huppeldepup... Het is zo makkelijk scoren vanachter je pc-tje. En dat vind ik zo ontzettend puberaal. Maar jullie zijn liev (hoewel homosuelen eigenlijk niet mogen van mijn geloof)quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:41 schreef FamFarmerFan het volgende:Mis ik wat? Of is de opmerking inderdaad gewoon wat overtrokken?
Ja maar dan kan ik niet sidekickenquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Misschien moeten we er nog eens een special aan wijden
quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:56 schreef ElisaB het volgende:
(hoewel homosuelen eigenlijk niet mogen van mijn geloof)
Uhhhh....quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:58 schreef SCH het volgende:
Je bepaalt toch zelf wat je denkt? Welk geloof Elisa?
quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had het over Trance/huppeldepup... Het is zo makkelijk scoren vanachter je pc-tje. En dat vind ik zo ontzettend puberaal. Maar jullie zijn liev (hoewel homosuelen eigenlijk niet mogen van mijn geloof)
Ik vind het wel lekker klinken.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:58 schreef NanKing het volgende:
Ik moet overigens altijd zo lachen van 't woord homosueel.
Het zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:03 schreef FamFarmerFan het volgende:Waarschijnlijk is van hetzelfde geloof in datzelfde boek (Leviticus) geschreven dat vrouwen onrein zijn in haar maandelijkse periode en dat geen man hen dan mag aanraken 7 dagen lang.
![]()
Nee he, niet weer Den Haag? Mijn ex woont ook al in Den Haag, en de jongen waar ik het laatst op verliefd werd ook al...quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Een vriend van ons in Den Haag, verpleger, heel lief en misschien wel jouw type.
Kwestie van zelfspot, en laten zien dat het voor jou allemaal geen issue is en dat andere mensen (mits het gegein blijft) ook wel dat soort termen mogen gebruiken. Niets zo hinderlijk als de homo's die strijden tegen dat soort "denigrerende" opmerkingen.quote:Op zondag 26 november 2006 01:45 schreef Jeff89 het volgende:
Is waarschijnlijk al eerder gevraagd en beantwoord, maar ik ben lui, dus nog maar een keer:
Waarom refereren zoveel homosexuelen (zowel M als V) aan zichzelf of 'soortgenoten' dmv denigrerende termen?
Dus bijv. homo's die zichzelf poot, flikker of nicht noemen... Of lesbo's die zichzelf pot noemen.
Is dit om de wereld te laten zien dat ze er schijt aan hebben, of vind men het gewoon leuk, of haten jullie jezelf deep down gewoon? (oke, dat laatste zal wel niet)
Bij voorbaat bedankt
Gay games? Mwoa.. moeten ze zelf weten, ik ga er niet heen. Moet het bestaan of moet het weg? Ik denk dat het wel mag bestaan. Het vestigt de aandacht op homo's en laat zien dat homo zijn meer is dan huppelend met een handtasje door de winkelstraat gaan.quote:Op zondag 26 november 2006 01:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat vinden normale homoseksuelen nou van de gay games, rose maandag op de Tilburgse kermis etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |