nou ik hecht aan zulke tests niet te veel wetenschappelijke waardequote:Op zondag 10 september 2006 23:37 schreef DuranK het volgende:
Hoe denken jullie nou eigenlijk over bi-sexuelen?
Ik heb ooit gelezen over een test van een aantal mannen vrouwen die zeiden dat ze bi waren. Zij kregen een aantal foto's waar ze telkens moesten kiezen of ze nou de man of de vrouw het aantrekkelijkst vonden. Het bleek dat de mensen eigenlijk de hele tijd of voor de vrouw kozen, of voor de man. Dus dat ze geen bi zijn maar of homo of hetero maar het nog niet helemaal weten![]()
Alsof opwinding alleen uitmaakt waar je op valt.quote:Op zondag 10 september 2006 23:37 schreef DuranK het volgende:
Hoe denken jullie nou eigenlijk over bi-sexuelen?
Ik heb ooit gelezen over een test van een aantal mannen vrouwen die zeiden dat ze bi waren. Zij kregen een aantal foto's waar ze telkens moesten kiezen of ze nou de man of de vrouw het aantrekkelijkst vonden. Het bleek dat de mensen eigenlijk de hele tijd of voor de vrouw kozen, of voor de man. Dus dat ze geen bi zijn maar of homo of hetero maar het nog niet helemaal weten![]()
Ik denk dat dat meer maatschappelijk bepaald is dan dat het echt zo is.quote:Op zondag 10 september 2006 23:46 schreef A_L_N_F het volgende:
ik heb het idee dat vrouwen eerder bisexueel zijn dan mannen. en bovendien dit ook eerder laten merken dan mannen en dat dit zich uit in zoen en of sex met mensen van het eigen geslacht.
hierbij ondersteund door het feit dat zoenende vrouwen geil zijn en zoende mannen vies (zo denken de meesten).
Ik snap echt niet hoe dit ooit de wereld in gekomen isquote:ik heb het idee dat ook een aanzienlijk deel van de (bisexuele) vrouwen lesbo word vanwege het feit dat ze slechte ervaringen hebben met mannen.heb ik de verkeerde dames gesproken of is er een kern van waarheid?
(en nee, ze werden niet na mij lesbo)
Dat is ook niet meer dan logisch. We leven nog steeds in een mannenmaatschappij. De vrouw wordt daarbij meer als een (geaccepteed) lustobject gezien dan de man. Het is maatschappelijk geaccepteerd om vrouwen mooi te vinden omdat ze als zodanig worden gepresenteerd (in videoclips, bij commercials, als precentatrice, mannenbladen etc.). Bovendien gaan vrouwen van nature al intiemer met elkaar om dan mannen. Als ik op een verjaardag kom dan zoen ik alleen de vrouwen terwijl mijn vriendin met iedereen zoent.quote:Op zondag 10 september 2006 23:46 schreef A_L_N_F het volgende:
ik heb het idee dat vrouwen eerder bisexueel zijn dan mannen. en bovendien dit ook eerder laten merken dan mannen en dat dit zich uit in zoen en of sex met mensen van het eigen geslacht.
[...]
Heel open-minded. Mijn ouders zou het echt niet uitmaken als ik of één van mijn broertjes homo was. Ik heb ook homo-vrienden en die zjin bij mij thuis meer dan welkom.quote:Op maandag 11 september 2006 20:04 schreef SCH het volgende:
Hoe ben jij opgevoed als het om homoseksualiteit gaat, sizzler?
Lieve Yvana,quote:Op maandag 11 september 2006 21:28 schreef Met-Yvana het volgende:
Waarom heb ik dit topic niet eerder gezien !![]()
![]()
Beste SCH
Zoals je misschien weet is het heel erg hip en trendy om als vriendinnenkliekje een vaste homo-vriend bij de kliek te hebben, om mee te gaan winkelen, koffie mee te leuten in de pauzes, je tasje vast te houden, mee uit te gaan, en populairig mee te doen in de pauzes.Dit is ook op mijn school het geval, en ik probeer dus al geruime tijd een homo te vinden, maar ik kan ze maar niet herkennen ! En het is natuurlijk vreselijk idioot om iemand eerst te vragen of hij wel homo is, voor hem bij de kliek te vragen.
Mijn vraag is dus, hoe herken je nou een trendy accesoire-homo tussen al die metrosexuele misbaksels? Heb jij misschien tips?
Kusjes Yvana![]()
![]()
Yvonne dronk toch Leffe? Da's geen koffie hoor...quote:Op dinsdag 12 september 2006 06:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben je als mod ook verplicht om yvonne te bef........eh koffie te geven?![]()
en bifi worstjes zijn toch ook haar favoquote:Op dinsdag 12 september 2006 07:49 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Yvonne dronk toch Leffe? Da's geen koffie hoor...
Leffe rijmt op Beffequote:Op dinsdag 12 september 2006 07:49 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Yvonne dronk toch Leffe? Da's geen koffie hoor...
da's verkeerd om rimmenquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:16 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Wasda?Eehm... Wil ik dat uberhaupt wel weten?
Ja bij een vrouw, niet zo heterofoob lieverdquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:34 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Je bedoelt bij een vrouw?Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw!
Ik heb niets tegen hetero's, zolang ze maar niet aan me zitten, of voor me gaan staan bekken...quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja bij een vrouw, niet zo heterofoob lieverd![]()
Ik vind dat juist wel geil, ik denk dat meisje wel wegquote:Op dinsdag 12 september 2006 14:20 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen hetero's, zolang ze maar niet aan me zitten, of voor me gaan staan bekken...
Dat lukt bij mij niet zo helaas...quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind dat juist wel geil, ik denk dat meisje wel weg![]()
de volgende keer haar dan gewoon op de schouder tikken en vragen of je ook eens mag proevenquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:19 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dat lukt bij mij niet zo helaas...![]()
Nee, zij mij wel overigensquote:Op dinsdag 12 september 2006 06:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben je als mod ook verplicht om yvonne te bef........eh koffie te geven?![]()
Yep, all the wayquote:Op woensdag 27 september 2006 08:54 schreef SCH het volgende:
Zijn we nog steeds gay?
Ik ben wel het levende bewijs dat die test niet klopt,quote:Op zondag 10 september 2006 23:37 schreef DuranK het volgende:
Aangezien het geen keuze is, JA!quote:Op woensdag 27 september 2006 08:54 schreef SCH het volgende:
Zijn we nog steeds gay?
Schiet maar hoor,quote:
Valt best wel mee hoor, dit topic is meer van hollen en dan weer een poosje stilstaanquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:28 schreef Sitethief het volgende:
Ik ben blijkbaar een ster in het laten doodbloeden van topics......
ach ja je kunt het nig altijd over anale sex hebben dat schijnt iedereen wel te fascinerenquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:27 schreef purmernoord het volgende:
op een gegeven moment zijn er niet echt veel vragen meer over natuurlijk.. het meest, of misschien wel alles, is al aan bod geweest..
een homo ben je, dat wordt je niet (moet jij toch wetenquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:43 schreef spoor4 het volgende:
Een "hoe word ik homo"-tutorial ontbreekt nog
Ik ben geen homo hoor, ik wil het wordenquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
een homo ben je, dat wordt je niet (moet jij toch weten)
kom maar langsquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:47 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Ik ben geen homo hoor, ik wil het worden![]()
Kan ik ergens een cursus volgen?
over anale sex is hier ook al alles gevraagd en uitgelegd. deze serie loopt al een tijdje..quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ach ja je kunt het nig altijd over anale sex hebben dat schijnt iedereen wel te fascineren
Geen idee, heb ik heb nog niet gekekenquote:
Ster en doodbloeden.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:28 schreef Sitethief het volgende:
Ik ben blijkbaar een ster in het laten doodbloeden van topics......
Wanneer zou je dat moeten voelen? Heb ik iig nog nooit last van gehad, behalve op het toilet....quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:08 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Klopt het dat het voelt alsof je een keiharde dikke drol uitpoept?
Probeer het zelf eens...quote:Op maandag 13 november 2006 03:33 schreef RottePeer het volgende:
hoe smaakt poep? is het ergens mee te vergelijken(de smaak)?
Dat ze er uberhaupt zijn vind ik al te goor om over na te denken...quote:Op maandag 13 november 2006 05:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Probeer het zelf eens...
Denk niet dat er veel homo's (of hetero's) zijn die weten hoe het smaakt...
waarom niet? ik weet toch ook hoe kutsap smaakt...quote:Op maandag 13 november 2006 05:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Probeer het zelf eens...
Denk niet dat er veel homo's (of hetero's) zijn die weten hoe het smaakt...
Ik heb geen flauw idee. Wil je het gaan eten dan?quote:Op maandag 13 november 2006 03:33 schreef RottePeer het volgende:
Volgens mij ligt dat nogal zwaar op de maagquote:Op maandag 13 november 2006 03:33 schreef RottePeer het volgende:
nee, ik vroeg me af waarom mijn vriendin altijd zo moeilijk doet over pijpen nadat ze anaal is genomen.quote:Op maandag 13 november 2006 13:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Wil je het gaan eten dan?
Dat zou je denken, maar helaas blijkt in de praktijk dat het toch te veel moeite is.quote:Op maandag 13 november 2006 13:51 schreef zaans_boefje het volgende:
Nu weer mooie berichten in de media, heel veel geld om homo's te laten accepteren door onze medebewoners met een andere culturele achtergrond.
Ligt het aan mij dat ik dit weer overdreven vind en belachelijk??![]()
Ik bedoel in nederland mag je homosexueel zijn, wij dringen onze gasten (medelanders what ever) geen geloof of etc op, we bieden hun de vrijheid hun geloof te ondergaan zoals hun dat wensen echter lijkt me een stukje acceptatie van de hier toegestane vrijheden toch een kleine moeite
quote:waarom campagne voeren ed? homo zijn mag, ben je er zelf een andere mening toegedaan uit hem maar laat je medemens vrij erin....
en weer een hoop geld naar de ******
en waarom weer specifiek op allochtonen gericht, de montmatre en soho zitten er vol mee, dus ze weten de weg waarschijnlijk al![]()
Niet alleen de nederlandse homoseksuelen denk ik.quote:Op maandag 13 november 2006 15:35 schreef purmernoord het volgende:
ik vnd het juist een heel goed idee om de acceptatie van homoseksuelen onder allochtonen te proberen te vergroten. Daar hebben de nederlandse homoseksuelen alleen maar baat bij.
begin eens met het inrichten van een feauteaubouquequote:Op maandag 13 november 2006 16:38 schreef moelan0e het volgende:
Beste homo's
Ik kan vrouwen niet uitstaan en heb dan ook nog nooit een vriendin gehad met wie ik met barbies speelde of over jongens praatte of nog erger over de maandelijke problemen praten alsof het niet vies is. En mannen worden altijd verliefd op mij of krijgen de behoefte seks te hebben met mij. En dus heb ik geen vrienden, nee echt niet.
Ik wil heel graag een homovriend, het liefst een vrouwelijke man die zijn nagels vijlt. Zijn die hier aanwezig?
Okay stap 1 is gezetquote:Op maandag 13 november 2006 17:47 schreef moelan0e het volgende:
tadaa, ik heb een fotoboek.
Tuurlijk welquote:Op maandag 13 november 2006 22:23 schreef Semisane het volgende:
Zeg Stroekie, heb je niet meteen een sollicitatie formulier voor haar.
Ik kan overigens in december wel hulp gebruiken voor het schilderen van mijn nieuwe appartement moelan0e, dus dan kan ik wel ff een gaatje in mijn agenda voor je plannen.
Of tel ik niet meer mee nu ik niet meer zo in [HOMO] zit Stroekie?
Amsterdam.quote:Op maandag 13 november 2006 22:30 schreef moelan0e het volgende:
Nou, dat lijkt me een uitstekend plan!
Waar is je nieuwe huisje?
Ja jammer dan he....ben geen gillende-keuken-nicht!quote:Op maandag 13 november 2006 22:54 schreef moelan0e het volgende:
Ik help je alleen als de verf roze is.
Solliciteren op de functie van flikkerheksquote:Op maandag 13 november 2006 22:23 schreef Semisane het volgende:
Zeg Stroekie, heb je niet meteen een sollicitatie formulier voor haar.
Ze is een mooie vrouw...althans...zo komt zo over op de foto, maar lekker....neuh....ik vind persoonlijk Christian Bale lekker....en de nieuwe James Bond...die ook.quote:Op maandag 13 november 2006 23:23 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]
Vinden jullie dit écht niet lekker???????
Leg dan eens uit wat jij er mooi aan vindt...quote:Op maandag 13 november 2006 23:23 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]
Vinden jullie dit écht niet lekker???????
Nouja, mooi is "in the eye of the beholder". Ik kan "neus, haar, huid" etc. zeggen en jij exact hetzelfde maar dan van een man. Maar voornamelijk de ogen, het haar, de lekkere sappige huid en uiteraard de voorgevel.quote:Op maandag 13 november 2006 23:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Leg dan eens uit wat jij er mooi aan vindt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |