abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43646351
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 22:32 schreef wonderer het volgende:

[..]

Denk ook wel dat het uitmaakt waar je precies woont...

Waar ik wel benieuwd naar ben, is tegen welk vooroordeel men het vaakst aanlopen. Oh, en wat het raarste vooroordeel is dat je gehoord hebt (bijvoorbeeld "maar je hebt helemaal geen roze driehoek op je jas" of iets in die geest).
Het vooroordeel wat ik het meest hoor? Mwoah ik denk dat dát mannetje vrouwtje is. En wie wie dan zou zijn.
Het allerleukste vooroordeel wat ik gehoord heb?
Was een goede vriend van mij op de MTS (christen) die zei dat homo's ziek waren. Dus ik het hem verteld en daarvoor keurig erbij gemeld dat ik hem iets ging vertellen wat hij misschien niet leuk zou gaan vinden. En dat als het hem niet zinde dat we dan maar gewoon het contact moesten verbreken.

"Nou" zegt ie: "dat moet dan wel heel bijzonder zijn" Dus ik het hem uitgelegd dat ik homoseksueel ben.
Antwoord hij daarop dat het hem geen moer uitmaakt. Dus ik help hem herinneren aan de vele gesprekken waarin ik omschreven werd als een afwijking en ziek

Zegt ie : "Als mijn moeder ziek is laat ik haar toch ook niet in de steek"

Vond ik zo'n gave opmerking dus wij zijn wat gaan drinken in de kroeg, (ik zit met mijn rug naar de doorloop van de kroeg) Zegt hij opeens: "Tering wat een lekker ding man, moet je kijken!" Dus ik draai me om en ik wilde hem net gaan uitleggen dat ik toch niet op vrouwen val.... staat er toch een lekkere gozer achter mij

Hij is de enige die zijn gedrag ten opzichte van mij toen ik hetero was in zijn denkwereld en daarna homo bleek te zijn helemaal nooit veranderd. Andere klasgenoten moesten er even een weekje aan wennen, daarna ook helemaal geen problemen gehad en was alles weer als vanouds.

Hehehehe door hem maakt het mij ook vrij weinig uit wat andere mensen over mij zeggen of denken.
Do you know the difference between commitment and involved?
Think of bacon and eggs, the chicken is involved, the pig was committed.
  vrijdag 17 november 2006 @ 23:19:38 #177
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_43646528
Wel goed dat je het ondanks dat je zijn houding en mening wist, toch ervoor uit durfde te komen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_43646564
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 23:19 schreef wonderer het volgende:
Wel goed dat je het ondanks dat je zijn houding en mening wist, toch ervoor uit durfde te komen.
Hehehehehe nah ik had het heel erg gevonden als ik hem als vriend kwijt was geraakt. Maar ik maakte mij meer druk om hoe de school (2000 leerlingen) er op zouden reageren. En ja natuurlijk heb ik wel eens opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd gekregen.
Maar echt niet ernstiger dan enige andere leerling op de school.

En ik heb er grandioos misbruik van gemaakt tijdens een tentamen periode. Ik had geen zin en later heb ik het excuus gebruikt dat ik in de war was over mijn geaardheid...
Mijn afdelingsdirecteur snapte het helemaal en ik mocht gewoon herkansen zonder dat ik een herkansing kwijt was.

Hoe zeg je dat ook alweer? Je kracht ligt in je grootste zwakheid.
Do you know the difference between commitment and involved?
Think of bacon and eggs, the chicken is involved, the pig was committed.
  zaterdag 18 november 2006 @ 12:52:42 #179
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_43654251
wat een onzin allemaal, ik had gisteren een feestje met wat je in de volksmond skinheads noemt en dat was heel gezellig en ze weten echt allemaal wel wat ik ben. Je wordt geaccepteerd om wie je bent als persoon en niet wat je doet in je slaapkamer.
O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.
pi_43674191
Stemmen jullie op een homo?
pi_43674286
Nee, jij?
ijs_beer fan!
pi_43674373
Niet per definitie maar ik vind het ook niet helemaal onbelangrijk.
pi_43674474
quote:
Op zondag 19 november 2006 00:35 schreef SCH het volgende:
Niet per definitie maar ik vind het ook niet helemaal onbelangrijk.
Wat stem je, als ik vragen mag?
ijs_beer fan!
  zondag 19 november 2006 @ 00:40:39 #184
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_43674499
quote:
Op zondag 19 november 2006 00:26 schreef SCH het volgende:
Stemmen jullie op een homo?
Dat wordt dan een stem voor Boris ??
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_43674534
Had je die site trouwens nog gezien SCH, gayvote.nl.
ijs_beer fan!
  zondag 19 november 2006 @ 00:43:59 #186
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_43674587
quote:
Op zondag 19 november 2006 00:41 schreef NanKing het volgende:
Had je die site trouwens nog gezien SCH, gayvote.nl.
Wat, hebben we onze eigen stemwijzer???
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_43674614
quote:
Op zondag 19 november 2006 00:40 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Dat wordt dan een stem voor Boris ??
Over mijn dode boddie
pi_43674619
quote:
Op zondag 19 november 2006 00:43 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Wat, hebben we onze eigen stemwijzer???
Zoiets .
Het is een subsite van het COC, best informatief.
ijs_beer fan!
pi_43674637
quote:
Op zondag 19 november 2006 00:39 schreef NanKing het volgende:

[..]

Wat stem je, als ik vragen mag?
GroenLinks, staat een fanatieke homo op maar ook een lekker Turks jong ding maar eigenlijk moet ik van mezelf een vrouw stemmen, oh oh oh verwarring in het nichtenhoofdje.
  zondag 19 november 2006 @ 04:12:01 #191
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_43677548
lekker ding die turk
O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.
pi_43678440
quote:
Op zondag 19 november 2006 00:46 schreef SCH het volgende:

[..]

GroenLinks, staat een fanatieke homo op maar ook een lekker Turks jong ding maar eigenlijk moet ik van mezelf een vrouw stemmen, oh oh oh verwarring in het nichtenhoofdje.
maar zou je echt stemmen op iemand's uiterlijk ??
Wouter's kontje is toch geen reden om op hem stemmen?
vaagheid ten top.
  zondag 19 november 2006 @ 09:55:56 #193
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_43678477
Ik kijk eerst op welke partij ik stem, en dan stem ik meestal gewoon op de lijsttrekker. Of ik moet het met die persoon (niet partij) niet eens zijn, dan pak ik iemand die lager staat.
  zondag 19 november 2006 @ 10:05:17 #194
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_43678562
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 22:12 schreef wonderer het volgende:

[..]

nee, ik heb geen ontzettende hekel aan verwijfde nichten. Ik vind macho hetero's die hun mannelijkheid keer op keer moeten bewijzen veel irritanter.
Ik ook
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_43684643
quote:
Op zondag 19 november 2006 09:50 schreef SlimShady het volgende:

[..]

maar zou je echt stemmen op iemand's uiterlijk ??
Wouter's kontje is toch geen reden om op hem stemmen?
vaagheid ten top.
Nee hoor, is een garpje. Uiterlijk is helemaal niet relevant. Ik stemde vroeger op Peter Lankhorst, toevallig homo, maar heel erg lelijk
pi_43684702
quote:
Op zondag 19 november 2006 09:55 schreef Twoflower het volgende:
Ik kijk eerst op welke partij ik stem, en dan stem ik meestal gewoon op de lijsttrekker. Of ik moet het met die persoon (niet partij) niet eens zijn, dan pak ik iemand die lager staat.
Wat stem jij flowertje? Ik stem meestal niet op de lijsttrekker eigenlijk, vaak op de eerste vrouw of homo of iemand die ik heel goed vind. Overweeg nu Kees Vendrik, nummer 2 van GroenLinks en de beste rekenmeester van de Tweede Kamer: misschien omdat ik zelf niet kan rekenen
pi_43684710
Leuke films: www.winqfilmshop.nl
  zondag 19 november 2006 @ 15:31:34 #198
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_43686095
quote:
Op zondag 19 november 2006 14:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat stem jij flowertje? Ik stem meestal niet op de lijsttrekker eigenlijk, vaak op de eerste vrouw of homo of iemand die ik heel goed vind. Overweeg nu Kees Vendrik, nummer 2 van GroenLinks en de beste rekenmeester van de Tweede Kamer: misschien omdat ik zelf niet kan rekenen
Ik stemde tot vorig jaar altijd CDA. Maar dit keer ben ik enorm aan het zweven. Elke partij heeft wel een of meer belangrijke punten waar ik het niet mee eens ben (dat was vroeger nooit zo). Maar volgens de verschillende stemwijzers komt D66 het meest in de buurt. Dus misschien....
pi_43686584
Gisteren gewerkt bij PANN, een groot homofeest in Utrecht. Daar was D66 dus ook aan het flyeren met mooie roze homoverkiezingsfolders. . Met een grote foto van de nummer 2. Is die man nou ook gay ?

En verder: er vroeg vast al wel eens eerder iemand iets over muzieksmaak, maar ik doe het ook nog maar even. Hoe komt het dat het lijkt alsof alle homo's naar Madonna, Kylie Minogue en ABBA luisteren ? Gisteravond ook weer de hele avond lang alleen maar Scissor Sisters en Justin Timberlake. Als je homo bent dan is dat toch niet meteen een soort doodsslag voor je muzieksmaak ? Geaardheid zou geen fuck moeten uitmaken voor de soort muziek die je luistert, zou ik zo denken, en toch bestaat er iets als "homomuziek". Hoe komt dat nou ?

Oh en ik stem altijd op een vrouw. Da's principe.
It's my party and I'll cry if I want to.
  zondag 19 november 2006 @ 16:01:08 #200
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_43687205
quote:
Op zondag 19 november 2006 15:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
Gisteren gewerkt bij PANN, een groot homofeest in Utrecht. Daar was D66 dus ook aan het flyeren met mooie roze homoverkiezingsfolders. . Met een grote foto van de nummer 2. Is die man nou ook gay ?
Boris van der Ham is idd homo ja.
quote:
En verder: er vroeg vast al wel eens eerder iemand iets over muzieksmaak, maar ik doe het ook nog maar even. Hoe komt het dat het lijkt alsof alle homo's naar Madonna, Kylie Minogue en ABBA luisteren ? Gisteravond ook weer de hele avond lang alleen maar Scissor Sisters en Justin Timberlake. Als je homo bent dan is dat toch niet meteen een soort doodsslag voor je muzieksmaak ? Geaardheid zou geen fuck moeten uitmaken voor de soort muziek die je luistert, zou ik zo denken, en toch bestaat er iets als "homomuziek". Hoe komt dat nou ?

Oh en ik stem altijd op een vrouw. Da's principe.
Homo's zijn (net als eigenlijk alle groeperingen) over het algemeen kuddedieren. Men volgt de meerderheid. Ik zelf vind dat Madonna en ABBA best leuke liedjes hebben, maar ik luister het echt niet dagelijks (of wekelijks). Als de radio hier aanstaat luister ik zelfs vooral klassiek. En anders filmmuziek of musicals (ja, dat is dan eigenlijk wel weer iets dat als 'homo' bestempeld kan worden). Maar het is dus afhankelijk in hoeverre de persoon in kwestie meedoet met de rest, of echt zichzelf is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')