quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Denk ook wel dat het uitmaakt waar je precies woont...
Waar ik wel benieuwd naar ben, is tegen welk vooroordeel men het vaakst aanlopen. Oh, en wat het raarste vooroordeel is dat je gehoord hebt (bijvoorbeeld "maar je hebt helemaal geen roze driehoek op je jas" of iets in die geest).
quote:Op vrijdag 17 november 2006 23:19 schreef wonderer het volgende:
Wel goed dat je het ondanks dat je zijn houding en mening wist, toch ervoor uit durfde te komen.
Wat stem je, als ik vragen mag?quote:Op zondag 19 november 2006 00:35 schreef SCH het volgende:
Niet per definitie maar ik vind het ook niet helemaal onbelangrijk.
Dat wordt dan een stem voor Boris ??quote:Op zondag 19 november 2006 00:26 schreef SCH het volgende:
Stemmen jullie op een homo?
Wat, hebben we onze eigen stemwijzer???quote:Op zondag 19 november 2006 00:41 schreef NanKing het volgende:
Had je die site trouwens nog gezien SCH, gayvote.nl.
Over mijn dode boddiequote:Op zondag 19 november 2006 00:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat wordt dan een stem voor Boris ??
Zoietsquote:Op zondag 19 november 2006 00:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wat, hebben we onze eigen stemwijzer???
GroenLinks, staat een fanatieke homo op maar ook een lekker Turks jong ding maar eigenlijk moet ik van mezelf een vrouw stemmen, oh oh oh verwarring in het nichtenhoofdje.quote:
maar zou je echt stemmen op iemand's uiterlijk ??quote:Op zondag 19 november 2006 00:46 schreef SCH het volgende:
[..]
GroenLinks, staat een fanatieke homo op maar ook een lekker Turks jong ding maar eigenlijk moet ik van mezelf een vrouw stemmen, oh oh oh verwarring in het nichtenhoofdje.
Ik ookquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
nee, ik heb geen ontzettende hekel aan verwijfde nichten. Ik vind macho hetero's die hun mannelijkheid keer op keer moeten bewijzen veel irritanter.
Nee hoor, is een garpje. Uiterlijk is helemaal niet relevant. Ik stemde vroeger op Peter Lankhorst, toevallig homo, maar heel erg lelijkquote:Op zondag 19 november 2006 09:50 schreef SlimShady het volgende:
[..]
maar zou je echt stemmen op iemand's uiterlijk ??
Wouter's kontje is toch geen reden om op hem stemmen?
vaagheid ten top.
Wat stem jij flowertje? Ik stem meestal niet op de lijsttrekker eigenlijk, vaak op de eerste vrouw of homo of iemand die ik heel goed vind. Overweeg nu Kees Vendrik, nummer 2 van GroenLinks en de beste rekenmeester van de Tweede Kamer: misschien omdat ik zelf niet kan rekenenquote:Op zondag 19 november 2006 09:55 schreef Twoflower het volgende:
Ik kijk eerst op welke partij ik stem, en dan stem ik meestal gewoon op de lijsttrekker. Of ik moet het met die persoon (niet partij) niet eens zijn, dan pak ik iemand die lager staat.
Ik stemde tot vorig jaar altijd CDA. Maar dit keer ben ik enorm aan het zweven. Elke partij heeft wel een of meer belangrijke punten waar ik het niet mee eens ben (dat was vroeger nooit zo). Maar volgens de verschillende stemwijzers komt D66 het meest in de buurt. Dus misschien....quote:Op zondag 19 november 2006 14:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat stem jij flowertje? Ik stem meestal niet op de lijsttrekker eigenlijk, vaak op de eerste vrouw of homo of iemand die ik heel goed vind. Overweeg nu Kees Vendrik, nummer 2 van GroenLinks en de beste rekenmeester van de Tweede Kamer: misschien omdat ik zelf niet kan rekenen
Boris van der Ham is idd homo ja.quote:Op zondag 19 november 2006 15:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
Gisteren gewerkt bij PANN, een groot homofeest in Utrecht. Daar was D66 dus ook aan het flyeren met mooie roze homoverkiezingsfolders.. Met een grote foto van de nummer 2. Is die man nou ook gay ?
Homo's zijn (net als eigenlijk alle groeperingen) over het algemeen kuddedieren. Men volgt de meerderheid. Ik zelf vind dat Madonna en ABBA best leuke liedjes hebben, maar ik luister het echt niet dagelijks (of wekelijks). Als de radio hier aanstaat luister ik zelfs vooral klassiek. En anders filmmuziek of musicals (ja, dat is dan eigenlijk wel weer iets dat als 'homo' bestempeld kan worden). Maar het is dus afhankelijk in hoeverre de persoon in kwestie meedoet met de rest, of echt zichzelf is.quote:En verder: er vroeg vast al wel eens eerder iemand iets over muzieksmaak, maar ik doe het ook nog maar even. Hoe komt het dat het lijkt alsof alle homo's naar Madonna, Kylie Minogue en ABBA luisteren ? Gisteravond ook weer de hele avond lang alleen maar Scissor Sisters en Justin Timberlake. Als je homo bent dan is dat toch niet meteen een soort doodsslag voor je muzieksmaak ? Geaardheid zou geen fuck moeten uitmaken voor de soort muziek die je luistert, zou ik zo denken, en toch bestaat er iets als "homomuziek". Hoe komt dat nou ?
Oh en ik stem altijd op een vrouw. Da's principe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |