ben van het vrouwelijk geslachtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:02 schreef Brighteyes het volgende:
236?![]()
PM-girl, volgens mij zijn we toch pas ergens in de 80 bezig?
[even checken] Dit zou 83 moeten zijn dus.
Hihi, gelukkig nog niet zo heel veel topics nog!
Welkom Kaptein_Pannekoek! Ben je vrouwelijk of mannelijk?
"ik voel dat mijn vriendin gevoelige borsten heeft ", dat is ook nog een optie. Nee hoor, vriendlief zit wel op FOK, maar op de afdeling " auto's en voetbal " e.dquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ok, just checking! Dan weten we wat we kunnen verwachten aan 'ik voel dit of dat'.Als man staat dat toch wat raar.
of niet natuurlijkquote:Buhuh ik heb me toch een last van PMS volgens mij..
Ik zie in de OP 4 september staan... maar je was (veel te) vroeg ongi geworden of niet?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:29 schreef Spekkiemonster het volgende:
mijn nieuwe nod is 20 september, in het wiki-ding reeds aangepast
Ow ja....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:48 schreef Spekkiemonster het volgende:
ja de 27e van augustus al ... en ook nog eens enorm heftig !!
Zal wel van alle medicijnen komen nav verstnadskiesproblemen enzo
maandag as (5 sep) dus....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:14 schreef lunastar het volgende:
wanner is je nod waterfly???
voor iedereen![]()
![]()
![]()
groetjes lunastar
Oef!!! dat je dat volhoudt zeg.......!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:44 schreef Beaker het volgende:
Ik denk dat als ik volgende week niet ongesteld ben pas dan testIk weet dat mijn lichaam me kan foppen etc en wil het echt rustig aanpakken!
Heb nog steeds wel dat ik word ongesteld gevoel in mijn buik!
Goed hequote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:01 schreef waterfly het volgende:
[..]
Oef!!! dat je dat volhoudt zeg.......!
Oeps ja; klopt! mijn nod is dus maandag 4 september...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Pssssst maandag a.s. is het 4 september![]()
![]()
Uhm toen was ik 5 weken, en nu 13... dus al 8 weken geleden. Veuls te lang, en jullie zouden me snel volgen, dus kom maar kom maar kom maarquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:14 schreef Jose81 het volgende:
Hoe gaat het met jou Bright? Het wordt weer spannend voor je!
Ja, Beaker, heb idd geduld... de tijd zal het leren... het zou wel echt super leuk zijn als het nu al raak zou zijn! Het kàn natuurlijk wel!![]()
Ik ga hard voor jullie duimen dat het goed nieuws is deze keer! Het is weer eens tijd voor een tweede streepje! Volgens mij was Karin de laatste en dat is alweer... hoe lang??... een week of 7 geleden??
quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Beaker, dat ongi gevoel had ik ook, toen bleek ik dus wel zwanger te zijn!
Hoort er allemaal bij....!!!! Ik duim voor je!
Heb dat dus ook, dat gevoel van vage onderbuikpijntjes, zere borsten etc. Het wijst er toch allemaal op dat ik gewoon ongesteld ga worden... En ik wordt er een beetje onzeker van. Ja sorry meiden die al veel langer aan het wachten zijn op dat tweede streepje. Ik ben een zeur, I know..quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Beaker, dat ongi gevoel had ik ook, toen bleek ik dus wel zwanger te zijn!
Hoort er allemaal bij....!!!! Ik duim voor je!
Enne? Flinke stapel pannenkoeken naar binnen gewerkt?quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:37 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Geen idee of het tussen mijn oren zit, maar deze pannekoek voelt zich niet goed. Ben net wakker van een 3 uur durend middagslaapje....De hele dag enorme honger (trek noemen ze het ook wel eens..). Zal wat zijn, zeg......
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:10 schreef Beaker het volgende:
Hij schommeld heel ergDan weer hoog, dan weer laag
![]()
Ik gok zelf dat ik ongesteld word op dag 40 van deze cyclusafwachten tot volgende week dus maar
Jaaa, ik was zaterdag naar de DTM in Zandvoortquote:het is zo stil hier...................? heeft iedereen in het weekend vrij van FOK!?
Beaker nog steeds niks? Bright?
He, Luna... balen!! Op naar de volgende ronde maar weer...quote:hier ook te vroeg ongi geworden, maar liever dat dan een maand overslaan<... en nog liever zwanger natuurlijk
word dit nog door de modjes aangpast in het lijstje of doen jullie dat niet meer?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:29 schreef Spekkiemonster het volgende:
mijn nieuwe nod is 20 september, in het wiki-ding reeds aangepast
Hey Beaker...!quote:
quote:Op maandag 4 september 2006 19:55 schreef Beaker het volgende:
Kleintje, klinkt bekend!
Ik ben vandaag bij de HA geweest ivm aanhoudende buikpijnWaarschijnlijk heb ik net als de afgelopen keer een ei dat blijft hangen ..... Dus om zekerheid te hebben moet ik dus een test doen, maar eigenlijk ben ik 90% zeker van niet zwanger te zijn
![]()
Jullie horen het wel!
he, pannekoek... ook juf??? Hier nog één!quote:De kids in mijn klas hebben het zwaar te verduren de afgelopen week...
Jazeker Jose! Gezellig hoor dat onderwijs..quote van gister : "He juf, wat ben je ongeduldig..zeker over mij gedroomd! "quote:Op maandag 4 september 2006 21:45 schreef Jose81 het volgende:
[..]
he, pannekoek... ook juf??? Hier nog één!![]()
Jammer Beaker... hopelijk gaat je ei gauw vallen...
Waterfly, dat blijft dus spannend... succes met afwachten...(of testen natuurlijk)!
Zo had ik het ook gedaan, dacht dat ik het niet zou durven als ik overtijd was, alsof ik dan de goden zou verzoeken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:31 schreef marit1978 het volgende:
hihi
moeilijk is dat he ?
ik heb net bij drogist vast een test gehaald
voor... ooit als ik ook overtijd lijk te zijn.
ik heb getest met clearblue en met huismerk van de DA en die waren allebei even duidelijkquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:46 schreef waterfly het volgende:
welke testen gebruiken jullie trouwens? ik neem aan dat een etos huismerk hetzelfde doet als zo'n predictor of clearblue? of ben ik met genoemde laatsten meer zwanger?
haha,.. ja grappig hoe kids kunnen reageren... welke groep heb je??quote:Jazeker Jose! Gezellig hoor dat onderwijs..quote van gister : "He juf, wat ben je ongeduldig..zeker over mij gedroomd! "
Kan het stiekem niet zo zijn dat je toch...?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:47 schreef Beaker het volgende:
Ik heb een Clearbleu test gedaanGisteren zag ik niks in de schemerige keuken, nu zag ik hem nog op het aanrecht liggen en er staat een vaag +
ghehehehe
( maar nu is het geen "geldig" plusje
![]()
)
Heb nog wel even met de ha gebeld, omdat het eea niet duidelijk wasIk kijk de buikpijn nog even aan heb ik het volgende week nog ga ik naar mijn eigen ha, deze was een vervanger en dat vind ik ook al niks
Nouja..... jij wilde tot de 40e dag wachten? Misschien moet ik een voorbeeld aan je nemen?quote:Waterfly, doe niet zo flauw, gewoon testen![]()
![]()
Ik heb groep 3,4 en 5. 28 schatjes op de montessorischool. En jij ??quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:57 schreef Jose81 het volgende:
He, vraagje... als je je eisprong hebt...kun je toch ook steken in je buik voelen? Maarre... is dat dan even 1 keer, of kan het dan ook dat het wat langer steekt...? Heb het nu al een tijdje deze middag... en deze ochend was mijn temp weer wat lager... schijnt ook zo te zijn vlak voor je eisprong...
[..]
haha,.. ja grappig hoe kids kunnen reageren... welke groep heb je??
Pannekoek, ik heb momenteel groep 3/4. Erg lastige combiquote:Ik heb groep 3,4 en 5. 28 schatjes op de montessorischool. En jij ??
Wat goed!quote:Op woensdag 6 september 2006 12:06 schreef waterfly het volgende:
kon het niet laten.. de drie minuten wachten was niet nodig...
IK HEB TWEE STREEPJES!!!!! (kan iemand me vertellen hoe ik een foto moet plaatsen?)
Nu ben je weer compleet!quote:Op woensdag 6 september 2006 12:19 schreef Faja-Lobi het volgende:
BE dat mag hoor, bezig vanaf mei 2005
Wat vindt jequote:Op woensdag 6 september 2006 12:06 schreef waterfly het volgende:
kon het niet laten.. de drie minuten wachten was niet nodig...
IK HEB TWEE STREEPJES!!!!! (kan iemand me vertellen hoe ik een foto moet plaatsen?)
Faja ik zit na het lezen van dit berichtje helemaal met kippevel op mijn armen. Dat zou een waanzinnig geschenk zijn. En jullie mogen wel beloond worden voor je geduld. Wel enorm fijn dat je man weer terug isquote:Op woensdag 6 september 2006 12:54 schreef Faja-Lobi het volgende:
BE, ik was eergisteren nog in Londen en in de metro die overigens helemaal vol geladen zat sprak een totaal onbekende vrouw mij aan en ze zij tegen mij "jij bent met de 2e bezig he, en weet je voor de kerst ben je zwanger van een zoon". Ik stond met een mond vol tanden gewoon.
quote:Op woensdag 6 september 2006 12:54 schreef Faja-Lobi het volgende:
Waterfly van harte gefeliciteerd!
BE, ik was eergisteren nog in Londen en in de metro die overigens helemaal vol geladen zat sprak een totaal onbekende vrouw mij aan en ze zij tegen mij "jij bent met de 2e bezig he, en weet je voor de kerst ben je zwanger van een zoon". Ik stond met een mond vol tanden gewoon.
Sluit maar aan en haak maar inquote:Op dinsdag 29 juli 2003 21:57 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
[liedjesmode]
Welkom bij de DDC (domme dozen club),
wie zich zwanger voelt doet mee.
Holadijoo, holadijee,
ik eet constant voor twee.
Testen, testen, ik koop me blauw
Maar nadien voel ik mij toch flauw
Ook al is de test weer negatief
Ik klus nog fanatieker met mijn lief
Welkom bij de DDC (domme dozen club),
wie zich zwanger voelt doet mee.
Holadijoo, holadijee,
ik eet constant voor twee.
[/liedjesmode]
TJEEEEE!!! Wil je ons even je geheim vertellen hoe je dit zo snel voor elkaar krijgt???quote:jip was eerste echte NOD, was wel al drie maanden eerder met de nuvaring gestopt..
ik was net gelijktijdig bezig, druk op edit en zag ineens Marie niet meer staan.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:56 schreef Brighteyes het volgende:
Jammer Marie.
Ik heb het lijstje hierboven aangepast.
quote:Op donderdag 7 september 2006 19:57 schreef Lois het volgende:
ik was net gelijktijdig bezig, druk op edit en zag ineens Marie niet meer staan.Ik stond echt even raar te kijken
![]()
raar hé meid, ik wou dat iemand dat ooit ook eens tegen ons zei.. waar ergens was datquote:Op woensdag 6 september 2006 12:54 schreef Faja-Lobi het volgende:
Waterfly van harte gefeliciteerd!
Ik moet dan altijd zo denken aan de opmerkingen 'je moet er niet zo mee bezig zijn'.quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:13 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Goedemorgen ladies !![]()
Gisteravond ongesteld geworden. Precies volgens schema, maar dit x (voor het eerst in 11 jaar) zonder hormonen. Eigenlijk wel een prettig idee om te weten dat thehimself gewoon komt...Ben natuurlijk pas een maand aan het wachten op een tweede streepje, dus alles is ok hier. Ik had vantevoren niet kunnen bedenken hoeveel je ermee bezig bent in je hoofd. Aan de ene kant erg leuk en spannend, aan de andere kant erg onrustig. En dat had ik niet verwacht van mezelf, ben nogal nuchter enzo. Dit forum is in ieder geval een uitkomst!
Fijn weekend allemaal !
Waterfly : hoe is het met je ? Heb je al een feessie gevierd ??![]()
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, in het algemeen. Dat men dat zegt tegen mensen waarbij het niet lukt.
Het is volgens mij onmogelijk om er niet mee bezig te zijn. Zeker niet als het wat langer duurt. Dat je de eerste paar maanden denkt 'we zien het wel' snap ik nog, maar na een tijdje gaat het toch knagen? Je hebt toch niet voor niets het besluit voor kinderen te gaan ooit genomen.
Zo bedoelde ik het.En ook bij de eerste maand kan je er enorm mee bezig zijn. Het is toch ook heel spannend en leuk?
Ja, Brighteyes, ben ik ook helemaal met je eens. Mensen zeggen ook wel eens tegen mij 'je bent er waarschijnlijk gewoon teveel mee bezig, daarom wil het misschien niet lukken'. Tja, maar hoe kun je er nou niet mee bezig zijn?! Denk aleen maar aan het temperaturen dat je 's morgens doet. Dat doe je toch ook niet voor de lol??quote:Ik moet dan altijd zo denken aan de opmerkingen 'je moet er niet zo mee bezig zijn'.
Hoezo niet zo mee bezig zijn? Hoe kan je er nou niet mee bezig zijn?
Is er iets gebeurd ofzo irl?quote:Op zondag 10 september 2006 16:05 schreef Kleintje het volgende:
Wegens mensen die het belangrijker vinden om mee te lezen in je leven dan om iets te vragen stop ik even mijn deelname hier
Maar ik blijf meelezen en zelf ga ik ook door. Als ik iets te melden heb dan komt het wel, maar even geen nieuwtjes van deze kant...
Vind het niet nodig dat een ander precies weet wanneer ik ongesteld ben, sex heb etc![]()
hier moest ik wel ff om lachen hoor .... t zal je maar gebeurenquote:Op zondag 10 september 2006 22:11 schreef phileine het volgende:
Of wist je vriendje nog niet dat jullie probeerden zwanger te worden?
Stom gedoe! Je hebt gelijk dat diegene het gewoon aan je had moeten vragen...quote:Weet je, heb besloten er schijt aan te hebben. Phileine, het probleem was dat het iemand is die ik dagelijks spreek IRL. Deze persoon had vermoedens en ging op onderzoek uit. En zo vond ie dit hier en is er teleurgesteld over. Sja, ik heb zoiets van 'had het me gevraagd, dan had ik je antwoord gegeven'.
Vind dit van dat stiekeme gedoe...
Heb jij het ook steeds zóó warm? Ik word er gek van....quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:00 schreef glossy het volgende:
balen Bright.
hier stijgt me temp nog steeds,nog ff en er komt stoom uit me oren.
hopelijk blijft de temp ook hoog en is het is een keertje raak
dat valt opzich wel mee ,voor me ei was me temp 36.1 en na me ei begon die te stijgen en zat vanmorgen alweer op 36.9.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb jij het ook steeds zóó warm? Ik word er gek van....ow ja ik temperatuur niet..
vind ik ook... hoe langer je bezig bent hoe vaker ze het zeggen.. maar is inderdaad heel moeilijk om er neit aan te denkenquote:Op zaterdag 9 september 2006 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, in het algemeen. Dat men dat zegt tegen mensen waarbij het niet lukt.
Het is volgens mij onmogelijk om er niet mee bezig te zijn. Zeker niet als het wat langer duurt. Dat je de eerste paar maanden denkt 'we zien het wel' snap ik nog, maar na een tijdje gaat het toch knagen? Je hebt toch niet voor niets het besluit voor kinderen te gaan ooit genomen.
Zo bedoelde ik het.En ook bij de eerste maand kan je er enorm mee bezig zijn. Het is toch ook heel spannend en leuk?
Ik krijg die vraag constant naar mijn hoofd geslingerd en zeker nu wij opeens op heel korte tijd (3 maand) getrouwd zijn.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:12 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
wat onbeleefde vraag, vind ik dat. Wat zeiden ze toen jij nee zei ??
quote:hier stijgt me temp nog steeds,nog ff en er komt stoom uit me oren.
hopelijk blijft de temp ook hoog en is het is een keertje raak
Ik zeg hen gewoon dat ik nog een tijdje wil wachten (quote:Op woensdag 13 september 2006 19:23 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
In mijn omgeving wordt er ook veel gevraagd naar het 2e kindje. Die personen hebben dan al een kind van 3 (of zoiets) en dan vindt "men" dat het tijd wordt voor een 2e. Of in jouw geval, net getrouwd, dus dan zul je wel kinderen willen. Ik krijg dan toch altijd een soort van allergische reactie op die vragen....snappie ?
Ja...hier word de vraag ook regelmatig gesteld...en meestal ontwijk ik hem wel met anntwoorden zoals...'nah,nog ff wachten' en 'me suiker is nog niet goed genoeg'....quote:Op woensdag 13 september 2006 20:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik zeg hen gewoon dat ik nog een tijdje wil wachten () gewoon om van hun steeds terugkomende vragen verlost te zijn. Maar ik begrijp hun vraag wel hoor
![]()
Ik zou ze gewoon nooit stellen aan iemand omdat ik mijn situatie ken en weet hoe het voelt om die vraag zo regelmatig gesteld te worden
Dezequote:Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
<br>Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.
31 augustus Beaker (08-2006) NOD
14 september elle_driver NOD
14 september hestria NOD
17 september glossy (09-2005) NOD
20 september Spekkiemonster (01-2003) NOD
22 september jose81 (12-2005) NOD
30 september Suzziieee (09-2004) NOD
04 oktober Faja-Lobi (05-2005) NOD
05 oktober lunastar (01-2004) NOD
05 oktober Marie79 (09-2004) NOD
06 oktober kapitein_pannekoek NOD
08 oktober Bright (11-2004) NOD
16 oktober Diaan73 (04-2005) NOD
NOD = Niet Ongi Dag
KvK = Klussen voor Kids
FvF = Fucken voor Fun
Ongi = menstruatie
HA = Huisarts
Gyn = Gynaecoloog
MMM = medische malle molen
(sommige dingen zullen open deurtjes zijn, maar goed) Aanvullingen zijn altijd welkom
Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie
Het linkje naar de OP in Wiki
???quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:35 schreef Sjeen het volgende:
Balen hoor, al die duivels... Even eentussendoorgooien
Marit, ik zou het eens rustig afwachten en over een paar dagen nog eens testen... Sprak zij wijs... Ervaring heeft met puistjes en kleine meisjes die vertellen dat er een babietje in je buik zit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |