ben van het vrouwelijk geslachtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:02 schreef Brighteyes het volgende:
236?![]()
PM-girl, volgens mij zijn we toch pas ergens in de 80 bezig?
[even checken] Dit zou 83 moeten zijn dus.
Hihi, gelukkig nog niet zo heel veel topics nog!
Welkom Kaptein_Pannekoek! Ben je vrouwelijk of mannelijk?
"ik voel dat mijn vriendin gevoelige borsten heeft ", dat is ook nog een optie. Nee hoor, vriendlief zit wel op FOK, maar op de afdeling " auto's en voetbal " e.dquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ok, just checking! Dan weten we wat we kunnen verwachten aan 'ik voel dit of dat'.Als man staat dat toch wat raar.
of niet natuurlijkquote:Buhuh ik heb me toch een last van PMS volgens mij..
Ik zie in de OP 4 september staan... maar je was (veel te) vroeg ongi geworden of niet?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:29 schreef Spekkiemonster het volgende:
mijn nieuwe nod is 20 september, in het wiki-ding reeds aangepast
Ow ja....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:48 schreef Spekkiemonster het volgende:
ja de 27e van augustus al ... en ook nog eens enorm heftig !!
Zal wel van alle medicijnen komen nav verstnadskiesproblemen enzo
maandag as (5 sep) dus....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:14 schreef lunastar het volgende:
wanner is je nod waterfly???
voor iedereen![]()
![]()
![]()
groetjes lunastar
Oef!!! dat je dat volhoudt zeg.......!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:44 schreef Beaker het volgende:
Ik denk dat als ik volgende week niet ongesteld ben pas dan testIk weet dat mijn lichaam me kan foppen etc en wil het echt rustig aanpakken!
Heb nog steeds wel dat ik word ongesteld gevoel in mijn buik!
Goed hequote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:01 schreef waterfly het volgende:
[..]
Oef!!! dat je dat volhoudt zeg.......!
Oeps ja; klopt! mijn nod is dus maandag 4 september...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Pssssst maandag a.s. is het 4 september![]()
![]()
Uhm toen was ik 5 weken, en nu 13... dus al 8 weken geleden. Veuls te lang, en jullie zouden me snel volgen, dus kom maar kom maar kom maarquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:14 schreef Jose81 het volgende:
Hoe gaat het met jou Bright? Het wordt weer spannend voor je!
Ja, Beaker, heb idd geduld... de tijd zal het leren... het zou wel echt super leuk zijn als het nu al raak zou zijn! Het kàn natuurlijk wel!![]()
Ik ga hard voor jullie duimen dat het goed nieuws is deze keer! Het is weer eens tijd voor een tweede streepje! Volgens mij was Karin de laatste en dat is alweer... hoe lang??... een week of 7 geleden??
quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Beaker, dat ongi gevoel had ik ook, toen bleek ik dus wel zwanger te zijn!
Hoort er allemaal bij....!!!! Ik duim voor je!
Heb dat dus ook, dat gevoel van vage onderbuikpijntjes, zere borsten etc. Het wijst er toch allemaal op dat ik gewoon ongesteld ga worden... En ik wordt er een beetje onzeker van. Ja sorry meiden die al veel langer aan het wachten zijn op dat tweede streepje. Ik ben een zeur, I know..quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Beaker, dat ongi gevoel had ik ook, toen bleek ik dus wel zwanger te zijn!
Hoort er allemaal bij....!!!! Ik duim voor je!
Enne? Flinke stapel pannenkoeken naar binnen gewerkt?quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:37 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Geen idee of het tussen mijn oren zit, maar deze pannekoek voelt zich niet goed. Ben net wakker van een 3 uur durend middagslaapje....De hele dag enorme honger (trek noemen ze het ook wel eens..). Zal wat zijn, zeg......
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:10 schreef Beaker het volgende:
Hij schommeld heel ergDan weer hoog, dan weer laag
![]()
Ik gok zelf dat ik ongesteld word op dag 40 van deze cyclusafwachten tot volgende week dus maar
Jaaa, ik was zaterdag naar de DTM in Zandvoortquote:het is zo stil hier...................? heeft iedereen in het weekend vrij van FOK!?
Beaker nog steeds niks? Bright?
He, Luna... balen!! Op naar de volgende ronde maar weer...quote:hier ook te vroeg ongi geworden, maar liever dat dan een maand overslaan<... en nog liever zwanger natuurlijk
word dit nog door de modjes aangpast in het lijstje of doen jullie dat niet meer?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:29 schreef Spekkiemonster het volgende:
mijn nieuwe nod is 20 september, in het wiki-ding reeds aangepast
Hey Beaker...!quote:
quote:Op maandag 4 september 2006 19:55 schreef Beaker het volgende:
Kleintje, klinkt bekend!
Ik ben vandaag bij de HA geweest ivm aanhoudende buikpijnWaarschijnlijk heb ik net als de afgelopen keer een ei dat blijft hangen ..... Dus om zekerheid te hebben moet ik dus een test doen, maar eigenlijk ben ik 90% zeker van niet zwanger te zijn
![]()
Jullie horen het wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |