quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:24 schreef Jose81 het volgende:
is het nu zo dat je minder kans hebt op een eisprong bij deze grote tussenpozen (zijn toch periodes van 5 1/2 week)? Ja toch?
Denken jullie dat het verstandig is om naar de huisarts te gaan of zal ik nog even wachten, omdat ik nu pas 7 mnd. van de pil af ben... want er wordt toch ook gezegd dat het wel een jaar kan duren voordat je lichaam weer helemaal hersteld is van het gebruik van de pil?
ben in een baalbui... help help...![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 09:21 schreef Beaker het volgende:
Ik las even snel wie wanneer een NOD heeft ik zag Bright staan en las Brighteyes![]()
![]()
Okay nog een klein weekje evt. wachten dus..... spannend, ik hoop voor je dat je snel meer duidelijkheid hebt en dus weet waar je aan toe bent...quote:Op zondag 30 juli 2006 19:53 schreef lunastar het volgende:
Diaan ik heb die medicatie hier liggen.. Maar ik wacht tot de 7de.. als ik gewoon mijn ongi's had gehad was dat mijn nieuwe NOD geweest.. als ik dan nog niet ongi ben test ik nog eens en als die weer negatief is mag ik van de dokter die pillekes nemen..
Ik duim voor iedereen![]()
![]()
![]()
Oei oei, wij zijn steeds meer aan het nadenken over kids... De nodige risico's worden stiekem al genomen dus het besluit is er onofficieel alquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:29 schreef Suzziieee het volgende:
Het lijstje word wel kort...opzich een goed teken.. maar misschien wel iets minder gezellig!!
Dus bij deze even een kleine wervingscampagne
lurkende dames(of heren)die bezig zijn voor een 2e streepje .... kom uit de annonimiteit en meld u aan!!
nu nog kijken of er iemand op af komt![]()
Groetjes Suzanne![]()
ben wel lurkend, maar nog niet echt serieus aan het plannen... duim wel voor jullie allemaal....quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:29 schreef Suzziieee het volgende:
Het lijstje word wel kort...opzich een goed teken.. maar misschien wel iets minder gezellig!!
Dus bij deze even een kleine wervingscampagne
lurkende dames(of heren)die bezig zijn voor een 2e streepje .... kom uit de annonimiteit en meld u aan!!
nu nog kijken of er iemand op af komt![]()
Groetjes Suzanne![]()
juist. wij dus ook... edit: dit heb ik niet echt gezegdquote:Op maandag 31 juli 2006 15:41 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Oei oei, wij zijn steeds meer aan het nadenken over kids... De nodige risico's worden stiekem al genomen dus het besluit is er onofficieel alNu nog wachten op dat ene 'ongelukje' dat het raak is... Maar zet ons nog maar niet op de lijst
Dus als ik het goed begrijp...zijn jullie stiekem bezig,maar durven jullie dr nog niet (voor jezelf??) echt voor uit te komen?quote:Op maandag 31 juli 2006 17:32 schreef waterfly het volgende:
[..]
juist. wij dus ook... edit: dit heb ik niet echt gezegd![]()
![]()
tja ... you tell mequote:Op zondag 30 juli 2006 09:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Ik kende mijn echtgenoot nog niet eens toen Bright aan een 2e begon... Wat eigenlijk helemaal niet grappig is want dat betekent dat Bright er ook al weer veel te lang staat.
quote:
Het was een half geintje. Ik moest wel heel erg wennen de eerste dagen. Maar aangezien ze me niet met open armen weer teruggenomen hebben leg ik me er maar bij neer.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:11 schreef Suzziieee het volgende:
Beaker Welkom!!Dat e maar snel weer wegbent
Be...word je nu weer wel of niet mod?dacht dat je weer blauw wilde worden?of was dat weer een geintje?Ik snap het niet helemaal meer?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:59 schreef Slaapmeisje het volgende:
Beaker/SchaapmeisjeOooooh ik stuiter helemaal van plezier dat jullie nu ook ein-de-lijk voor een tweede streepje gaan. Tja, jullie zijn nu natuurlijk ook keurig getrouwd enzo
Heel veel succes en plezier en hopelijk tot heeeel gauw in Z&G
Wanneer ben je uitgeteld?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:28 schreef nikky het volgende:
Hey beaker! Leuk je te zien in het lijstje. En zo te klinken begint het al goed
De rest ken ik allemaal niet maar uiteraard iedereen succes
Eindelijk..... gelukkig...... hopelijk zet het goed door en ben je in ieder geval van de onzekerheid af.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:55 schreef lunastar het volgende:
nou dames ik denk eindelijk ongi te worden.. werd tijd na 29 dagen overtijd en 2 nega testen.. is wel nog maar bruinverlies.. maar zet me maar op 5 september...![]()
![]()
voor iedereen hier
Dit was ik dus.....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 07:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eindelijk..... gelukkig...... hopelijk zet het goed door en ben je in ieder geval van de onzekerheid af.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |