quote:
Het was een half geintje. Ik moest wel heel erg wennen de eerste dagen. Maar aangezien ze me niet met open armen weer teruggenomen hebben leg ik me er maar bij neer.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:11 schreef Suzziieee het volgende:
Beaker Welkom!!Dat e maar snel weer wegbent
Be...word je nu weer wel of niet mod?dacht dat je weer blauw wilde worden?of was dat weer een geintje?Ik snap het niet helemaal meer?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:59 schreef Slaapmeisje het volgende:
Beaker/SchaapmeisjeOooooh ik stuiter helemaal van plezier dat jullie nu ook ein-de-lijk voor een tweede streepje gaan. Tja, jullie zijn nu natuurlijk ook keurig getrouwd enzo
Heel veel succes en plezier en hopelijk tot heeeel gauw in Z&G
Wanneer ben je uitgeteld?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:28 schreef nikky het volgende:
Hey beaker! Leuk je te zien in het lijstje. En zo te klinken begint het al goed
De rest ken ik allemaal niet maar uiteraard iedereen succes
Eindelijk..... gelukkig...... hopelijk zet het goed door en ben je in ieder geval van de onzekerheid af.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:55 schreef lunastar het volgende:
nou dames ik denk eindelijk ongi te worden.. werd tijd na 29 dagen overtijd en 2 nega testen.. is wel nog maar bruinverlies.. maar zet me maar op 5 september...![]()
![]()
voor iedereen hier
Dit was ik dus.....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 07:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eindelijk..... gelukkig...... hopelijk zet het goed door en ben je in ieder geval van de onzekerheid af.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |