quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:24 schreef Jose81 het volgende:
is het nu zo dat je minder kans hebt op een eisprong bij deze grote tussenpozen (zijn toch periodes van 5 1/2 week)? Ja toch?
Denken jullie dat het verstandig is om naar de huisarts te gaan of zal ik nog even wachten, omdat ik nu pas 7 mnd. van de pil af ben... want er wordt toch ook gezegd dat het wel een jaar kan duren voordat je lichaam weer helemaal hersteld is van het gebruik van de pil?
ben in een baalbui... help help...![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 09:21 schreef Beaker het volgende:
Ik las even snel wie wanneer een NOD heeft ik zag Bright staan en las Brighteyes![]()
![]()
Okay nog een klein weekje evt. wachten dus..... spannend, ik hoop voor je dat je snel meer duidelijkheid hebt en dus weet waar je aan toe bent...quote:Op zondag 30 juli 2006 19:53 schreef lunastar het volgende:
Diaan ik heb die medicatie hier liggen.. Maar ik wacht tot de 7de.. als ik gewoon mijn ongi's had gehad was dat mijn nieuwe NOD geweest.. als ik dan nog niet ongi ben test ik nog eens en als die weer negatief is mag ik van de dokter die pillekes nemen..
Ik duim voor iedereen![]()
![]()
![]()
Oei oei, wij zijn steeds meer aan het nadenken over kids... De nodige risico's worden stiekem al genomen dus het besluit is er onofficieel alquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:29 schreef Suzziieee het volgende:
Het lijstje word wel kort...opzich een goed teken.. maar misschien wel iets minder gezellig!!
Dus bij deze even een kleine wervingscampagne
lurkende dames(of heren)die bezig zijn voor een 2e streepje .... kom uit de annonimiteit en meld u aan!!
nu nog kijken of er iemand op af komt![]()
Groetjes Suzanne![]()
ben wel lurkend, maar nog niet echt serieus aan het plannen... duim wel voor jullie allemaal....quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:29 schreef Suzziieee het volgende:
Het lijstje word wel kort...opzich een goed teken.. maar misschien wel iets minder gezellig!!
Dus bij deze even een kleine wervingscampagne
lurkende dames(of heren)die bezig zijn voor een 2e streepje .... kom uit de annonimiteit en meld u aan!!
nu nog kijken of er iemand op af komt![]()
Groetjes Suzanne![]()
juist. wij dus ook... edit: dit heb ik niet echt gezegdquote:Op maandag 31 juli 2006 15:41 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Oei oei, wij zijn steeds meer aan het nadenken over kids... De nodige risico's worden stiekem al genomen dus het besluit is er onofficieel alNu nog wachten op dat ene 'ongelukje' dat het raak is... Maar zet ons nog maar niet op de lijst
Dus als ik het goed begrijp...zijn jullie stiekem bezig,maar durven jullie dr nog niet (voor jezelf??) echt voor uit te komen?quote:Op maandag 31 juli 2006 17:32 schreef waterfly het volgende:
[..]
juist. wij dus ook... edit: dit heb ik niet echt gezegd![]()
![]()
tja ... you tell mequote:Op zondag 30 juli 2006 09:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Ik kende mijn echtgenoot nog niet eens toen Bright aan een 2e begon... Wat eigenlijk helemaal niet grappig is want dat betekent dat Bright er ook al weer veel te lang staat.
quote:
Het was een half geintje. Ik moest wel heel erg wennen de eerste dagen. Maar aangezien ze me niet met open armen weer teruggenomen hebben leg ik me er maar bij neer.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:11 schreef Suzziieee het volgende:
Beaker Welkom!!Dat e maar snel weer wegbent
Be...word je nu weer wel of niet mod?dacht dat je weer blauw wilde worden?of was dat weer een geintje?Ik snap het niet helemaal meer?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:59 schreef Slaapmeisje het volgende:
Beaker/SchaapmeisjeOooooh ik stuiter helemaal van plezier dat jullie nu ook ein-de-lijk voor een tweede streepje gaan. Tja, jullie zijn nu natuurlijk ook keurig getrouwd enzo
Heel veel succes en plezier en hopelijk tot heeeel gauw in Z&G
Wanneer ben je uitgeteld?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:28 schreef nikky het volgende:
Hey beaker! Leuk je te zien in het lijstje. En zo te klinken begint het al goed
De rest ken ik allemaal niet maar uiteraard iedereen succes
Eindelijk..... gelukkig...... hopelijk zet het goed door en ben je in ieder geval van de onzekerheid af.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:55 schreef lunastar het volgende:
nou dames ik denk eindelijk ongi te worden.. werd tijd na 29 dagen overtijd en 2 nega testen.. is wel nog maar bruinverlies.. maar zet me maar op 5 september...![]()
![]()
voor iedereen hier
Dit was ik dus.....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 07:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eindelijk..... gelukkig...... hopelijk zet het goed door en ben je in ieder geval van de onzekerheid af.![]()
![]()
zo denk ik er de laatste tijd ook over.. het zal bij ons 1ste wondertje blijven, waar ik heel blij en fier mee ben.. maar zou zo graag nog 1tje gewild hebben... Maar dan lees ik dat er dames zijn die al zo lang bezig zijn voor een 1ste en dan denk ik wat ben ik toch een egoist.. die dames verdienen het meer dan mij... dus damesquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 07:39 schreef Bright het volgende:
Kijk eens aan! Weer een nieuw gezichtavatar weer
En hier is't weer onfeest ... De![]()
zijn d'r weer. Je krijgt nu ook echt zoiets van: nou, laat maar zitten; niks meer proberen, niks meer kind - we hebben er al 1 en die zal wel enigskind blijven, al is het ook voor haar jammer...
Volgende NOD? hmm... laten we zeggen: 2 september dan maar. En verwacht dan niet dat de duvels niet komen hoor!
Oow, wat lief! Thnx Martinekequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:31 schreef Martineke het volgende:
Beaker wowwwww, ik hoop dat je snel je 2e streepje bemachtigd
en wat leuk om iets te lezen van LW, fijn dat het goed met je gaat![]()
Bright en mevrouwbright wat jammer weer
minoes... zij is inmiddels zwanger, is ook wat ouder weet ik... verder weet ik het ff niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:35 schreef catootje40 het volgende:
@glossy, ja dat hoop ik ook.. maar voordringen is niet netjes he?
ik hoop voor iedereen dat we doorschuiven naar Z&G ....
(ps. ik heb de smileys nog niet gevonden, komt wel)
zijn er trouwens nog meer "oude mama's" hier? ben benieuwd.. heb nog niet "alles" gelezen...
die is helaas zaterdag ochtend overledenquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:21 schreef Spekkiemonster het volgende:
hoe is het met je oma? Sterkte![]()
Helemaal mee eensquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:23 schreef Belana het volgende:
Dus! gooi die strip meteen maar weg dan Marit en die condooms er achteraan
uhmm... die las ik even wat anders: de volgorde van weggooien is als volgt:quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:23 schreef Belana het volgende:
Dus! gooi die strip meteen maar weg dan Marit en die condooms er achteraan
quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:14 schreef LittleWoodstock het volgende:
[..]
Oow, wat lief! Thnx MartinekeJe hebt twee prachtige knullen trouwens, ik zie ze altijd voorbijschuiven in het Kinderfoto--topic
![]()
ik ben echt een mutsquote:Verder wou ik nog zeggen.. Welkom MaritWijs besluit om de pil dr uit te gooien..
Hoop dat je snel doorschuift naar Z&G.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:51 schreef Suzziieee het volgende:
Verder wou ik nog zeggen.. Welkom MaritWijs besluit om de pil dr uit te gooien..
Hoop dat je snel doorschuift naar Z&G.Ik hoop dat je nog ff gezellig hier blijft hangen en over een klein jaartje doorschuift naar Z&G
Marit dat is een goed gesprek geweest. Wat ontzettend leuk dat jullier ervoor gaan en als de beslissing eenmaal is genomen, dan hups die pil ook maar metéén de deur uitquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:18 schreef marit1978 het volgende:
JA
Na 'goed gesprekje' is duidelijk; ik neem géén pil meer in
vanaf NU
dan wachten we komende tijd eerst maar eens af hoe mijn cyclus eigenlijk is !
(slik al vanaf m'n 15e een pil denk ik, van acné-oplossing overgelopen in anticonceptie)
Ja het beste is om het te doen zodra je wakker bent en dus nog geen inspanning verricht hebt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:09 schreef Brighteyes het volgende:
Marit! Wat goed!
Suzziieee, temperatuur je dan wel netjes elke dag rond dezelfde tijd?
Ik hoorde zelfs dat je dat moet doen voordat je ook maar je bed uit geweest bent? Of zijn dat weer bakerpraatjes?
Kan je dan trouwens gewoon in je mond of onder je oksel tempen? Of vraag ik nu weer iets heel idioots?
Als het maar geen oorthermometer is, want dat past wat minder goedquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:24 schreef Igraine het volgende:
Nou ja, je kan allebei een thermometer in je achterste stoppen natuurlijk... Solidariteit enzo
Ja, idd rond je eisprong.. maar bij mij is ook nog de vraag 'wanneer is die eisprong dan', want zoals ik al zei zijn mijn cyclussen nou niet bepaald regelmatig. Maar dan om de dag... we gaan proberen dat vol te houden. We zijn er inmiddels wel achter dat we afgelopen maanden vaak op het verkeerde moment hebben gevreeen, omdat ik dus dacht dat mijn cyclussen korter waren en dus eerder een eisprong had..quote:Om de dag is het beste,maar dat ga je vast niet lang volhouden En dan wel rond je eisprong hé?Anders heeft het niet zo'n zin.Veel succes en ....klussen maar
Ja, balen he... ik termperatuur ook sinds een week (jaja), maar vraag me ook af of ik er een eisprong in ga herkennen, juist omdat ik net als jij zo'n onregelmatige cyclus heb... En goed slijm? Hoe herken je dat?quote:Wij sexen eigenlijk alleen wanneer we zin hebben...rond mijn eisprong..naja..wanneer ik denk dat ik me eisprong heb,proberen we het vaker te doen,maar dat is vaak wel lastig omdat we moe zijn en geen zin hebben.Ik zeg wel eens tegen Oww...we 'moeten' en meestal doen we het dan ookwel,maar het is dan vaak echt moeten hoor,om nou te zeggen dat het plezier sex is...
Ik ben deze cyclus ook begonnen met temperaturen jose,maar bij mij is het een warboel,netzo als mijn cyclus.Zit nu op dag 29 maar een eisprong is er niet uit te halen als leek Ben benieuwd wat de gyn daar over gaat zeggen.Ik heb wel 2 dagen 'goed' slijm zoals wij dat hier zeggen dus dan ga ik dr maar van uit dat ik dan ergens mijn eisprong heb.
quote:Als het maar geen oorthermometer is, want dat past wat minder goed
Dank jequote:Jose, gooi alle details en vragen en twijfels hier maar neer hoor. Daar is het topic voor!
kan een MODje dit nog ff aanpassen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 07:39 schreef Bright het volgende:
...
Volgende NOD? hmm... laten we zeggen: 2 september dan maar. En verwacht dan niet dat de duvels niet komen hoor!
Spekkie wat jammer zeg... dikke knuffel van mijquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:28 schreef Spekkiemonster het volgende:
hier gisteravond licht ongi geworden, vanacht goed doorgezet.
4 september weer proberen overtijd te zijn ...
Hetgeen hier wordt toegejuicht!quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:57 schreef Diaan73 het volgende:en ik hebben vandaag afgesproken om nog een cyclus zonder Clomid te doen, zodat ik volgende week lekker vrolijk op Lowlands rondloop
![]()
![]()
en geen last van de bijverschijnselen heb.
Toen ik stopte merkte ik niksquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:56 schreef marit1978 het volgende:
diaan en spekkie, balen !
Ik ben benieuwd hier, ik zou vandaag weer met de pil moeten starten .. géén idee hoe mijn lichaam gaat reageren als die extra hormonen uitblijven!
Jullie enig idee? Zal wel merkbaar zijn toch? Niet nu al, maar zo tegen donderdag/vrijdag ofzo?
Mijne was idd ook tot in de 80 dagen. Dus als ik ooit weer stop vanwege de kinderwens dat ga ik dat meteen ff aankaarten bij de huisarts. Die weet er al van (van die lange cyclus).quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik wil niet zwanger worden op dit moment dat is het verschil denk ikvorig jaar heb ik een cyclus gehad van 87 dagen dan valt 57 dagen nog mee.
Heel veel suc6 voor jullie
thxquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:15 schreef Jose81 het volgende:
Leonieke, alsnog van harte met je huwelijkleuke foto's
... ik heb even gespiekt...
![]()
neen hoor meid.. maar bij is dit wel het geval... ik had altijd veel last van puisten;. en toen na mk veel minder.. toen heb ik paar maanden clomid geslikt en toen had ik er terug super veel last van.. en vorige maand weer helemaal niks en dan zo'n lange cyclus.. maar nu sta ik weer vol en dan ben ik altijd blij, want dat betekend bij mij dat de hormonen hun ding doen.. maar iedereen is anders hé meidquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:57 schreef Jose81 het volgende:
poeh... wel erg lang, een cyclus van in de 50 en helemaal die van in de 80 dagen. Ik dacht dat ik al een heeeele lange cyclus had twee maanden terug: 40 dagen.
Van puistjes heb ik niet al teveel last gehad. Ik had er vóór de pil ook niet zo'n last van gelukkig. Ik heb er wel eens een paar, meestal maar 2 ofzo.
Maar 't wil toch niet zeggen dat je hormonen niet goed werken als je geen puisten krijgt?Een vriendin van mij heeft NOOIT puisten gehad, en raakte zwanger tijdens het slikken van de pil. Was dus niet gepland (overigens wel erg gewenst!)..
2004quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:42 schreef Merisse het volgende:
Volgens post je al hier sinds begin 2005 2004
Wow! Dat je dat zo erg merkt! Wel fijn idd trouwens, dat op die manier merkt dat je hormonen hun werk doen! En ja, je hebt gelijk: iedereen is anders.. maar ik dacht echt dat puistjes met bijv. je huidtype/talgaanmaak te maken had. Weer wat geleerdquote:neen hoor meid.. maar bij is dit wel het geval... ik had altijd veel last van puisten;. en toen na mk veel minder.. toen heb ik paar maanden clomid geslikt en toen had ik er terug super veel last van.. en vorige maand weer helemaal niks en dan zo'n lange cyclus.. maar nu sta ik weer vol en dan ben ik altijd blij, want dat betekend bij mij dat de hormonen hun ding doen.. maar iedereen is anders hé meid
Je hoeft in principe alleen foliumzuur te slikken, maar aanvullende vitaminen kunnen natuurlijk nooit kwaad. Ikzelf nam die pillen van Etos, maar ben nu overgestapt op Femnatal. Scheelt wel in de kosten... die van Etos waren duurder. Ik vind het zelf wel prettig om wat extra vitaminen te nemen, gewoon voor m'n gevoel...quote:Hoe zit dat trouwens met de overige vitaminen?
Bij bijv. gravitamon zit er méér in dan alleen foliumzuur. Bij wat ik nu heb geloof ik niet.
ja... laten we het hopen!!quote:misschien komen de streepjes nu terug van vakantie??
Suzziieee, wel goed dat je het 'zo naast je neer kunt leggen', ik bedoel: goed dat het niet je hele dag verpest als je weer ongi wordt. Ik heb dat zelf ook meestal wel, maar toen ik zo ontigelijk 'overtijd was' (wat ik dus eigenlijk achteraf niet was omdat mijn cyclus zo onregelmatig is), baalde ik toch wel flink. Ik riep maar 'zie nou wel? Zie nou wel?'... en manlief zei maar 'ach het komt heus wel goed de volgende keer'..quote:Ik heb de laatste week in me temp toch wel een verhoging gehad in mijn temp.En de laatste 2 dagen ging die weer naar beneden.Dus als ik naar de temp kijk heb ik erg laat mijn eisprong... dag 27 ofzo.
Dat loopt dus absoluut niet synchroon met het cervixslijm dat ik heb met dag 19-21 ofzo.Dus ben wel weer ergens achter gekomen zo.Dus ik ga vrolijk verder met temperaturen......Zo te zien heeft het toch wel nut
ja dat doe ik ook elke keer maar gister werden we dus uit bed gebeld en dan pak je toch de telefoon want je weet nooit wat er aan de hand is en toen heb ik later nog ff getempt maar waarschijnlijk toch al heel erg afgekoeld.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:12 schreef Marie79 het volgende:
Je temperatuur zou juist hoger moeten zijn Glossy, wanneer je je bed uit bent geweest. Dat is ook de reden dat je altijd moet temperaturen vóórdat je uit bed gaat!
Enne... dat heb ik ook vaak. Ik dacht ook ??? maar het zou nu toch juist warmer moeten zijn, omdat je in beweging bent geweest??? Vreemd genoeg is mijn temp dan ook meestal juist lager dan wanneer ik nog in bed lig.quote:als ik me bed uit ga en temp daarna weer ben ik altijd wat koeler,dan is me temp altijd wat lager dan dat ik in me bed lig.
naar omstandig heden gaat het wel,deze week het lekker rustig gehouden.na de crematie van me oma had ik het wel ff gehad.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:53 schreef Jose81 het volgende:
He, Glossy, je bent er weer!Hoe gaat het met je na alle toestanden van de afgelopen weken?
[..]
Enne... dat heb ik ook vaak. Ik dacht ook ??? maar het zou nu toch juist warmer moeten zijn, omdat je in beweging bent geweest??? Vreemd genoeg is mijn temp dan ook meestal juist lager dan wanneer ik nog in bed lig.![]()
Nou gelukkig maar dat het wel gaat met je. Zo'n verlies kan een flinke impact op je maken... alsnog sterkte nu voor de tijd die volgt.quote:naar omstandig heden gaat het wel,deze week het lekker rustig gehouden.na de crematie van me oma had ik het wel ff gehad.
maandag mogen we weer werken heb geen idee dat ik 3 weken vakantie heb gehad.
dat scheelt ik werk al partime (bij ons in het bejaardehuis waar ik werk ,werkt niemand fulltime) ik werk 21 uur in de week.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:51 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar dat het wel gaat met je. Zo'n verlies kan een flinke impact op je maken... alsnog sterkte nu voor de tijd die volgt.
Tja, vakantie gaat snel, he? Ik ben 6 weken vrij geweest, en ook die zijn voorbij gevlogen. Ook ik ga maandag weer aan de slag.
En nu maar hopen dat we over een maand of 9 niet meer fulltime hoeven te werken, maar parttime om voor de baby te zorgen.. haha![]()
Ja Glossy, die nieuwe NOD van jou is op mijn verjaardagquote:volgende nod :17 sept
de open bolletjes zeg maar dan heb je getempt op een vroegere of latere tijdstip.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:44 schreef Jose81 het volgende:
weet iemand trouwens waarom sommige bolletjes ingekleurd zijn en anderen weer niet op de temperatuur lijst op FertilityFriend.com?? Ik snap het dus niet...![]()
Ohh, oke! That makes sense, zeg maar...! Bedankt..! Eindelijk is het mij duidelijkquote:de open bolletjes zeg maar dan heb je getempt op een vroegere of latere tijdstip.
de dichte bolltjes zijn als je op ongeveer steeds de zelfde tijdstip tempt
dus als je altijd zeg maar om 7 uur smorgens tempt en dan een keer om half 10 smorgens dan is je bolletje open
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:29 schreef hestria het volgende:
nou mijn NOD is 14 sept, midden op vakantie, dus neem voor de zekerheid maar een testje mee.
Beaker! Erg he!quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:11 schreef Beaker het volgende:
Oke, eerlijk dan maar...hier beginnen de PMS kwaaltjes behoorlijk de kop op te steken en dat maakt het extra spannend allemaal![]()
![]()
Ik weet dat dat erg verwarrend kan zijn!! ( maar vind het wel spannend )
Hestriaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Beaker! Erg he!
Ik ben benieuwd hoor. Het zou wel heel gaaf zijn als je gelijk door zou kunnen!
Welkom Hestria!
Hopelijk ben je snel UIT dat lijstjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:34 schreef Beaker het volgende:
[..]
Hestria
BE, het zou wel heel bijzonder zijn als dat zo was! Ik ga nergens vanuit en wacht geduldig af
Wie had dat ooit gedacht, ik sta bovenaan in het lijstje![]()
Hahahahaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hopelijk ben je snel UIT dat lijstje
Hihi, idd bovenaan staan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:34 schreef Beaker het volgende:
Wie had dat ooit gedacht, ik sta bovenaan in het lijstje![]()
Was het maar waar...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:42 schreef Vivi het volgende:
Hey leuk Kleintje
BE! wannneer ga jij nu eens!![]()
ja, Glossy, dat hoop ik ook voor jou (en iedereen hier natuurlijkquote:de duivels zijn hier weer weg,heb ze vriendelijk verzocht de eerst komende tig maanden ook weg te blijven,hopelijk luisteren ze is een keertje
Haha, Beaker, dat heb ik ook weleens hoor.. dus zo'n muts ben je niet (tenzij ik ook een muts ben natuurlijkquote:Hier worden de pms-kwaaltjes echt onuitstaanbaar Zat vanmiddag in de auto, en hoppa uit het niets een traan omg zomaar ineens ...... Drama!
Muts
Nou Beaker.... je weet maar nooit toch? Als alles er goed uitziet, kan het best zijn dat het in 1 keer raak is... je moet er niet vanuit gaan, natuurlijk... maar het ZOU kunnenquote:Ik kan wel melden dat wij het samen rete spannend vinden maar zeg nou zelf, in 1 keer raak zou wel te mooi voor woorden zijn!
...
Heb toendertijd allerlei onderzoeken gehad, en voor zover we weten ziet alles er goed uit!
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:11 schreef waterfly het volgende:
Jose81: innestelingsbloeding...?ssssssttt....
nee, helaas.. ben toch echt nu al ongi geworden... veel te vroeg, maar ja. Dan maar weer snel op naar de volgende ronde!!quote:Jose81: innestelingsbloeding...? ssssssttt....
Ow Jose wat balen zeg... dikke knuffel van mijquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:13 schreef Jose81 het volgende:
[..]
nee, helaas.. ben toch echt nu al ongi geworden... veel te vroeg, maar ja. Dan maar weer snel op naar de volgende ronde!!
Moeilijk om een nieuwe NOD aan te geven... ik hou wel weer de 26 dagen van nu aan..., dan wordt het:
Nieuwe NOD: Jose81 18 sept.
Ja, laten we dat dan maar doen...quote:Wat NOD betreft: je kunt er ook tussenin gaan zitten, dus rond de 30 dagen. Ik hou zelf zekerheidshalve altijd een ietwat langere cyclus aan.
Balen weer Jose,dat van de langere cyclus aanhouden doe ik ook.Ik zit altijd tussen de 5 en 6 weken,ik hou gewoon standaard 6 weken aan...voor mij een datum zodat ik gewoon niet eerder ga testen...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow Jose wat balen zeg... dikke knuffel van mij![]()
![]()
Wat NOD betreft: je kunt er ook tussenin gaan zitten, dus rond de 30 dagen. Ik hou zelf zekerheidshalve altijd een ietwat langere cyclus aan.
Door "schade en schande" wordt men wijsquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:07 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Balen weer Jose,dat van de langere cyclus aanhouden doe ik ook.Ik zit altijd tussen de 5 en 6 weken,ik hou gewoon standaard 6 weken aan...voor mij een datum zodat ik gewoon niet eerder ga testen...
Ja, ik ga nu ook maar van ongeveer het gemiddelde uit. Ik dacht daar zelf ook al aan, maar ik denk toch altijd als ik weer een korte cyclus heb "of zou het voortaan zo kort zijn?".. ik weet dat dat niet vanzelfsprekend is, het wisselt gewoon te erg bij mij (en vele anderen). Testen doe ik zowiezo al erg laat. Dat doe ik echt pas op het moment dat ik nog langer niet ongesteld ben dan mijn langste cyclus (in mijn geval dus na 40 dagen).quote:Balen weer Jose,dat van de langere cyclus aanhouden doe ik ook.Ik zit altijd tussen de 5 en 6 weken,ik hou gewoon standaard 6 weken aan...voor mij een datum zodat ik gewoon niet eerder ga testen...
Ja, ik baal ook. Toch blijven we optimistisch (nou ja, mijn man dan... ikzelf niet meer zo). Ik heb net een 'gatthermometer'quote:Balen José!![]()
Haha...ik zit er nou net aan te denken om een oorthermometer erbij te halen want ik ben het zat om elke ochtend dat ding in me **** te douwenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:48 schreef Jose81 het volgende:
Ja, ik baal ook. Toch blijven we optimistisch (nou ja, mijn man dan... ikzelf niet meer zo). Ik heb net een 'gatthermometer'gekocht. Die schijnen beter te zijn dan een oorthermometer. Misschien dat jullie nog weten dat ik een vriendin heb die 3 jaar bezig is geweest zwanger te worden? Nou, haar gyn had haar gezegd dat een gatthermometer nauwkeuriger is dan een oorthermometer. Dus ik ben ook overstag en leg m'n oorthermometer aan de kant.
Volgens mij kun je heel snel kwaaltjes hebben, maar helaas lijken de zwangerschapskwaaltjes verdomd veel op pre-ongi kwaaltjes. O.a. dus zere borsten. Ik heb in de afgelopen maanden mezelf "geleerd" niet af te gaan op de kwaaltjes maar gewoon de ongi af te wachten. Ik ben vaker "overtijd" geweest met een hele boelebende kwaaltjes en steeds was hiet niet zo en de teleurstelling erg groot. Hopelijk gaat dit echter niet voor jou op en is het gewoon lekker in een keer raak!!!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:23 schreef Beaker het volgende:Volgende week moet ik ongesteld worden,( of juist niet ) maar heb ontzettend zere borsten en dat maakt het allemaal zo spannend
maarja hoe snel kunje last van 'kwaaltjes" hebben?? Allemaal onzekerheden bij mij
![]()
![]()
Daar ga ik al helemaal niet vanuitquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je heel snel kwaaltjes hebben, maar helaas lijken de zwangerschapskwaaltjes verdomd veel op pre-ongi kwaaltjes. O.a. dus zere borsten. Ik heb in de afgelopen maanden mezelf "geleerd" niet af te gaan op de kwaaltjes maar gewoon de ongi af te wachten. Ik ben vaker "overtijd" geweest met een hele boelebende kwaaltjes en steeds was hiet niet zo en de teleurstelling erg groot. Hopelijk gaat dit echter niet voor jou op en is het gewoon lekker in een keer raak!!!
ik merk dat ik soms een beetje cynisch begin te worden... sorry...
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:01 schreef Beaker het volgende:
[..]
Daar ga ik al helemaal niet vanuitIk merk alleen dat het wel heel moeilijk is en dat probeer ik te zeggen zeg maar
Bedankt voor de postive vibrationsquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Ik kan niet anders zeggen dan dat het ook moeilijk is...
![]()
Ik ben een positief ingesteld mens en wil dat ook blijven, dus positive vibration
![]()
You're welcome..... ze zijn ook voor iedereen hier bestemd trouwensquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:06 schreef Beaker het volgende:
[..]
Bedankt voor de postive vibrations
bij michelle moest ik woensdag's ongi worden, en had ik de maandag er voor al last van zere borsten, ook was ik achteraf gezien toen ook al wat misselijk.Kan dus goed, zal heel hard duimen voor je!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:23 schreef Beaker het volgende:Volgende week moet ik ongesteld worden,( of juist niet ) maar heb ontzettend zere borsten en dat maakt het allemaal zo spannend
maarja hoe snel kunje last van 'kwaaltjes" hebben?? Allemaal onzekerheden bij mij
![]()
![]()
haha.... nou, ik heb vanmorgen voor het eerst die gatthermometer gebruikt (en verlang nu alweer naar m'n oorthermometer) maar nee, ik blijf toch dit nieuwe geval gebruiken. Weet je? Vanmorgen heb ik voor de gein even tegelijkertijd de temp opgenomen met een gat- en een oorthermometer. En wat denk je? Gat: 36.5. Oor: 37.1quote:Haha...ik zit er nou net aan te denken om een oorthermometer erbij te halen want ik ben het zat om elke ochtend dat ding in me **** te douwen En dan ben ik pas een week of 6 aan het temperaturen...
Nou, Beaker... je weet maar nooit! Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik in het begin ook elke maand dacht dat het misschien wel raak zou zijn. Ook ik had steken/gevoelige borsten, soms zelfs een beetje misselijk... maar helaas, nog steeds alleen maar ongi.quote:Volgende week moet ik ongesteld worden,( of juist niet ) maar heb ontzettend zere borsten en dat maakt het allemaal zo spannend maarja hoe snel kunje last van 'kwaaltjes" hebben?? Allemaal onzekerheden bij mij
Nou, dat heb ik ook al hoor, Diaan!quote:ik merk dat ik soms een beetje cynisch begin te worden... sorry...
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:11 schreef Brighteyes het volgende:
Beaker, je maakt het wel gelijk heel spannend!![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:20 schreef Beaker het volgende:
Ja!! Dat welmaar ze wilde wel heel graag een kindje
misschien ben ik wel in de war
![]()
* Beaker] zoeken gaat[/me]
[me=Beaker heeft het gevonden
Sugar is hyperwel, niet, al die gevoelens, zo mooi weergegeven: Wachten op een tweede streepje....
Zet hem op dus.quote:Op maandag 18 augustus 2003 12:55 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Zie je.. ik wist het nog wel een beetje. En ook de naam heb ik ergens al een keer genoemd, alleen zonder de R.
Zie je, fokken is goed voor de mens. Ik weet ondertussen het recept om goed zwanger te worden. Ten uitvoer brengen is natuurlijk nog wat anders dan de theoretische kennis, maar goed, die bagage heb ik al. Ook wat te doen bij krampjes en al dat soort dingen. Alleen heb ik er zelf weinig aan. Maar wie weet kan ik anderen er nog bij helpen!
Dank je Luna...! Hoe is het met jou?quote:josé meid wat spijtig dat je ongi bent geworden.. dikke knuffel en voor deze ronde
En wanneer ga jij die stap eens zetten?quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:00 schreef Brighteyes het volgende:
waterfly! Welkom in het topic! Toch de stap naar het topic maar gezet?
Die stap gaat sowieso niet gezet worden. Van stinkie hoeft dat niet zo nodig allemaal op het forum.quote:
Oeh dusquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die stap gaat sowieso niet gezet worden. Van stinkie hoeft dat niet zo nodig allemaal op het forum.
Dus er kan pas meegeleeft worden vanaf een 2e streepje en mss zelfs wel pas vanaf de 12 weken echo.
* Spekkiemonster ook heel neiuwsgierig isquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:03 schreef nikky het volgende:
[..]
En wanneer ga jij die stap eens zetten?
Jij ook hier!! Leukquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:57 schreef waterfly het volgende:
Kga me toch maar schoorvoetend melden hier na me helemaal sufgerammeldte hebben op het rammelaarstopic...
drie maanden terug gestopt met de nuvaring, afgelopen twee maanden condooms gebruikt en deze laatste maand hebben we ze maar achterwege gelaten. En gewoon véél FVF.
NOD (hoeft niet in het lijstje) (moet mijn 'ei' gewoon ff kwijt) is maandag aanstaande. Ben hyper, overemotioneel en nog een pak vage klachten. Bepaald eten smaakt niet (koffie kaas ed) lage buikpijn etcetc.
Pfffffffff kwor gek van mezelf!!!![]()
PMS is pre-menstrueel syndroom. Als dat ook al voor de eisprong is dan zou je in principe altijd die klachten hebben, dan zou het ook post-menstrueel zijn. Het lijkt mij dat die toch voornamelijk voorbehouden zijn voor de periode voor je menstruatie, anderhalve week tot een week ongeveer.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:27 schreef Beaker het volgende:
Voor de kenners, krijg je PMS-kwaaltjes na je eisprong of ook al daarvoor?
hmm... klinkt goed! Hopelijk ben je inderdaad (snel) zwanger... spannend, he, als je eenmaal die stap hebt genomen!quote:Ben hyper, overemotioneel en nog een pak vage klachten. Bepaald eten smaakt niet (koffie kaas ed) lage buikpijn etcetc.
Pfffffffff kwor gek van mezelf!!!
beaker, dat zou best kunnen. Je was toch nog niet ongi geworden na het stoppen met je anti-conceptie? Het kan zijn dat je lichaam nog wat van slag is nu en dat daarom je eisprong laat is.quote:........36.2 zou dit mijn eisprong kunnen zijn Dan is het wel laat zeg maar ...... dan zou het betekenen dat mijn eisprong pas na 4 weken is gekomen en ben daar word ik een beetje bang van sorry
Jaaaaa...daar is zequote:Op zondag 27 augustus 2006 16:57 schreef waterfly het volgende:
Kga me toch maar schoorvoetend melden hier na me helemaal sufgerammeldte hebben op het rammelaarstopic...
drie maanden terug gestopt met de nuvaring, afgelopen twee maanden condooms gebruikt en deze laatste maand hebben we ze maar achterwege gelaten. En gewoon véél FVF.
NOD (hoeft niet in het lijstje) (moet mijn 'ei' gewoon ff kwijt) is maandag aanstaande. Ben hyper, overemotioneel en nog een pak vage klachten. Bepaald eten smaakt niet (koffie kaas ed) lage buikpijn etcetc.
Pfffffffff kwor gek van mezelf!!!![]()
Ik denk zelf..ja denk,ik heb dus geen inside informationquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:03 schreef nikky het volgende:
[..]
En wanneer ga jij die stap eens zetten?
Oeps, ja die diet het niet echt meer na de crash van de computerquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:08 schreef Brighteyes het volgende:
Beaker, ik ging je toevoegen op msn maar hij zegt dat dat niet lukt?
Jip... ssst... niet te hard eh?quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:00 schreef Brighteyes het volgende:
waterfly! Welkom in het topic! Toch de stap naar het topic maar gezet?
Dankjewel (ook alle andere reacties..) Even correctie; NOD is maandag over 1 week dus 4 sep.. nog 1 hele lange week en 1 dag... slordige 691198 seconden...quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:56 schreef Diaan73 het volgende:
Waterfly van harte welkomen hopelijk ben je snel weer.... wel spannend morgen.
Heb ik nou ook last van: temperatuurschommelingen.. Warm koud warm koud. Ik redeneer het weg als een griepje..quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:01 schreef Beaker het volgende:
Oke, dillemma! Ik heb het dan weer warm dan weer koud, sorry
quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ok.
Enneh... Suzziieee, het zou zomaar kunnen.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:41 schreef waterfly het volgende:
[..]
Dankjewel (ook alle andere reacties..) Even correctie; NOD is maandag over 1 week dus 4 sep.. nog 1 hele lange week en 1 dag... slordige 691198 seconden...![]()
[..]
gooi jij even roddels de wereld inquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ok.
Enneh... Suzziieee, het zou zomaar kunnen.
aah, nee toch? Joh, het komt vast helemaal goed met jou,... niet gelijk van het ergste uitgaan... want tenslotte zijn jullie pas net bezig! (ik weet overigens wel dat het moeilijk is, hoor...)..quote:Maak me waarschijnlijk druk om niks en zag mezelf alweer in het ziekenhuis zitten
Kruidvat, Etos enz... Vanaf 4 weken voor de conceptie (of gewoon meteen na stoppen met de pil), inderdaad sowieso tot je 10 weken zwanger bent (acht weken na conceptie). Ik kocht die in strips, 3,25 voor een doosje maar je hebt ze ook goedkoper van eigen merk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:47 schreef Kleintje het volgende:
vraagje... nu ik toch gestopt ben is het slim om met foliumzuur te beginnen.
Waar halen jullie dit vandaan, welke slikken jullie, welke is aan te raden en hoe lang moet ik het ongeveer slikken? Ik dacht tot 8 weken in de zwangerschap toch?
En wat kost het ongeveer???
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:05 schreef Brighteyes het volgende:
... Gewoon omdat we nooit echt niet aan waterdichte conceptie deden en ik 1 keertje dacht mss zwanger te zijn. ...
Ik las het dacht aan een waterballonquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:11 schreef snoopy het volgende:
[..]wat is dat?
sorry, flauw. maar ik kon het niet laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |