En wanneer ga jij die stap eens zetten?quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:00 schreef Brighteyes het volgende:
waterfly! Welkom in het topic! Toch de stap naar het topic maar gezet?
Die stap gaat sowieso niet gezet worden. Van stinkie hoeft dat niet zo nodig allemaal op het forum.quote:
Oeh dusquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die stap gaat sowieso niet gezet worden. Van stinkie hoeft dat niet zo nodig allemaal op het forum.
Dus er kan pas meegeleeft worden vanaf een 2e streepje en mss zelfs wel pas vanaf de 12 weken echo.
* Spekkiemonster ook heel neiuwsgierig isquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:03 schreef nikky het volgende:
[..]
En wanneer ga jij die stap eens zetten?
Jij ook hier!! Leukquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:57 schreef waterfly het volgende:
Kga me toch maar schoorvoetend melden hier na me helemaal sufgerammeldte hebben op het rammelaarstopic...
drie maanden terug gestopt met de nuvaring, afgelopen twee maanden condooms gebruikt en deze laatste maand hebben we ze maar achterwege gelaten. En gewoon véél FVF.
NOD (hoeft niet in het lijstje) (moet mijn 'ei' gewoon ff kwijt) is maandag aanstaande. Ben hyper, overemotioneel en nog een pak vage klachten. Bepaald eten smaakt niet (koffie kaas ed) lage buikpijn etcetc.
Pfffffffff kwor gek van mezelf!!!![]()
PMS is pre-menstrueel syndroom. Als dat ook al voor de eisprong is dan zou je in principe altijd die klachten hebben, dan zou het ook post-menstrueel zijn. Het lijkt mij dat die toch voornamelijk voorbehouden zijn voor de periode voor je menstruatie, anderhalve week tot een week ongeveer.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:27 schreef Beaker het volgende:
Voor de kenners, krijg je PMS-kwaaltjes na je eisprong of ook al daarvoor?
hmm... klinkt goed! Hopelijk ben je inderdaad (snel) zwanger... spannend, he, als je eenmaal die stap hebt genomen!quote:Ben hyper, overemotioneel en nog een pak vage klachten. Bepaald eten smaakt niet (koffie kaas ed) lage buikpijn etcetc.
Pfffffffff kwor gek van mezelf!!!
beaker, dat zou best kunnen. Je was toch nog niet ongi geworden na het stoppen met je anti-conceptie? Het kan zijn dat je lichaam nog wat van slag is nu en dat daarom je eisprong laat is.quote:........36.2 zou dit mijn eisprong kunnen zijn Dan is het wel laat zeg maar ...... dan zou het betekenen dat mijn eisprong pas na 4 weken is gekomen en ben daar word ik een beetje bang van sorry
Jaaaaa...daar is zequote:Op zondag 27 augustus 2006 16:57 schreef waterfly het volgende:
Kga me toch maar schoorvoetend melden hier na me helemaal sufgerammeldte hebben op het rammelaarstopic...
drie maanden terug gestopt met de nuvaring, afgelopen twee maanden condooms gebruikt en deze laatste maand hebben we ze maar achterwege gelaten. En gewoon véél FVF.
NOD (hoeft niet in het lijstje) (moet mijn 'ei' gewoon ff kwijt) is maandag aanstaande. Ben hyper, overemotioneel en nog een pak vage klachten. Bepaald eten smaakt niet (koffie kaas ed) lage buikpijn etcetc.
Pfffffffff kwor gek van mezelf!!!![]()
Ik denk zelf..ja denk,ik heb dus geen inside informationquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:03 schreef nikky het volgende:
[..]
En wanneer ga jij die stap eens zetten?
Oeps, ja die diet het niet echt meer na de crash van de computerquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:08 schreef Brighteyes het volgende:
Beaker, ik ging je toevoegen op msn maar hij zegt dat dat niet lukt?
Jip... ssst... niet te hard eh?quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:00 schreef Brighteyes het volgende:
waterfly! Welkom in het topic! Toch de stap naar het topic maar gezet?
Dankjewel (ook alle andere reacties..) Even correctie; NOD is maandag over 1 week dus 4 sep.. nog 1 hele lange week en 1 dag... slordige 691198 seconden...quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:56 schreef Diaan73 het volgende:
Waterfly van harte welkomen hopelijk ben je snel weer.... wel spannend morgen.
Heb ik nou ook last van: temperatuurschommelingen.. Warm koud warm koud. Ik redeneer het weg als een griepje..quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:01 schreef Beaker het volgende:
Oke, dillemma! Ik heb het dan weer warm dan weer koud, sorry
quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ok.
Enneh... Suzziieee, het zou zomaar kunnen.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:41 schreef waterfly het volgende:
[..]
Dankjewel (ook alle andere reacties..) Even correctie; NOD is maandag over 1 week dus 4 sep.. nog 1 hele lange week en 1 dag... slordige 691198 seconden...![]()
[..]
gooi jij even roddels de wereld inquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ok.
Enneh... Suzziieee, het zou zomaar kunnen.
aah, nee toch? Joh, het komt vast helemaal goed met jou,... niet gelijk van het ergste uitgaan... want tenslotte zijn jullie pas net bezig! (ik weet overigens wel dat het moeilijk is, hoor...)..quote:Maak me waarschijnlijk druk om niks en zag mezelf alweer in het ziekenhuis zitten
Kruidvat, Etos enz... Vanaf 4 weken voor de conceptie (of gewoon meteen na stoppen met de pil), inderdaad sowieso tot je 10 weken zwanger bent (acht weken na conceptie). Ik kocht die in strips, 3,25 voor een doosje maar je hebt ze ook goedkoper van eigen merk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:47 schreef Kleintje het volgende:
vraagje... nu ik toch gestopt ben is het slim om met foliumzuur te beginnen.
Waar halen jullie dit vandaan, welke slikken jullie, welke is aan te raden en hoe lang moet ik het ongeveer slikken? Ik dacht tot 8 weken in de zwangerschap toch?
En wat kost het ongeveer???
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:05 schreef Brighteyes het volgende:
... Gewoon omdat we nooit echt niet aan waterdichte conceptie deden en ik 1 keertje dacht mss zwanger te zijn. ...
Ik las het dacht aan een waterballonquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:11 schreef snoopy het volgende:
[..]wat is dat?
sorry, flauw. maar ik kon het niet laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |