abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 10:07:48 #51
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_40472703
Jeetje Glossy dat is niet niks. Het is misschien al wat dubbel door je eigen wens en dan een neefje en zeker als je nog iemand anders moet laten gaan, sterkte!!

Bright, jammer. De moed niet opgeven he!

Beaker, ook hier! Het is toch je eerste? Omdat je schreef, de vorige keer duurde het twee jaar. Succes en hopelijk snel resultaat!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 10:09:19 #52
94046 PM-girl
pi_40472745
Edit: ineens dubbel, fijn als Fok een ochtendhumeur heeft. Eerste keer was de post niet geplaatst en nu dan dubbel, sorry!
*
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:05:51 #53
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_40473985
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 07:39 schreef Bright het volgende:
Kijk eens aan! Weer een nieuw gezichtavatar weer

En hier is't weer onfeest ... De zijn d'r weer. Je krijgt nu ook echt zoiets van: nou, laat maar zitten; niks meer proberen, niks meer kind - we hebben er al 1 en die zal wel enigskind blijven, al is het ook voor haar jammer...
Volgende NOD? hmm... laten we zeggen: 2 september dan maar. En verwacht dan niet dat de duvels niet komen hoor!
zo denk ik er de laatste tijd ook over.. het zal bij ons 1ste wondertje blijven, waar ik heel blij en fier mee ben.. maar zou zo graag nog 1tje gewild hebben... Maar dan lees ik dat er dames zijn die al zo lang bezig zijn voor een 1ste en dan denk ik wat ben ik toch een egoist.. die dames verdienen het meer dan mij... dus dames
oh ja bright en vrouwtje.. dikke knuffel

Glossy is inderdaad dubbel... maar zo is het leven.. dikke knuffel en een dikke proficiat meid
pi_40488775
@ PM-Girl, het is de eerste en dat andere is een lang verhaal bij sommige wel bekend
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  zondag 6 augustus 2006 @ 15:26:22 #55
155013 catootje40
mama wordt 40!
pi_40542331
wij gaan het ook weer proberen en hopen dat het gaat lukken: we hebben een zoontje van 4, we zijn allebei 39 .....
ik lees mee en hoop op 24 augustus niet ongi te worden!
maar ik denk dat het nog wel eens lang kan gaan duren, ben ik bang ...
  zondag 6 augustus 2006 @ 17:20:36 #56
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_40545854
hoi catootje40
welkom ,hopelijk ben je snel weg ,en zit je hier niet zo lang als wij
  zondag 6 augustus 2006 @ 17:35:58 #57
155013 catootje40
mama wordt 40!
pi_40546285
@glossy, ja dat hoop ik ook.. maar voordringen is niet netjes he?
ik hoop voor iedereen dat we doorschuiven naar Z&G ....
(ps. ik heb de smileys nog niet gevonden, komt wel)

zijn er trouwens nog meer "oude mama's" hier? ben benieuwd.. heb nog niet "alles" gelezen...
  zondag 6 augustus 2006 @ 18:14:06 #58
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_40547279
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 09:31 schreef Martineke het volgende:
Beaker wowwwww, ik hoop dat je snel je 2e streepje bemachtigd

en wat leuk om iets te lezen van LW, fijn dat het goed met je gaat

Bright en mevrouwbright wat jammer weer
Oow, wat lief! Thnx Martineke Je hebt twee prachtige knullen trouwens, ik zie ze altijd voorbijschuiven in het Kinderfoto--topic
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
  zondag 6 augustus 2006 @ 20:03:30 #59
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_40550120
Welkom Catootje40 en hopelijk ben jij snel in Z&G te vinden.... dat hopen we voor iedereen
hier

Leuk een zoontje van 4, heb ik ook
Make love, not war ☮
pi_40565051
Beaker!! WB! en snel wegwezen hier !

welkom hier catootje40, hoop dat je snel 2 streepjes piest!

LW'tje, leuk je weer even te lezen! Fijn dat alles goed gaat. Hopelijk zien we je snel terug hier!

Bright, jammer weer die rotduvels!

glossy nog gefeliciteerd!
hoe is het met je oma? Sterkte
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  maandag 7 augustus 2006 @ 10:38:32 #61
24188 Belana
kloon van belana
pi_40565422
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 17:35 schreef catootje40 het volgende:
@glossy, ja dat hoop ik ook.. maar voordringen is niet netjes he?
ik hoop voor iedereen dat we doorschuiven naar Z&G ....
(ps. ik heb de smileys nog niet gevonden, komt wel)

zijn er trouwens nog meer "oude mama's" hier? ben benieuwd.. heb nog niet "alles" gelezen...
minoes... zij is inmiddels zwanger, is ook wat ouder weet ik... verder weet ik het ff niet.
stormy waters...
sailin'
  maandag 7 augustus 2006 @ 11:05:31 #62
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_40566102
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 10:21 schreef Spekkiemonster het volgende:

hoe is het met je oma? Sterkte
die is helaas zaterdag ochtend overleden
pi_40567196
he wat naar glossy ... gecondoleerd ...!
  maandag 7 augustus 2006 @ 13:54:02 #64
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_40571353
Welkom catootje... en hopelijk heb je vlug een 2e streepje...

Glossy mij gecondoleerd en een dikke knuffel

voor iedereen

groetjes

lunastar
  maandag 7 augustus 2006 @ 13:59:31 #65
94046 PM-girl
pi_40571549
Catootje40, succes! Hopelijk vlug resultaat!
*
  maandag 7 augustus 2006 @ 14:36:59 #66
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_40572709
dank jullie voor de lieve woorden
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:11:38 #67
114177 Diaan73
pi_40573816
Glossy gecondoleerd met het overlijden van je oma. Heel veel sterkte de komende tijd en dikke knuffel
Make love, not war ☮
pi_40576052
zo..hier een lurker die al bij rammelaars-topic haar naam heeft laten vallen,
maar nu (op JULLIE verzoek ) ook hier haar naam komt tonen!

Nog één strip in de la,
die ik nog maar ga slikken, om gevoel te krijgen dat we beslissing niet officieel nemen... dus straks in sept. laat ik gewoon na een nieuwe voorraad te halen!
Er liggen zo'n 6 condooms... die we na september waarschijnlijk gaan vergeten te gebruiken!

dus eigenlijk, kan ik wel zeggen: ik kom me vanaf oct. echt melden hier

ai ai ai
dat klinkt leuk! en zo definitief!

tot vorige week was ik nog twijfelachtiger,
maar nadat ik dit weekend hoorde dat een vriendin 8weken zwanger is nu denken we:
waar wachten we nou eigenlijk nog op ???

Dus!
  maandag 7 augustus 2006 @ 16:23:53 #69
24188 Belana
kloon van belana
pi_40576155
Dus! gooi die strip meteen maar weg dan Marit en die condooms er achteraan
stormy waters...
sailin'
  maandag 7 augustus 2006 @ 16:50:24 #70
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_40577103
Wat Belana zegt
  maandag 7 augustus 2006 @ 16:59:15 #71
114177 Diaan73
pi_40577440
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:23 schreef Belana het volgende:
Helemaal mee eens Welkom bij de wachten op het tweede streepje club - waar je eigenlijk niet te lang lid van zou moeten zijn - Marit!
Make love, not war ☮
pi_40580122
ja.. ik zit er zelf ook over te denken ja ... gewoon NU de stopweek starten

dwz; vanavond ritueel de laatste pil innemen

hm, denk niet dat Marit-Man dat gaat trekken
pi_40602175
welkom marit ... gooi die strip maar gauw weg hoor!
hoop dat je straks snel je 2e streepje piest
pi_40608030
Dames , dank voor jullie medeleven. Volgende week zijn we op vakantie, dus... wie weet wat er dan nog kan gebeuren. Jullie hebben gelijk dat we de moed niet moeten laten varen, maar het 'verplichte' etc. daar doen we niet meer aan; geen zin betekent dan maar een maand later; jammer dan!
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:23 schreef Belana het volgende:
uhmm... die las ik even wat anders: de volgorde van weggooien is als volgt:
1. strip
2. Marit
3. condooms

Marit, welkom hier, nu al hoor!!
pi_40608645
nee nee .. strip en condooms weg lijkt me voldoende !

net de zin die Luchtbel gebruikt aan Marit-Man gemaild:
There's a moment when fear and dreams must collide

De schat vraagt nu angstig: hoe moet ik dit opvatten ?
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 14:25:58 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40608713

Die is bang dat je nu al zwanger bent!

Is ook wel een mooi effect, dan zeg je 'nee, schatje, ik ben nu nog niet zwanger, maar ik wil wel graag nu stoppen met de pil, gebruiken we nog een paar keer condooms, voordat de boel weer op orde is zijn we ook zo weer 2 maanden verder.'
pi_40610296
juist, dat voorstel zal dan álles meevallen,
en gaat hij met diepe zucht vast accoord
pi_40615319
Marit1978 hup weg met die pil

Ik ben vanmorgen op aanraden van de huisarts begonnen met foliumzuur
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_40617869
JA

Na 'goed gesprekje' is duidelijk; ik neem géén pil meer in
vanaf NU

dan wachten we komende tijd eerst maar eens af hoe mijn cyclus eigenlijk is !
(slik al vanaf m'n 15e een pil denk ik, van acné-oplossing overgelopen in anticonceptie)

foliumzuur-verhaaltje moet hier dus ook langzamerhand starten!
(min. 4 weken voor conceptie geloof ik he?)
Heeft de huisarts dit voor je partner ook aangeraden trouwens?
Dat 'moet' volgens mij ook he ?
pi_40618045
Nee, alleen ik slik het Het schijnt geen kwaad te kunnen als je man/vriend het ook slikt, maar wij vinden het niet nodig

Ik werd al vrij snel ongesteld (opluchting!!) ik ga uit van mijn laatste cyclus tussen de 30-35 dagen, vind het rete spannend allemaal

we wachten rustig af

Veel succes iig
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_40618207
ja Beaker, de rust zelve
pi_40618232
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:27 schreef marit1978 het volgende:
ja Beaker, de rust zelve
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_40618807
Pfff... hoe bedoel je "slaap lekker verder"... zit ik al een week lang het vorige topic te lezen (wachten op het tweede streepje deel 81) en maar denken dat iedereen op vakantie was...
Dus nu loop ik onwijs achter ineens...

Glossy: gecondoleerd...! En sterkte in deze moeilijke tijd!

Welkom Marit en Beaker. Leuk dat jullie erbij zijn gekomen! En ja, spannend, he, als de pil eindelijk in de prullebak ligt.. haha

Hier een normale menstruatie gehad, en het is zelfs vanzelf gestopt (en dat na die 3 weken durende toestand van vorige maand, door die ontsteking).. maar momenteel erg in een dip. Heb het gevoel dat het nooit gaat lukken, ookal zijn we pas 8 maanden op weg nu. Ik las een 2-jarige weblog van een oude vriendin die inmiddels 3 jaar en tig UIU pogingen verder is en nu gaan beginnen met IVF... en ik denk nu steeds "wie weet lees ik wel mijn eigen toekomst". Misschien heel stom dat ik dit denk, voor hetzelfde geld ben ik wel 'snel' zwanger.. maar toch. Ik voel me er knap rot door.

Mijn cyclus is een klein drama (31-31-21-23-30-40-37 dagen) en wie weet wat het deze maand weer wordt.

Ben deze cyclus voor het eerst aan het temperaturen (ben inmiddels aan mijn tweede oorthermometer toe: ik heb de eerste per ongeluk gesloopt). En verder gaan we gewoon veel klussen.

Wat lees je daar trouwens ook veel verschillende dingen over! De ene zegt "je moet 2/3 keer per week gemeenschap hebben, dat is het beste". De ander zegt weer "niet te vaak, ZEKER niet dagelijks: dat heeft een slechte invloed op het zaad. 1 a 2 keer is meer dan genoeg". Wat weten jullie hiervan??
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_40620714
Om de dag is het beste,maar dat ga je vast niet lang volhouden En dan wel rond je eisprong hé?Anders heeft het niet zo'n zin.Veel succes en ....klussen maar

Groetjes,Minoes
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 20:51:54 #85
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_40621218
Wij sexen eigenlijk alleen wanneer we zin hebben...rond mijn eisprong..naja..wanneer ik denk dat ik me eisprong heb,proberen we het vaker te doen,maar dat is vaak wel lastig omdat we moe zijn en geen zin hebben.Ik zeg wel eens tegen Oww...we 'moeten' en meestal doen we het dan ookwel,maar het is dan vaak echt moeten hoor,om nou te zeggen dat het plezier sex is...

Ik ben deze cyclus ook begonnen met temperaturen jose,maar bij mij is het een warboel,netzo als mijn cyclus.Zit nu op dag 29 maar een eisprong is er niet uit te halen als leek Ben benieuwd wat de gyn daar over gaat zeggen.Ik heb wel 2 dagen 'goed' slijm zoals wij dat hier zeggen dus dan ga ik dr maar van uit dat ik dan ergens mijn eisprong heb.

Voor de rest probeer ik positief te blijven..maar ook ik denk bij het lezen over verhalen van IUI en IVF..zou dat mijn toekomst zijn?Dus daarin ben je niet de enige..

Verder wou ik nog zeggen.. Welkom Marit Wijs besluit om de pil dr uit te gooien..
Hoop dat je snel doorschuift naar Z&G.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 21:40:18 #86
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_40622867
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 18:14 schreef LittleWoodstock het volgende:

[..]

Oow, wat lief! Thnx Martineke Je hebt twee prachtige knullen trouwens, ik zie ze altijd voorbijschuiven in het Kinderfoto--topic
pi_40623512
quote:
Verder wou ik nog zeggen.. Welkom Marit Wijs besluit om de pil dr uit te gooien..
Hoop dat je snel doorschuift naar Z&G.
ik ben echt een muts

hier schrik ik dan weer van
zwangerschap en geboorte! ? IK ? SNEL ????

welnee
ik zie bij een dromerige blik in de toekomst 'zomer 2007' verschijnen,
als tweede-streepje-datum.

Tja, dat wordt nog schrikken als het eerder is
Laat me maar lekker in die waan hoor !
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:03:16 #88
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_40623697
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 20:51 schreef Suzziieee het volgende:

Hoop dat je snel doorschuift naar Z&G.Ik hoop dat je nog ff gezellig hier blijft hangen en over een klein jaartje doorschuift naar Z&G
  † In Memoriam † dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:03:56 #89
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_40623724
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:18 schreef marit1978 het volgende:
JA

Na 'goed gesprekje' is duidelijk; ik neem géén pil meer in
vanaf NU

dan wachten we komende tijd eerst maar eens af hoe mijn cyclus eigenlijk is !
(slik al vanaf m'n 15e een pil denk ik, van acné-oplossing overgelopen in anticonceptie)
Marit dat is een goed gesprek geweest. Wat ontzettend leuk dat jullier ervoor gaan en als de beslissing eenmaal is genomen, dan hups die pil ook maar metéén de deur uit Heb je de Diane35 geslikt tegen acné? Ik ben daar zelf ook op mijn 15e mee begonnen en al die jaren geen problemen gehad, totdat ik stopte met de pil en mijn acné na een tijdje weer in volle hevigheid was losgebarsten. Natuurlijk hoop ik dat jij er overheen bent gegroeid, maar het is wel iets om rekening mee te houden als je ergens zomer 2007 je 2e streepje gaat scoren
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:09:02 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40623893
Marit! Wat goed!

Suzziieee, temperatuur je dan wel netjes elke dag rond dezelfde tijd?
Ik hoorde zelfs dat je dat moet doen voordat je ook maar je bed uit geweest bent? Of zijn dat weer bakerpraatjes?
Kan je dan trouwens gewoon in je mond of onder je oksel tempen? Of vraag ik nu weer iets heel idioots?
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:14:54 #91
61800 Rottdog
May all your dreams come true
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:16:01 #92
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_40624152
Jep ik temperatuur netjes volgens de regels... sochtend rond dezelfde tijd(tussen 7 en 8) en voordat ik op ben geweest...zelfs als ik om 6 uur wakker word omdat ik moet plassen blijf ik in me bed liggen...

Ik doe het de old-fashioned-way Zo staat het op de temperatuurkaart van het ZKH.

Wat ik me wel afvraag is of wakker in je bed liggen invloed heeft... Want soms is dat wel eens het geval...
pi_40624216
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 22:09 schreef Brighteyes het volgende:
Marit! Wat goed!

Suzziieee, temperatuur je dan wel netjes elke dag rond dezelfde tijd?
Ik hoorde zelfs dat je dat moet doen voordat je ook maar je bed uit geweest bent? Of zijn dat weer bakerpraatjes?
Kan je dan trouwens gewoon in je mond of onder je oksel tempen? Of vraag ik nu weer iets heel idioots?
Ja het beste is om het te doen zodra je wakker bent en dus nog geen inspanning verricht hebt.
Het werd mij afgeraden om het in mond of oksel te meten (helaas). Hop, gewoon rectaal erin
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:19:56 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40624291
Ah fijn, dus het is echt iets wat je samen kan doen.
pi_40624484
Nou ja, je kan allebei een thermometer in je achterste stoppen natuurlijk... Solidariteit enzo
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:28:17 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40624663
Tut!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:29:14 #97
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_40624707
Dat vind ik nou eens een goed plan

Normaal issie al naar werk als ik met dat ding lig..maar nu hebben we vakantie...en is het toch een beetje gek.. Dus ik vind dit echt wel een goed plan.. Krijg hem alleen niet mee denk ik... mompelt iets over mannen en bepaalde fobieen enzo
  † In Memoriam † dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:30:22 #98
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_40624765
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 22:24 schreef Igraine het volgende:
Nou ja, je kan allebei een thermometer in je achterste stoppen natuurlijk... Solidariteit enzo
Als het maar geen oorthermometer is, want dat past wat minder goed
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_40633387
ik verheug me al op komende maanden als ik dit zo lees

Qua acné .. ik heb vanaf 15e tot jaar of 3 terug inderdaad Diane35 geslikt.
Nu zo'n 3 jaar op de microgynon, waarbij ik evt. de acné weer terug had kunnen zien komen.
Het viel allemaal gelukkig mee, met een paar pukkeltjes kan ik wel leven hoor.

Is acné niet ook een zwangerschaps-bijkomstigheidje?
pi_40635154
quote:
Om de dag is het beste,maar dat ga je vast niet lang volhouden En dan wel rond je eisprong hé?Anders heeft het niet zo'n zin.Veel succes en ....klussen maar
Ja, idd rond je eisprong.. maar bij mij is ook nog de vraag 'wanneer is die eisprong dan', want zoals ik al zei zijn mijn cyclussen nou niet bepaald regelmatig. Maar dan om de dag... we gaan proberen dat vol te houden. We zijn er inmiddels wel achter dat we afgelopen maanden vaak op het verkeerde moment hebben gevreeen, omdat ik dus dacht dat mijn cyclussen korter waren en dus eerder een eisprong had.. Dus hopelijk gaan we dat nu snel goedmaken
quote:
Wij sexen eigenlijk alleen wanneer we zin hebben...rond mijn eisprong..naja..wanneer ik denk dat ik me eisprong heb,proberen we het vaker te doen,maar dat is vaak wel lastig omdat we moe zijn en geen zin hebben.Ik zeg wel eens tegen Oww...we 'moeten' en meestal doen we het dan ookwel,maar het is dan vaak echt moeten hoor,om nou te zeggen dat het plezier sex is...

Ik ben deze cyclus ook begonnen met temperaturen jose,maar bij mij is het een warboel,netzo als mijn cyclus.Zit nu op dag 29 maar een eisprong is er niet uit te halen als leek Ben benieuwd wat de gyn daar over gaat zeggen.Ik heb wel 2 dagen 'goed' slijm zoals wij dat hier zeggen dus dan ga ik dr maar van uit dat ik dan ergens mijn eisprong heb.
Ja, balen he... ik termperatuur ook sinds een week (jaja), maar vraag me ook af of ik er een eisprong in ga herkennen, juist omdat ik net als jij zo'n onregelmatige cyclus heb... En goed slijm? Hoe herken je dat?
quote:
Als het maar geen oorthermometer is, want dat past wat minder goed

HA HA HA!!! Ik lig helemaal strak...
**Life is e@sier with your eyes closed**
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')