zo denk ik er de laatste tijd ook over.. het zal bij ons 1ste wondertje blijven, waar ik heel blij en fier mee ben.. maar zou zo graag nog 1tje gewild hebben... Maar dan lees ik dat er dames zijn die al zo lang bezig zijn voor een 1ste en dan denk ik wat ben ik toch een egoist.. die dames verdienen het meer dan mij... dus damesquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 07:39 schreef Bright het volgende:
Kijk eens aan! Weer een nieuw gezichtavatar weer
En hier is't weer onfeest ... De![]()
zijn d'r weer. Je krijgt nu ook echt zoiets van: nou, laat maar zitten; niks meer proberen, niks meer kind - we hebben er al 1 en die zal wel enigskind blijven, al is het ook voor haar jammer...
Volgende NOD? hmm... laten we zeggen: 2 september dan maar. En verwacht dan niet dat de duvels niet komen hoor!
Oow, wat lief! Thnx Martinekequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:31 schreef Martineke het volgende:
Beaker wowwwww, ik hoop dat je snel je 2e streepje bemachtigd
en wat leuk om iets te lezen van LW, fijn dat het goed met je gaat![]()
Bright en mevrouwbright wat jammer weer
minoes... zij is inmiddels zwanger, is ook wat ouder weet ik... verder weet ik het ff niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:35 schreef catootje40 het volgende:
@glossy, ja dat hoop ik ook.. maar voordringen is niet netjes he?
ik hoop voor iedereen dat we doorschuiven naar Z&G ....
(ps. ik heb de smileys nog niet gevonden, komt wel)
zijn er trouwens nog meer "oude mama's" hier? ben benieuwd.. heb nog niet "alles" gelezen...
die is helaas zaterdag ochtend overledenquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:21 schreef Spekkiemonster het volgende:
hoe is het met je oma? Sterkte![]()
Helemaal mee eensquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:23 schreef Belana het volgende:
Dus! gooi die strip meteen maar weg dan Marit en die condooms er achteraan
uhmm... die las ik even wat anders: de volgorde van weggooien is als volgt:quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:23 schreef Belana het volgende:
Dus! gooi die strip meteen maar weg dan Marit en die condooms er achteraan
quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:14 schreef LittleWoodstock het volgende:
[..]
Oow, wat lief! Thnx MartinekeJe hebt twee prachtige knullen trouwens, ik zie ze altijd voorbijschuiven in het Kinderfoto--topic
![]()
ik ben echt een mutsquote:Verder wou ik nog zeggen.. Welkom MaritWijs besluit om de pil dr uit te gooien..
Hoop dat je snel doorschuift naar Z&G.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:51 schreef Suzziieee het volgende:
Verder wou ik nog zeggen.. Welkom MaritWijs besluit om de pil dr uit te gooien..
Hoop dat je snel doorschuift naar Z&G.Ik hoop dat je nog ff gezellig hier blijft hangen en over een klein jaartje doorschuift naar Z&G
Marit dat is een goed gesprek geweest. Wat ontzettend leuk dat jullier ervoor gaan en als de beslissing eenmaal is genomen, dan hups die pil ook maar metéén de deur uitquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:18 schreef marit1978 het volgende:
JA
Na 'goed gesprekje' is duidelijk; ik neem géén pil meer in
vanaf NU
dan wachten we komende tijd eerst maar eens af hoe mijn cyclus eigenlijk is !
(slik al vanaf m'n 15e een pil denk ik, van acné-oplossing overgelopen in anticonceptie)
Ja het beste is om het te doen zodra je wakker bent en dus nog geen inspanning verricht hebt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:09 schreef Brighteyes het volgende:
Marit! Wat goed!
Suzziieee, temperatuur je dan wel netjes elke dag rond dezelfde tijd?
Ik hoorde zelfs dat je dat moet doen voordat je ook maar je bed uit geweest bent? Of zijn dat weer bakerpraatjes?
Kan je dan trouwens gewoon in je mond of onder je oksel tempen? Of vraag ik nu weer iets heel idioots?
Als het maar geen oorthermometer is, want dat past wat minder goedquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:24 schreef Igraine het volgende:
Nou ja, je kan allebei een thermometer in je achterste stoppen natuurlijk... Solidariteit enzo
Ja, idd rond je eisprong.. maar bij mij is ook nog de vraag 'wanneer is die eisprong dan', want zoals ik al zei zijn mijn cyclussen nou niet bepaald regelmatig. Maar dan om de dag... we gaan proberen dat vol te houden. We zijn er inmiddels wel achter dat we afgelopen maanden vaak op het verkeerde moment hebben gevreeen, omdat ik dus dacht dat mijn cyclussen korter waren en dus eerder een eisprong had..quote:Om de dag is het beste,maar dat ga je vast niet lang volhouden En dan wel rond je eisprong hé?Anders heeft het niet zo'n zin.Veel succes en ....klussen maar
Ja, balen he... ik termperatuur ook sinds een week (jaja), maar vraag me ook af of ik er een eisprong in ga herkennen, juist omdat ik net als jij zo'n onregelmatige cyclus heb... En goed slijm? Hoe herken je dat?quote:Wij sexen eigenlijk alleen wanneer we zin hebben...rond mijn eisprong..naja..wanneer ik denk dat ik me eisprong heb,proberen we het vaker te doen,maar dat is vaak wel lastig omdat we moe zijn en geen zin hebben.Ik zeg wel eens tegen Oww...we 'moeten' en meestal doen we het dan ookwel,maar het is dan vaak echt moeten hoor,om nou te zeggen dat het plezier sex is...
Ik ben deze cyclus ook begonnen met temperaturen jose,maar bij mij is het een warboel,netzo als mijn cyclus.Zit nu op dag 29 maar een eisprong is er niet uit te halen als leek Ben benieuwd wat de gyn daar over gaat zeggen.Ik heb wel 2 dagen 'goed' slijm zoals wij dat hier zeggen dus dan ga ik dr maar van uit dat ik dan ergens mijn eisprong heb.
quote:Als het maar geen oorthermometer is, want dat past wat minder goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |