Dank jequote:Jose, gooi alle details en vragen en twijfels hier maar neer hoor. Daar is het topic voor!
kan een MODje dit nog ff aanpassen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 07:39 schreef Bright het volgende:
...
Volgende NOD? hmm... laten we zeggen: 2 september dan maar. En verwacht dan niet dat de duvels niet komen hoor!
Spekkie wat jammer zeg... dikke knuffel van mijquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:28 schreef Spekkiemonster het volgende:
hier gisteravond licht ongi geworden, vanacht goed doorgezet.
4 september weer proberen overtijd te zijn ...
Hetgeen hier wordt toegejuicht!quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:57 schreef Diaan73 het volgende:en ik hebben vandaag afgesproken om nog een cyclus zonder Clomid te doen, zodat ik volgende week lekker vrolijk op Lowlands rondloop
![]()
![]()
en geen last van de bijverschijnselen heb.
Toen ik stopte merkte ik niksquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:56 schreef marit1978 het volgende:
diaan en spekkie, balen !
Ik ben benieuwd hier, ik zou vandaag weer met de pil moeten starten .. géén idee hoe mijn lichaam gaat reageren als die extra hormonen uitblijven!
Jullie enig idee? Zal wel merkbaar zijn toch? Niet nu al, maar zo tegen donderdag/vrijdag ofzo?
Mijne was idd ook tot in de 80 dagen. Dus als ik ooit weer stop vanwege de kinderwens dat ga ik dat meteen ff aankaarten bij de huisarts. Die weet er al van (van die lange cyclus).quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik wil niet zwanger worden op dit moment dat is het verschil denk ikvorig jaar heb ik een cyclus gehad van 87 dagen dan valt 57 dagen nog mee.
Heel veel suc6 voor jullie
thxquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:15 schreef Jose81 het volgende:
Leonieke, alsnog van harte met je huwelijkleuke foto's
... ik heb even gespiekt...
![]()
neen hoor meid.. maar bij is dit wel het geval... ik had altijd veel last van puisten;. en toen na mk veel minder.. toen heb ik paar maanden clomid geslikt en toen had ik er terug super veel last van.. en vorige maand weer helemaal niks en dan zo'n lange cyclus.. maar nu sta ik weer vol en dan ben ik altijd blij, want dat betekend bij mij dat de hormonen hun ding doen.. maar iedereen is anders hé meidquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:57 schreef Jose81 het volgende:
poeh... wel erg lang, een cyclus van in de 50 en helemaal die van in de 80 dagen. Ik dacht dat ik al een heeeele lange cyclus had twee maanden terug: 40 dagen.
Van puistjes heb ik niet al teveel last gehad. Ik had er vóór de pil ook niet zo'n last van gelukkig. Ik heb er wel eens een paar, meestal maar 2 ofzo.
Maar 't wil toch niet zeggen dat je hormonen niet goed werken als je geen puisten krijgt?Een vriendin van mij heeft NOOIT puisten gehad, en raakte zwanger tijdens het slikken van de pil. Was dus niet gepland (overigens wel erg gewenst!)..
2004quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:42 schreef Merisse het volgende:
Volgens post je al hier sinds begin 2005 2004
Wow! Dat je dat zo erg merkt! Wel fijn idd trouwens, dat op die manier merkt dat je hormonen hun werk doen! En ja, je hebt gelijk: iedereen is anders.. maar ik dacht echt dat puistjes met bijv. je huidtype/talgaanmaak te maken had. Weer wat geleerdquote:neen hoor meid.. maar bij is dit wel het geval... ik had altijd veel last van puisten;. en toen na mk veel minder.. toen heb ik paar maanden clomid geslikt en toen had ik er terug super veel last van.. en vorige maand weer helemaal niks en dan zo'n lange cyclus.. maar nu sta ik weer vol en dan ben ik altijd blij, want dat betekend bij mij dat de hormonen hun ding doen.. maar iedereen is anders hé meid
Je hoeft in principe alleen foliumzuur te slikken, maar aanvullende vitaminen kunnen natuurlijk nooit kwaad. Ikzelf nam die pillen van Etos, maar ben nu overgestapt op Femnatal. Scheelt wel in de kosten... die van Etos waren duurder. Ik vind het zelf wel prettig om wat extra vitaminen te nemen, gewoon voor m'n gevoel...quote:Hoe zit dat trouwens met de overige vitaminen?
Bij bijv. gravitamon zit er méér in dan alleen foliumzuur. Bij wat ik nu heb geloof ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |