dat valt opzich wel mee ,voor me ei was me temp 36.1 en na me ei begon die te stijgen en zat vanmorgen alweer op 36.9.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb jij het ook steeds zóó warm? Ik word er gek van....ow ja ik temperatuur niet..
vind ik ook... hoe langer je bezig bent hoe vaker ze het zeggen.. maar is inderdaad heel moeilijk om er neit aan te denkenquote:Op zaterdag 9 september 2006 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, in het algemeen. Dat men dat zegt tegen mensen waarbij het niet lukt.
Het is volgens mij onmogelijk om er niet mee bezig te zijn. Zeker niet als het wat langer duurt. Dat je de eerste paar maanden denkt 'we zien het wel' snap ik nog, maar na een tijdje gaat het toch knagen? Je hebt toch niet voor niets het besluit voor kinderen te gaan ooit genomen.
Zo bedoelde ik het.En ook bij de eerste maand kan je er enorm mee bezig zijn. Het is toch ook heel spannend en leuk?
Ik krijg die vraag constant naar mijn hoofd geslingerd en zeker nu wij opeens op heel korte tijd (3 maand) getrouwd zijn.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:12 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
wat onbeleefde vraag, vind ik dat. Wat zeiden ze toen jij nee zei ??
quote:hier stijgt me temp nog steeds,nog ff en er komt stoom uit me oren.
hopelijk blijft de temp ook hoog en is het is een keertje raak
Ik zeg hen gewoon dat ik nog een tijdje wil wachten (quote:Op woensdag 13 september 2006 19:23 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
In mijn omgeving wordt er ook veel gevraagd naar het 2e kindje. Die personen hebben dan al een kind van 3 (of zoiets) en dan vindt "men" dat het tijd wordt voor een 2e. Of in jouw geval, net getrouwd, dus dan zul je wel kinderen willen. Ik krijg dan toch altijd een soort van allergische reactie op die vragen....snappie ?
Ja...hier word de vraag ook regelmatig gesteld...en meestal ontwijk ik hem wel met anntwoorden zoals...'nah,nog ff wachten' en 'me suiker is nog niet goed genoeg'....quote:Op woensdag 13 september 2006 20:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik zeg hen gewoon dat ik nog een tijdje wil wachten () gewoon om van hun steeds terugkomende vragen verlost te zijn. Maar ik begrijp hun vraag wel hoor
![]()
Ik zou ze gewoon nooit stellen aan iemand omdat ik mijn situatie ken en weet hoe het voelt om die vraag zo regelmatig gesteld te worden
Dezequote:Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
<br>Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.
31 augustus Beaker (08-2006) NOD
14 september elle_driver NOD
14 september hestria NOD
17 september glossy (09-2005) NOD
20 september Spekkiemonster (01-2003) NOD
22 september jose81 (12-2005) NOD
30 september Suzziieee (09-2004) NOD
04 oktober Faja-Lobi (05-2005) NOD
05 oktober lunastar (01-2004) NOD
05 oktober Marie79 (09-2004) NOD
06 oktober kapitein_pannekoek NOD
08 oktober Bright (11-2004) NOD
16 oktober Diaan73 (04-2005) NOD
NOD = Niet Ongi Dag
KvK = Klussen voor Kids
FvF = Fucken voor Fun
Ongi = menstruatie
HA = Huisarts
Gyn = Gynaecoloog
MMM = medische malle molen
(sommige dingen zullen open deurtjes zijn, maar goed) Aanvullingen zijn altijd welkom
Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie
Het linkje naar de OP in Wiki
???quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:35 schreef Sjeen het volgende:
Balen hoor, al die duivels... Even eentussendoorgooien
Marit, ik zou het eens rustig afwachten en over een paar dagen nog eens testen... Sprak zij wijs... Ervaring heeft met puistjes en kleine meisjes die vertellen dat er een babietje in je buik zit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |