abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41561714
was idd snel... en hoop ook echt samen met jullie te kunnen gaan zwangeren.....
pi_41561980
Waterfly,heb even gemist hoe lang(of kort geloof ik )jullie bezig waren.Maar van harte gefeliciteerd met de zwangerschap en tot ziens in Z&G

Groetjes,Minoes
  woensdag 6 september 2006 @ 21:12:53 #203
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41562516
Sinds begin augustus toch ongeveer waterfly? Dit was volgens mij je eerste echte NOD toch?
pi_41562811
jip was eerste echte NOD, was wel al drie maanden eerder met de nuvaring gestopt..
pi_41565281
quote:
jip was eerste echte NOD, was wel al drie maanden eerder met de nuvaring gestopt..
TJEEEEE!!! Wil je ons even je geheim vertellen hoe je dit zo snel voor elkaar krijgt???

Leuk voor jullie hoor! Geniet er lekker van samen!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_41566678
... Marit wacht het grote geheim ook even af !

ik verwacht morgen of donderdag de menstruatie.. buikje staat er al bol van!
hihi, dat is al iets he ?

dat is dan eerste menstruatie in normale cyclus,
dus kan ik gaan tellen!
pi_41574102
Helaas geen geheim .. We zijn er gewoon onbevangen ingestapt, maar dat hielp niet om bij mij de "zouhetzouhetzouhet?"-stress weg te nemen.....

heel veel toitoitoi
pi_41578503
spannend marit ....
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  donderdag 7 september 2006 @ 19:51:58 #209
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_41592963
Oe Marit spannend!

Hier zijn weer de gearriveerd!
'k Had het al een beetje verwacht, helaas... nou ja, de volgende keer beter en anders is het zo december en kunnen we weer naar de gyn!
Volgende NOD is 5 oktober (ik ga even kijken of het me lukt om de wiki aan te passen) is gelukt
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_41593029
ookal verwachte je het al, het blijft klote marie!
  donderdag 7 september 2006 @ 19:55:27 #211
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_41593086
Ja, ik voel me nu echt even pr*t...
  donderdag 7 september 2006 @ 19:56:24 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41593123
Jammer Marie.
Ik heb het lijstje hierboven aangepast.
  Jubileum moderator donderdag 7 september 2006 @ 19:57:52 #213
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41593160
quote:
Op donderdag 7 september 2006 19:56 schreef Brighteyes het volgende:
Jammer Marie.
Ik heb het lijstje hierboven aangepast.
ik was net gelijktijdig bezig, druk op edit en zag ineens Marie niet meer staan. Ik stond echt even raar te kijken
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 7 september 2006 @ 20:02:44 #214
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_41593320
thnx meiden! Je wordt hier op je wenken bediend (met lijstjes aanpassen enzo)
  donderdag 7 september 2006 @ 20:09:11 #215
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41593512
quote:
Op donderdag 7 september 2006 19:57 schreef Lois het volgende:
ik was net gelijktijdig bezig, druk op edit en zag ineens Marie niet meer staan. Ik stond echt even raar te kijken
Sorry.

*handjes op de rug houdt...
  Jubileum moderator donderdag 7 september 2006 @ 20:10:57 #216
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41593562
Nee niet sorry, niet handjes op je rug! Elke hulp is welkom
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_41593788
heej modjes offtopic ??

snap dat je je prut voelt marie ... sterkte!
Gelukkig kan je hier altijd ff klagen :-)
  donderdag 7 september 2006 @ 20:53:20 #218
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_41595020
Even een uitlaatklep is altijd wel lekker hier, irl heb je het wel eens verteld dat je (weer) ongesteld bent geworden! En hier kan je altijd wel even balen en nog maar eens je hoop uitspreken voor de nieuwe maand!
  donderdag 7 september 2006 @ 21:59:25 #219
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_41597718
Marie... balen dat je ongi bent geworden.. en lekker hier blijven uitlaatkleppen.. Dikke knuffel van mij
Make love, not war ☮
pi_41598234
Balen Marie! Laat jezelf nu lekker verwennen door het mannetje... neem nog even alles wat je niet mag als je zwanger bent.. en dan vol goede moed naar de volgende NOD
  vrijdag 8 september 2006 @ 10:28:02 #221
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41610352
Marie, shit...sterkte.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 8 september 2006 @ 11:24:27 #222
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_41611739
Thnx meiden!
  vrijdag 8 september 2006 @ 13:51:20 #223
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_41615512
hoi dames

waterfly proficiat meid...

marie sptijg dat je ongi bent geworden, dikke knuffel

voor iedereen
sorry dat ik weinig meld hier, maar laatste dagen is het druk druk druk, maar ik denk aan iedereen hier....
  vrijdag 8 september 2006 @ 13:52:50 #224
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_41615556
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:54 schreef Faja-Lobi het volgende:
Waterfly van harte gefeliciteerd!

BE, ik was eergisteren nog in Londen en in de metro die overigens helemaal vol geladen zat sprak een totaal onbekende vrouw mij aan en ze zij tegen mij "jij bent met de 2e bezig he, en weet je voor de kerst ben je zwanger van een zoon". Ik stond met een mond vol tanden gewoon.
raar hé meid, ik wou dat iemand dat ooit ook eens tegen ons zei.. waar ergens was dat
pi_41641506
Goedemorgen ladies !

Gisteravond ongesteld geworden. Precies volgens schema, maar dit x (voor het eerst in 11 jaar) zonder hormonen. Eigenlijk wel een prettig idee om te weten dat the himself gewoon komt...Ben natuurlijk pas een maand aan het wachten op een tweede streepje, dus alles is ok hier. Ik had vantevoren niet kunnen bedenken hoeveel je ermee bezig bent in je hoofd. Aan de ene kant erg leuk en spannend, aan de andere kant erg onrustig. En dat had ik niet verwacht van mezelf, ben nogal nuchter enzo. Dit forum is in ieder geval een uitkomst!

Fijn weekend allemaal !

Waterfly : hoe is het met je ? Heb je al een feessie gevierd ??
  zaterdag 9 september 2006 @ 09:22:40 #226
114177 Diaan73
pi_41641565
Hey kapitein... fijn dat je cyclus zo op tijd is... heerlijk... op naar de 2e ronde...
Make love, not war ☮
  zaterdag 9 september 2006 @ 09:27:38 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41641601
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 09:13 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Goedemorgen ladies !

Gisteravond ongesteld geworden. Precies volgens schema, maar dit x (voor het eerst in 11 jaar) zonder hormonen. Eigenlijk wel een prettig idee om te weten dat the himself gewoon komt...Ben natuurlijk pas een maand aan het wachten op een tweede streepje, dus alles is ok hier. Ik had vantevoren niet kunnen bedenken hoeveel je ermee bezig bent in je hoofd. Aan de ene kant erg leuk en spannend, aan de andere kant erg onrustig. En dat had ik niet verwacht van mezelf, ben nogal nuchter enzo. Dit forum is in ieder geval een uitkomst!

Fijn weekend allemaal !

Waterfly : hoe is het met je ? Heb je al een feessie gevierd ??
Ik moet dan altijd zo denken aan de opmerkingen 'je moet er niet zo mee bezig zijn'.
Hoezo niet zo mee bezig zijn? Hoe kan je er nou niet mee bezig zijn?
pi_41641633
Wat bedoel je ? Heb ik dat ergens geschreven, want dat is absoluut niet mijn bedoeling. Of bedoel je in het algemeen ?
  zaterdag 9 september 2006 @ 09:47:56 #229
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41641775
Nee, in het algemeen. Dat men dat zegt tegen mensen waarbij het niet lukt.
Het is volgens mij onmogelijk om er niet mee bezig te zijn. Zeker niet als het wat langer duurt. Dat je de eerste paar maanden denkt 'we zien het wel' snap ik nog, maar na een tijdje gaat het toch knagen? Je hebt toch niet voor niets het besluit voor kinderen te gaan ooit genomen.

Zo bedoelde ik het. En ook bij de eerste maand kan je er enorm mee bezig zijn. Het is toch ook heel spannend en leuk?
pi_41641998
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, in het algemeen. Dat men dat zegt tegen mensen waarbij het niet lukt.
Het is volgens mij onmogelijk om er niet mee bezig te zijn. Zeker niet als het wat langer duurt. Dat je de eerste paar maanden denkt 'we zien het wel' snap ik nog, maar na een tijdje gaat het toch knagen? Je hebt toch niet voor niets het besluit voor kinderen te gaan ooit genomen.

Zo bedoelde ik het. En ook bij de eerste maand kan je er enorm mee bezig zijn. Het is toch ook heel spannend en leuk?
Helemaal mee eens.
  zaterdag 9 september 2006 @ 11:08:27 #231
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41642924
Fijn Kapitein, dat je cyclys normaal lijkt te beginnen! Nu op naar de volgende mijlpaal!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_41648469
Jammer Marie... alweer ongi. Logisch dat je je rot voelt.. dat snappen we hier allemaal...

Kapitein, idd mooi dat je ongi is gekomen! Dan weet je in ieder geval dat je boel nog goed werkt na al die jaren hormoon-gebruik! Toch hoop ik dat je gauw niet meer ongesteld zal worden
quote:
Ik moet dan altijd zo denken aan de opmerkingen 'je moet er niet zo mee bezig zijn'.
Hoezo niet zo mee bezig zijn? Hoe kan je er nou niet mee bezig zijn?
Ja, Brighteyes, ben ik ook helemaal met je eens. Mensen zeggen ook wel eens tegen mij 'je bent er waarschijnlijk gewoon teveel mee bezig, daarom wil het misschien niet lukken'. Tja, maar hoe kun je er nou niet mee bezig zijn?! Denk aleen maar aan het temperaturen dat je 's morgens doet. Dat doe je toch ook niet voor de lol??

Maar aan de andere kant: ik herinner me nog dat Karin toen ging verhuizen, druk was met klussen in haar nieuwe huis... het hoofd iig niet bij het 'zwanger worden' en ze was zwanger... kijk, het kàn natuurlijk wel dat het gemakkelijker gaat als je er niet elke dag de hele tijd aan denkt...!

Maar idd.. als je er al langer op wacht, kun je er gewoon niet "niet" aan denken. Ik denk er momenteel wel minder aan, omdat ik het ontzettend druk heb met mijn werk... er is gewoon geen tijd om veel aan het zwanger worden te denken... tuurlijk denk ik er dus wel aan bij het temperaturen en 's avonds als we gaan slapen (en ik moet ook eerlijk zeggen dat ik nu ook juist weleens denk 'he, ik denk er nu minder aan... misschien helpt het...', maar tegelijkertijd weet ik ook wel dat het geen zak uitmaakt...)

zo, dat was alweer een heel verhaal...

Verder nog een fijn weekend allemaal!
pi_41677464
Wegens mensen die het belangrijker vinden om mee te lezen in je leven dan om iets te vragen stop ik even mijn deelname hier

Maar ik blijf meelezen en zelf ga ik ook door. Als ik iets te melden heb dan komt het wel, maar even geen nieuwtjes van deze kant...
Vind het niet nodig dat een ander precies weet wanneer ik ongesteld ben, sex heb etc
pi_41677822
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:05 schreef Kleintje het volgende:
Wegens mensen die het belangrijker vinden om mee te lezen in je leven dan om iets te vragen stop ik even mijn deelname hier

Maar ik blijf meelezen en zelf ga ik ook door. Als ik iets te melden heb dan komt het wel, maar even geen nieuwtjes van deze kant...
Vind het niet nodig dat een ander precies weet wanneer ik ongesteld ben, sex heb etc
Is er iets gebeurd ofzo irl?

Ik begrijp wel dat je liever hebt dat niet heel fok weet wanneer je nu precies seks hebt gehad Denk niet dat phille het zou kunnen appreciëren als ik het hier allemaal zou vertellen
pi_41678219
Ow, het is idd. IRL.
Want Fok is juist bedoeld zodat mensen kunnen meelezen.

Maar het wordt triest als iemand die je bijna dagelijks spreekt opeens je reilen en zeilen op internet gaat nalezen. Die persoon kwam hier nooit. En nu opeens wel en is 'teleurgesteld' over wat ie hier las. Sja, als mensen zelf conclusies gaan trekken.

Nu gewoon even niet meer. Komt wel weer goed... wie weet onder een andere naam ofzo
pi_41678357
he wat rot kleintje!!
pi_41679068
Kleintje, dat is wel super vervelend

Ik meld ook pas weer wanneer er nieuws is of als er vragen zijn
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  zondag 10 september 2006 @ 19:14:14 #238
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_41683343
kleintje ik kom hier ook niet zo heel vaak hoor,als ik wat te melden heb zet ik het neer anders ook niet.
je hoeft idd niet al je wel en wee te bespreken als je het niet wil.
het is je goed recht

gr sonja
  zondag 10 september 2006 @ 21:50:15 #239
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_41689105
Jammer Kleintje, erg trieste bedoeling van diegene.
pi_41689943
Maar kleintje, wat is dan nu het probleem? Je hebt toch helemaal geen nare dingen hier geschreven? Of wist je vriendje nog niet dat jullie probeerden zwanger te worden ?
Altijd vervelend als je je "bespied" voelt terwijl je dacht dat je gewoon prive aan het kletsen was, maar misschien wel een wijze les dat een forum nu eenmaal openbaar is en dat iedereen daar kan en mag lezen. Ik ga er bij alles wat ik schrijf op internet (zeker op een forum waar je niet altijd zelf meer kunt wijzigen) altijd van uit dat iedereen dat wellicht een keer zal lezen en dat ik dus altijd zal moeten kunnen verantwoorden wat ik heb geschreven en waarom. Ik denk niet dat je die ander daar nu zo zwaar om moet vallen. Sterkte ermee, maar hou het in je hoofd dat internetforums absoluut niet privé zijn. Dat kan je een hoop gedoe schelen.
mooi he, alles
pi_41701029
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:11 schreef phileine het volgende:
Of wist je vriendje nog niet dat jullie probeerden zwanger te worden ?
hier moest ik wel ff om lachen hoor .... t zal je maar gebeuren
pi_41710386
Jammer kleintje! Misschien moet je je ook niet zo druk maken om het verschil tussen hier en IRL. Maar ok, dat is natuurlijk iets voor jou alleen om te bepalen.

Hier is het in ieder geval weer eens fout. Afgelopen woensdag eigenlijk al, maar nog niet eerder hier geweest om het te melden. Dus we doen alweer een maandje langer met de groep mee, jammer genoeg.

Volgende NOD? Nou, misschien op dierendag, maar ik denk zelf pas 8 oktober, omdat we steeds te laat zijn.

Oh ja - Waterfly, nog heel erg van harte gefeliciteerd! Je bent het gelukkig wel snel geworden.
pi_41711209
Wat een raar verhaal, Kleintje. Jammer dat je je "ei " (leuke woordspeling, als zeg ik het zelf...) hier niet meer kwijt kan. Lees maar lekker mee en wellicht onder een andere naam meeschrijven..

Bright: ook balen, zeg. Sterkte !

Volgende NOD van mij : 6 okt.
pi_41718296
Weet je, heb besloten er schijt aan te hebben. Phileine, het probleem was dat het iemand is die ik dagelijks spreek IRL. Deze persoon had vermoedens en ging op onderzoek uit. En zo vond ie dit hier en is er teleurgesteld over. Sja, ik heb zoiets van 'had het me gevraagd, dan had ik je antwoord gegeven'.
Vind dit van dat stiekeme gedoe...
pi_41718570
quote:
Weet je, heb besloten er schijt aan te hebben. Phileine, het probleem was dat het iemand is die ik dagelijks spreek IRL. Deze persoon had vermoedens en ging op onderzoek uit. En zo vond ie dit hier en is er teleurgesteld over. Sja, ik heb zoiets van 'had het me gevraagd, dan had ik je antwoord gegeven'.
Vind dit van dat stiekeme gedoe...
Stom gedoe! Je hebt gelijk dat diegene het gewoon aan je had moeten vragen...

En dat diegene teleurgesteld is... pfffff... het is toch jouw/jullie keuze?! Waar anderen zich al wel niet druk om maken...
pi_41728027
kleintje, fijn dat je er schijt aan hebt en gewoon bij ons blijft!!

Bright wat klote weer dat de divels zijn gekomen!! sterkte
  dinsdag 12 september 2006 @ 08:57:28 #247
114177 Diaan73
pi_41728822
Kleintje wat een verhaal en een gedoe zeg. Goed van je dat je er de schijt aan hebt Als diegene al vermoedens had en dat had hij of zij had diegene het idd beter aan jou kunnen vragen dan op zoek te gaan hier. Ik vertel hier ook veel meer dan vrienden/vriendinnen van mij weten.... en als ze wat willen weten, vragen ze het gewoon.

Bright wat jammer zeg....

Elle hoest met jou?
Make love, not war ☮
  dinsdag 12 september 2006 @ 09:00:53 #248
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_41728858
balen Bright.

hier stijgt me temp nog steeds,nog ff en er komt stoom uit me oren.
hopelijk blijft de temp ook hoog en is het is een keertje raak
  dinsdag 12 september 2006 @ 09:02:19 #249
114177 Diaan73
pi_41728880
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 09:00 schreef glossy het volgende:
balen Bright.

hier stijgt me temp nog steeds,nog ff en er komt stoom uit me oren.
hopelijk blijft de temp ook hoog en is het is een keertje raak
Heb jij het ook steeds zóó warm? Ik word er gek van.... ow ja ik temperatuur niet..
Make love, not war ☮
pi_41728886
Bright, wat ontzettend klote...
Nog een maand hier is wel gezellig, maar had je liever in het andere topic gezien en hier alleen als lurker. Je hebt het erover dat de NOD steeds te laat is, dan maar duimen dat ie de volgende keer 9 maanden te laat is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')