TJEEEEE!!! Wil je ons even je geheim vertellen hoe je dit zo snel voor elkaar krijgt???quote:jip was eerste echte NOD, was wel al drie maanden eerder met de nuvaring gestopt..
ik was net gelijktijdig bezig, druk op edit en zag ineens Marie niet meer staan.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:56 schreef Brighteyes het volgende:
Jammer Marie.
Ik heb het lijstje hierboven aangepast.
quote:Op donderdag 7 september 2006 19:57 schreef Lois het volgende:
ik was net gelijktijdig bezig, druk op edit en zag ineens Marie niet meer staan.Ik stond echt even raar te kijken
![]()
raar hé meid, ik wou dat iemand dat ooit ook eens tegen ons zei.. waar ergens was datquote:Op woensdag 6 september 2006 12:54 schreef Faja-Lobi het volgende:
Waterfly van harte gefeliciteerd!
BE, ik was eergisteren nog in Londen en in de metro die overigens helemaal vol geladen zat sprak een totaal onbekende vrouw mij aan en ze zij tegen mij "jij bent met de 2e bezig he, en weet je voor de kerst ben je zwanger van een zoon". Ik stond met een mond vol tanden gewoon.
Ik moet dan altijd zo denken aan de opmerkingen 'je moet er niet zo mee bezig zijn'.quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:13 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Goedemorgen ladies !![]()
Gisteravond ongesteld geworden. Precies volgens schema, maar dit x (voor het eerst in 11 jaar) zonder hormonen. Eigenlijk wel een prettig idee om te weten dat thehimself gewoon komt...Ben natuurlijk pas een maand aan het wachten op een tweede streepje, dus alles is ok hier. Ik had vantevoren niet kunnen bedenken hoeveel je ermee bezig bent in je hoofd. Aan de ene kant erg leuk en spannend, aan de andere kant erg onrustig. En dat had ik niet verwacht van mezelf, ben nogal nuchter enzo. Dit forum is in ieder geval een uitkomst!
Fijn weekend allemaal !
Waterfly : hoe is het met je ? Heb je al een feessie gevierd ??![]()
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, in het algemeen. Dat men dat zegt tegen mensen waarbij het niet lukt.
Het is volgens mij onmogelijk om er niet mee bezig te zijn. Zeker niet als het wat langer duurt. Dat je de eerste paar maanden denkt 'we zien het wel' snap ik nog, maar na een tijdje gaat het toch knagen? Je hebt toch niet voor niets het besluit voor kinderen te gaan ooit genomen.
Zo bedoelde ik het.En ook bij de eerste maand kan je er enorm mee bezig zijn. Het is toch ook heel spannend en leuk?
Ja, Brighteyes, ben ik ook helemaal met je eens. Mensen zeggen ook wel eens tegen mij 'je bent er waarschijnlijk gewoon teveel mee bezig, daarom wil het misschien niet lukken'. Tja, maar hoe kun je er nou niet mee bezig zijn?! Denk aleen maar aan het temperaturen dat je 's morgens doet. Dat doe je toch ook niet voor de lol??quote:Ik moet dan altijd zo denken aan de opmerkingen 'je moet er niet zo mee bezig zijn'.
Hoezo niet zo mee bezig zijn? Hoe kan je er nou niet mee bezig zijn?
Is er iets gebeurd ofzo irl?quote:Op zondag 10 september 2006 16:05 schreef Kleintje het volgende:
Wegens mensen die het belangrijker vinden om mee te lezen in je leven dan om iets te vragen stop ik even mijn deelname hier
Maar ik blijf meelezen en zelf ga ik ook door. Als ik iets te melden heb dan komt het wel, maar even geen nieuwtjes van deze kant...
Vind het niet nodig dat een ander precies weet wanneer ik ongesteld ben, sex heb etc![]()
hier moest ik wel ff om lachen hoor .... t zal je maar gebeurenquote:Op zondag 10 september 2006 22:11 schreef phileine het volgende:
Of wist je vriendje nog niet dat jullie probeerden zwanger te worden?
Stom gedoe! Je hebt gelijk dat diegene het gewoon aan je had moeten vragen...quote:Weet je, heb besloten er schijt aan te hebben. Phileine, het probleem was dat het iemand is die ik dagelijks spreek IRL. Deze persoon had vermoedens en ging op onderzoek uit. En zo vond ie dit hier en is er teleurgesteld over. Sja, ik heb zoiets van 'had het me gevraagd, dan had ik je antwoord gegeven'.
Vind dit van dat stiekeme gedoe...
Heb jij het ook steeds zóó warm? Ik word er gek van....quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:00 schreef glossy het volgende:
balen Bright.
hier stijgt me temp nog steeds,nog ff en er komt stoom uit me oren.
hopelijk blijft de temp ook hoog en is het is een keertje raak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |