Wat goed!quote:Op woensdag 6 september 2006 12:06 schreef waterfly het volgende:
kon het niet laten.. de drie minuten wachten was niet nodig...
IK HEB TWEE STREEPJES!!!!! (kan iemand me vertellen hoe ik een foto moet plaatsen?)
Nu ben je weer compleet!quote:Op woensdag 6 september 2006 12:19 schreef Faja-Lobi het volgende:
BE dat mag hoor, bezig vanaf mei 2005
Wat vindt jequote:Op woensdag 6 september 2006 12:06 schreef waterfly het volgende:
kon het niet laten.. de drie minuten wachten was niet nodig...
IK HEB TWEE STREEPJES!!!!! (kan iemand me vertellen hoe ik een foto moet plaatsen?)
Faja ik zit na het lezen van dit berichtje helemaal met kippevel op mijn armen. Dat zou een waanzinnig geschenk zijn. En jullie mogen wel beloond worden voor je geduld. Wel enorm fijn dat je man weer terug isquote:Op woensdag 6 september 2006 12:54 schreef Faja-Lobi het volgende:
BE, ik was eergisteren nog in Londen en in de metro die overigens helemaal vol geladen zat sprak een totaal onbekende vrouw mij aan en ze zij tegen mij "jij bent met de 2e bezig he, en weet je voor de kerst ben je zwanger van een zoon". Ik stond met een mond vol tanden gewoon.
quote:Op woensdag 6 september 2006 12:54 schreef Faja-Lobi het volgende:
Waterfly van harte gefeliciteerd!
BE, ik was eergisteren nog in Londen en in de metro die overigens helemaal vol geladen zat sprak een totaal onbekende vrouw mij aan en ze zij tegen mij "jij bent met de 2e bezig he, en weet je voor de kerst ben je zwanger van een zoon". Ik stond met een mond vol tanden gewoon.
Sluit maar aan en haak maar inquote:Op dinsdag 29 juli 2003 21:57 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
[liedjesmode]
Welkom bij de DDC (domme dozen club),
wie zich zwanger voelt doet mee.
Holadijoo, holadijee,
ik eet constant voor twee.
Testen, testen, ik koop me blauw
Maar nadien voel ik mij toch flauw
Ook al is de test weer negatief
Ik klus nog fanatieker met mijn lief
Welkom bij de DDC (domme dozen club),
wie zich zwanger voelt doet mee.