abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 juli 2003 @ 19:37:06 #101
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_11865825
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 10:06 schreef Bonkie het volgende:
Sugar...... Oww.... Ik weet wat je bedoeld en hoe je je nu ongeveer voelt.
Verschrikkelijk die onzekerheid........
Ik heb die gevoelens ook heel vaak hoor! Ook al wil je het niet.....
Ja, Bonkie en anderen, is inderdaad moeilijk! Voel me vandaag al wel veel beter, heb er ook echt minder bij stil gestaan!
Maar ja, nog steeds niet ongesteld en dus morgenochtend al een week overtijd! En ik voel mijn buik nu ook weer heel erg vreemd. Dat heb ik echt al drie weken... Nooit eerder gevoeld. Ben ook paar kilo aangekomen, laatste tijd. Iemand die dat herkent als symptoom?

Oh god (geloof ik eigenlijk niet echt in!), wat hoop ik dat er een kindje in me groeit! Wanneer raden jullie me aan te testen???? Of nooit meer? Hihihi!

Bonkie, hou je je koppie wel boven water nu? En Nausica ook? En alle anderen die net als ik zo graag willen?

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 18 juli 2003 @ 21:47:08 #102
37692 Bonkie
Als je haar maar goed zit!
pi_11868167
Sugar, fijn om te horen dat het al iets beter met je gaat.
Nog steeds geen ongi te bekennen dus......
Tja, wanneer had je ook alweer getest? Ik zelf zou toch nog eens een test doen. Je hoort het wel vaker dat een test pas later positief is........
Ik wil je niet te veel hoop geven, maar als je zelf ook aangeeft dat je je anders voelt als normaal zou ik toch je gevoel volgen.
Maar ja, wie ben ik....... Het is gewoon niet leuk om zulke onzekerheid te voelen. Houd je ons op de hoogte?

Hier verder alles z'n gangetje. Heb alleen vanmiddag wat bruin verlies gehad en voel me niet zo goed. Denk dat ik een griepje krijg. Keelpijn, hoofdpijn, moe moe moe......... Tja hopen dat ik me morgen wat beter voel

vrijdag 18 juli 2003 @ 21:55:54 #103
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_11868374
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 21:47 schreef Bonkie het volgende:

Tja, wanneer had je ook alweer getest? Ik zelf zou toch nog eens een test doen. Je hoort het wel vaker dat een test pas later positief is........
Ik wil je niet te veel hoop geven, maar als je zelf ook aangeeft dat je je anders voelt als normaal zou ik toch je gevoel volgen.
Maar ja, wie ben ik....... Het is gewoon niet leuk om zulke onzekerheid te voelen. Houd je ons op de hoogte?

Gisterochtend getest. Dus nog maar niet, hè?
Ga zondag op vakantie (een weekje). Misschien nog wachten tot na die vakantie? En als ik terug ben en nog niet ongesteld ben geworden nog eens testen?

Hoop niet dat je ziek wordt, Bonkie! Pers een lekkere sinaasappel en drink veel (keelpijn)!!! Doen, hè?

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 20 juli 2003 @ 19:42:09 #104
37692 Bonkie
pi_11896318
Sugar. Een beetje laat maar toch een hele fijne vakantie!
Ik ben wel erg benieuwd hoe het nu met je is, maar ik zal een weekje moeten wachten...........
Verder voel ik me nog steeds niet lekker. Keelpijn, moe, hoofdpijn oorpijn......... BAH!!
  † In Memoriam † zaterdag 26 juli 2003 @ 19:14:51 #105
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_12034616
Joeps, weer terug uit Marokko. Ik was tijdens de vakantie twee dagen overtijd, toen ongeveer om de dag ongesteld Het zit er weer niet in deze maand en ik zal dan ook binnenkort een bezoekje bij de huisarts afleggen voor een ritje in de MMM (medische malle molen)...

Hier ook geen positief nieuws te lezen tijdens mijn afwezigheid Meiden, op naar de volgende ronde!

Jompels,
Slaapmeisje

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_12036061
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 19:14 schreef Slaapmeisje het volgende:
Joeps, weer terug uit Marokko. Ik was tijdens de vakantie twee dagen overtijd, toen ongeveer om de dag ongesteld
Hè, wat jammer! Ik had het je zo gegund! Bijkomend nadeel natuurlijk: ongesteld op vakantie. Wij gaan dinsdag, en ik heb het ook zo gepland

Inderdaad, nieuwe ronde nieuwe kansen!

zondag 27 juli 2003 @ 00:25:47 #107
7740 Kore
Mijn Tattoo :)
pi_12039917
Ook ik zit hier in spanning... Ik zit nu op dag 31 (32 inmiddels, tis 12 uur geweest) terwijl ik nooit later dan dag 29 ongi ben geworden voorheen. Maar ja.. vorige maand was maar een cycles van 24 dus voor t zelfde geldt is t nu aan het rommelen Had een ook een negatieve test (romid) Voor een 7 dagen terug behoorlijk last van me buik gehad met ook een paar ongi krampen.. Dat is nu gelukkig weer over en nu begint mijn rug te klooien. (vlak onder mijn schouderbladen) Kon gisteren amper mijn bed uitkomen pffffffff..... Nou ja, toch maar afwachten he

Grtz,
Korine

Do not blame others for making you mad. Anger is a choice. Choose wisely.
  zondag 27 juli 2003 @ 00:36:07 #108
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_12040066
Heel erg spannend, Kore! Ik duim voor je.
En ik ben ook erg benieuwd naar Sugar, komt ze morgen terug van vakantie?
  zondag 27 juli 2003 @ 00:55:12 #109
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_12040330
Mijn NOD komt ook steeds dichterbij (29 juli). Spannend hoor!
Wel leuk om die spanning samen te delen.
Ik duim ook voor je Kore.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  zondag 27 juli 2003 @ 01:04:43 #110
7740 Kore
Mijn Tattoo :)
pi_12040429
Hou maar weer op met duimen hoor. Ik had geloof ik eerst even naar de wc moeten gaan voordat ik ging posten. Mijn cycle is nu in elk geval dus lekker in de war... vorige maand 24 en nu dus 31
Do not blame others for making you mad. Anger is a choice. Choose wisely.
  zondag 27 juli 2003 @ 01:36:40 #111
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_12040745
Balen Kore. Op naar de volgende ronde dan maar.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  zondag 27 juli 2003 @ 09:36:35 #112
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_12042665
Nou, da's erg jammer voor je, Kore. En dan heb je nu ook nog eens een keer dat je niet van een regelmatige cyclus op aan kunt

Jambo, nog 2 daagjes dus, dan ga ik vanaf nu extra voor jou duimen!

zondag 27 juli 2003 @ 10:52:49 #113
37692 Bonkie
pi_12043031
Slaapmeisje......jammer joh.
Ik hoop dat je al over je teleurstelling heen bent en weer volle moed krijgt voor de nieuwe kansen van de aankomnde periode!

Kore, hetzelfde voor jou meid. Kop op!

Jambo, voor jou is het dus spannend. Ook ik zal aan je denken en voor je duimen!

Sugar, alles goed met je........??

Hier alles rustig, alhoewel. We zitten midden in onze klusperiode.
Nu op dag 17 van een cyclus die normaal 32 dagen is, dus.......
Eergister verloor ik (sorry voor de vieze praat) gelei achtig slijm, wit/doorzichtig van kleur, iemand enig idee wat dat kan zijn?
Het is bij mij helaas wel normaal dat ik eigenlijk vrijwel continu afscheiding heb, maar niet die kleur en zo slijmerig.

zondag 27 juli 2003 @ 11:44:06 #114
41677 mama-in-spe
18 juli 2003 is het zover :-)
pi_12043505
quote:
Op zondag 27 juli 2003 10:52 schreef Bonkie het volgende:
Hier alles rustig, alhoewel. We zitten midden in onze klusperiode.
Nu op dag 17 van een cyclus die normaal 32 dagen is, dus.......
Eergister verloor ik (sorry voor de vieze praat) gelei achtig slijm, wit/doorzichtig van kleur, iemand enig idee wat dat kan zijn?
Het is bij mij helaas wel normaal dat ik eigenlijk vrijwel continu afscheiding heb, maar niet die kleur en zo slijmerig.
dat is waarschijnlijk cervixslijm. Dat slijm komt los wanneer je in de vruchtbare periode zit....en dat klopt dus ook, want je zegt in de klusperiode te zitten.

succes!

leonietje
  zondag 27 juli 2003 @ 11:56:16 #115
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_12043628
Ja, dat wilde ik ook zeggen, mama-in-spe, want in je vruchtbare periode wordt het 'slijm' wat anders, vaak wat meer en wat 'taaier'. Dus succes met klussen
  zondag 27 juli 2003 @ 12:16:32 #116
37692 Bonkie
pi_12043890
Aha, bedankt voor jullie snelle reactie mama in spe en spuuglokje.

Wel raar dat me dat nu pas opvalt.........
Kan je daar al enkele dagen voor je eisprong last van hebben of heb je daar juist tijdens je eisprong last van?

zondag 27 juli 2003 @ 12:48:44 #117
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_12044279
Kijk anders hier eens, Bonkie
  zondag 27 juli 2003 @ 14:53:37 #118
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_12046239
quote:
Op zondag 27 juli 2003 10:52 schreef Bonkie het volgende:
Sugar, alles goed met je........??
Terug van vakantie en zie dat iedereen aan me heeft gedacht! Wat lief!

Nog steeds niet ongesteld, maar net wel getest en wederom negatief... Helaas.

Ga er nu maar vanuit dat mijn lijf in de war is na stoppen met de pil. Zal niet meer ongesteld worden, denk ik, deze periode. Hopelijk gaat er wel een nieuwe "ronde" van start? Weet iemand dat?

Voor iedereen: hou vol, blijf stralen en genieten!
We loodsen elkaar wel door de rotmomentjes heen (als die er per se moeten zijn)! Ik blijf voor iedereen duimen!!!!!!

pi_12046845
Sugar, toe ik gestopt was met de pil. duurde het geloof ik een maand of 5 (!!) voordat ik ongesteld was.

Daarna nog een hele tijd onregelmatig (soms wel met tussenpozen van 8 maanden) maar dat haf geloof ik niet met het stoppen met de pil te maken. Mijn klokje schijnt gewoon wat trager te lopen. Maar ik heb wel gelezen dat je lichaam even op gang moet komen nadat je gestopt bent. Dus ik vermoed dat dat bij jou aan de hand is.

Mijn vriend en ik zijn ook wel bezig, maar we zijn nog niet echt serieus aan het klussen. Onder anderen omdat ik niet regelmatig ongesteld ben.
Het komt wel al wat regelmatiger als voorheen (om de 6 a 8 weken) maar ik kan er niet de klok gelijk op zetten.

En zijn er hier mensen die het altijd om de dag doen? Dat lijkt me nou ze vervelend, om de dag "verplicht" sex Wij zouden er ook mee moeten beginnen, maar ik kan me er echt niet toe zetten.. hahaha

Iedereen succes

zondag 27 juli 2003 @ 17:13:40 #120
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_12048629
Om voor mezelf te spreken, wij doen "het" echt niet om de dag. Ik probeer om er niet zo heel veel mee bezig te zijn, en dat lukt redelijk. Twee maanden terug hebben we "het" zelfs in de klustijd niet gedaan. Gewoon niet aan gedacht.
pi_12076616
Ook ik wacht weer vrolijk verder
pi_12077551
Aan de ene kant is het wel lekker hoor als je onreelmatig ongesteld bent, want je zit niet te wachten tot je echt overtijd bent. Lijkt me echt zenuwslopend.....
Bij mij zal het zo zijn denk ik dat ik denk: HE, het is nu wel heel lang geleden dat ik ongesteld ben geweest...

Ik test dus ook heel weinig, ik ga ervanuit dat het gewoon weer onregelmatig is. Dat geeft mee een stuk meer rust. Ik zie het wel
zeg maar

Weten de anderen al wat?

dinsdag 29 juli 2003 @ 09:38:00 #123
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_12084764
Voor mij is het D-day vandaag. Het kan nog alle kanten op. Ik heb van te voren nooit menstruatieklachten, zo ook nu niet. Ik wacht rustig af en als er vrijdag nog niets is ben ik van plan om te testen.
  dinsdag 29 juli 2003 @ 09:58:34 #124
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_12085060
Spannend, Jambo!
Ik duim voor je.

Zelf nog steeds niet ongesteld, maar denk dat ik dat ook niet zal worden. Dus ook geen idee waar ik nu zit in mijn cyclus!!!!! Tja, we zien wel, misschien haalt dit idd wat druk van de ketel?

dinsdag 29 juli 2003 @ 10:17:00 #125
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_12085364
Het is zeker spannend. Maar om mezelf een teleurstelling te voorkomen ga ik er eigenlijk van uit dat ik vandaag of morgen gewoon ongesteld word.

Het lijkt me vreselijk om onregelmatig ongesteld te zijn. Op die manier weet je helemaal niet waar je aan toe bent.

pi_12096034
Ik ben vandaag ongesteld geworden volgens mij
Maar het is veeeeeeeeeel minder dan normaal de eerste dag.
kijk wel hoe het doorzet...

* LadyS gaat duimen voor Jambo

Dat onregelmatig ongesteld zijn heeft zijn voor en nadelen. Je weet niet wanneer je gericht moet gaan klussen zeg maar, maar aan de andere kant zit je niet echt gestressed dagen af te tellen tot je misschien wel overtijd bent.

Mijn cyclus was nu 5 weken, het gaat dus de goede kant op

† In Memoriam † dinsdag 29 juli 2003 @ 20:50:47 #127
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_12099318
Tja, ik heb zelf ook een cyclus van ongeveer 5 weken al verschilt dat nogal per maand. Afgelopen keer in Marokko dus een zeer rare ongesteldheid meegemaakt (1 dag beetje, 1 dag niks, 1 dag beetje en daarna niks meer). Sinds een paar dagen voel ik me heel erg moe en ik ben duizelig als ik weet niet wat. Je hoort wel eens van die verhalen dat mensen toch zwanger zijn ondanks een ongesteldheid, maar ik durf zo langzamerhand nergens meer op te hopen. Ik zit er zelf zwaar aan te denken om toch nog een test te doen om zeker te zijn. Slaapvriendje zegt echter dat ik dat beter niet kan doen om niet nog een keer teleurgesteld te zijn. Mocht ik toch zwanger zijn, dan kom ik er volgende maand ook wel achter.

Nu weet ik het helemaal niet meer. Hij weet toch niet wat een enorme invloed de constante veranderingen in mijn lijf en gemoedstoestand met mij doen? Aan de ene kant ben ik het met hem eens en aan de andere kant zou ik ook wel weer een test ertegenaan willen smijten. Sorry hoor, ik voel me op dit moment gewoon een beetje zielig, moe, duizelig en gewoon niet lekker.

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_12099809
Slaapmeisje, ik weet wat het is..............

Als jij je er prettig bij voelt om een test te doen, moet je dat gewoon doen. Vriendjes hebben makkelijk lullen, het is niet hun lijf waar het zich allemaal wel of niet afspeelt! Ze kunnen zich nooit en te nimmer voorstellen hoe het is al je zo op elk signaaltje van je lijf let of je nou wil of niet!

Zolang er was is, is er leven.
pi_12099910
Slaapmeisje,
als jij wil testen moet je dat gewoon doen, hoor! Ik denk dat alleen al de zekerheid (of het nou positief of negatief is) een stuk helpt.
Je kan natuurlijk nog een maand in de stress zitten, maar ook nu zekerheid hebben, ook al is het eventueel een teleurstelling

succes

dinsdag 29 juli 2003 @ 21:30:30 #130
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_12100108
Oh, oh, oh, Slaapmeisje toch, wat lastig, hè?
Ik ken het verhaal van vriendje-zegt-dit nu al erg goed! Doe idd wat jij wilt, haal desnoods de druk van de ketel door wel gewoon te testen! Soms is het gewoon nodig om iets concreets te doen met je gedachten en gepieker en gevoel...

Laat je ons weten wat je doet? En wat er (eventueel) uitkomt?

† In Memoriam † dinsdag 29 juli 2003 @ 21:33:55 #131
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_12100177
Dinus en LadyS dank jullie wel voor je reactie. Ik zie het morgen nog even aan omdat mijn duizeligheid en vermoeidheid weg lijken te trekken in de avond. Mocht ik mij morgen overdag nog zo voelen, dan ga ik gewoon een test halen of Slaapvriendje het nou leuk vind of niet.

Ik vind mezelf echt een stomme doos dat ik er zo mee bezig ben en toch kan ik het niet tegenhouden Gelukkig zijn er hier meiden die precies weten hoe ik mij voel en daar ben ik dan ook zeer blij mee. Thnx!

† In Memoriam † dinsdag 29 juli 2003 @ 21:40:55 #132
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_12100335
Suger, ook jij bedankt voor je meeleven. Slaapvriendje wordt er helemaal knettergek van als ik weer begin over het feit dat ik mischien wel zwanger zou kunnen zijn. Hij wil het gewoon niet meer horen en ik durf het ook eigenlijk niet meer tegen hem te zeggen omdat ik mezelf een zeurkous vind. Als ik dus morgen ga testen dan vertel ik het hem dus ook maar niet (behalve natuurlijk als de uitslag positief is... ).

We zaten net in de tuin en ik vertelde mijn buurvrouw dat ik al 3 dagen zo moe en duizelig ben. Natuurlijk kwam zij met de vraag of ik dan zwanger was. Ik vertelde mijn vage ongesteldheid van de afgelopen keer en zij zei dat haar zus ook nog de 1e maand ongesteld was. Dit soort dingen komen wel vaker voor alleen durf ik eigenlijk niet te hopen dat het bij mij ook zo is omdat het niet heel vaak voorkomt. Nu speur ik dus het internet af op zoek naar verhalen van vrouwen die ondanks dat ze zwanger waren toch ongesteld zijn geweest.

Ik laat het jullie weten hoor als ik inderdaad de moed opbreng om morgen een test te kopen. Al zal ik dan wel de test op donderdag doen zodat ik ochtendurine kan gebruiken

pi_12100393
Je bent geen stomme doos hoor
Volgens mij is iedere vrouw die probeert zwanger te worden dozerig

Ikke ook hoor... ik ben dan wel ongesteld geworden, maar het heeft nog niet echt doorgezet, en ik weet nu ook niet wat ik ervan moet denken
Ik heb al wel een test gehaald vandaag, maar ik wil eerst even morgen afwachten, maar ik zit ondertussen dus wel dozerig te zijn over die bloeding? Wel of niet echt ongesteld en zijn mijn borsten nu groter geworden en het rommelt een beetje in mijn buik enz enz enz.. hahaha

* LadyS is toch eigenlijk wel een grote doos.. hahahaha

pi_12100441
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 21:40 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik laat het jullie weten hoor als ik inderdaad de moed opbreng om morgen een test te kopen. Al zal ik dan wel de test op donderdag doen zodat ik ochtendurine kan gebruiken
ochtendurine is toch niet per se noodzakelijk meer? iig niet meer bij de test die ik gekocht heb (van het kruidvat)
  dinsdag 29 juli 2003 @ 21:47:13 #135
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_12100508
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 21:40 schreef Slaapmeisje het volgende:
Met de test van de Etos hoeft het geen ochtenurine te zijn, ik heb ruim 2 jaar terug ook 's middags getest en hij werkte gewoon
Succes
Fok!hokker... en NietKlieker.
  dinsdag 29 juli 2003 @ 21:47:18 #136
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_12100511
*meldt zich als derde stomme doos*

Oeh, wat een feest van herkenning!
Ik heb nu griep. Maar is dat wel griep?
Ben niet ongesteld geworden... Maar testen blijven negatief.
Wat moet ik denken?
Kom ik aan?
Eet ik andere dingen?
Oei, wat huil ik veel, hormonen?

Grrrrrrrrrr, we maken onszelf gè-hek!!!!! Hahahaha, ach en WEE!

pi_12100649
Ik lees net over innestelingsbloedingen.....
misschien heb ik dat wel....
*zichzelf gek maakt*
Eerst morgen maar eens afwachten of het echt niet doorzet.

Kvoelde dus van de week allemaal "plopjes" in mijn buik
*zichzelf nog gekker maakt*

Wat een dozentopic...

ik voel me net een enorme aansteller

† In Memoriam † dinsdag 29 juli 2003 @ 21:57:04 #138
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_12100778
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 21:44 schreef LadyS het volgende:

[..]

ochtendurine is toch niet per se noodzakelijk meer? iig niet meer bij de test die ik gekocht heb (van het kruidvat)

Op zich is ochtendurine niet noodzakelijk meer, maar nog steeds wel geconcentreerder dan later op de dag. Ik wil dan ook alles op alles zetten om een onduidelijke test te vermijden. Mocht ik het in de middag doen, dan ken ik mezelf en zeg dan dat de test niet te vertrouwen is omdat het niet met ochtendurine was en als ie dan toch negatief is dan ga ik denken dat bij sommige vrouwen de test pas positief uitslaat na een paar weken overtijd etc. etc.

Dat bedoel ik dus met dat domme dozengedrag, ik vind altijd wel weer een reden om te denken dat ik toch zwanger ben. Mijn lichaam doet dan ook gewoon vrolijk mee met allerlei leuke kwaaltjes die her en der de kop opsteken. Zo langzamerhand voel ik mij al vanaf afgelopen januari af en aan zwanger

[liedjesmode]
Welkom bij de DDC (domme dozen club),
wie zich zwanger voelt doet mee.
Holadijoo, holadijee,
ik eet constant voor twee.

Testen, testen, ik koop me blauw
Maar nadien voel ik mij toch flauw
Ook al is de test weer negatief
Ik klus nog fanatieker met mijn lief

Holadijoo, holadijee,
[/liedjesmode]

pi_12100948
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 21:57 schreef Slaapmeisje het volgende:
[liedjesmode]
Holadijoo, holadijee,

Holadijoo, holadijee,
[/liedjesmode]

*zet in*

tralalalalalala
* LadyS kan niet zingen...

Dus voor meerderen is hangt het van morgen af?
Ik ga er proberen niet meer aan te denken......
Ik ga even kijken op internet of ik misschien nog meer symptomen kan vinden

ik had vandaag zomaar last van hoofdpijn en een beetje beroerd gevoel... helemaal uit het niks *RAAAAAAAAAH*

dinsdag 29 juli 2003 @ 22:07:14 #140
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_12101085
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 21:57 schreef Slaapmeisje het volgende:
[liedjesmode]
Holadijoo, holadijee,

Holadijoo, holadijee,
[/liedjesmode]

*zingt wel een aardig deuntje mee, oefent hard op tweede stem*

Ik ken alles, alles, alles wat hier wordt gezegd! Lied is me op het lijf geschreven! Zal er nog een coupletje uit proberen te PERSEN, oke?

† In Memoriam † dinsdag 29 juli 2003 @ 22:13:02 #141
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_12101269
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 21:47 schreef No Nick het volgende:

[..]

Met de test van de Etos hoeft het geen ochtenurine te zijn, ik heb ruim 2 jaar terug ook 's middags getest en hij werkte gewoon
Succes

Kan ik dat prachtige ventje van jou niet gewoon kopen?

Kusje,
Slaapmeisje (AKA Domme Slaapdoos)

† In Memoriam † dinsdag 29 juli 2003 @ 22:17:41 #142
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_12101401
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 22:02 schreef LadyS het volgende:

[..]

*zet in*

tralalalalalala
* LadyS kan niet zingen...

Dus voor meerderen is hangt het van morgen af?
Ik ga er proberen niet meer aan te denken......
Ik ga even kijken op internet of ik misschien nog meer symptomen kan vinden

ik had vandaag zomaar last van hoofdpijn en een beetje beroerd gevoel... helemaal uit het niks *RAAAAAAAAAH*

Er zijn op het internet behoorlijk wat symptomen te vinden. Voor elke kwaal wel weer een verwijzing naar een evt. zwangerschap. Eens even kijken naar mijn lijstje...

- zwaar vermoeid (check)
- duizelig (check)
- beetje pijn in mijn jeweetwel (check)
- misselijkachtigheid (check)
- hoofdpijn (check)
- borrelig gevoel in buik (check)
- ontregelde ontlasting (check)
- stemmingswisselingen (check)

Hmz.... ik kan natuurlijk ook iets hebben opgelopen in Marokko.... Of het is iets anders.... iets zwangerachtigs.... of toch psychisch

dinsdag 29 juli 2003 @ 22:20:10 #143
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_12101478
Drink geen wijn, nee, ook geen bier
Gun mezelf slechts 1 plezier
Roken doe ik ook niet meer
Alleen maar klussen, keer op keer

Refrein....

Zie ik aders in mijn borsten?
'k-Lust ineens geen vette worsten!
En om alle kleine dingen
kan-'k m'n tranen nèt bedwingen...

Refrein....

Slechts 1 streepje nog te zien?
Dan was test niet goed misschien!
Mijn lijf doet niet voor niets zo raar,
ik MOET zwanger zijn, echt waar....

Refrein

Refrein

pi_12101677
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 22:17 schreef Slaapmeisje het volgende:

- misselijkachtigheid (check)
- hoofdpijn (check)
- borrelig gevoel in buik (check)
- ontregelde ontlasting (check)

Dit heb ik ook Vandaag pijn in mijn kop plotseling, terwijl ik het normaal wel aanvoel komen, daarbij was ik een beetje misselijk...
Gisteren of eergisteren voelde ik dus die "plopjes en borreltjes" in mijn buik en heb al een paar dagen last van een ontregelde ontlasting (beetje diaree-achtig) lekker praatje

Ik zit me zelf echt gek te maken hier

† In Memoriam † dinsdag 29 juli 2003 @ 22:28:13 #145
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_12101712
Wow Sugar, mooie aanvulling. Voor je het weet is het een hit

Ben in ieder geval blij dat het allemaal zo herkenbaar is voor veel vrouwen!

dinsdag 29 juli 2003 @ 22:29:38 #146
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_12101755
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 22:13 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Kan ik dat prachtige ventje van jou niet gewoon kopen?

Kusje,
Slaapmeisje (AKA Domme Slaapdoos)

Euhm... kopen.. nou nee

je weet waar ik woon, je mag komen spelen hoor.. blokken en autootjes zat

Fok!hokker... en NietKlieker.
  † In Memoriam † dinsdag 29 juli 2003 @ 22:29:46 #147
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_12101759
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 22:27 schreef LadyS het volgende:

[..]

Dit heb ik ook Vandaag pijn in mijn kop plotseling, terwijl ik het normaal wel aanvoel komen, daarbij was ik een beetje misselijk...
Gisteren of eergisteren voelde ik dus die "plopjes en borreltjes" in mijn buik en heb al een paar dagen last van een ontregelde ontlasting (beetje diaree-achtig) lekker praatje

Ik zit me zelf echt gek te maken hier

Ik weet al wat het is: het domme dozen virus
pi_12101787
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 22:29 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Ik weet al wat het is: het domme dozen virus

ja en volgens mij is het overdraagbaar via internet
  † In Memoriam † dinsdag 29 juli 2003 @ 22:32:31 #149
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_12101839
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 22:29 schreef No Nick het volgende:

[..]

Euhm... kopen.. nou nee

je weet waar ik woon, je mag komen spelen hoor.. blokken en autootjes zat

Misschien heb ik wel iets besmettelijks en dat zou ik jullie kleine Ducootje echt niet aan willen doen. Eerst maar eens even afwachten wat er met mij aan de hand is en dan hoop ik snel de tijd te vinden om mijn langverwachte bezoekje eindelijk eens af te leggen
  woensdag 30 juli 2003 @ 09:05:08 #150
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_12107137
Al die onzekerheid. We maken onszelf helemaal gek!
Ik ga onderhand elke 10 minuten naar het toilet om te kijken of ik nog niet ongesteld ben geworden. Tot nu toe is dat gelukkig niet het geval.

Net gekeken hoe mijn "menstruatiehistorie" is en ik kwam tot de ontdekking dat er 31 dagen tussen mijn laatste 2 menstruaties zat. Als ik daar nu weer vanuit moet gaan dan zou dat inhouden dat mijn NOD morgen is i.p.v. gisteren. Grrrr, nog langer in spanning blijven dus.

Noteer mij ook maar als lid van de Domme Dozen Club!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')