quote:Ja, Bonkie en anderen, is inderdaad moeilijk! Voel me vandaag al wel veel beter, heb er ook echt minder bij stil gestaan!
Op vrijdag 18 juli 2003 10:06 schreef Bonkie het volgende:
Sugar...... Oww.... Ik weet wat je bedoeld en hoe je je nu ongeveer voelt.
Verschrikkelijk die onzekerheid........
Ik heb die gevoelens ook heel vaak hoor! Ook al wil je het niet.....
Oh god (geloof ik eigenlijk niet echt in!), wat hoop ik dat er een kindje in me groeit! Wanneer raden jullie me aan te testen???? Of nooit meer? Hihihi!
Bonkie, hou je je koppie wel boven water nu? En Nausica ook? En alle anderen die net als ik zo graag willen?
Hier verder alles z'n gangetje. Heb alleen vanmiddag wat bruin verlies gehad en voel me niet zo goed. Denk dat ik een griepje krijg. Keelpijn, hoofdpijn, moe moe moe......... Tja hopen dat ik me morgen wat beter voel
quote:Gisterochtend getest. Dus nog maar niet, hè?
Op vrijdag 18 juli 2003 21:47 schreef Bonkie het volgende:Tja, wanneer had je ook alweer getest? Ik zelf zou toch nog eens een test doen. Je hoort het wel vaker dat een test pas later positief is........
Ik wil je niet te veel hoop geven, maar als je zelf ook aangeeft dat je je anders voelt als normaal zou ik toch je gevoel volgen.
Maar ja, wie ben ik....... Het is gewoon niet leuk om zulke onzekerheid te voelen. Houd je ons op de hoogte?
Hoop niet dat je ziek wordt, Bonkie! Pers een lekkere sinaasappel en drink veel (keelpijn)!!! Doen, hè?
Hier ook geen positief nieuws te lezen tijdens mijn afwezigheid Meiden, op naar de volgende ronde!
Jompels,
Slaapmeisje
quote:Hè, wat jammer! Ik had het je zo gegund! Bijkomend nadeel natuurlijk: ongesteld op vakantie. Wij gaan dinsdag, en ik heb het ook zo gepland
Op zaterdag 26 juli 2003 19:14 schreef Slaapmeisje het volgende:
Joeps, weer terug uit Marokko. Ik was tijdens de vakantie twee dagen overtijd, toen ongeveer om de dag ongesteld![]()
Inderdaad, nieuwe ronde nieuwe kansen!
Grtz,
Korine
Kore, hetzelfde voor jou meid. Kop op!
Jambo, voor jou is het dus spannend. Ook ik zal aan je denken en voor je duimen!
Sugar, alles goed met je........??
Hier alles rustig, alhoewel. We zitten midden in onze klusperiode.
Nu op dag 17 van een cyclus die normaal 32 dagen is, dus.......
Eergister verloor ik (sorry voor de vieze praat) gelei achtig slijm, wit/doorzichtig van kleur, iemand enig idee wat dat kan zijn?
Het is bij mij helaas wel normaal dat ik eigenlijk vrijwel continu afscheiding heb, maar niet die kleur en zo slijmerig.
quote:dat is waarschijnlijk cervixslijm. Dat slijm komt los wanneer je in de vruchtbare periode zit....en dat klopt dus ook, want je zegt in de klusperiode te zitten.
Op zondag 27 juli 2003 10:52 schreef Bonkie het volgende:
Hier alles rustig, alhoewel. We zitten midden in onze klusperiode.
Nu op dag 17 van een cyclus die normaal 32 dagen is, dus.......
Eergister verloor ik (sorry voor de vieze praat) gelei achtig slijm, wit/doorzichtig van kleur, iemand enig idee wat dat kan zijn?
Het is bij mij helaas wel normaal dat ik eigenlijk vrijwel continu afscheiding heb, maar niet die kleur en zo slijmerig.
succes!
Wel raar dat me dat nu pas opvalt.........
Kan je daar al enkele dagen voor je eisprong last van hebben of heb je daar juist tijdens je eisprong last van?
quote:Terug van vakantie en zie dat iedereen aan me heeft gedacht! Wat lief!
Op zondag 27 juli 2003 10:52 schreef Bonkie het volgende:
Sugar, alles goed met je........??
Nog steeds niet ongesteld, maar net wel getest en wederom negatief... Helaas.
Ga er nu maar vanuit dat mijn lijf in de war is na stoppen met de pil. Zal niet meer ongesteld worden, denk ik, deze periode. Hopelijk gaat er wel een nieuwe "ronde" van start? Weet iemand dat?
Voor iedereen: hou vol, blijf stralen en genieten!
We loodsen elkaar wel door de rotmomentjes heen (als die er per se moeten zijn)! Ik blijf voor iedereen duimen!!!!!!
Daarna nog een hele tijd onregelmatig (soms wel met tussenpozen van 8 maanden) maar dat haf geloof ik niet met het stoppen met de pil te maken. Mijn klokje schijnt gewoon wat trager te lopen. Maar ik heb wel gelezen dat je lichaam even op gang moet komen nadat je gestopt bent. Dus ik vermoed dat dat bij jou aan de hand is.
Mijn vriend en ik zijn ook wel bezig, maar we zijn nog niet echt serieus aan het klussen. Onder anderen omdat ik niet regelmatig ongesteld ben.
Het komt wel al wat regelmatiger als voorheen (om de 6 a 8 weken) maar ik kan er niet de klok gelijk op zetten.
En zijn er hier mensen die het altijd om de dag doen? Dat lijkt me nou ze vervelend, om de dag "verplicht" sex Wij zouden er ook mee moeten beginnen, maar ik kan me er echt niet toe zetten.. hahaha
Iedereen succes
Ik test dus ook heel weinig, ik ga ervanuit dat het gewoon weer onregelmatig is. Dat geeft mee een stuk meer rust. Ik zie het wel
zeg maar
Weten de anderen al wat?
Zelf nog steeds niet ongesteld, maar denk dat ik dat ook niet zal worden. Dus ook geen idee waar ik nu zit in mijn cyclus!!!!! Tja, we zien wel, misschien haalt dit idd wat druk van de ketel?
Het lijkt me vreselijk om onregelmatig ongesteld te zijn. Op die manier weet je helemaal niet waar je aan toe bent.
* LadyS gaat duimen voor Jambo
Dat onregelmatig ongesteld zijn heeft zijn voor en nadelen. Je weet niet wanneer je gericht moet gaan klussen zeg maar, maar aan de andere kant zit je niet echt gestressed dagen af te tellen tot je misschien wel overtijd bent.
Mijn cyclus was nu 5 weken, het gaat dus de goede kant op
Nu weet ik het helemaal niet meer. Hij weet toch niet wat een enorme invloed de constante veranderingen in mijn lijf en gemoedstoestand met mij doen? Aan de ene kant ben ik het met hem eens en aan de andere kant zou ik ook wel weer een test ertegenaan willen smijten. Sorry hoor, ik voel me op dit moment gewoon een beetje zielig, moe, duizelig en gewoon niet lekker.
Als jij je er prettig bij voelt om een test te doen, moet je dat gewoon doen. Vriendjes hebben makkelijk lullen, het is niet hun lijf waar het zich allemaal wel of niet afspeelt! Ze kunnen zich nooit en te nimmer voorstellen hoe het is al je zo op elk signaaltje van je lijf let of je nou wil of niet!
succes
Laat je ons weten wat je doet? En wat er (eventueel) uitkomt?
Ik vind mezelf echt een stomme doos dat ik er zo mee bezig ben en toch kan ik het niet tegenhouden Gelukkig zijn er hier meiden die precies weten hoe ik mij voel en daar ben ik dan ook zeer blij mee. Thnx!
We zaten net in de tuin en ik vertelde mijn buurvrouw dat ik al 3 dagen zo moe en duizelig ben. Natuurlijk kwam zij met de vraag of ik dan zwanger was. Ik vertelde mijn vage ongesteldheid van de afgelopen keer en zij zei dat haar zus ook nog de 1e maand ongesteld was. Dit soort dingen komen wel vaker voor alleen durf ik eigenlijk niet te hopen dat het bij mij ook zo is omdat het niet heel vaak voorkomt. Nu speur ik dus het internet af op zoek naar verhalen van vrouwen die ondanks dat ze zwanger waren toch ongesteld zijn geweest.
Ik laat het jullie weten hoor als ik inderdaad de moed opbreng om morgen een test te kopen. Al zal ik dan wel de test op donderdag doen zodat ik ochtendurine kan gebruiken
Ikke ook hoor... ik ben dan wel ongesteld geworden, maar het heeft nog niet echt doorgezet, en ik weet nu ook niet wat ik ervan moet denken
Ik heb al wel een test gehaald vandaag, maar ik wil eerst even morgen afwachten, maar ik zit ondertussen dus wel dozerig te zijn over die bloeding? Wel of niet echt ongesteld en zijn mijn borsten nu groter geworden en het rommelt een beetje in mijn buik enz enz enz.. hahaha
* LadyS is toch eigenlijk wel een grote doos.. hahahaha
quote:ochtendurine is toch niet per se noodzakelijk meer? iig niet meer bij de test die ik gekocht heb (van het kruidvat)
Op dinsdag 29 juli 2003 21:40 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik laat het jullie weten hoor als ik inderdaad de moed opbreng om morgen een test te kopen. Al zal ik dan wel de test op donderdag doen zodat ik ochtendurine kan gebruiken
quote:Met de test van de Etos hoeft het geen ochtenurine te zijn, ik heb ruim 2 jaar terug ook 's middags getest en hij werkte gewoon
Op dinsdag 29 juli 2003 21:40 schreef Slaapmeisje het volgende:
Oeh, wat een feest van herkenning!
Ik heb nu griep. Maar is dat wel griep?
Ben niet ongesteld geworden... Maar testen blijven negatief.
Wat moet ik denken?
Kom ik aan?
Eet ik andere dingen?
Oei, wat huil ik veel, hormonen?
Grrrrrrrrrr, we maken onszelf gè-hek!!!!! Hahahaha, ach en WEE!
Kvoelde dus van de week allemaal "plopjes" in mijn buik
*zichzelf nog gekker maakt*
Wat een dozentopic...
ik voel me net een enorme aansteller
quote:Op zich is ochtendurine niet noodzakelijk meer, maar nog steeds wel geconcentreerder dan later op de dag. Ik wil dan ook alles op alles zetten om een onduidelijke test te vermijden. Mocht ik het in de middag doen, dan ken ik mezelf en zeg dan dat de test niet te vertrouwen is omdat het niet met ochtendurine was en als ie dan toch negatief is dan ga ik denken dat bij sommige vrouwen de test pas positief uitslaat na een paar weken overtijd etc. etc.
Op dinsdag 29 juli 2003 21:44 schreef LadyS het volgende:[..]
ochtendurine is toch niet per se noodzakelijk meer? iig niet meer bij de test die ik gekocht heb (van het kruidvat)
Dat bedoel ik dus met dat domme dozengedrag, ik vind altijd wel weer een reden om te denken dat ik toch zwanger ben. Mijn lichaam doet dan ook gewoon vrolijk mee met allerlei leuke kwaaltjes die her en der de kop opsteken. Zo langzamerhand voel ik mij al vanaf afgelopen januari af en aan zwanger
[liedjesmode]
Welkom bij de DDC (domme dozen club),
wie zich zwanger voelt doet mee.
Holadijoo, holadijee,
ik eet constant voor twee.
Testen, testen, ik koop me blauw
Maar nadien voel ik mij toch flauw
Ook al is de test weer negatief
Ik klus nog fanatieker met mijn lief
Holadijoo, holadijee,
[/liedjesmode]
quote:*zet in*
Op dinsdag 29 juli 2003 21:57 schreef Slaapmeisje het volgende:
[liedjesmode]
Holadijoo, holadijee,
ik eet constant voor twee.Testen, testen, ik koop me blauw
Ik klus nog fanatieker met mijn liefWelkom bij de DDC (domme dozen club),
Holadijoo, holadijee,
[/liedjesmode]
tralalalalalala
* LadyS kan niet zingen...
Dus voor meerderen is hangt het van morgen af?
Ik ga er proberen niet meer aan te denken......
Ik ga even kijken op internet of ik misschien nog meer symptomen kan vinden
ik had vandaag zomaar last van hoofdpijn en een beetje beroerd gevoel... helemaal uit het niks *RAAAAAAAAAH*
quote:*zingt wel een aardig deuntje mee, oefent hard op tweede stem*
Op dinsdag 29 juli 2003 21:57 schreef Slaapmeisje het volgende:
[liedjesmode]
Holadijoo, holadijee,
ik eet constant voor twee.Testen, testen, ik koop me blauw
Ik klus nog fanatieker met mijn liefWelkom bij de DDC (domme dozen club),
Holadijoo, holadijee,
[/liedjesmode]
Ik ken alles, alles, alles wat hier wordt gezegd! Lied is me op het lijf geschreven! Zal er nog een coupletje uit proberen te PERSEN, oke?
quote:Kan ik dat prachtige ventje van jou niet gewoon kopen?
Op dinsdag 29 juli 2003 21:47 schreef No Nick het volgende:[..]
Met de test van de Etos hoeft het geen ochtenurine te zijn, ik heb ruim 2 jaar terug ook 's middags getest en hij werkte gewoon
Succes
Kusje,
Slaapmeisje (AKA Domme Slaapdoos)
quote:Er zijn op het internet behoorlijk wat symptomen te vinden. Voor elke kwaal wel weer een verwijzing naar een evt. zwangerschap. Eens even kijken naar mijn lijstje...
Op dinsdag 29 juli 2003 22:02 schreef LadyS het volgende:[..]
*zet in*
tralalalalalala
* LadyS kan niet zingen...Dus voor meerderen is hangt het van morgen af?
Ik ga er proberen niet meer aan te denken......
Ik ga even kijken op internet of ik misschien nog meer symptomen kan vindenik had vandaag zomaar last van hoofdpijn en een beetje beroerd gevoel... helemaal uit het niks *RAAAAAAAAAH*
- zwaar vermoeid (check)
- duizelig (check)
- beetje pijn in mijn jeweetwel (check)
- misselijkachtigheid (check)
- hoofdpijn (check)
- borrelig gevoel in buik (check)
- ontregelde ontlasting (check)
- stemmingswisselingen (check)
Hmz.... ik kan natuurlijk ook iets hebben opgelopen in Marokko.... Of het is iets anders.... iets zwangerachtigs.... of toch psychisch
Refrein....
Zie ik aders in mijn borsten?
'k-Lust ineens geen vette worsten!
En om alle kleine dingen
kan-'k m'n tranen nèt bedwingen...
Refrein....
Slechts 1 streepje nog te zien?
Dan was test niet goed misschien!
Mijn lijf doet niet voor niets zo raar,
ik MOET zwanger zijn, echt waar....
Refrein
Refrein
quote:Dit heb ik ook
Op dinsdag 29 juli 2003 22:17 schreef Slaapmeisje het volgende:
- misselijkachtigheid (check)
- hoofdpijn (check)
- borrelig gevoel in buik (check)
- ontregelde ontlasting (check)
Ik zit me zelf echt gek te maken hier
Ben in ieder geval blij dat het allemaal zo herkenbaar is voor veel vrouwen!
quote:Euhm... kopen.. nou nee
Op dinsdag 29 juli 2003 22:13 schreef Slaapmeisje het volgende:[..]
Kan ik dat prachtige ventje van jou niet gewoon kopen?
Kusje,
Slaapmeisje (AKA Domme Slaapdoos)
je weet waar ik woon, je mag komen spelen hoor.. blokken en autootjes zat
quote:Ik weet al wat het is: het domme dozen virus
Op dinsdag 29 juli 2003 22:27 schreef LadyS het volgende:[..]
Dit heb ik ook
Vandaag pijn in mijn kop plotseling, terwijl ik het normaal wel aanvoel komen, daarbij was ik een beetje misselijk...
Gisteren of eergisteren voelde ik dus die "plopjes en borreltjes" in mijn buik en heb al een paar dagen last van een ontregelde ontlasting (beetje diaree-achtig) lekker praatje![]()
Ik zit me zelf echt gek te maken hier
![]()
quote:ja en volgens mij is het overdraagbaar via internet
Op dinsdag 29 juli 2003 22:29 schreef Slaapmeisje het volgende:[..]
Ik weet al wat het is: het domme dozen virus
quote:Misschien heb ik wel iets besmettelijks en dat zou ik jullie kleine Ducootje echt niet aan willen doen. Eerst maar eens even afwachten wat er met mij aan de hand is en dan hoop ik snel de tijd te vinden om mijn langverwachte bezoekje eindelijk eens af te leggen
Op dinsdag 29 juli 2003 22:29 schreef No Nick het volgende:[..]
Euhm... kopen.. nou nee
je weet waar ik woon, je mag komen spelen hoor.. blokken en autootjes zat
Net gekeken hoe mijn "menstruatiehistorie" is en ik kwam tot de ontdekking dat er 31 dagen tussen mijn laatste 2 menstruaties zat. Als ik daar nu weer vanuit moet gaan dan zou dat inhouden dat mijn NOD morgen is i.p.v. gisteren. Grrrr, nog langer in spanning blijven dus.
Noteer mij ook maar als lid van de Domme Dozen Club!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |