quote:Op maandag 4 september 2006 12:08 schreef Moonah het volgende:
Zo, en verder heb ik de kraamzorg gebeld. En ik kan een rolstoel lenen!!!!
Met luchtbanden, lichtgewicht en opvouwbaar. Kan mijn lief me elke dag even uitlaten...![]()
Ik heb het ook telefonisch gedaan.quote:Op maandag 4 september 2006 12:08 schreef Moonah het volgende:
Neuk, die intake stelt echt níets voor.
Ik heb hem telefonisch afgehandeld. Onder het mom van "Ik leef nu van dag tot dag, afspraak is moeilijk te plannen, doe maar telefonisch". Scheelt nog geld ook, want staat me bij dat je voor zo'n bezoek nog moet betalen ook.
Linda, ja, die foto. Wellicht dat ik zin heb om me vandaag wat op te tutten. Moet ik eigenlijk maar gewoon doen, is altijd beter voor de stemming dan in mijn badjas rond blijven hangen.
PM, sterkte met je hond. Zou ik ook om moeten huilen hoor. Zélfs zonder zw.hormonen!
Zo, en verder heb ik de kraamzorg gebeld. En ik kan een rolstoel lenen!!!!
Met luchtbanden, lichtgewicht en opvouwbaar. Kan mijn lief me elke dag even uitlaten...
En Inky, om je eigen woorden aan te halen, je leest dit nu wel niet meer, maar succeeeeeesssss!
![]()
Goeiemiddag. Ik ben niet vooruit te branden vandaag maar dat zal wel komen dat ik gisteren het hele huis heb schoongemaakt als nooit tevoren.quote:Op maandag 4 september 2006 12:00 schreef PM-girl het volgende:
Mjammetje, over een paar uur sta jij bovenaan!! Of kunnen we je al van het lijstje halen, je hebt je nog niet gemeld vandaag?
Fijn dat je eindelijk bevestiging krijgt... Ik ging me ook al zorgen maken een paar weken geleden (en heb daarvoor nog het verkeerde bureau lastig gevallenquote:Op maandag 4 september 2006 12:56 schreef Mwanatabu het volgende:
Gut, ik kreeg zaterdag dan eindelijk een brief van Achmea dat de kraamzorg geregeld is. Ben al vanaf week 12 bezig (nu week 27). Over 2 weken krijg ik een brief van het kraamcentrum en daarna nog ergens een intake. Zitten we al rond de 32 weken gok ik. Maja, het lóópt. Hoop ik.
Hehe, als deze het net zo doet als mijn jongste, dan wordt het hier ook een out of the blue-plop-erlebnisquote:Op maandag 4 september 2006 13:00 schreef mjammetje het volgende:
[..]
Goeiemiddag. Ik ben niet vooruit te branden vandaag maar dat zal wel komen dat ik gisteren het hele huis heb schoongemaakt als nooit tevoren.
Maar maak je geen zorgen zodra ik iets voel of denk kom ik het direct melden (tenzij het zo snel gaat dat het niet kan ..altijd positief blijven)
Okay, telefonisch ist gut, ja.quote:Mwanatabu via Achmea krijg je een telefonische intake. Ik heb geloof ik 3 weken geleden een telefoontje gehad want ik maakte me ook al zorgen.
Jeumig...dat loopt dus niet echt soepeltjes in Neêrland...quote:Op maandag 4 september 2006 13:03 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Fijn dat je eindelijk bevestiging krijgt... Ik ging me ook al zorgen maken een paar weken geleden (en heb daarvoor nog het verkeerde bureau lastig gevallen) Intake was bij mij pas in week 35...
Hier was Achmea ook 'vergeten' mijn naam door te geven aan 't kraamcentrumquote:Op maandag 4 september 2006 12:56 schreef Mwanatabu het volgende:
Gut, ik kreeg zaterdag dan eindelijk een brief van Achmea dat de kraamzorg geregeld is. Ben al vanaf week 12 bezig (nu week 27). Over 2 weken krijg ik een brief van het kraamcentrum en daarna nog ergens een intake. Zitten we al rond de 32 weken gok ik. Maja, het lóópt. Hoop ik.
Dat had bij jou dus echt op chaos uit kunnen lopen...quote:Op maandag 4 september 2006 13:21 schreef Moonah het volgende:
Intake zou bij mij ook pas in week 35 zijn. Die mensen snappen blijkbaar niet dat je alles op tijd in orde wil hebben....
Och, als hij met 29 weken was geboren was hij toch niet thuis vóór week 36/37.quote:Op maandag 4 september 2006 13:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat had bij jou dus echt op chaos uit kunnen lopen...![]()
Nóg een reden om blij te zijn dat je menneke nog even is blijven zitten!
Jawel, is ook wel zo. Intake stelt ook geen zak voor. Maar voelt toch als een 'bevestiging' dat je iig in de molen zit. Tenminste, voor mij.quote:Op maandag 4 september 2006 14:36 schreef Luchtbel het volgende:
Maar dat intakegesprek is toch niet nodig om dingen op orde te hebben? Ik bedoel als je maar zeker weet dat ze iemand sturen dan is het toch oke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |