he, pannekoek... ook juf??? Hier nog één!quote:De kids in mijn klas hebben het zwaar te verduren de afgelopen week...
Jazeker Jose! Gezellig hoor dat onderwijs..quote van gister : "He juf, wat ben je ongeduldig..zeker over mij gedroomd! "quote:Op maandag 4 september 2006 21:45 schreef Jose81 het volgende:
[..]
he, pannekoek... ook juf??? Hier nog één!![]()
Jammer Beaker... hopelijk gaat je ei gauw vallen...
Waterfly, dat blijft dus spannend... succes met afwachten...(of testen natuurlijk)!
Zo had ik het ook gedaan, dacht dat ik het niet zou durven als ik overtijd was, alsof ik dan de goden zou verzoeken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:31 schreef marit1978 het volgende:
hihi
moeilijk is dat he ?
ik heb net bij drogist vast een test gehaald
voor... ooit als ik ook overtijd lijk te zijn.
ik heb getest met clearblue en met huismerk van de DA en die waren allebei even duidelijkquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:46 schreef waterfly het volgende:
welke testen gebruiken jullie trouwens? ik neem aan dat een etos huismerk hetzelfde doet als zo'n predictor of clearblue? of ben ik met genoemde laatsten meer zwanger?
haha,.. ja grappig hoe kids kunnen reageren... welke groep heb je??quote:Jazeker Jose! Gezellig hoor dat onderwijs..quote van gister : "He juf, wat ben je ongeduldig..zeker over mij gedroomd! "
Kan het stiekem niet zo zijn dat je toch...?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:47 schreef Beaker het volgende:
Ik heb een Clearbleu test gedaanGisteren zag ik niks in de schemerige keuken, nu zag ik hem nog op het aanrecht liggen en er staat een vaag +
ghehehehe
( maar nu is het geen "geldig" plusje
![]()
)
Heb nog wel even met de ha gebeld, omdat het eea niet duidelijk wasIk kijk de buikpijn nog even aan heb ik het volgende week nog ga ik naar mijn eigen ha, deze was een vervanger en dat vind ik ook al niks
Nouja..... jij wilde tot de 40e dag wachten? Misschien moet ik een voorbeeld aan je nemen?quote:Waterfly, doe niet zo flauw, gewoon testen![]()
![]()
Ik heb groep 3,4 en 5. 28 schatjes op de montessorischool. En jij ??quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:57 schreef Jose81 het volgende:
He, vraagje... als je je eisprong hebt...kun je toch ook steken in je buik voelen? Maarre... is dat dan even 1 keer, of kan het dan ook dat het wat langer steekt...? Heb het nu al een tijdje deze middag... en deze ochend was mijn temp weer wat lager... schijnt ook zo te zijn vlak voor je eisprong...
[..]
haha,.. ja grappig hoe kids kunnen reageren... welke groep heb je??
Pannekoek, ik heb momenteel groep 3/4. Erg lastige combiquote:Ik heb groep 3,4 en 5. 28 schatjes op de montessorischool. En jij ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |