abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41491866
Slaapje.. was een tijd niet op het forum te vinden. Voor geen enkel onderwerp volgens mij. Dus heb het gewoon gemist.. hoe stom het ook kan zijn! Maar ben heel blij voor je.

Beaker... wat klote zeg! Het zag er allemaal zo goed en veelbelovend uit, en nu is het juist weer mis. Ik duim voor je dat je OD snel volgt, zodat je daarna een NOD kan krijgen!
pi_41492019
Ik en mijn eieren

Wel lief dat jullie zo meeleven
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_41492064
Beaker wat balen... Ik had echt zo'n goede hoop
pi_41492634
Beaker wat vervelend........

Wilde net gaan posten om te vragen hoe jij dat wachten volhield. Zit hier compleet tegen de muren op te gaan .
is werken en het is maar goed dat alle drogisterijen gesloten zijn. Anders was ik ws toch gaan testen, terwijl ik eigenlijk bang ben voor een negatieve uitslag
Kwor gek van mezelf.

Iemand tips?
pi_41492831
beaker shit, wat jammer!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_41492856
Waterfly, je moet jezelf niet gek maken hoor, want daardoor kan je lichaam ook gek reageren
En anders, als je echt, echt, echt gek word toch maar ff een test kopen morgen

iig succes met wachten
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_41494751
hoe moet ik me trouwens zo'n hangend ei voorstellen? of stel ik nou een hele domme vraag?
  maandag 4 september 2006 @ 21:37:21 #108
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_41494766
Beaker wat jammer dat het toch niet zo is, zou wel erg cool zijn. Hopelijk krijg je toch snel je eisprong, zodat je weer verder kunt.

Waterfly... succes en sterkte of met wachten of met testen
Make love, not war ☮
pi_41494804
thnx... ik weet het nog niet wat ik doe..
pi_41495052
Jammer Beaker, maarrr alsnog over een paar weekjes misschien? Dan zou je nog steeds supersnel zijn hoor!!

Waterfly spannenddddd!!!
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_41495126
quote:
De kids in mijn klas hebben het zwaar te verduren de afgelopen week...
he, pannekoek... ook juf??? Hier nog één!

Jammer Beaker... hopelijk gaat je ei gauw vallen...

Waterfly, dat blijft dus spannend... succes met afwachten...(of testen natuurlijk)!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_41495366
Je moet het zo zien, ik heb wel een eisprong gehad het eitje gaat dan via de eileiders naar de baarmoeder en dan word je ongesteld
Normaal gesproken...., maar bij mij blijft hij af en toe hangen in de buikholte en dat is wat pijnlijk!
Zeg ik het zou goed

mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  maandag 4 september 2006 @ 22:13:38 #113
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41495650
Beaker, ook al verwachtte je het, toch jammer. Nu hopen dat je ei naar beneden valt!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_41496097
De vorige keer hebben ze via een kijkoperatie het "gesprongen" eitje weggehaald en enkele dagen daarna werd ik ongesteld De vorige keer was ik overigens wel zieker, overgeven en koorts! Nu heb ik dat niet dus ik verwacht nog steeds rond dag 40 ongesteld te worden

En nu naar bed met een kruik op mijn buik
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_41506115
quote:
Op maandag 4 september 2006 21:45 schreef Jose81 het volgende:

[..]

he, pannekoek... ook juf??? Hier nog één!

Jammer Beaker... hopelijk gaat je ei gauw vallen...

Waterfly, dat blijft dus spannend... succes met afwachten...(of testen natuurlijk)!
Jazeker Jose! Gezellig hoor dat onderwijs..quote van gister : "He juf, wat ben je ongeduldig..zeker over mij gedroomd! "
pi_41507090
ach beakertje toch... hopelijk heb je niet teveel last van buikpijn!

waterfly ... spannend hoor!
pi_41507229
hier nog steeds niks..

ben me klaar aan het maken voor een cursus prikken en spuiten op het werk.. vanmiddag een sollicitatie en donderdag ook. mmmmmmm kan het niet helpen om te denken "wat handig nu allemaal..."
pi_41507252
danku beaker. het is duidelijk nu..
pi_41510835
Het lukt nog niet echt he, dames? Wat jammer toch steeds!

Hier is gelukkig nog niks gezien. Laten ze maar ff lekker weg blijven ook!!
pi_41513509
Bright:
pi_41515379
ben nu 8 weken zwanger, over 2 weekjes de eerste keer naar VK voor de eerste testen ed. denk dat ik dan pas echt ga geloven dat ik zwanger ben (al heb ik alle verschijnselen wel om te geloven dat het wel zo is maar toch..).. en ook omdat ik dan hoor of alles goed is ja of nee (natuurlijk hoop je van wel..)
  dinsdag 5 september 2006 @ 15:13:14 #122
94046 PM-girl
pi_41516602
Gefeliciteerd Laika! Heb je dit topic ook al gezien?
*
pi_41518285
HELLUP. Kon me niet beheersen. Heb net twee testen gehaald bij de Etos. Moet enorm plassen. Zou ik testen nu of nog even wachten ????
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:09:10 #124
94046 PM-girl
pi_41518437
Haha Waterfly! Hoelang ben je overtijd dan nu? Want als je te vroeg test, kan het negatief zijn terwij je wel zwanger bent!
*
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:20:10 #125
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_41518866
En Waterfly heb je getest????
Make love, not war ☮
pi_41518899
dat wéét ik en daar ben ik zooooo bang voor, dat ie negatief is.... moet trouwens wel erg nodig nu..

ben overigens 1 dag overtijd, gerekend met een cyclus van 26 dagen (voor mij redelijk normaal)
pi_41519010
Te laat.. heb geplast.. maar niet over een predictor.. kon me beheersen haha.. nog wel...
pi_41519197
hihi
moeilijk is dat he ?

ik heb net bij drogist vast een test gehaald
voor... ooit als ik ook overtijd lijk te zijn.
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:37:32 #129
94046 PM-girl
pi_41519411
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:31 schreef marit1978 het volgende:
hihi
moeilijk is dat he ?

ik heb net bij drogist vast een test gehaald
voor... ooit als ik ook overtijd lijk te zijn.
Zo had ik het ook gedaan, dacht dat ik het niet zou durven als ik overtijd was, alsof ik dan de goden zou verzoeken.

Waterfly, morgen dan?
*
pi_41519567
mmmmm als ik mijn moed verzameld heb... wil idd de goden niet verzoeken, of juist wel.. whatever? Denk dat ik als ik weer moet plassen (en dat zal net als de afgelopen dagen wel niet al te lang duren) weer in het zelfde dilemma zit.. mmmmmmmm
pi_41519707
welke testen gebruiken jullie trouwens? ik neem aan dat een etos huismerk hetzelfde doet als zo'n predictor of clearblue? of ben ik met genoemde laatsten meer zwanger?
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:50:27 #132
108648 cattie
lieve moeder
pi_41519799
Predictor heeft meer hgc nodig om positief te zijn, dus daarbij heb je een grotere kans dat je negatief test terwijl je al wel zwanger bent, maar nog niet zoveel hcg hebt. Verder verschillen de testen niet zo veel, alleen zijn er wat goedkope testen via internet te koop die slecht zijn, Romed geloof ik.

Succes allemaal!!
pi_41519819
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:46 schreef waterfly het volgende:
welke testen gebruiken jullie trouwens? ik neem aan dat een etos huismerk hetzelfde doet als zo'n predictor of clearblue? of ben ik met genoemde laatsten meer zwanger?
ik heb getest met clearblue en met huismerk van de DA en die waren allebei even duidelijk
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_41521031
en waarom heb je met 2 testen getest ?

of was dat niet bij zelfde zwangerschap?
of, ben ik nou zo simpel om te denken: één positieve is genoeg ?
pi_41521127
ja was bij dezelfde zwangerschap..

ennuhh inderdaad, even voor de zekerheid een 2e test erachteraan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 5 september 2006 @ 17:38:15 #136
108648 cattie
lieve moeder
pi_41521174
Mijn man zei na de eerste test (clearbleu trouwens, beviel goed): misschien klopt hij niet, doe er nog maar 1.
Gelukkig had ik er nog 1 en natuurlijk was die ook positief.
pi_41521459
Ik heb een Clearbleu test gedaan Gisteren zag ik niks in de schemerige keuken, nu zag ik hem nog op het aanrecht liggen en er staat een vaag + ghehehehe ( maar nu is het geen "geldig" plusje )

Heb nog wel even met de ha gebeld, omdat het eea niet duidelijk was Ik kijk de buikpijn nog even aan heb ik het volgende week nog ga ik naar mijn eigen ha, deze was een vervanger en dat vind ik ook al niks

Waterfly, doe niet zo flauw, gewoon testen

Ik begin vast met F5en
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_41521741
He, vraagje... als je je eisprong hebt...kun je toch ook steken in je buik voelen? Maarre... is dat dan even 1 keer, of kan het dan ook dat het wat langer steekt...? Heb het nu al een tijdje deze middag... en deze ochend was mijn temp weer wat lager... schijnt ook zo te zijn vlak voor je eisprong...
quote:
Jazeker Jose! Gezellig hoor dat onderwijs..quote van gister : "He juf, wat ben je ongeduldig..zeker over mij gedroomd! "
haha,.. ja grappig hoe kids kunnen reageren... welke groep heb je??
pi_41521800
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 17:47 schreef Beaker het volgende:
Ik heb een Clearbleu test gedaan Gisteren zag ik niks in de schemerige keuken, nu zag ik hem nog op het aanrecht liggen en er staat een vaag + ghehehehe ( maar nu is het geen "geldig" plusje )

Heb nog wel even met de ha gebeld, omdat het eea niet duidelijk was Ik kijk de buikpijn nog even aan heb ik het volgende week nog ga ik naar mijn eigen ha, deze was een vervanger en dat vind ik ook al niks
Kan het stiekem niet zo zijn dat je toch...?
quote:
Waterfly, doe niet zo flauw, gewoon testen
Nouja..... jij wilde tot de 40e dag wachten? Misschien moet ik een voorbeeld aan je nemen?
pi_41521860
oehhh waterfly wat maak je het spannend ...
pi_41521941
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 17:57 schreef Jose81 het volgende:
He, vraagje... als je je eisprong hebt...kun je toch ook steken in je buik voelen? Maarre... is dat dan even 1 keer, of kan het dan ook dat het wat langer steekt...? Heb het nu al een tijdje deze middag... en deze ochend was mijn temp weer wat lager... schijnt ook zo te zijn vlak voor je eisprong...
[..]

haha,.. ja grappig hoe kids kunnen reageren... welke groep heb je??
Ik heb groep 3,4 en 5. 28 schatjes op de montessorischool. En jij ??

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik moest om 01.30 (je leest de juiste tijd) iets eten. Serieus, ik heb nog een half uur liggen draaien zo van "stel je niet aan, je hebt geen trek in eten..". Uiteindelijk sultana gegeten....Dacht dat ik van mijn stokkie zou gaan....BEN IK GEK AAN HET WORDEN ???
pi_41522114
ja hoor.. net als ik....dat heerst hier denk ik...
pi_41522346
Kp, hoelang ben je nu overtijd? Waterfly, jij had gisteren ongesteld moeten worden toch?

Nee ik ben niet toch misschien wel zwanger, wie weet volgende maand!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_41522558
totaal niet overtijd...dat is de grap. Ik moet zaterdag ongesteld worden, maar..
- ben net 3 weken geleden verlost van spiraaltje (dus wie zegt dat het op tijd komt ??)
- ben gestopr met roken (dus verandering van stofwisseling, meer honger ???)

Echt, ik heb geen idee meer, Ik wacht het allemaal wel af...Moet in ieder geval erg om mezelf lachen, mijn vriend vond het eten van Sultana in bed een minder idee, geloof ik...
pi_41526131
quote:
Ik heb groep 3,4 en 5. 28 schatjes op de montessorischool. En jij ??
Pannekoek, ik heb momenteel groep 3/4. Erg lastige combi ... maar goed... geen Montessori dus..

Tja, en die Sultana... houd het erop dat je idd trek hebt i.v.m je veranderende stofwisseling... dat stoppen met roken schijnt nogal veel met je te kunnen doen. Ook drie weken terug pas je spiraaltje laten verwijderen... ik denk persoonlijk dat de kans niet al te groot is dat je nu al zwanger bent... maaaaar ik ben natuurlijk geen dokter (nee, juf, zoals je weet )... en het blijft toch altijd spannend als je eenmaal gestopt bent met anti-conceptie...wie weet is het wel zo... maar ga er niet al teveel vanuit... (overigens denk ik ook niet dat je dat doet, hoor.. maar toch, even een positief bedoelde 'waarschuwing').

Ik weet dat het moeilijk is... ik dacht ook bij alles wat ik voelde "zou het nu dan zo zijn?", maar inmiddels weet ik wel beter... we wachten nog steeds af hier, 9 maanden na het stoppen met de pil... en mocht ik ooit zwanger worden: voor mij geen pil meer!!
  dinsdag 5 september 2006 @ 20:33:34 #146
94046 PM-girl
pi_41526473
Beaker, misschien snap ik je post niet goed, maar voor zover ik weet is elk plusje een plusje hoor, hoe vaag ook!! Heb je er een foto van?
*
pi_41527723
PM-Girl, ik heb gisterenavond getest en zag toen niks (had hem laten liggen op het aanrecht) vanmiddag kwam ik uit mijn werk en toen bekeken we hem nog eens en toen stond er heel vaag een tweede streep maar dus een dag later en daarom niet geldig, maar wel grappig inmiddels ligt hij in de kliko, heb er geen foto van
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2006 @ 21:35:02 #148
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_41529007
Beaker Ik zou toch over een paar dagen nog even testen met een nieuwe hoor. Ik heb dat namelijk nooit gesnapt hoe een test een dag later dan ineens wél een tweede streepje kan geven. En ik kan het weten, want ik heb al heel wat testen versleten en een dag later nog uitgebreid bestudeerd (en uitelkaar gesloopt) om te kijken of er niet stiekum toch nog ergens een tweede streepje verstopt zat. Waar komt jouw vage tweede streepje dan vandaan? Anders test je op dag 40 nog een keertje?
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_41530827
Nou, ik ben ook nog niet ongesteld zeg maar dus ben ik dat volgende week nog niet dan test ik dan nog eens

Vorige week zondag had ik op 100 % zeker mijn eisprong, misschien te vroeg getest?

dubieus hoor
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_41535316
heeeeel dubieus als je het mij vraagt. hoe stellen ze nou een hangend eitje vast zonder te kijken dan?

hier nog niks btw, maarnog steeds het gevoel dat ik ongi ga worden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')