abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41288834
Ik ben een jongeman van 30. Had 3 jaar een relatie met t liefste meisje wat ik ooit heb gekent. 2 weken geleden vertelde ze me dat ze niet meer wist of ze nog wel met me verder wilde. Dat terwijl we al samenwoon plannen hadden en naar huisjes aan t kijken waren. Dit doet mij zo een pijn. Ik kan me geen leven voorstellen zonder haar. Ik kan niet zonder haar. Van mij hoeft t niet meer zonder haar. Ik zal NOOIT zelfmoord plegen maar t is wel in mn gedachten gekomen. Ik ben zo onzeker geworden ik ik ik weet t gewoon niet meer..... Ik loop te huilen, ik kan niet eten, ik wordt gek!! WAAROM wordt mn schatje nou bij me weggehaald??? T leven is zo oneerlijk!!!!!
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_41288928
shit happens.
that's life.
komt tijd, komt een nieuwe chick.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_41288943
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:52 schreef mighty_myte het volgende:
shit happens.
that's life.
komt tijd, komt een nieuwe chick.
Ik mot geen nieuwe chick ik wil haar!!!!!
pi_41288990
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:52 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

dude, mijn relatie is net 11 dagen voorbij, ik weet hoe je je voelt.
valt niks aan te doen. liefdesverdriet doet nu eenmaal zeer.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_41289006
Pff, ga ff chillen ofzo.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:56:40 #6
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_41289075
En waarom weet ze het niet meer?

Ik krijg altijd neigning van dit soort topics, omdat degene die weg wilt of het niet meer weet, meestal denkt dat het gras bij de buren net wat groener is of gewoon de slet uit wil hangen.

Sorry dat ik het zo cruw zeg, maar vaak is dat wel de waarheid!
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:58:57 #7
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_41289140
Bier
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_41289195
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:56 schreef Henk-B het volgende:

Ik krijg altijd neigning van dit soort topics, omdat degene die weg wilt of het niet meer weet, meestal denkt dat het gras bij de buren net wat groener is of gewoon de slet uit wil hangen.

Dat begrijp ik en daarom doet t juist nog meer zeer.
pi_41289196
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:49 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ben een jongeman van 30. Had 3 jaar een relatie met t liefste meisje wat ik ooit heb gekent. 2 weken geleden vertelde ze me dat ze niet meer wist of ze nog wel met me verder wilde. Dat terwijl we al samenwoon plannen hadden en naar huisjes aan t kijken waren. Dit doet mij zo een pijn. Ik kan me geen leven voorstellen zonder haar. Ik kan niet zonder haar. Van mij hoeft t niet meer zonder haar. Ik zal NOOIT zelfmoord plegen maar t is wel in mn gedachten gekomen. Ik ben zo onzeker geworden ik ik ik weet t gewoon niet meer..... Ik loop te huilen, ik kan niet eten, ik wordt gek!! WAAROM wordt mn schatje nou bij me weggehaald??? T leven is zo oneerlijk!!!!!
Misschien moet je eens ophouden om je levensgeluk te zoeken in externe factoren, zoals een vriendin. Een relatie is altijd een aanvulling op je leven, nooit een opvulling van een of ander gat. Als je geen geluk uit je zelf kunt halen, dan zul je dat ook nooit uit een relatie kunnen halen, in ieder geval niet zonder die andere persoon emotioneel helemaal leeg te zuigen.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:00:42 #10
145518 Luiaerdt
Run to the pils!
pi_41289205
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:58 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Bier
I play sports...no I don't, what the fuck?
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:01:04 #11
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_41289220
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:54 schreef Ayaxola het volgende:
Pff, ga ff chillen ofzo.
Pff bemoei je er niet mee ofzo!
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:03:31 #12
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_41289285
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:00 schreef Seneca het volgende:

[..]

Misschien moet je eens ophouden om je levensgeluk te zoeken in externe factoren, zoals een vriendin. Een relatie is altijd een aanvulling op je leven, nooit een opvulling van een of ander gat. Als je geen geluk uit je zelf kunt halen, dan zul je dat ook nooit uit een relatie kunnen halen, in ieder geval niet zonder die andere persoon emotioneel helemaal leeg te zuigen.
Zit wat in. Zo had ik t nog niet bekeken. Tis niet helemaal waar maar goed. thx
pi_41289680
hij heb anders wel gelijk hoor. Een vriendin is puur een aanvulling. Je moet eerst zorgen dat je zelf goed staat in het leven. Zodoende als het misgaat in een relatie sta je nog altijd goed inhet leven. Jij bent zo te lezen zowat afhankelijk geworden van je vriendin?

anyways liefdesverdriet is altijd klote. bij mij duurde het zelfs 1 jaar lang ofzo. Thats life holmes
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_41289682
ik weet hoe je je voelt, maar op het gegeven moment wil je toch weer nieuwe meisjes leren kennen en in no time ben je je ex vergeten, tenminste dit is in 99% van alle gevallen

en hoe raar het nu ook klinkt, dat moment komt vanzelf

sterkte ermee
pi_41290146
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:54 schreef Ayaxola het volgende:
Pff, ga ff chillen ofzo.
Zelf nog nooit meegemaakt zeker
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:37:08 #16
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_41290271
quote:

[..]

Bij Gerard Joling heeft die haar implant goed gewerkt.
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_41290306
jezus wat een schijthekel heb ik aan dat soort meisjes, dat had ze ook na een paar maand al kunnen bedenken!!
tis idd zoals al gezegt is dat ze denkt dat het gras bij de buurtjes groener is....
Gewoon, omdat het kan.
pi_41290320
quote:

[..]

helemaal gelijk ikb en zelf ook met gevoelens bezig,
dit is een gevoelskwestie net als al die miljoenen mensen die elke dag mediteren en intensief trainen, ze zijn bezig hun gevoelens te verwoorden en onder de knie te krijgen,
uiteindelijk betekent dit dat je je ergens op moet focussen, mischien meditatie of trainingen sporten
dit dat of met kunst of iets wat je bezig houd, omdat dat ervoor zorgt dat ons gevoel en uitdrukking echte vorm gaat aannemen waardoor je je eigen gevoelens zo erg onder de knie kan krijgen,
dat dingen als vertrouwen en inzicht in andere mensen groeit, waardoor je niet meer een meid zal tegen komen die anders denkt als jouw, maar eentje die dezelfde gedachtes heeft over liefde en relaties als jouw
Ja ja mensen ik kom hier ook ff meelullen en praten, maar blijf altijd stressloos
pi_41290380
dus als ik het goed begrijp is het noet niet officieel over/uit?

na een relatie van 3 jaar.. je bent een vent van 30,
Get a grip dude.

die dingen gebeuren nou eenmaal. Verassing, als het echt uitgaat zal je je nog wel zeker 2 maanden rot voelen.

maar zoals al werd aangegeven, het moet een aavullig zijn in je leven. Laat je niet zo kennen met je mogelijke zelfmoordacties
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:45:18 #20
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41290483
quote:

maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn natuurlijk. Misschien is ze wel tot de conclusie gekomen dat het niet meer werkt, of dat ze toch niet zo goed bij elkaar passen als ze eerst dacht.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:46:21 #21
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41290516
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:41 schreef Roellie80 het volgende:
dus als ik het goed begrijp is het noet niet officieel over/uit?

na een relatie van 3 jaar.. je bent een vent van 30,
Get a grip dude.

die dingen gebeuren nou eenmaal. Verassing, als het echt uitgaat zal je je nog wel zeker 2 maanden rot voelen.

maar zoals al werd aangegeven, het moet een aavullig zijn in je leven. Laat je niet zo kennen met je mogelijke zelfmoordacties
kom op zeg, hij zegt toch dat hij zoiets nooit zou doen.

Het is net uit, hij heeft 3 jar een relatie met haar gehad, ik vind het niet zo vreemd dat ts ludduvudu heeft hoor.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:51:34 #22
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_41290648
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:45 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn natuurlijk. Misschien is ze wel tot de conclusie gekomen dat het niet meer werkt, of dat ze toch niet zo goed bij elkaar passen als ze eerst dacht.
Na 3 jaar?

IQ = 25 ?
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:54:07 #23
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41290732
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:51 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Na 3 jaar?

IQ = 25 ?
ja, na 3 jaar. Soms hebben mensen daar nog wel langer voor nodig. Welcome to the real world
pi_41290797
quote:

[..]

ja prachtig allemaal en waar en zo, maar als iemand waar je gek op bent je net verteld heeft dat het over is, dan heb je daar op dat moment effe geen reet aan, die wijsheid, daar ben je dan nog effe niet aan toe , zoveel nuchterheid.

hartzeer hoort er nu eenmaal bij, moet je uitzitten, en je de eerste weken alleen maar kut klote shit voelen is geheel gerechtvaardigd en mag je best even lekker aan toegevenn .
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:02:00 #25
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41290984
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:56 schreef milagro het volgende:

[..]

ja prachtig allemaal en waar en zo, maar als iemand waar je gek op bent je net verteld heeft dat het over is, dan heb je daar op dat moment effe geen reet aan, die wijsheid, daar ben je dan nog effe niet aan toe , zoveel nuchterheid.

hartzeer hoort er nu eenmaal bij, moet je uitzitten, en je de eerste weken alleen maar kut klote shit voelen is geheel gerechtvaardigd en mag je best even lekker aan toegevenn .
En zo is het
pi_41291308
swaaaaaaa allllles boeng eerste officiele topic :p

ik adviseer je om je te onthechten van al die aardse dingen zoals een vriendin het is wel leuk maar het is allemaal maar tijdelijke opvulling om ons ego te bevredigen.Zolang je gechecht bent zal je nooit egt gelukkig zijn maar zal het meer lijden zijn.Je kan ook een relatie hebben zonder gehechtheid maar dan moet je een bepaald niveau bereiken.Ik weet zeker dat je dan dingen makkelijker kan loslaten.
Happiness is not to be found with many efforts or will, but is here, nearby, in your relaxing and surrendering.
pi_41291458
Jank niet man, dit soort verdriet is niets vergeleken bij de pijn
die je voelt wanneer een familielid is overleden.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:19:56 #28
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41291577
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 14:16 schreef BlaineDeMono het volgende:

Verdriet is persoonlijk en valt niet te vergelijken.
pi_41291611
quote:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in, maar vaak helpt relativeren wel om de pijn van het moment wat te verzachten. M'n post was goedbedoeld iig
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:22:42 #30
156212 SofaKing
I was a teenage werewolf
pi_41291676
quote:
WAAROM wordt mn schatje nou bij me weggehaald??? T leven is zo oneerlijk!!!!!
Ik begrijp hoe je je voelt. Zit zelf in een soortgelijke situatie. Gaat nu wat beter met me (en dat zal ook bij jou zo gaan, al kun je je dat nu niet voorstellen), maar heb af en toe een terugval in depressie. Heb dan ook zulke gedachten als jij.

"If things don't work out, they don't work out!"

Wat andere mensen al gezegd hebben, gun jezelf de tijd om je verdriet te uiten. Jank, scheld, gooi met objecten... dat is beter dan het weg te stoppen. Maar ga na een tijdje wel proberen je eigen leven weer op te bouwen. Je gevoel voor haar zal vanzelf afnemen.

Het leven is idd soms oneerlijk. Dus is het extra belangrijk dat je jezelf eerlijk behandelt.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
http://www.myspace.com/a_streetcar_named_patrick
pi_41291773
Met zo'n huilie zou ik ook op zoek gaan naar een echte vent.
pi_41291938
Met zo'n huilie zou ik ook op zoek gaan naar een echte vent.
aaahhh zon meid was het zeker waar je mee had
volgende keer dan maar een beter type he
Ja ja mensen ik kom hier ook ff meelullen en praten, maar blijf altijd stressloos
pi_41291982
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 14:11 schreef frenchshakyamuni het volgende:
swaaaaaaa allllles boeng eerste officiele topic :p

ik adviseer je om je te onthechten van al die aardse dingen zoals een vriendin het is wel leuk maar het is allemaal maar tijdelijke opvulling om ons ego te bevredigen.Zolang je gechecht bent zal je nooit egt gelukkig zijn maar zal het meer lijden zijn.Je kan ook een relatie hebben zonder gehechtheid maar dan moet je een bepaald niveau bereiken.Ik weet zeker dat je dan dingen makkelijker kan loslaten.
NOU DEZE GOZUR SNAPT HEM TENMINSTE
HET KAN TOG NIET ZO ZIJN DAT EEN SIGARET ONZE SLEUR IN HET LEVEN BEPAALT
DAT ALS WE OPEENS GEEN SIGARET MEER HEBBE DAT WE NIET MEER VERDER KUNNEN
LOSLATEN EN AANVAARDEN IS HET LEVEN HET ZIJN ALLEEN MOOIE DINGE, JE BVENT GESTOPT MET ROKEN ZO VOELT HET
DIE OUWE BITCH IS LEKKER OPG EBRAND
pi_41292123
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 14:19 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Verdriet is persoonlijk en valt niet te vergelijken.
Ja maar het is wel zo.
pi_41292274
outpost76
ik hoop dat je nou deze inzichten heb begrepen zoals stressy het zegt
je ouwe bitch is opgebrand laat je leven niet afhangen van een simpele
uiterlijke verschijning.
Happiness is not to be found with many efforts or will, but is here, nearby, in your relaxing and surrendering.
pi_41292423
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 14:39 schreef frenchshakyamuni het volgende:
outpost76
ik hoop dat je nou deze inzichten heb begrepen zoals stressy het zegt
je ouwe bitch is opgebrand laat je leven niet afhangen van een simpele
uiterlijke verschijning.
echt he we hebben allemaal wel van die dingen life goes on
naar een hoger level
zo moet je het zien
pi_41292650
quote:
Waarom doen vrouwen dat altijd als de relatie serieuze vormen begint aan te nemen
Zijn vrouwen schijtluizen ofzo, bang om zich te binden. Ik herken dat helemaal in elk geval
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:58:04 #38
156212 SofaKing
I was a teenage werewolf
pi_41292886
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 14:51 schreef Metro2005 het volgende:
Waarom doen vrouwen dat altijd als de relatie serieuze vormen begint aan te nemen
Zijn vrouwen schijtluizen ofzo, bang om zich te binden. Ik herken dat helemaal in elk geval
Terwijl juist mannen daar altijd van beschuldigd worden!
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
http://www.myspace.com/a_streetcar_named_patrick
pi_41292922
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 14:58 schreef SofaKing het volgende:

[..]

Terwijl juist mannen daar altijd van beschuldigd worden!
Inderdaad, maar ik heb helaas alleen maar het tegenovergestelde meegemaakt
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_41292960
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 14:59 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Inderdaad, maar ik heb helaas alleen maar het tegenovergestelde meegemaakt
ja, gek, hè
pi_41293278
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 15:00 schreef milagro het volgende:

[..]

ja, gek, hè
duh, ik bedoel ook in mijn omgeving natuurlijk
pi_41293392
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 15:08 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

duh, ik bedoel ook in mijn omgeving natuurlijk
doe niet zo zuur, schat, het komt aan beide zijden voor, voor elk kutwijf is er wel een klootzak te vinden die zich niet wil binden (dat als smoes gebruikt althans) en de ander op een suffe manier dumpt.

sowieso, alsof er een leuke, gezelllige manier van aan de kant gezet worden bestaat, je voelt je altijd wel genaaid in de verkeerde gaten
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:12:54 #43
153045 Vereentjes
moeder van dochter 24 mrt 2005
pi_41293415
quote:

[..]

Hoezo zwart-wit? Deze kerel heeft gewoon liefdesverdriet en dat doet hartstikke zeer als je veel van iemand hield/houd! En dat heeft niets te maken met je geluk eerst bij jezelf zoeken. Dit heeft tijd nodig. Soms lang, soms korter dan je denkt. Probeer er wel uit te gaan, onder de mensen te komen. In het begin heb je daar helemaal geen behoefte aan en is het niet eens leuk of gezellig. Toch doen, want zo krijg je het snelst je leven terug en sociale kontakten. Dan zie je eerder de leuke dingen weer en doet het steeds minder pijn. Chatten op een chatbox kan ook wat helpen in het begin. Veel sterkte!
pi_41294218
Deze jankbal weet niet wat ECHT verdriet is.
pi_41294288
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 15:40 schreef BlaineDeMono het volgende:
Deze jankbal weet niet wat ECHT verdriet is.
oh ja, want jij hebt een familielid verloren

en dan komt er iemand die heeft in 1 klap zijn hele gezin verloren, en dan weet jij weer niet wat écht verdriet is.
pi_41294308
quote:

Wow, je verwoordt mijn gedachtes.
www.pvda.nl
Steun!
pi_41294405
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 15:42 schreef milagro het volgende:

[..]

en dan komt er iemand die heeft in 1 klap zijn hele gezin verloren, en dan weet jij weer niet wat écht verdriet is.
Is dat grappig, verdomme?

[ Bericht 9% gewijzigd door Mordreth op 29-08-2006 15:51:52 ]
pi_41294431
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 15:46 schreef BlaineDeMono het volgende:

[..]

Is dat grappig, verdomme?
ja best wel eigenlijk, je lult dom namelijk en nu reageer je weer dom
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:47:42 #49
153045 Vereentjes
pi_41294438
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 15:42 schreef milagro het volgende:

[..]

Begrip hebben en niet dingen als verdriet vergelijken en aan gradaties verbinden (wat niet kan met emoties, want voor iedereen is elke emotie sterker of zwakker ) is nogal een een probleem op FOK! heb ik de indruk ja. Wellicht moeten sommigen nog 'groeien'?
pi_41294474
- -

[ Bericht 95% gewijzigd door Mordreth op 29-08-2006 15:53:26 ]
pi_41294538
- oprotten -

[ Bericht 97% gewijzigd door Mordreth op 29-08-2006 15:55:17 ]
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 16:27:13 #52
123184 Stuiter_en_Co
In silence we service
pi_41295441
quote:

[..]

eerst je verdriet verwerken, en het verlies accepteren, veel andere opties heb je niet. Of je gaat haar stalken maarja dan hoeft ze je ook je terug denk ik.

Shit happens, Leer met het verdriet om te gaan...
het slijt.....en dan kom je vanzelf de volgende liefde tegen

Sterkte
The truth will set you free
In god we trust all others we monitor...
trust no one....
pi_41297836
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:38 schreef -AnneX- het volgende:
jezus wat een schijthekel heb ik aan dat soort meisjes, dat had ze ook na een paar maand al kunnen bedenken!!
tis idd zoals al gezegt is dat ze denkt dat het gras bij de buurtjes groener is....
Beetje overdreven reactie? Dus wat je eigenlijk wilt zeggen als dat als je een relatie hebt je er per definitie voor je leven aan vast zit?! Je kent de situatie niet. Ik heb juist een schijthekel aan mensen die zo snel zijn met het trekken van conclusies (m.a.w: hun eigen ervaringen/frustraties uiten).
pi_41299129
Na het gevoel komt de ratio wel opdagen bij je. 't Is een proces waardoor je nu heengaat maar geen zorgen, je komt er zonder kleerscheuren er weer uit. Uiteindelijk dan.

Raar genoeg kan ik ook genieten op een manier van dit soort verdriet. Niets laat je meer levend voelen dan verdriet dat je echt raakt.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:06:32 #55
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_41300030
Bij mij hielp (en helpt nog steeds) een nieuwe hobby/bezigheid. Ben fanatiek gaan sporten en vond daar mijn afleiding in. Misschien een ideetje?
Zing met me mee tot morgenvroeg....
  woensdag 30 augustus 2006 @ 12:03:59 #56
153045 Vereentjes
pi_41321962
Hoe kan het toch dat 2 door mij geplaatste reacties opeens zijn verdwenen???

[ Bericht 6% gewijzigd door Vereentjes op 30-08-2006 12:35:53 ]
pi_41323831
quote:
Zou ik niet te hard zeggen. écht goed liefdesverdriet komt namelijk een heel eind in de buurt.
pi_41324197
Idd, omdat iets officieel familie is of een beste vriend/vriendin of je partner, het maakt niet uit, iemand verliezen waar je om geeft is altijd erg... zelfs je huisdier verliezen kan erg zijn...
  woensdag 30 augustus 2006 @ 13:14:44 #59
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_41324358
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:03 schreef Vereentjes het volgende:
Hoe kan het toch dat 2 door mij geplaatste reacties opeens zijn verdwenen???
Hans Kazan werkt achter de schermen als moderator.
Mij mag je er voor wakker maken.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 13:23:00 #60
153045 Vereentjes
pi_41324667
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:14 schreef minkuukel het volgende:

[..]

Hans Kazan werkt achter de schermen als moderator.
oooh vandaar...ik dacht al
Enniewee; niet grappig als dat zomaar weggehaald word
  woensdag 30 augustus 2006 @ 13:30:05 #61
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_41324923
Waarom wilde ze niet meer verder met je?
Misschien was je een beetje te afhankelijk van haar geworden, tenminste je komt wel erg labiel over.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_41326270
Dat doen mensen nou eenmaal als ze hevig in love zijn

Nu denk ik ook, hoe dom was ik 3 jaar geleden, maar toen ging de wereld eraan... probeer het topic hoe een ex los te laten ofzo, had destijds ook geholpen... ben nu erg veranderd valt me op!
pi_41359235
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:30 schreef type_29 het volgende:
Waarom wilde ze niet meer verder met je?
Misschien was je een beetje te afhankelijk van haar geworden, tenminste je komt wel erg labiel over.
Bedankt voor alle tips en goede adviezen. Ik ben nog steeds bezig haar te overtuigen dat we door moeten gaan en dat lukt enig sinds. Ze houd heel veel van me ze mist me. Zegt ze maar ze weet niet of ze t wel aan kan met iemand met ADHD. Ik ben inmiddels daar hulp voor gaan zoeken maar ik had niet in de gaten dat ik daar last van had en heb haar daardoor onbewust veel pijn gedaan. We praten veel meer dan we ooit deden en ik heb enig sinds weer hoop. Ze twijfelt all1 nog steeds en dus zit ik in een lastig pakket door haar twijfel. Ik heb mn goede en mn slechte dagen en zo een slechte dag had ik toen ik dit topic starte. Nogmaals bedankt iedereen!

[ Bericht 21% gewijzigd door Outpost76 op 31-08-2006 17:45:59 ]
pi_41367027
quote:

Bah, ik zal er alles aan doen om het uit te schakelen of te vervangen.
www.pvda.nl
Steun!
  zaterdag 2 september 2006 @ 11:22:12 #65
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_41418643
Beste outpost,

Ik weet hoe je je voelt ik had een relatie van 2 jaar en 4 maanden waar we beiden erg gelukkig in waren. ( ze maakte het uit op de zelfde dag als jouw via de telefoon aangezien ze in de buurt van de belgische kust woont en studeert in Hasselt.en niet naar Maastricht , waar ik werk, wilde komen omdat ik dan nog naar huis moest rijden en ze bang was dat ik die rit niet zou overleven). Het was beide onze eerste vriend/vriendin. Nu blijkt dat ze al sinds juni twijfels had en niet meer met me verder wilde ( voor dit moment)
Nu is nog het ergste dat ik me erg gebruikt voel aangezien ze nog een aantal dingen van me gekregen had in juli en ze me heeft laten zitten tijdens haar examenperiode met hoop. Ze wilde het me niet vertellen tijdens haar examenperiode omdat het haar dan ook pijn deed.
Nu is het wel zo dat ze nog hele goede vrienden wil blijven en in die manier ook nog van me houd maar voor haar zelf heeft gekozen.
Ik vroeg haar of het ooit nog kon. Ze zei waarschijnlijk niet dat kan je op twee manieren opvatten en dat doet zo een pijn.
Ik zie dat het bij jouw weer goed gaat komen. Bij mij is het waarschijnlijk echt over en wil ze ook geen vriend meer voor lange tijd tot haar examens over zijn.
Tot die tijd blijf ik hopen. Zielig he? dat ik toch nog blijf hopen.
Nu vraag ik jullie is er nog een kans. Ze wilde de ringen wel nog gewoon houden en oo k de sleutel hanger met onze foto's. Daarnaast ben ik gistere na haar toegegaan ( ja 3 uur rijden) om dingen terug te geven en te halen en daarnaast een brief te laten lezen die ik donderdag op vrijdagnacht geschreven had en die brief ging ze ook bewaren.
Denken jullie dat ik nog een kans krijg na een tijd. Ze heeft dit bedacht in een periode van examenstress( aangezien het haar laatste kans was ) en daardoor relatiestress.
Laat weten wat jullie er van vinden en voor de mensen die zeggen je bent zielig kijk eerst naar jezelf als je zoiets zegt. Daarvoor is dit forum.

PS: We wilde gaan verloven met kerstmis.

[ Bericht 16% gewijzigd door depax op 02-09-2006 11:37:32 ]
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_41419374
Het gras líjkt groener bij de buren, maar is de week daarop toch verdort.. en dan heb je spijt dat je bent verhuisd
Bind je niet te snel!

[ Bericht 23% gewijzigd door JAMsper op 02-09-2006 12:51:30 ]
  zaterdag 2 september 2006 @ 12:20:55 #67
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_41419864
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 11:22 schreef depax het volgende:
Beste outpost,

Ik weet hoe je je voelt ik had een relatie van 2 jaar en 4 maanden waar we beiden erg gelukkig in waren. ( ze maakte het uit op de zelfde dag als jouw via de telefoon aangezien ze in de buurt van de belgische kust woont en studeert in Hasselt.en niet naar Maastricht , waar ik werk, wilde komen omdat ik dan nog naar huis moest rijden en ze bang was dat ik die rit niet zou overleven). Het was beide onze eerste vriend/vriendin. Nu blijkt dat ze al sinds juni twijfels had en niet meer met me verder wilde ( voor dit moment)
Nu is nog het ergste dat ik me erg gebruikt voel aangezien ze nog een aantal dingen van me gekregen had in juli en ze me heeft laten zitten tijdens haar examenperiode met hoop. Ze wilde het me niet vertellen tijdens haar examenperiode omdat het haar dan ook pijn deed.
Nu is het wel zo dat ze nog hele goede vrienden wil blijven en in die manier ook nog van me houd maar voor haar zelf heeft gekozen.
Ik vroeg haar of het ooit nog kon. Ze zei waarschijnlijk niet dat kan je op twee manieren opvatten en dat doet zo een pijn.
Ik zie dat het bij jouw weer goed gaat komen. Bij mij is het waarschijnlijk echt over en wil ze ook geen vriend meer voor lange tijd tot haar examens over zijn.
Tot die tijd blijf ik hopen. Zielig he? dat ik toch nog blijf hopen.
Nu vraag ik jullie is er nog een kans. Ze wilde de ringen wel nog gewoon houden en oo k de sleutel hanger met onze foto's. Daarnaast ben ik gistere na haar toegegaan ( ja 3 uur rijden) om dingen terug te geven en te halen en daarnaast een brief te laten lezen die ik donderdag op vrijdagnacht geschreven had en die brief ging ze ook bewaren.
Denken jullie dat ik nog een kans krijg na een tijd. Ze heeft dit bedacht in een periode van examenstress( aangezien het haar laatste kans was ) en daardoor relatiestress.
Laat weten wat jullie er van vinden en voor de mensen die zeggen je bent zielig kijk eerst naar jezelf als je zoiets zegt. Daarvoor is dit forum.

PS: We wilde gaan verloven met kerstmis.
Beste depax,

Ik kan je niet zeggen of t ooit nog goed komt. Je zal duidelijk moeten vragen waarom ze niet verder wil en waarom ze twijfelt. Dan kan je wat doen om die twijfel (proberen) weg te halen. Het is iets heel moeilijks en ik heb ook niet alle antwoorden. Vandaar ook dat ik deze topic geopend heb. Ik zie wel dat ze door die stress in een moeilijke periode zit. Dat kan mee helpen tot zo een besluit. Als ze je nodig heeft tijdens haar stress en examens en ze moet daar 3 uur voor rijden is dat niet te doen. Vandaar dat ze mischien voor zich zelf kiest en eerst haar eigen ding op orde wil brengen. Ben jij nog lerende of ben je al aan t werk? Je zou natuurlijk ook kunnen verhuizen als ze besluit om je nog een kans te geven. Zo kan je elkaar meer steunen en helpen wanneer nodig.
Suc6 ermee en heel veel sterkte.
  zaterdag 2 september 2006 @ 12:59:43 #68
153045 Vereentjes
pi_41420784
Had je dan nog niet gedaan in al die jaren met je ADHD? Is dit al gediagnostiseerd bij je? Ik heb het ook en gebruik medicatie sinds 5 jaar. Ik kan het echt niet meer missen en het doet mijn relatie zeker goed. Al slik ik mn medicatie voor mezelf en niet voor een ander!
pi_41421043
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 14:51 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik dacht dat mannen juist moeite met binden hadden?

Maar om te zeggen dat dit iets voor vrouwen is, vind ik nogal dom. Hoe vaak hoor je niet dat een man een vrouw verlaat omdat hij een leuker/jonger exemplaar tegen is gekomen?
  zaterdag 2 september 2006 @ 13:14:42 #70
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_41421154
Outpost76

't Duurt verdomde lang en is buitengewoon heftig.
Je kan echt nog jarenlang 'nagenieten' van die steen op je maag.
En niets help. Echt NIETS. Behalve de tijd die jouw spreekwoordelijke wond gaat helen.

Het enige dat je te doen staat is in de tijd die het duurt niet doordraaien; je zit dus niet zonder uitdaging.

Houd je haaks.
Jawohl Herr Kaloin!
  zondag 3 september 2006 @ 10:22:05 #71
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_41445719
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 12:20 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Beste depax,

Ik kan je niet zeggen of t ooit nog goed komt. Je zal duidelijk moeten vragen waarom ze niet verder wil en waarom ze twijfelt. Dan kan je wat doen om die twijfel (proberen) weg te halen. Het is iets heel moeilijks en ik heb ook niet alle antwoorden. Vandaar ook dat ik deze topic geopend heb. Ik zie wel dat ze door die stress in een moeilijke periode zit. Dat kan mee helpen tot zo een besluit. Als ze je nodig heeft tijdens haar stress en examens en ze moet daar 3 uur voor rijden is dat niet te doen. Vandaar dat ze mischien voor zich zelf kiest en eerst haar eigen ding op orde wil brengen. Ben jij nog lerende of ben je al aan t werk? Je zou natuurlijk ook kunnen verhuizen als ze besluit om je nog een kans te geven. Zo kan je elkaar meer steunen en helpen wanneer nodig.
Suc6 ermee en heel veel sterkte.
Dat is nu het raren ze weet niet waarom het gevoel in eens weg was het was niet door de ruzies ect. mijn ouders en familie zeiden al dat omdat ze nog een student is ze het vrijgezellen leven mist ( ik werk btw) . Mijn ouders zeiden ook dat ik niet moet blijven hopen, maar dat doe ik wel al duurt het 2 jaar ( dan is ze klaar met de opleiding).
Ze wil ook dat we hele goede vrienden blijven en ook gewoon elkaar nog ontmoeten.
Misschien is dat wat mij dat sprankje hoop geeft dat niet zou mogen.
Studeren doet ze overigens niet op 3 uur afstand daar wonen haar ouders. Studeren is een half uur voor mij met de auto ( ik haalde haar ook altijd op ) of 2 uur trein/bus ( eerst van Hasselt naar maastricht met de bus en dan van maastricht naar geleen oost met de trein).
Mijn ouders en ik zelf vinden het ook raar dat ze er pas naar 2 jaar en 4 maanden achterkomt dat het niet meer gaat. Nu is het wel zo dat de leerrichting zwaarder wordt in het tweede jaar. ( ze studeert lerares frans geschiedenis godsdienst) en ze dus ook minder tijd gaat hebben.
Zou dat misschien de grootste reden kunnen zijn dat ze mij moet loslaten?
Misschien dat iemand anders een antwoord hier op heeft zodat ik weet of ik zou kunnen wachten of gewoon doorgaan.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  zondag 3 september 2006 @ 10:50:02 #72
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_41446106
quote:
Op zondag 3 september 2006 10:22 schreef depax het volgende:

[..]

Dat is nu het raren ze weet niet waarom het gevoel in eens weg was het was niet door de ruzies ect. mijn ouders en familie zeiden al dat omdat ze nog een student is ze het vrijgezellen leven mist ( ik werk btw) . Mijn ouders zeiden ook dat ik niet moet blijven hopen, maar dat doe ik wel al duurt het 2 jaar ( dan is ze klaar met de opleiding).
Ze wil ook dat we hele goede vrienden blijven en ook gewoon elkaar nog ontmoeten.
Misschien is dat wat mij dat sprankje hoop geeft dat niet zou mogen.
Studeren doet ze overigens niet op 3 uur afstand daar wonen haar ouders. Studeren is een half uur voor mij met de auto ( ik haalde haar ook altijd op ) of 2 uur trein/bus ( eerst van Hasselt naar maastricht met de bus en dan van maastricht naar geleen oost met de trein).
Mijn ouders en ik zelf vinden het ook raar dat ze er pas naar 2 jaar en 4 maanden achterkomt dat het niet meer gaat. Nu is het wel zo dat de leerrichting zwaarder wordt in het tweede jaar. ( ze studeert lerares frans geschiedenis godsdienst) en ze dus ook minder tijd gaat hebben.
Zou dat misschien de grootste reden kunnen zijn dat ze mij moet loslaten?
Misschien dat iemand anders een antwoord hier op heeft zodat ik weet of ik zou kunnen wachten of gewoon doorgaan.
Je vraagt of iemand anders hier antwoodr op wil geven. Sorry maar ik denk dat je t beste gewoon verder kan gaan met je leven. Zonder haar komt t nog goed dan heb je geluk maar reken er maar niet te veel op.
pi_41447859
quote:
ik heb exact het zelfde meegemaakt als jij incl de symptomen.
kan je ook geen advies geven want het duurde voor mij 1 jaar om er over heen te komen dus.
het enige wat kan helpen is met VEEL andere mensen omgaan, dus uitgaan ofzo. zelf heb ik dat nietgedaan en dus vandaar ik er zo lang mee gelopen heb waarschijnlijk. ik was toen 28 trouwens. nu ben ik 30
Death smiles upon us all, the only thing you can do, is smile back.
pi_41449315
wat ik zelf deed: veel werken en veel erover praten.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 15:24:11 #75
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_42424133
Ff een update. Mijn ex is er dus vandoor met mn toenmalige beste vriend (23 jaar vriendschap). Ze heeft me daar 8 weken (terwijl ik mn best deed om haar terug te krijgen) over in t ongewisse gelaten en heeft in 1 week tijd al de lakens met hem gedeeld. Daarom wilde ze niet meer met mij verder all1 durft of wil ze dat nu nog steeds niet toe te geven. Dit maakt t voor mij allemaal nog moeilijker omdat ze me de afgelopen weken all1 maar aan t lijntje heeft gehouden. Ze wist waar ze mee bezig was en ondanks alles zei ze keer op keer dat ze me terug wilde. Ze kon dus niet kiezen. Ik heb die keuze nu voor haar gemaakt want ik hou ze toch niet tegen. Ze is een vieze vuile hoer en dat soort vrouwen zullen zich nooit kunnen binden voor een langere tijd aan 1 jongen. Ze heeft dit soort geintjes al eerder geflikt met vorrige vriendjes en zal ze ook met hem doen. (All1 wist ik dat niet voor ik 3 jaar geleden wat met haar begon.) Ik ben er in zijn geval all1 niet rouwig onder.

[ Bericht 3% gewijzigd door Outpost76 op 07-10-2006 14:17:49 ]
pi_42424573
Liefdes'verdriet' stelt niets voor in vergelijking met iemand verliezen door een overlijden!
pi_42425591
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 15:36 schreef BlaineDeMono het volgende:
Liefdes'verdriet' stelt niets voor in vergelijking met iemand verliezen door een overlijden!
Bij deze een vriendelijk verzoek om op te houden soorten verdriet te vergelijken. Dat kán namelijk niet. Het is leuk geweest nu, dit soort reacties.

TS, mooi dat de aap uit de mouw is. Het is enorm zuur, maar je kan het nu in ieder afsluiten aangezien je weet wat er speelt.
pi_42425708
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:14 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Bij deze een vriendelijk verzoek om op te houden soorten verdriet te vergelijken. Dat kán namelijk niet. Het is leuk geweest nu, dit soort reacties.

TS, mooi dat de aap uit de mouw is. Het is enorm zuur, maar je kan het nu in ieder afsluiten aangezien je weet wat er speelt.
Ik heb gewoon gelijk, weet je ook wel!

Ik kan het weten, trouwens, heb beide soorten meegemaakt!
pi_42425719
buikpijngevoel

pi_42426724
Sloop jezelf de eerste paar dagen (veel alcohol, janken, deuren kapot schoppen). Zie het als een paar dagen van rouw en dan kun je weer wat rustiger verder.

Oh en, probeer het fantaseren over hoe ze bruut genomen wordt door één of andere loser tot een minimum te houden. Dat steekt nogal.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 22:06:53 #81
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_42465220
quote:

Hee ik had gelijk!!!

Wat een mensenkennis heb ik toch!!

HOERENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 23:28:03 #82
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_42467445
Best interessant om te zien hoe je verstand en gevoel elkaar zo kunnen afwisselen. Nu je met je verstand weet hoe ze werkelijk is, zal het met je gevoel ook wel weer goedkomen.
Het heeft tijd nodig, ook nu je alles weet en dat moet je accepteren. Just go with the flow!

-edit-

[ Bericht 42% gewijzigd door Mordreth op 08-10-2006 12:11:44 ]
  zondag 8 oktober 2006 @ 01:31:52 #83
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_42470185
Even algemene tip: zodra ze gaan twijfelen moet je zoveel mogelijk afstand nemen. Take control en laat ze je missen! Laat haar voelen dat ze emotioneel van je afhankelijk is en dat het toch niet zo makkelijk is om zonder jou te leven, zeker niet als het erop begint te lijken dat jij haar gaat dumpen (kunnen de vrouwtjes niet tegen).

Succes ende sterkte!
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_42508849
Edit: Leuk geweest nu, kappen.

[ Bericht 85% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2006 15:44:12 ]
pi_42509252
Reactie op edit.

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2006 15:45:08 ]
pi_42509341
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:51 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Na 3 jaar?

IQ = 25 ?
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_42509604
Edit.

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2006 15:45:27 ]
pi_42509724
Reactie op edit. Het uitleggen heeft weinig zin gok ik .

[ Bericht 83% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2006 15:45:53 ]
pi_42509758
Edit: reactie op edit.

[ Bericht 51% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2006 15:47:28 ]
There is no love sincerer than the love of food.
pi_42509890
Wat moeten wij users nou met zo'n topic?
Over bolletjes aaien en sterkte wensen?

Bullshit, er is meer in het leven stel je niet zo aan. Punt.
pi_42510848
Liefdesverdriet wordt vaak onderschat, voor mij is hetzelfde als iemand dood gaat. Maar toch na een maand of 3 begint het minder te worden. Schrijf je eens in bij Relatieplanet (nu nog niet) en begin een beetje te babbelen met wat meiden (niet gelijk voor een relatie) dat lucht best op en voor hetzelfde geld zit er weer een leuke chick bij waar je iets mee kunt opbouwen.
pi_42525682
Het is niet langdurig. 10% van de tijd van je relatie denk ik
pi_42526915
Ik kan me geen leven voorstellen zonder haar. Ik kan niet zonder haar.

ehhmz? toen je haar nog niet kende.. kon je tog ook zonder dr??

dude.. welcome to life.. komt wel goed
sterkte
  maandag 9 oktober 2006 @ 22:48:34 #94
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_42527032
Ik heb m,n liefdes verdriet weg gezopen
pi_42533359
Treurig dat mijn reacties worden gewist, terwijl ik toch echt gelijk heb!!!

Dwazen...
pi_42533386
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 13:57 schreef milagro het volgende:
Reactie op edit. Het uitleggen heeft weinig zin gok ik .
Er zit wel wat in je uitleg, maar toch ben ik het niet geheel met je eens.

PS. Heb je zelf je kind verloren ofzo?
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:11:32 #97
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_42533635
Waarom begint iedereen hier meteen over al die gekke dingen als 'externe levensfactoren' en 'aardse dingen' enzo

snappen jullie het dan echt niet?

deze jongen heeft gewoon verdriet, omdat zijn vriendin het heeft uitgemaakt. LOGISCH! Jullie zouden precies hetzelfde hebben.

Dus niet zo stoer allemaal

TS, sterkte ermee, het is een kutperiode, maar je komt er zeker weer overheen
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
  woensdag 17 januari 2007 @ 15:32:58 #98
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_45439605
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 09:11 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Waarom begint iedereen hier meteen over al die gekke dingen als 'externe levensfactoren' en 'aardse dingen' enzo

snappen jullie het dan echt niet?

deze jongen heeft gewoon verdriet, omdat zijn vriendin het heeft uitgemaakt. LOGISCH! Jullie zouden precies hetzelfde hebben.

Dus niet zo stoer allemaal

TS, sterkte ermee, het is een kutperiode, maar je komt er zeker weer overheen
nou ff een update ik ben er nu nog steeds niet overheen. Zat net weer te janken als een baby bij t nr van nelly furtado (oid) Why do al good things come to an end? Ik kan t maar niet accepteren wat er gebeurt is. Ik begrijp niet waarom maar toch lukt t niet. Ik hou ondanks alles nog steeds ziels veel van haar en kan dat gevoel op de een of andere manier maar niet van me afzetten.
pi_45440222
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:32 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

nou ff een update ik ben er nu nog steeds niet overheen. Zat net weer te janken als een baby bij t nr van nelly furtado (oid) Why do al good things come to an end? Ik kan t maar niet accepteren wat er gebeurt is. Ik begrijp niet waarom maar toch lukt t niet. Ik hou ondanks alles nog steeds ziels veel van haar en kan dat gevoel op de een of andere manier maar niet van me afzetten.
ik ken het....
Het wordt op een gegeven moment wel hanteerbaar, maar bij mij gaat het ook niet over. Ik heb alles gewist en weggehaald wat me ook maar enigszins aan hem doet denken, ben fanatiek aan het sporten, focus mezelf op mijn opleiding , veel met vrienden uit etc, maar het lukt $%(^&*#&@# niet....hij blijft maar door mijn hoofd malen, gvd.

Ook krijg ik genoeg aandacht van andere leuke mannen, maar ik moet ze niet.
Soms ga ik bewust wat vaker om met iemand in de hoop dat hij dan wegebt .Dit is dan bijvoorbeeld een hele leuke, interessante etc, etc man en toch wordt het niks, want hij kijkt stiekum mee in mijn hoofd.
Maar ik wil ook helemaal niemand anders, sterker nog ik wilde gewoon sowieso helemaal niet verliefd zijn/worden.

Het is nu wel wat hanteerbaarder dan in het begin, maar soms komt het plotseling nog als een dolksteek voorbij.....verliefd zijn wat een ellende, ik erger me gewoon aan mezelf soms, maar ook dat helpt niet.
pi_45440404
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:32 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

ff chillen...
Wees blij dat het op deze manier is gegaan.. oke, het was niet helemaal 'fair' om het zo maar te zeggen..
Vrouwen zijn met dit soort dingen vaak wat achterbakser
Toen ik las dat ze het even niet meer wist, wist ik al hoe het ongeveer zou eindigen..

Of ze beeindigt der relatie op een normale manier
Of ze houdt je aan het lijntje, en gaat stiekem vreemd, terwijl jij je ondertussen laat manipuleren door der geslijm met 'ik mis je' en 'ik moet nog even nadenken of ik wel verder wil'

Of ze ging met je samen wonen ondanks die twijfels, en werd ze volgepompt terwijl jij als een domme koe niets door had.

Dat soort meisjes zijn je tijd niet waard... jammer genoeg gaat het 9 van de 10 keer zo.
pi_45440410
Ik mis mijn ex niet meer, allang niet meer, ook niet stiekem nog ofzo, maar het lukt me na 3 jaar nog steeds maar slecht om echt op iemand te vallen of iets te voelen voor iemand...
  woensdag 17 januari 2007 @ 16:08:20 #102
90268 basm85
new millenium cyanide christ
pi_45440910
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 15:36 schreef BlaineDeMono het volgende:
dude nou weten we het wel! Als iemand overlijd is dat zwaar klote, vooral als je van die persoon houd. Maar je hebt geen onzekerheid. Of het nou door ouderdom komt, of een ongeluk of zelfmoord, uiteindelijk is het gewoon klaar, en kun je het accepteren omdat er niets aan te doen is. Bij liefdesverdriet leeft ze/hij nog, je komt haar/hem zelfs nog tegen, wellicht met een nieuwe vriend(in)! Je voelt dat de ander amper of niets (meer) voor jou voelt. En je kan alleen maar toekijken, totaal machteloos. Je gaat plannen bedenken, hoop proberen te houden. Het verwerken van liefdesverdriet is in feite ook een rouwproces, maar wellicht bijna nog moeilijker te accepteren. En wacht maar tot jij een keer 'rockbottom' zit omdat zij/hij je verlaten heeft.
GONE-BOUND, LOST, AWAY, PHASED OUT, NON-EXISTING
pi_45441089
basm85 heeft een punt, zo denk ik er soms ook over, maar de conclusie is gewoon dat je beide niet MAG vergelijken. Voor beide partijen niet.

Je voelt jezelf tenslotte toch de meest ongelukkige van de wereld, in bepaalde gevallen.
pi_45441144
Gewoon die persoon gaan haten. Werkt prima.
  donderdag 18 januari 2007 @ 03:57:02 #105
163122 Etjo
Schoonheid van de nacht
pi_45460954
na 5 jaar komt alles goed, in de tussentijd veel vrienden maken met rode wijn, bier en pizza.
" I'm not that sad, but I'm sad enough "
Listen, trust me, your face is ugly..
pi_45537727
Ik kan me in alle reacties hier wel wat vinden. Je heb momenteel liefdesverdriet dat is duidelijk , daarintegen hoeven mensen je daarop niet te beoordelen , dat is volkomen terecht. Echter moet je wel een duidelijk verschil kunnen maken tussen je verstand en je gevoel. Je verstand moet zeggen , goed het is over.. we gaan verder leven. Je gevoel zegt .. ik mis haar , ik wil haar terug etc. k heb deze situatie ook meegemaakt en was er ook flink van steek door. Toen ik het verwerkt had , ging k weer lekker los met stappen en int leven. Dan kom je vanzelf de ware wel tegen ( of je meot er bewust voor kiezen vrijgezel te blijven)

Kerel , tkomt allemaal wel goed. Je krijg nog genoeg plezierige jaartjes
pi_45537764
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 16:15 schreef XiChico het volgende:
Gewoon die persoon gaan haten. Werkt prima.
Deed ik ook , kvind der nu weer lief
pi_45540814
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 16:08 schreef basm85 het volgende:
dude nou weten we het wel! Als iemand overlijd is dat zwaar klote, vooral als je van die persoon houd. Maar je hebt geen onzekerheid. Of het nou door ouderdom komt, of een ongeluk of zelfmoord, uiteindelijk is het gewoon klaar, en kun je het accepteren omdat er niets aan te doen is. Bij liefdesverdriet leeft ze/hij nog, je komt haar/hem zelfs nog tegen, wellicht met een nieuwe vriend(in)! Je voelt dat de ander amper of niets (meer) voor jou voelt. En je kan alleen maar toekijken, totaal machteloos. Je gaat plannen bedenken, hoop proberen te houden. Het verwerken van liefdesverdriet is in feite ook een rouwproces, maar wellicht bijna nog moeilijker te accepteren. En wacht maar tot jij een keer 'rockbottom' zit omdat zij/hij je verlaten heeft.
Het rotte van de dood is dat je niet boos kunt worden op die persoon. Je bent machteloos, je kunt niks. Je kunt je afvragen "waarom" je geliefde dood is, maar antwoord krijg je niet, nooit. Het is nu eenmaal het noodlot.

Bij liefdesverdriet is er natuurlijk de hoop, de confrontatie. Maar aan de andere kant kun je je ook losmaken van die persoon. Je kunt boos zijn, na een tijdje ga je nadenken over slechte eigenschappen, je merkt aan kleine dingen dat hij/zij soms ook gewoon heel erg níét leuk was. Daarnaast is er wel een reden waarom je niet meer samen bent, ook al ben je het daar misschien niet direct mee eens, op termijn komt dat vaak wel. Dat maakt dat liefdesverdriet uiteindelijk nagenoeg nooit levenslang duurt, waar het verliezen van een partner aan de dood vaak wel iets is wat je levenslang blijft achtervolgen - zelfs als je gelukkig bent met een nieuwe partner.

Ja, gedumpt worden is ook rouwen. Rouwen omdat je de toekomstdromen die je samen had kwijt bent, omdat de partner die je kende nu weer een "gewoon" mens is, die er hetzelfde uit ziet, hetzelfde praat, maar je niet meer hetzelfde aanraakt, toespreekt etc. Die partner krijg je nooit meer terug en dat doet pijn. Maar, nogmaals, het rouwproces is over het algemeen een stuk korter, ook al denk je dat je er nooit meer uit komt, uiteindelijk komt 99% van de mensen weer iemand tegen van wie ze denken "he, jij bent leuker en past beter bij mij dan de vorige"! Terwijl dat bij mensen die hun partner verloren hebben, vaak anders is. Die vinden geen leuker iemand, die vinden een ander leuk iemand, en blijven hun verloren partner altijd missen.

En ja, rockbottom is hier bekend, tot twee keer toe.
pi_45555927
Nu is het super rot maar over een paar maanden ben je weer gelukkig geloof me liefdesverdriet is een tijdelijk iets
Haters gonna hate.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 04:36:53 #110
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_54175182
Ik heb dit topic gestart en er al ff niet meer naar om gekeken omdat ik me op mn werk gestort heb. Ik ben er nog steeds niet helemaal over heen. Ze was gewoon DIE liefde die je zelde vind. Jammer dat ze er niet t zelfde over dacht ook al zei ze van wel. Ze woont inm al lang bij mn ex beste vriend in en daar is t mee klaar. Maar dat betekend niet dat ik niet meer dagelijks aan haar denk. DAT is in mijn ogen echte liefde en daarom doet\deed t zo een pijn. Ze was ook mn 1e echte liefde vandaar. Ik weet nog steeds niet wat ik met dit alles aan moet maar ben inm wel aan t daten. Het is all1 nooit wat ik er van hoop of verwacht of minimaal er van denk. Maar t zal hopelijk wel slijten. In mijn geval (ik zal geen homo worden oid) is geen enkele vrouw mij meer waard!!!! Ik vertrouw ze gewoon niet meer! Hoe vaag t ook klinkt maar ik ben een lieven gevoelige jongen(man) die nooit zn meisje zou durven te bedriegen of pijn doen en uitgerekend mij gebeurt zo iets! 100% vertrouwen aan haar gegeven want we gingen toch samen wonen ed (we waren al meubels aan t kopen, huizen aan t kijken en samen sparen ed ed ed) Maar goed dan hoor je overal dat mannen all1 maar met hun lul denken! Ja en vrouwen zeker niet met hun kut??? Hou toch op ik ken meer mannen die zijn bedrogen door hun vrouw cq vriendin dan vrouwen die zijn bedrogen door hun man cq vriend! Daarom blijf ik liever vrijgezel!!

[ Bericht 98% gewijzigd door Outpost76 op 26-10-2007 04:53:49 ]
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 04:57:21 #111
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_54175203
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 19:38 schreef innovative het volgende:

[..]

Het rotte van de dood is dat je niet boos kunt worden op die persoon. Je bent machteloos, je kunt niks. Je kunt je afvragen "waarom" je geliefde dood is, maar antwoord krijg je niet, nooit. Het is nu eenmaal het noodlot.

Bij liefdesverdriet is er natuurlijk de hoop, de confrontatie. Maar aan de andere kant kun je je ook losmaken van die persoon. Je kunt boos zijn, na een tijdje ga je nadenken over slechte eigenschappen, je merkt aan kleine dingen dat hij/zij soms ook gewoon heel erg níét leuk was. Daarnaast is er wel een reden waarom je niet meer samen bent, ook al ben je het daar misschien niet direct mee eens, op termijn komt dat vaak wel. Dat maakt dat liefdesverdriet uiteindelijk nagenoeg nooit levenslang duurt, waar het verliezen van een partner aan de dood vaak wel iets is wat je levenslang blijft achtervolgen - zelfs als je gelukkig bent met een nieuwe partner.

Ja, gedumpt worden is ook rouwen. Rouwen omdat je de toekomstdromen die je samen had kwijt bent, omdat de partner die je kende nu weer een "gewoon" mens is, die er hetzelfde uit ziet, hetzelfde praat, maar je niet meer hetzelfde aanraakt, toespreekt etc. Die partner krijg je nooit meer terug en dat doet pijn. Maar, nogmaals, het rouwproces is over het algemeen een stuk korter, ook al denk je dat je er nooit meer uit komt, uiteindelijk komt 99% van de mensen weer iemand tegen van wie ze denken "he, jij bent leuker en past beter bij mij dan de vorige"! Terwijl dat bij mensen die hun partner verloren hebben, vaak anders is. Die vinden geen leuker iemand, die vinden een ander leuk iemand, en blijven hun verloren partner altijd missen.

En ja, rockbottom is hier bekend, tot twee keer toe.
Goed verhaal en je hebt gelijk maar je underscore vind ik niks!! Je bent zelf zeker vrouw?
pi_54200745
en de volgende keer voelt het net zo
Niets menselijks is mij vreemd.
pi_54207040
Dude, écht kut man... Eén van de ergste gevoelens die je ook maar kan hebben.
Ik wens je al het succes van de wereld toe, het komt allemaal goed
pi_54209134
TS weet tenminste waarom de relatie op de klippen loopt: dat helpt veel in het verwerkingsproces.
  Moderator zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:26:32 #115
9859 crew  Karina
Woman
pi_54209284
Ik hoorde toevallig vanmiddag het nummer Love Hurts, nou dat klopt inderdaad. Liefdesverdriet zuigt, pas geleden ook nog last van gehad, sterkte!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_54209410
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 21:26 schreef Karina het volgende:
Ik hoorde toevallig vanmiddag het nummer Love Hurts, nou dat klopt inderdaad. Liefdesverdriet zuigt, pas geleden ook nog last van gehad, sterkte!
pas geleden.... gehad...

dus nu al weer voorbij, onthoud dat, huilerds, het gaat over en vaak sneller dan je denkt
  donderdag 1 november 2007 @ 10:50:39 #117
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_54298039
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 21:31 schreef milagro het volgende:

[..]

pas geleden.... gehad...

dus nu al weer voorbij, onthoud dat, huilerds, het gaat over en vaak sneller dan je denkt
Ja vast! Als t al meer dan een jaar duurt dan gaat t niet sneller voor bij dan je denkt!!
pi_54306423
Wacht eens even.... je ex neukt met je beste vriend, geeft jou nog alle hoop voor het geval die vriend haar plots dumpt oid zodat ze terug kan komen, en je denkt echt dat die ex de ware voor je is? Heb je echt zo'n laag besef van je eigenwaarde? Komop zeg, ze verdient je niet eens!
pi_54317856
Ga dingen doen met vrienden, kom op andere gedachtens.
Weet hoe je je voelt en dat is hendig -BADWORD-
Echt het beste is gewoon leuke dingen doen met vrienden.
Ook al heb je daar nu echt geen intresse in zoals ik het had, het werkt echt het laat je al die pijn vergeten
  maandag 5 november 2007 @ 14:45:02 #120
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_54380672
quote:
Op donderdag 1 november 2007 21:56 schreef GambitRS2 het volgende:
Wacht eens even.... je ex neukt met je beste vriend, geeft jou nog alle hoop voor het geval die vriend haar plots dumpt oid zodat ze terug kan komen, en je denkt echt dat die ex de ware voor je is? Heb je echt zo'n laag besef van je eigenwaarde? Komop zeg, ze verdient je niet eens!
Dat weet ik en ik wil haar ook niet terug maar dan kan je t er nog wel moeilijk mee hebben!! Ik heb trouwens sinds gisteren een nieuwe vlam. Ook al weet ik niet of ik t wel doen moet. Maar goed de tijd zal t leren.
pi_54383745
Hoe lang nadat het uit was met jou is ze ervandoor gegaan met die "vriend" van je?
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
  dinsdag 6 november 2007 @ 06:00:05 #122
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_54397180
quote:
Op maandag 5 november 2007 17:05 schreef stribe het volgende:
Hoe lang nadat het uit was met jou is ze ervandoor gegaan met die "vriend" van je?
Het was nog niet uit met mij!
pi_54583484
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 04:36 schreef Outpost76 het volgende:
...In mijn geval (ik zal geen homo worden oid) is geen enkele vrouw mij meer waard!!!! Ik vertrouw ze gewoon niet meer!...
Hoe begrijpelijk het ook is dat je er zo over denkt, nadat je zo gekwetst bent, heb je uiteindelijk alleen jezelf met zo'n instelling. Niemand anders dan jijzelf kan verandering brengen in deze gedachtengang. Ieder mens is namelijk anders en toevallig heb jij pech gehad met je ex. Dat klinkt misschien hard, maar zo is het wel, er zijn genoeg vrouwen (en mannen) die wél eerlijk zijn. Aan jou de taak om hier weer het vertrouwen in te krijgen, al zal dat niet gemakkelijk zijn als je op deze manier gekwetst bent. Als ik je verhaal zo lees, dan krijg ik sterk de indruk dat je hier nog láng niet overheen bent, niet het beste uitgangspunt om weer in een nieuwe relatie te stappen, al zul je dat zelf ook inzien als je eerlijk naar je eigen gevoelens kijkt. Mocht je hier nog geen professionele hulp voor hebben gezocht, dan wil ik je dat aanraden, ik denk dat je veel aan de mening van een objectieve professional kunt hebben. Succes.
  dinsdag 13 november 2007 @ 20:54:20 #124
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_54585228
quote:
Ik heb dit topic gestart en er al ff niet meer naar om gekeken omdat ik me op mn werk gestort heb. Ik ben er nog steeds niet helemaal over heen. Ze was gewoon DIE liefde die je zelde vind. Jammer dat ze er niet t zelfde over dacht ook al zei ze van wel. Ze woont inm al lang bij mn ex beste vriend in en daar is t mee klaar. Maar dat betekend niet dat ik niet meer dagelijks aan haar denk. DAT is in mijn ogen echte liefde en daarom doet\deed t zo een pijn. Ze was ook mn 1e echte liefde vandaar. Ik weet nog steeds niet wat ik met dit alles aan moet maar ben inm wel aan t daten. Het is all1 nooit wat ik er van hoop of verwacht of minimaal er van denk. Maar t zal hopelijk wel slijten. In mijn geval (ik zal geen homo worden oid) is geen enkele vrouw mij meer waard!!!! Ik vertrouw ze gewoon niet meer! Hoe vaag t ook klinkt maar ik ben een lieven gevoelige jongen(man) die nooit zn meisje zou durven te bedriegen of pijn doen en uitgerekend mij gebeurt zo iets! 100% vertrouwen aan haar gegeven want we gingen toch samen wonen ed (we waren al meubels aan t kopen, huizen aan t kijken en samen sparen ed ed ed) Maar goed dan hoor je overal dat mannen all1 maar met hun lul denken! Ja en vrouwen zeker niet met hun kut??? Hou toch op ik ken meer mannen die zijn bedrogen door hun vrouw cq vriendin dan vrouwen die zijn bedrogen door hun man cq vriend! Daarom blijf ik liever vrijgezel!!
Je typt als een br33z@h op je 30'ste ? Ik raad je ook aan om een keer op enter te drukken, godverdomme he..
Daarnaast kan ik je geen ander advies geven dan weer proberen een beetje van het leven te genieten..
quote:
Het was nog niet uit met mij!
Oh, toch nog een beter advies.. Zoek serieus betere vrienden.. .

[ Bericht 2% gewijzigd door Just_Shut_Up op 13-11-2007 21:36:09 ]
There is no rehab for stupidity.
  dinsdag 13 november 2007 @ 23:46:22 #125
74671 h_vreman
true Junglist
pi_54590058
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:53 schreef jd1982 het volgende:
Ik mis mijn ex niet meer, allang niet meer, ook niet stiekem nog ofzo, maar het lukt me na 3 jaar nog steeds maar slecht om echt op iemand te vallen of iets te voelen voor iemand...
Heb hetzelfde,

Of ik wordt verliefd en het blijkt een impuls.
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
pi_54590817
Liefdesverdriet is kut, maar je moet het ook niet onnodig lang gaan zitten rekken. Je hebt wel degelijk invloed op de duur van je liefdesverdriet, met name doordat je negatieve gedachtes toelaat en er op gaat zitten malen.

Wat ik zelf altijd doe als ik me kut voel is me volledig storten op m'n werk of andere bezigheden, om mezelf maar te voorkomen dat ik ga malen. Het stomste wat je kan doen is jezelf helemaal terugtrekken in jezelf. Gebrek aan menselijk contact zorgt dat je je alleen nog maar kutter gaat voelen.
  woensdag 14 november 2007 @ 00:49:29 #127
74671 h_vreman
true Junglist
pi_54591187
quote:
Op woensdag 14 november 2007 00:22 schreef Seneca het volgende:
Liefdesverdriet is kut, maar je moet het ook niet onnodig lang gaan zitten rekken. Je hebt wel degelijk invloed op de duur van je liefdesverdriet, met name doordat je negatieve gedachtes toelaat en er op gaat zitten malen.

Wat ik zelf altijd doe als ik me kut voel is me volledig storten op m'n werk of andere bezigheden, om mezelf maar te voorkomen dat ik ga malen. Het stomste wat je kan doen is jezelf helemaal terugtrekken in jezelf. Gebrek aan menselijk contact zorgt dat je je alleen nog maar kutter gaat voelen.
Dat heb ik wel geleerd ja, alhoewel het niet altijd lukt.
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
pi_54591736
quote:
Op woensdag 14 november 2007 00:49 schreef h_vreman het volgende:

[..]

Dat heb ik wel geleerd ja, alhoewel het niet altijd lukt.
Tis ook een stukje mentale discipline. Je bepaalt altijd nog zelf waar je aan denkt, dus ook wanneer dat aan je ex is. Je hebt zelf controle over of je in een negatieve gedachtenspiraal komt of niet.
pi_54591825
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:50 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ja vast! Als t al meer dan een jaar duurt dan gaat t niet sneller voor bij dan je denkt!!
Dat vind ik inderdaad ongezond lang.
pi_54591933
quote:
Op woensdag 14 november 2007 01:53 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat vind ik inderdaad ongezond lang.
Jij bent psycholoog toch? Is er in zo'n geval nu sprake van een obsessie?
pi_54593461
Zo, jij bent keihard genaaid.
pi_54593831
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:58 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Bier
pi_54597795
Gaat niet meer goedkomen, hoe eerder je dat accepteert hoe sneller je er overheen bent. Veel sterkte met verwerken.
  woensdag 14 november 2007 @ 16:58:40 #134
172358 oddman
Introspecteur
pi_54604935
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_54606746
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:58 schreef oddman het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ga je deze nou in al dit soort topics posten?
pi_54610335
quote:

[..]

Dat valt allemaal weg te relativeren, voor een aanzienlijke tijd. Misschien was hij op zichzelf wel gelukkig, nu mist hij iets. Het is net als iemand die opeens een vriendin krijgt, en het gaat slechter op werk: daar trek je je dan minder van aan, je bent immers heel vrolijk want je hebt een leuk meisje. Je kan je problemen op werk dan wegrelativeren tot je relatie minder "geweldig" is, en daarna ga je werk weer net zo ernstig zien als eerst.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_54613282
quote:
Op woensdag 14 november 2007 02:04 schreef Seneca het volgende:

[..]

Jij bent psycholoog toch? Is er in zo'n geval nu sprake van een obsessie?
Ik ben hier geen psycholoog. Wel vind ik dat hij na een jaar nog ongezond gericht is op zijn ex en er nog intens onder lijkt te lijden en haar niet los kan/wil laten. Ik denk dat er ook nog andere issues zijn die dit buitensporige verdriet mogelijk maken.
pi_54615909
quote:
Op woensdag 14 november 2007 22:17 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik ben hier geen psycholoog. Wel vind ik dat hij na een jaar nog ongezond gericht is op zijn ex en er nog intens onder lijkt te lijden en haar niet los kan/wil laten. Ik denk dat er ook nog andere issues zijn die dit buitensporige verdriet mogelijk maken.
Eensch. Zoals ik hierboven schreef is het wegrelativeringsgebruik meestal na 1-3 maanden weg, en kort daarna hoort het algemene liefdesverdriet te volgen (vaak zelfs gepaard). Een jaar is ongezond lang, en ik heb een psychiater als moeder die dit toellichtte toen ik zelf problemen had (kostte mij ook 3 maanden).
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
  maandag 24 december 2007 @ 05:50:23 #139
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_55507562
quote:
Op woensdag 14 november 2007 22:17 schreef Xennia het volgende:

[..]

Wil wel. Kan tot op een zekere hoogte.(qua loslaten) Voelt namenlijk nog steeds kut. Al is t zeker 100x minder dan toen.

Heb inm een nieuwe relatie gehad maar kon daar mn ei niet in kwijt en die is dus weer beeindigd.

Zo erg als jij t doet overkomen is t niet hoor. Maar vind t wel makkelijk om zo mn gevoelens te spuien. Niemand hier die me kent dus wel zo lekker annoniem.

Heb me volledig op mn werk gestort en heb vorige maand 257 uur gewerkt. Zo is t lekker cashen en vervolgens in mn beetje vrije tijd zuipen! Life goes on
pi_55508071
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 04:36 schreef Outpost76 het volgende:
Gast, ik weet hoe je je voelt.. mijn eerste echte liefde en degene waarmee ik de eerste serieuze relatie had (bijna 5 jaar) heeft me bedonderd, belogen, in de steek gelaten, etc.. terwijl ze ondertussen mij wel aan het lijntje probeerde te houden met allemaal mooie woorden.

Maar anderzijds is het voordeel hiervan: het is je eerste liefde. Hoevaak gebeurt het nou dat mensen ook echt bij hun eerste liefde blijven? Best zelden volgens mij. Daarnaast weet je niet hoe het is om een serieuze relatie met andere vrouwen te hebben, misschien is dat wel heel fijn? Weet jij veel.

Dat is iig wat mij staande houdt. Misschien past een andere vrouw wel veel beter bij mij. Het is een kwestie van afwachten.

Sterkte iig.

Ik heb ook moeite mensen te vertrouwen.. had ik al voordat dit allemaal gebeurde en nu helemaal, maar het zal toch moeten wil je weer een relatie aangaan met iemand.
  zondag 3 februari 2008 @ 19:55:04 #141
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_56506661
Beste Mod sluit dit topic maar hoor.
pi_82158796
quote:

tevens KICK!
  maandag 31 mei 2010 @ 20:00:52 #143
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_82159178
quote:
Oke vervang '30' met '20' en je hebt hoe ik mij 2 maanden terug voelde.

Ik ga je niet vertellen dat er meer vissen in de zee zijn enzo. Dat wil je nu toch niet horen.
Ik kan je alleen het advies geven om niet te diep weg te zakken in zelfmedelijden.

Sterkte man.
You sunk my battleship! :o
  maandag 31 mei 2010 @ 20:08:19 #144
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_82159501
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:00 schreef FBreijer het volgende:

[..]

Ik ga je niet vertellen dat er meer vissen in de zee zijn enzo. Dat wil je nu toch niet horen.
Ik kan je alleen het advies geven om niet te diep weg te zakken in zelfmedelijden.

Sterkte man.
Eh, dit topic stamt uit..vroeger
  maandag 31 mei 2010 @ 20:09:25 #145
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_82159555
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:08 schreef GotC het volgende:

[..]

Eh, dit topic stamt uit..vroeger
Ow.
You sunk my battleship! :o
pi_82181625
quote:
das een heel andere pijn en kun je niet met elkaar vergelijken. Zo kun je altijd wel roepen dat er altijd wel ergere dingen zijn. Ga je ook tegen een kankerpatient roepen: "Stel je aan!"

just give a second thought
what if we don't get caught...
  dinsdag 1 juni 2010 @ 11:57:56 #147
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_82183186
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:00 schreef FBreijer het volgende:

[..]

Sterkte man.
Ik mag hopen dat de TS zich ondertussen na 4 jaar wel anders voelt, anders moet ie echt professionele hulp inschakelen.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  dinsdag 1 juni 2010 @ 12:43:21 #148
262 Re
Kiss & Swallow
pi_82184800
2006
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')