eerst je verdriet verwerken, en het verlies accepteren, veel andere opties heb je niet. Of je gaat haar stalken maarja dan hoeft ze je ook je terug denk ik.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik mot geen nieuwe chick ik wil haar!!!!!
Beetje overdreven reactie? Dus wat je eigenlijk wilt zeggen als dat als je een relatie hebt je er per definitie voor je leven aan vast zit?! Je kent de situatie niet. Ik heb juist een schijthekel aan mensen die zo snel zijn met het trekken van conclusies (m.a.w: hun eigen ervaringen/frustraties uiten).quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:38 schreef -AnneX- het volgende:
jezus wat een schijthekel heb ik aan dat soort meisjes, dat had ze ook na een paar maand al kunnen bedenken!!
tis idd zoals al gezegt is dat ze denkt dat het gras bij de buurtjes groener is....
Zou ik niet te hard zeggen. écht goed liefdesverdriet komt namelijk een heel eind in de buurt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:16 schreef BlaineDeMono het volgende:
Jank niet man, dit soort verdriet is niets vergeleken bij de pijn
die je voelt wanneer een familielid is overleden.![]()
Hans Kazan werkt achter de schermen als moderator.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:03 schreef Vereentjes het volgende:
Hoe kan het toch dat 2 door mij geplaatste reacties opeens zijn verdwenen???
oooh vandaar...ik dacht alquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:14 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Hans Kazan werkt achter de schermen als moderator.![]()
Bedankt voor alle tips en goede adviezen. Ik ben nog steeds bezig haar te overtuigen dat we door moeten gaan en dat lukt enig sinds. Ze houd heel veel van me ze mist me. Zegt ze maar ze weet niet of ze t wel aan kan met iemand met ADHD. Ik ben inmiddels daar hulp voor gaan zoeken maar ik had niet in de gaten dat ik daar last van had en heb haar daardoor onbewust veel pijn gedaan. We praten veel meer dan we ooit deden en ik heb enig sinds weer hoop. Ze twijfelt all1 nog steeds en dus zit ik in een lastig pakket door haar twijfel. Ik heb mn goede en mn slechte dagen en zo een slechte dag had ik toen ik dit topic starte. Nogmaals bedankt iedereen!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:30 schreef type_29 het volgende:
Waarom wilde ze niet meer verder met je?
Misschien was je een beetje te afhankelijk van haar geworden, tenminste je komt wel erg labiel over.
Bah, ik zal er alles aan doen om het uit te schakelen of te vervangen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:56 schreef milagro het volgende:
hartzeer hoort er nu eenmaal bij, moet je uitzitten, en je de eerste weken alleen maar kut klote shit voelen is geheel gerechtvaardigd en mag je best even lekker aan toegevenn .
Beste depax,quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:22 schreef depax het volgende:
Beste outpost,
Ik weet hoe je je voelt ik had een relatie van 2 jaar en 4 maanden waar we beiden erg gelukkig in waren. ( ze maakte het uit op de zelfde dag als jouw via de telefoon aangezien ze in de buurt van de belgische kust woont en studeert in Hasselt.en niet naar Maastricht , waar ik werk, wilde komen omdat ik dan nog naar huis moest rijden en ze bang was dat ik die rit niet zou overleven). Het was beide onze eerste vriend/vriendin. Nu blijkt dat ze al sinds juni twijfels had en niet meer met me verder wilde ( voor dit moment)
Nu is nog het ergste dat ik me erg gebruikt voel aangezien ze nog een aantal dingen van me gekregen had in juli en ze me heeft laten zitten tijdens haar examenperiode met hoop. Ze wilde het me niet vertellen tijdens haar examenperiode omdat het haar dan ook pijn deed.
Nu is het wel zo dat ze nog hele goede vrienden wil blijven en in die manier ook nog van me houd maar voor haar zelf heeft gekozen.
Ik vroeg haar of het ooit nog kon. Ze zei waarschijnlijk niet dat kan je op twee manieren opvatten en dat doet zo een pijn.
Ik zie dat het bij jouw weer goed gaat komen. Bij mij is het waarschijnlijk echt over en wil ze ook geen vriend meer voor lange tijd tot haar examens over zijn.
Tot die tijd blijf ik hopen. Zielig he? dat ik toch nog blijf hopen.
Nu vraag ik jullie is er nog een kans. Ze wilde de ringen wel nog gewoon houden en oo k de sleutel hanger met onze foto's. Daarnaast ben ik gistere na haar toegegaan ( ja 3 uur rijden) om dingen terug te geven en te halen en daarnaast een brief te laten lezen die ik donderdag op vrijdagnacht geschreven had en die brief ging ze ook bewaren.
Denken jullie dat ik nog een kans krijg na een tijd. Ze heeft dit bedacht in een periode van examenstress( aangezien het haar laatste kans was ) en daardoor relatiestress.
Laat weten wat jullie er van vinden en voor de mensen die zeggen je bent zielig kijk eerst naar jezelf als je zoiets zegt. Daarvoor is dit forum.
PS: We wilde gaan verloven met kerstmis.
Ik dacht dat mannen juist moeite met binden hadden?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Waarom doen vrouwen dat altijd als de relatie serieuze vormen begint aan te nemen![]()
Zijn vrouwen schijtluizen ofzo, bang om zich te binden. Ik herken dat helemaal in elk geval![]()
Dat is nu het raren ze weet niet waarom het gevoel in eens weg was het was niet door de ruzies ect. mijn ouders en familie zeiden al dat omdat ze nog een student is ze het vrijgezellen leven mist ( ik werk btw) . Mijn ouders zeiden ook dat ik niet moet blijven hopen, maar dat doe ik wel al duurt het 2 jaar ( dan is ze klaar met de opleiding).quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Beste depax,
Ik kan je niet zeggen of t ooit nog goed komt. Je zal duidelijk moeten vragen waarom ze niet verder wil en waarom ze twijfelt. Dan kan je wat doen om die twijfel (proberen) weg te halen. Het is iets heel moeilijks en ik heb ook niet alle antwoorden. Vandaar ook dat ik deze topic geopend heb. Ik zie wel dat ze door die stress in een moeilijke periode zit. Dat kan mee helpen tot zo een besluit. Als ze je nodig heeft tijdens haar stress en examens en ze moet daar 3 uur voor rijden is dat niet te doen. Vandaar dat ze mischien voor zich zelf kiest en eerst haar eigen ding op orde wil brengen. Ben jij nog lerende of ben je al aan t werk? Je zou natuurlijk ook kunnen verhuizen als ze besluit om je nog een kans te geven. Zo kan je elkaar meer steunen en helpen wanneer nodig.
Suc6 ermee en heel veel sterkte.
Je vraagt of iemand anders hier antwoodr op wil geven. Sorry maar ik denk dat je t beste gewoon verder kan gaan met je leven. Zonder haar komt t nog goed dan heb je geluk maar reken er maar niet te veel op.quote:Op zondag 3 september 2006 10:22 schreef depax het volgende:
[..]
Dat is nu het raren ze weet niet waarom het gevoel in eens weg was het was niet door de ruzies ect. mijn ouders en familie zeiden al dat omdat ze nog een student is ze het vrijgezellen leven mist ( ik werk btw) . Mijn ouders zeiden ook dat ik niet moet blijven hopen, maar dat doe ik wel al duurt het 2 jaar ( dan is ze klaar met de opleiding).
Ze wil ook dat we hele goede vrienden blijven en ook gewoon elkaar nog ontmoeten.
Misschien is dat wat mij dat sprankje hoop geeft dat niet zou mogen.
Studeren doet ze overigens niet op 3 uur afstand daar wonen haar ouders. Studeren is een half uur voor mij met de auto ( ik haalde haar ook altijd op ) of 2 uur trein/bus ( eerst van Hasselt naar maastricht met de bus en dan van maastricht naar geleen oost met de trein).
Mijn ouders en ik zelf vinden het ook raar dat ze er pas naar 2 jaar en 4 maanden achterkomt dat het niet meer gaat. Nu is het wel zo dat de leerrichting zwaarder wordt in het tweede jaar. ( ze studeert lerares frans geschiedenis godsdienst) en ze dus ook minder tijd gaat hebben.
Zou dat misschien de grootste reden kunnen zijn dat ze mij moet loslaten?
Misschien dat iemand anders een antwoord hier op heeft zodat ik weet of ik zou kunnen wachten of gewoon doorgaan.
ik heb exact het zelfde meegemaakt als jij incl de symptomen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:49 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ben een jongeman van 30. Had 3 jaar een relatie met t liefste meisje wat ik ooit heb gekent. 2 weken geleden vertelde ze me dat ze niet meer wist of ze nog wel met me verder wilde. Dat terwijl we al samenwoon plannen hadden en naar huisjes aan t kijken waren. Dit doet mij zo een pijn. Ik kan me geen leven voorstellen zonder haar. Ik kan niet zonder haar. Van mij hoeft t niet meer zonder haar. Ik zal NOOIT zelfmoord plegen maar t is wel in mn gedachten gekomen. Ik ben zo onzeker geworden ik ik ik weet t gewoon niet meer..... Ik loop te huilen, ik kan niet eten, ik wordt gek!! WAAROM wordt mn schatje nou bij me weggehaald??? T leven is zo oneerlijk!!!!!![]()
![]()
Bij deze een vriendelijk verzoek om op te houden soorten verdriet te vergelijken. Dat kán namelijk niet. Het is leuk geweest nu, dit soort reacties.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:36 schreef BlaineDeMono het volgende:
Liefdes'verdriet' stelt niets voor in vergelijking met iemand verliezen door een overlijden!![]()
Ik heb gewoon gelijk, weet je ook wel!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bij deze een vriendelijk verzoek om op te houden soorten verdriet te vergelijken. Dat kán namelijk niet. Het is leuk geweest nu, dit soort reacties.
TS, mooi dat de aap uit de mouw is. Het is enorm zuur, maar je kan het nu in ieder afsluiten aangezien je weet wat er speelt.
Hee ik had gelijk!!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:56 schreef Henk-B het volgende:
En waarom weet ze het niet meer?
Ik krijg altijdneigning van dit soort topics, omdat degene die weg wilt of het niet meer weet, meestal denkt dat het gras bij de buren net wat groener is of gewoon de slet uit wil hangen.
Sorry dat ik het zo cruw zeg, maar vaak is dat wel de waarheid!
Er zit wel wat in je uitleg, maar toch ben ik het niet geheel met je eens.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:57 schreef milagro het volgende:
Reactie op edit. Het uitleggen heeft weinig zin gok ik.
nou ff een update ik ben er nu nog steeds niet overheen. Zat net weer te janken als een baby bij t nr van nelly furtado (oid) Why do al good things come to an end? Ik kan t maar niet accepteren wat er gebeurt is. Ik begrijp niet waarom maar toch lukt t niet. Ik hou ondanks alles nog steeds ziels veel van haar en kan dat gevoel op de een of andere manier maar niet van me afzetten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:11 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Waarom begint iedereen hier meteen over al die gekke dingen als 'externe levensfactoren' en 'aardse dingen' enzo![]()
snappen jullie het dan echt niet?
deze jongen heeft gewoon verdriet, omdat zijn vriendin het heeft uitgemaakt. LOGISCH! Jullie zouden precies hetzelfde hebben.
Dus niet zo stoer allemaal![]()
TS, sterkte ermee, het is een kutperiode, maar je komt er zeker weer overheen![]()
ik ken het....quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
nou ff een update ik ben er nu nog steeds niet overheen. Zat net weer te janken als een baby bij t nr van nelly furtado (oid) Why do al good things come to an end? Ik kan t maar niet accepteren wat er gebeurt is. Ik begrijp niet waarom maar toch lukt t niet. Ik hou ondanks alles nog steeds ziels veel van haar en kan dat gevoel op de een of andere manier maar niet van me afzetten.
ff chillen...quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
nou ff een update ik ben er nu nog steeds niet overheen. Zat net weer te janken als een baby bij t nr van nelly furtado (oid) Why do al good things come to an end? Ik kan t maar niet accepteren wat er gebeurt is. Ik begrijp niet waarom maar toch lukt t niet. Ik hou ondanks alles nog steeds ziels veel van haar en kan dat gevoel op de een of andere manier maar niet van me afzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |