Ja dat is wel waar.. maar ik doel eigenlijk meer op het hebben van sex met iemand die je niet goed genoeg kent nog.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:54 schreef Klonk het volgende:
onzin, je merkt vanzelf of het klikt of niet, en daar is echt geen tijd voor te stellen, ik ben nu 14 jaar samen, en alles ging in het begin snel
Ja ok.. maar ehm te veel van het goeie kan ervoor zorgen dat je bekend gaat staan als player/sletquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:55 schreef Sjoewe het volgende:
Bullshit. Het gaat er juist om dat je soms een gokje neemt op je gevoel. Zonder dieptepunten zijn er ook geen hoogtepunten in het leven.
neuken is neukenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:55 schreef JAMsper het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar.. maar ik doel eigenlijk meer op het hebben van sex met iemand die je niet goed genoeg kent nog.
En toch denk ik ook dat je niet gelijk kunt zeggen of het echt klikt... je kan gave gesprekken hebben maar iemand doet zich niet altijd voor zoals ie is... heb ik pas geleerd
dan heb je te lang gewachtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:57 schreef Sjoewe het volgende:
Meestal als je bij een vrouw lange tijd wacht en veel goeie gesprekken hebt gedurende lange tijd krijg je je beroemde zin:' Ik hou wel van je, maar dan als vriend.'
Haha dat heb ik best vaak gehoordquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:57 schreef Sjoewe het volgende:
Meestal als je bij een vrouw lange tijd wacht en veel goeie gesprekken hebt gedurende lange tijd krijg je je beroemde zin:' Ik hou wel van je, maar dan als vriend.'
Boeit dat nou.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:56 schreef JAMsper het volgende:
[..]
Ja ok.. maar ehm te veel van het goeie kan ervoor zorgen dat je bekend gaat staan als player/slet
Ik zit er een beetje mee in de knoopgewoon ervoor gaan dus?
macho's zijn waren vorige eeuw al uit....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:58 schreef JAMsper het volgende:
[..]
Haha dat heb ik best vaak gehoord
Kan je t best mee verpesten misschien.. maar valt elke vrouw dan op het macho-type?
Geweldig hequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
neuken is neuken
en dat mensen zich anders voordoen, tja, ze gaan vanzelf op de bek.
Ok valt er geen vrouw op het praat-type? Of ligt het gewoon alleen aan het wachtenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
macho's zijn waren vorige eeuw al uit....
Nee, maar je moet wel vrij snel je bedoeling duidelijk maken. Dat je niet op een vriendschap uit bent, maar toch wel meer zou willen. Vrouwen zien dat serieus anders dan mannen. Als je bij een vrouw onder het kopje vriend valt, blijf je daar ook in, terwijl mannen de neiging hebben om weliswaar een vriendschap met een vrouw te beginnen, en dan later opeens hopeloos verliefd te worden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:58 schreef JAMsper het volgende:
[..]
Kan je t best mee verpesten misschien.. maar valt elke vrouw dan op het macho-type?
maak je niet zo druk, gek, liefde kom je vanzelf tegen, als je gaat zoeken gaat het mis.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:00 schreef JAMsper het volgende:
[..]
Ok valt er geen vrouw op het praat-type? Of ligt het gewoon alleen aan het wachten
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
maak je niet zo druk, gek, liefde kom je vanzelf tegen, als je gaat zoeken gaat het mis.
het gevoel dat iets klikt kan ook een situatie gebonden en tijdelijke spurt van emotie/hormonen zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:54 schreef Klonk het volgende:
onzin, je merkt vanzelf of het klikt of niet, en daar is echt geen tijd voor te stellen, ik ben nu 14 jaar samen, en alles ging in het begin snel
Wat Sjoewe zegt ^^quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee, maar je moet wel vrij snel je bedoeling duidelijk maken. Dat je niet op een vriendschap uit bent, maar toch wel meer zou willen. Vrouwen zien dat serieus anders dan mannen. Als je bij een vrouw onder het kopje vriend valt, blijf je daar ook in, terwijl mannen de neiging hebben om weliswaar een vriendschap met een vrouw te beginnen, en dan later opeens hopeloos verliefd te worden.
Van alle dingen die je meemaakt in je leven kun je leren en er sterker van worden, ook van de nare ervaring als je gedumpt wordt. Als je iemand nadat je een tijdje met diegene bent uitgeweest, echt geweldig vindt en het is wederzijds is het juist heel fijn om je helemaal te geven aan diegene, pas dan ervaar je ook het gevoel van echte liefde.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:53 schreef JAMsper het volgende:
Bindt je niet te snel, blijf beter vrijgezel©®
Wanneer je je te snel bindt aan iemand en het loopt mis met de relatie, dan heb je er spijt van.. je kan er zelfs helemaal aan kapot gaan als het na 1,5 jaar stuk loopt (1 v/d 2 of alle2)
ik vind dat je beter langer kan wachten met kiezen van een vriend/vriendin > partner, dan dat je er 20 moet verslijten voordat je degene gevonden hebt waar je mee samen wilt blijven!
Ik bedoel dus niet dat je nooit actie moet ondernemen, maar zeker niet te snel eigenlijk.. dat is als je niet op sex uitbent dus he. Je kan beter iemand eerst wat beter leren kennen en kijken of diegene voldoet aan je eisen om er een relatie mee aan te gaan.
het staat er nu een beetje crappy maar jullie snappen denk ik wel wat ik bedoel.![]()
Als iedereen het zo zou doen zou er veel minder gezeik zijn denk ik. IVM vreemdgaan etc.![]()
Wat vinden jullie hiervan?
En van sex met iemand die je nog niet goed kent, die wel al je vrienden kennen enzo, ik vind dat dus echt not done.
Ok okquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:52 schreef Viper_74 het volgende:
Het is Bind je niet te snel!
bron: http://www.majstro.com/We(...)den.php?gebrTaal=dut
Veel mannen snappen nog steeds niet dat het zinnetje "je bent meer een goede vriend voor me." gewoon betekent "Ik zie je absoluut niet zitten maar dat ga ik je niet rechtstreeks vertellen omdat je dan lastig gaat doen.".quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:01 schreef Sjoewe het volgende:Als je bij een vrouw onder het kopje vriend valt, blijf je daar ook in,
quote:Trouw niet voor je veertig bent
En alle geheimen van 't huwelijk kent
Heus, het is nog niet te laat
Als je na je veertigste pas trouwen gaat
En denk eerst toch altijd goed
Trouw nooit alleen om een leuke toet
Verkoop je hart toch niet te snel
Je zakken stoppen kun je altijd zelf nog wel
Trouw niet (trouw niet)
Trouw niet (trouw niet)
Voor je veertigste jaar
Trouw niet voor je veertig bent
Blijf wat langer vrijgezel
Vraag maar aan je vader want die weet 't wel
Ook hij kreeg die goede raad
Maar voor hij 't wist was 't al te laat
Trouw niet (trouw niet)
Trouw niet (trouw niet)
Voor je veertigste jaar
Steeds als je een vrouw ontmoet
Weet dan heel goed wat je doet
Zeg dan nooit "ik hou van jou"
Want voor je 't weet is zij je vrouw
Trouw niet (trouw niet)
Trouw niet (trouw niet)
Voor je veertigste jaar
Vrouwen willen twee dingen tegelijk...net als mannen trouwens!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:58 schreef JAMsper het volgende:
[..]
Kan je t best mee verpesten misschien.. maar valt geen vrouw dan op iemand waar ie altijd goed mee kan praten? Dat is toch geweldig in een relatie?
Bedankt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:54 schreef Mordreth het volgende:
TT aangepast om verder gezeur te voorkomen.
"Trouw niet voor je veertig bent" Hehe, dat zei mn mama ook altijd al tegen mequote:Op zondag 27 augustus 2006 00:34 schreef SunChaser het volgende:
Wat je bedoelt is dus eigenlijk:
[..]
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:53 schreef JAMsper het volgende:
Wanneer je je te snel bindt aan iemand en het loopt mis met de relatie, dan heb je er spijt van.. je kan er zelfs helemaal aan kapot gaan als het na 1,5 jaar stuk loopt (1 v/d 2 of alle2)
ik vind dat je beter langer kan wachten met kiezen van een vriend/vriendin > partner, dan dat je er 20 moet verslijten voordat je degene gevonden hebt waar je mee samen wilt blijven!
Ik bedoel dus niet dat je nooit actie moet ondernemen, maar zeker niet te snel eigenlijk.. dat is als je niet op sex uitbent dus he. Je kan beter iemand eerst wat beter leren kennen en kijken of diegene voldoet aan je eisen om er een relatie mee aan te gaan.
het staat er nu een beetje crappy maar jullie snappen denk ik wel wat ik bedoel.![]()
Als iedereen het zo zou doen zou er veel minder gezeik zijn denk ik. IVM vreemdgaan etc.![]()
En van sex met iemand die je nog niet goed kent, die wel al je vrienden kennen enzo, ik vind dat dus echt not done.
Ben je net gedumpt?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:53 schreef JAMsper het volgende:
Net zou ik het niet willen noemen...quote:
In de meeste gevallen gaat het niet goed als het allemaal snel loopt. Bron: vriendengroepquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:54 schreef Klonk het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |