abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41156661
Bindt je niet te snel, blijf beter vrijgezel ©®

Wanneer je je te snel bindt aan iemand en het loopt mis met de relatie, dan heb je er spijt van.. je kan er zelfs helemaal aan kapot gaan als het na 1,5 jaar stuk loopt (1 v/d 2 of alle2)

ik vind dat je beter langer kan wachten met kiezen van een vriend/vriendin > partner, dan dat je er 20 moet verslijten voordat je degene gevonden hebt waar je mee samen wilt blijven!

Ik bedoel dus niet dat je nooit actie moet ondernemen, maar zeker niet te snel eigenlijk.. dat is als je niet op sex uitbent dus he. Je kan beter iemand eerst wat beter leren kennen en kijken of diegene voldoet aan je eisen om er een relatie mee aan te gaan.

het staat er nu een beetje crappy maar jullie snappen denk ik wel wat ik bedoel.
Als iedereen het zo zou doen zou er veel minder gezeik zijn denk ik. IVM vreemdgaan etc.

Wat vinden jullie hiervan?
En van sex met iemand die je nog niet goed kent, die wel al je vrienden kennen enzo, ik vind dat dus echt not done.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:54:24 #2
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_41156716
onzin, je merkt vanzelf of het klikt of niet, en daar is echt geen tijd voor te stellen, ik ben nu 14 jaar samen, en alles ging in het begin snel
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_41156745
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 10:54 schreef Klonk het volgende:
onzin, je merkt vanzelf of het klikt of niet, en daar is echt geen tijd voor te stellen, ik ben nu 14 jaar samen, en alles ging in het begin snel
Ja dat is wel waar.. maar ik doel eigenlijk meer op het hebben van sex met iemand die je niet goed genoeg kent nog.
En toch denk ik ook dat je niet gelijk kunt zeggen of het echt klikt... je kan gave gesprekken hebben maar iemand doet zich niet altijd voor zoals ie is... heb ik pas geleerd
pi_41156763
Bullshit. Het gaat er juist om dat je soms een gokje neemt op je gevoel. Zonder dieptepunten zijn er ook geen hoogtepunten in het leven.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_41156782
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 10:55 schreef Sjoewe het volgende:
Bullshit. Het gaat er juist om dat je soms een gokje neemt op je gevoel. Zonder dieptepunten zijn er ook geen hoogtepunten in het leven.
Ja ok.. maar ehm te veel van het goeie kan ervoor zorgen dat je bekend gaat staan als player/slet
Ik zit er een beetje mee in de knoop gewoon ervoor gaan dus?
pi_41156802
Meestal als je bij een vrouw lange tijd wacht en veel goeie gesprekken hebt gedurende lange tijd krijg je je beroemde zin:' Ik hou wel van je, maar dan als vriend.'

** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:58:08 #7
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_41156833
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 10:55 schreef JAMsper het volgende:

[..]

Ja dat is wel waar.. maar ik doel eigenlijk meer op het hebben van sex met iemand die je niet goed genoeg kent nog.
En toch denk ik ook dat je niet gelijk kunt zeggen of het echt klikt... je kan gave gesprekken hebben maar iemand doet zich niet altijd voor zoals ie is... heb ik pas geleerd
neuken is neuken

en dat mensen zich anders voordoen, tja, ze gaan vanzelf op de bek.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:58:26 #8
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_41156843
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 10:57 schreef Sjoewe het volgende:
Meestal als je bij een vrouw lange tijd wacht en veel goeie gesprekken hebt gedurende lange tijd krijg je je beroemde zin:' Ik hou wel van je, maar dan als vriend.'

dan heb je te lang gewacht
pi_41156850
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 10:57 schreef Sjoewe het volgende:

Haha dat heb ik best vaak gehoord
Kan je t best mee verpesten misschien.. maar valt geen vrouw dan op iemand waar ie altijd goed mee kan praten? Dat is toch geweldig in een relatie?
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:58:50 #10
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_41156863
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 10:56 schreef JAMsper het volgende:

[..]

Ja ok.. maar ehm te veel van het goeie kan ervoor zorgen dat je bekend gaat staan als player/slet
Ik zit er een beetje mee in de knoop gewoon ervoor gaan dus?
Boeit dat nou. Zolang je het niet iedere avond dat je op stap gaat 'de ware' denkt te versieren zou ik me daar geen zorgen over maken
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:59:15 #11
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_41156878
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 10:58 schreef JAMsper het volgende:

[..]

Kan je t best mee verpesten misschien.. maar valt elke vrouw dan op het macho-type?
macho's zijn waren vorige eeuw al uit....
pi_41156886
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 10:58 schreef Klonk het volgende:

[..]

neuken is neuken

en dat mensen zich anders voordoen, tja, ze gaan vanzelf op de bek.
Geweldig he
Ik maak me daar dus ook echt niet druk om.. maar ik vind het soms zelfs zielig dus dan moet ik me er wel druk om gaan maken om te zorgen dat ze zichzelf niet nog meer op hun bek laten vallen.
pi_41156913
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 10:59 schreef Klonk het volgende:

[..]

macho's zijn waren vorige eeuw al uit....
Ok valt er geen vrouw op het praat-type? Of ligt het gewoon alleen aan het wachten
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:01:25 #14
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_41156938
quote:

[..]

Kan je t best mee verpesten misschien.. maar valt elke vrouw dan op het macho-type?
Nee, maar je moet wel vrij snel je bedoeling duidelijk maken. Dat je niet op een vriendschap uit bent, maar toch wel meer zou willen. Vrouwen zien dat serieus anders dan mannen. Als je bij een vrouw onder het kopje vriend valt, blijf je daar ook in, terwijl mannen de neiging hebben om weliswaar een vriendschap met een vrouw te beginnen, en dan later opeens hopeloos verliefd te worden.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:01:45 #15
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_41156947
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 11:00 schreef JAMsper het volgende:

[..]

Ok valt er geen vrouw op het praat-type? Of ligt het gewoon alleen aan het wachten
maak je niet zo druk, gek, liefde kom je vanzelf tegen, als je gaat zoeken gaat het mis.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:02:28 #16
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_41156961
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 11:01 schreef Klonk het volgende:

[..]

maak je niet zo druk, gek, liefde kom je vanzelf tegen, als je gaat zoeken gaat het mis.
pi_41158090
In de gebiedende wijs is bind niet met -dt.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:40:26 #18
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_41158119
een taalpuristje
pi_41158207
quote:
het gevoel dat iets klikt kan ook een situatie gebonden en tijdelijke spurt van emotie/hormonen zijn.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:31:13 #20
146230 Liewec
70's movies rule
pi_41159932
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 11:01 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Nee, maar je moet wel vrij snel je bedoeling duidelijk maken. Dat je niet op een vriendschap uit bent, maar toch wel meer zou willen. Vrouwen zien dat serieus anders dan mannen. Als je bij een vrouw onder het kopje vriend valt, blijf je daar ook in, terwijl mannen de neiging hebben om weliswaar een vriendschap met een vrouw te beginnen, en dan later opeens hopeloos verliefd te worden.
Wat Sjoewe zegt ^^
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
pi_41169769
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 10:53 schreef JAMsper het volgende:

Wanneer je je te snel bindt aan iemand en het loopt mis met de relatie, dan heb je er spijt van.. je kan er zelfs helemaal aan kapot gaan als het na 1,5 jaar stuk loopt (1 v/d 2 of alle2)

ik vind dat je beter langer kan wachten met kiezen van een vriend/vriendin > partner, dan dat je er 20 moet verslijten voordat je degene gevonden hebt waar je mee samen wilt blijven!

Ik bedoel dus niet dat je nooit actie moet ondernemen, maar zeker niet te snel eigenlijk.. dat is als je niet op sex uitbent dus he. Je kan beter iemand eerst wat beter leren kennen en kijken of diegene voldoet aan je eisen om er een relatie mee aan te gaan.

het staat er nu een beetje crappy maar jullie snappen denk ik wel wat ik bedoel.
Als iedereen het zo zou doen zou er veel minder gezeik zijn denk ik. IVM vreemdgaan etc.

En van sex met iemand die je nog niet goed kent, die wel al je vrienden kennen enzo, ik vind dat dus echt not done.
Van alle dingen die je meemaakt in je leven kun je leren en er sterker van worden, ook van de nare ervaring als je gedumpt wordt. Als je iemand nadat je een tijdje met diegene bent uitgeweest, echt geweldig vindt en het is wederzijds is het juist heel fijn om je helemaal te geven aan diegene, pas dan ervaar je ook het gevoel van echte liefde. Dan kan het na een tijdje toch nog mislopen omdat irritaties meestal pas in een later stadium komen, en als het dan uitraakt kan dat heel veel pijn doen. Persoonlijk vind ik ook dat je iemand wel iets beter moet leren kennen alvorens sex te hebben. Of het langer afwachten voordat je met iemand in zee gaat ook het vreemdgaan zal verminderen durf ik niet te zeggen, dat ligt toch ook wel een beetje aan iemands karakter.
pi_41169858
Het is Bind je niet te snel!

bron: http://www.majstro.com/We(...)den.php?gebrTaal=dut
M'n signature, wat doe je :{
pi_41171243
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 17:52 schreef Viper_74 het volgende:
Het is Bind je niet te snel!

bron: http://www.majstro.com/We(...)den.php?gebrTaal=dut
Ok ok
ik bind
jij bindt

bind je
bindt zich
pi_41211583
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 11:01 schreef Sjoewe het volgende:Als je bij een vrouw onder het kopje vriend valt, blijf je daar ook in,
Veel mannen snappen nog steeds niet dat het zinnetje "je bent meer een goede vriend voor me." gewoon betekent "Ik zie je absoluut niet zitten maar dat ga ik je niet rechtstreeks vertellen omdat je dan lastig gaat doen.".

edit (te snel op "invoeren" geduwd):
Maar idd, bind je niet te snel want hoe jonger je bent hoe onervarener en hoe sneller je verkeerde beslissingen maakt.... En als je jong in een verkeerde relatie zit dan is het nog zo moeilijk uit te maken want dan gaat de ander zo moeilijk (emotioneel) doen dus dan stel je het uitmaken uit en dan voor je het weet is je jeugd ineens voorbij en heb je niet lekker voluit geleefd!
Been there, done that...didn't even got a t-shirt.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  Redactie Frontpage zondag 27 augustus 2006 @ 00:34:03 #25
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_41211647
Wat je bedoelt is dus eigenlijk:
quote:
Trouw niet voor je veertig bent
En alle geheimen van 't huwelijk kent
Heus, het is nog niet te laat
Als je na je veertigste pas trouwen gaat

En denk eerst toch altijd goed
Trouw nooit alleen om een leuke toet
Verkoop je hart toch niet te snel
Je zakken stoppen kun je altijd zelf nog wel

Trouw niet (trouw niet)
Trouw niet (trouw niet)
Voor je veertigste jaar

Blijf wat langer vrijgezel
Vraag maar aan je vader want die weet 't wel
Ook hij kreeg die goede raad
Maar voor hij 't wist was 't al te laat

Trouw niet (trouw niet)
Trouw niet (trouw niet)
Voor je veertigste jaar

Steeds als je een vrouw ontmoet
Weet dan heel goed wat je doet
Zeg dan nooit "ik hou van jou"
Want voor je 't weet is zij je vrouw

Trouw niet (trouw niet)
Trouw niet (trouw niet)
Voor je veertigste jaar

zondag 27 augustus 2006 @ 12:06:15 #26
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_41219025
In principe ben ik het wel met je eens. Ik heb het altijd redelijk rustig gehouden naar tegenwoordige maatstaven: alleen gesext in serieuze relaties enzo. Trouwen moet ik eigenlijk nog steeds niet aan denken en ik ben nou 28, m'n relatie is best nice nice maar er zijn nog wel wat dingen die beter moeten voordat ik er een leven lang aan vast wil zitten

Maar ik heb toch heel wat plezier gehad van mijn (serieuze en minder serieuze) pogingen om de liefde van m'n leven te vinden. Dus ik zou niet aanraden om altijd maar de kat uit de boom te kijken. Niks verloren toch als het later misgaat? Ja het is effe naadje maar dat is meestal niet zo erg vergeleken met de lol die je met elkaar hebt gehad. En je hebt er weer een ervaring bij, wat je alleen maar weer een betere partner maakt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuļtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_41221662
quote:

[..]

Kan je t best mee verpesten misschien.. maar valt geen vrouw dan op iemand waar ie altijd goed mee kan praten? Dat is toch geweldig in een relatie?
Vrouwen willen twee dingen tegelijk...net als mannen trouwens! Enerzijds willen ze spanning, onzekerheid en dergelijke, maar zodra men immuun wordt voor dat gevoel gaat men inzien dat een gezonde relatie uiteindelijk iets is van de 2 allerbeste maatjes... (Daarmee zeg ik niet dat een relatie alleen vriendschap is.......)

Het is trouwens "bind" in plaats van "bindT"...
pi_41221825
TT aangepast om verder gezeur te voorkomen .
pi_41420574
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 13:54 schreef Mordreth het volgende:
TT aangepast om verder gezeur te voorkomen .
Bedankt.
pi_41420693
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 00:34 schreef SunChaser het volgende:
Wat je bedoelt is dus eigenlijk:
[..]
"Trouw niet voor je veertig bent" Hehe, dat zei mn mama ook altijd al tegen me

Maar goed, leven en laten leven. De een moet wellicht 20 mensen verslijten voordat hij of zij zich "rustig" kan settelen, een ander heeft dat weer niet nodig. En sex met mensen die je nauwelijks kent, one-night stands neem ik dus even aan, is ook voor iedereen een eigen keuze. Doe wat je moet doen om gelukkig te worden lijkt me

[ Bericht 3% gewijzigd door TheEgoHasLanded op 02-09-2006 12:57:12 (edit) ]
Work hard, play harder!
Last.fm
  donderdag 18 januari 2007 @ 00:12:02 #31
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_45458380
quote:

mee eens en inderdaad goed kijken naar innerlijk want daar moet je het uteindelijk mee doen!
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittanniė er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_45458459
quote:

Ben je net gedumpt?
pi_45458599
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 00:14 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Ben je net gedumpt?
Net zou ik het niet willen noemen...
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  donderdag 18 januari 2007 @ 09:10:18 #34
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45462045
volgens mij heeft iemand een foutje gemaakt
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_45462407
quote:
In de meeste gevallen gaat het niet goed als het allemaal snel loopt. Bron: vriendengroep
pi_45463123
Ik denk dat dat juist niet verstandig is om enkel op "de ware" te wachten. In mijn eigen situatie: ik heb een vriendinnetje of 3/4 gehad, allerlei verschillende types ondanks dat het met allemaal gewoon goed klikte in het begin. Je zult gewoon ervaring opdoen in relaties, ook met seks ja wat als je puber bent belangrijk is (iig voor mij dan). Die ervaring neem je allemaal mee in je volgende relatie waardoor je jezelf ook beter weet op te stellen. Niemand is perfect en dus iedereen maakt fouten, hier leer je van, net zoals je alles moet leren.
Ik zelf ben ook niet echt een type die een chick scoort in de kroeg en die mee naar huis neemt, leer liever iemand een beetje kennen voordat ik aan iets begin. Dit gaat soms snel, soms traag maar om dit nu af te houden; ik denk dat je kansen verkleint om juist die "ene ware" aan de haak te slaan. Bedoel, hoe weet je op dat moment dat zij de ware is dan, je hebt ook niet echt vergelijkingsmateriaal.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')