abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41288834
Ik ben een jongeman van 30. Had 3 jaar een relatie met t liefste meisje wat ik ooit heb gekent. 2 weken geleden vertelde ze me dat ze niet meer wist of ze nog wel met me verder wilde. Dat terwijl we al samenwoon plannen hadden en naar huisjes aan t kijken waren. Dit doet mij zo een pijn. Ik kan me geen leven voorstellen zonder haar. Ik kan niet zonder haar. Van mij hoeft t niet meer zonder haar. Ik zal NOOIT zelfmoord plegen maar t is wel in mn gedachten gekomen. Ik ben zo onzeker geworden ik ik ik weet t gewoon niet meer..... Ik loop te huilen, ik kan niet eten, ik wordt gek!! WAAROM wordt mn schatje nou bij me weggehaald??? T leven is zo oneerlijk!!!!!
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_41288928
shit happens.
that's life.
komt tijd, komt een nieuwe chick.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_41288943
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:52 schreef mighty_myte het volgende:
shit happens.
that's life.
komt tijd, komt een nieuwe chick.
Ik mot geen nieuwe chick ik wil haar!!!!!
pi_41288990
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:52 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

dude, mijn relatie is net 11 dagen voorbij, ik weet hoe je je voelt.
valt niks aan te doen. liefdesverdriet doet nu eenmaal zeer.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_41289006
Pff, ga ff chillen ofzo.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:56:40 #6
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_41289075
En waarom weet ze het niet meer?

Ik krijg altijd neigning van dit soort topics, omdat degene die weg wilt of het niet meer weet, meestal denkt dat het gras bij de buren net wat groener is of gewoon de slet uit wil hangen.

Sorry dat ik het zo cruw zeg, maar vaak is dat wel de waarheid!
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:58:57 #7
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_41289140
Bier
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_41289195
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:56 schreef Henk-B het volgende:

Ik krijg altijd neigning van dit soort topics, omdat degene die weg wilt of het niet meer weet, meestal denkt dat het gras bij de buren net wat groener is of gewoon de slet uit wil hangen.

Dat begrijp ik en daarom doet t juist nog meer zeer.
pi_41289196
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:49 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ben een jongeman van 30. Had 3 jaar een relatie met t liefste meisje wat ik ooit heb gekent. 2 weken geleden vertelde ze me dat ze niet meer wist of ze nog wel met me verder wilde. Dat terwijl we al samenwoon plannen hadden en naar huisjes aan t kijken waren. Dit doet mij zo een pijn. Ik kan me geen leven voorstellen zonder haar. Ik kan niet zonder haar. Van mij hoeft t niet meer zonder haar. Ik zal NOOIT zelfmoord plegen maar t is wel in mn gedachten gekomen. Ik ben zo onzeker geworden ik ik ik weet t gewoon niet meer..... Ik loop te huilen, ik kan niet eten, ik wordt gek!! WAAROM wordt mn schatje nou bij me weggehaald??? T leven is zo oneerlijk!!!!!
Misschien moet je eens ophouden om je levensgeluk te zoeken in externe factoren, zoals een vriendin. Een relatie is altijd een aanvulling op je leven, nooit een opvulling van een of ander gat. Als je geen geluk uit je zelf kunt halen, dan zul je dat ook nooit uit een relatie kunnen halen, in ieder geval niet zonder die andere persoon emotioneel helemaal leeg te zuigen.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:00:42 #10
145518 Luiaerdt
Run to the pils!
pi_41289205
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:58 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Bier
I play sports...no I don't, what the fuck?
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:01:04 #11
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_41289220
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:54 schreef Ayaxola het volgende:
Pff, ga ff chillen ofzo.
Pff bemoei je er niet mee ofzo!
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:03:31 #12
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_41289285
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:00 schreef Seneca het volgende:

[..]

Misschien moet je eens ophouden om je levensgeluk te zoeken in externe factoren, zoals een vriendin. Een relatie is altijd een aanvulling op je leven, nooit een opvulling van een of ander gat. Als je geen geluk uit je zelf kunt halen, dan zul je dat ook nooit uit een relatie kunnen halen, in ieder geval niet zonder die andere persoon emotioneel helemaal leeg te zuigen.
Zit wat in. Zo had ik t nog niet bekeken. Tis niet helemaal waar maar goed. thx
pi_41289680
hij heb anders wel gelijk hoor. Een vriendin is puur een aanvulling. Je moet eerst zorgen dat je zelf goed staat in het leven. Zodoende als het misgaat in een relatie sta je nog altijd goed inhet leven. Jij bent zo te lezen zowat afhankelijk geworden van je vriendin?

anyways liefdesverdriet is altijd klote. bij mij duurde het zelfs 1 jaar lang ofzo. Thats life holmes
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_41289682
ik weet hoe je je voelt, maar op het gegeven moment wil je toch weer nieuwe meisjes leren kennen en in no time ben je je ex vergeten, tenminste dit is in 99% van alle gevallen

en hoe raar het nu ook klinkt, dat moment komt vanzelf

sterkte ermee
pi_41290146
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:54 schreef Ayaxola het volgende:
Pff, ga ff chillen ofzo.
Zelf nog nooit meegemaakt zeker
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:37:08 #16
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_41290271
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:52 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Bij Gerard Joling heeft die haar implant goed gewerkt.
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_41290306
jezus wat een schijthekel heb ik aan dat soort meisjes, dat had ze ook na een paar maand al kunnen bedenken!!
tis idd zoals al gezegt is dat ze denkt dat het gras bij de buurtjes groener is....
Gewoon, omdat het kan.
pi_41290320
quote:

[..]

helemaal gelijk ikb en zelf ook met gevoelens bezig,
dit is een gevoelskwestie net als al die miljoenen mensen die elke dag mediteren en intensief trainen, ze zijn bezig hun gevoelens te verwoorden en onder de knie te krijgen,
uiteindelijk betekent dit dat je je ergens op moet focussen, mischien meditatie of trainingen sporten
dit dat of met kunst of iets wat je bezig houd, omdat dat ervoor zorgt dat ons gevoel en uitdrukking echte vorm gaat aannemen waardoor je je eigen gevoelens zo erg onder de knie kan krijgen,
dat dingen als vertrouwen en inzicht in andere mensen groeit, waardoor je niet meer een meid zal tegen komen die anders denkt als jouw, maar eentje die dezelfde gedachtes heeft over liefde en relaties als jouw
Ja ja mensen ik kom hier ook ff meelullen en praten, maar blijf altijd stressloos
pi_41290380
dus als ik het goed begrijp is het noet niet officieel over/uit?

na een relatie van 3 jaar.. je bent een vent van 30,
Get a grip dude.

die dingen gebeuren nou eenmaal. Verassing, als het echt uitgaat zal je je nog wel zeker 2 maanden rot voelen.

maar zoals al werd aangegeven, het moet een aavullig zijn in je leven. Laat je niet zo kennen met je mogelijke zelfmoordacties
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:45:18 #20
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41290483
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:56 schreef Henk-B het volgende:

maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn natuurlijk. Misschien is ze wel tot de conclusie gekomen dat het niet meer werkt, of dat ze toch niet zo goed bij elkaar passen als ze eerst dacht.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:46:21 #21
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41290516
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:41 schreef Roellie80 het volgende:
dus als ik het goed begrijp is het noet niet officieel over/uit?

na een relatie van 3 jaar.. je bent een vent van 30,
Get a grip dude.

die dingen gebeuren nou eenmaal. Verassing, als het echt uitgaat zal je je nog wel zeker 2 maanden rot voelen.

maar zoals al werd aangegeven, het moet een aavullig zijn in je leven. Laat je niet zo kennen met je mogelijke zelfmoordacties
kom op zeg, hij zegt toch dat hij zoiets nooit zou doen.

Het is net uit, hij heeft 3 jar een relatie met haar gehad, ik vind het niet zo vreemd dat ts ludduvudu heeft hoor.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:51:34 #22
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_41290648
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:45 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn natuurlijk. Misschien is ze wel tot de conclusie gekomen dat het niet meer werkt, of dat ze toch niet zo goed bij elkaar passen als ze eerst dacht.
Na 3 jaar?

IQ = 25 ?
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:54:07 #23
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41290732
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:51 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Na 3 jaar?

IQ = 25 ?
ja, na 3 jaar. Soms hebben mensen daar nog wel langer voor nodig. Welcome to the real world
pi_41290797
quote:

[..]

ja prachtig allemaal en waar en zo, maar als iemand waar je gek op bent je net verteld heeft dat het over is, dan heb je daar op dat moment effe geen reet aan, die wijsheid, daar ben je dan nog effe niet aan toe , zoveel nuchterheid.

hartzeer hoort er nu eenmaal bij, moet je uitzitten, en je de eerste weken alleen maar kut klote shit voelen is geheel gerechtvaardigd en mag je best even lekker aan toegevenn .
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:02:00 #25
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41290984
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:56 schreef milagro het volgende:

[..]

ja prachtig allemaal en waar en zo, maar als iemand waar je gek op bent je net verteld heeft dat het over is, dan heb je daar op dat moment effe geen reet aan, die wijsheid, daar ben je dan nog effe niet aan toe , zoveel nuchterheid.

hartzeer hoort er nu eenmaal bij, moet je uitzitten, en je de eerste weken alleen maar kut klote shit voelen is geheel gerechtvaardigd en mag je best even lekker aan toegevenn .
En zo is het
pi_41291308
swaaaaaaa allllles boeng eerste officiele topic :p

ik adviseer je om je te onthechten van al die aardse dingen zoals een vriendin het is wel leuk maar het is allemaal maar tijdelijke opvulling om ons ego te bevredigen.Zolang je gechecht bent zal je nooit egt gelukkig zijn maar zal het meer lijden zijn.Je kan ook een relatie hebben zonder gehechtheid maar dan moet je een bepaald niveau bereiken.Ik weet zeker dat je dan dingen makkelijker kan loslaten.
Happiness is not to be found with many efforts or will, but is here, nearby, in your relaxing and surrendering.
pi_41291458
Jank niet man, dit soort verdriet is niets vergeleken bij de pijn
die je voelt wanneer een familielid is overleden.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:19:56 #28
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41291577
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 14:16 schreef BlaineDeMono het volgende:
Jank niet man, dit soort verdriet is niets vergeleken bij de pijn
die je voelt wanneer een familielid is overleden.

Verdriet is persoonlijk en valt niet te vergelijken.
pi_41291611
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:56 schreef milagro het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in, maar vaak helpt relativeren wel om de pijn van het moment wat te verzachten. M'n post was goedbedoeld iig
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:22:42 #30
156212 SofaKing
I was a teenage werewolf
pi_41291676
quote:
WAAROM wordt mn schatje nou bij me weggehaald??? T leven is zo oneerlijk!!!!!
Ik begrijp hoe je je voelt. Zit zelf in een soortgelijke situatie. Gaat nu wat beter met me (en dat zal ook bij jou zo gaan, al kun je je dat nu niet voorstellen), maar heb af en toe een terugval in depressie. Heb dan ook zulke gedachten als jij.

"If things don't work out, they don't work out!"

Wat andere mensen al gezegd hebben, gun jezelf de tijd om je verdriet te uiten. Jank, scheld, gooi met objecten... dat is beter dan het weg te stoppen. Maar ga na een tijdje wel proberen je eigen leven weer op te bouwen. Je gevoel voor haar zal vanzelf afnemen.

Het leven is idd soms oneerlijk. Dus is het extra belangrijk dat je jezelf eerlijk behandelt.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
http://www.myspace.com/a_streetcar_named_patrick
pi_41291773
Met zo'n huilie zou ik ook op zoek gaan naar een echte vent.
pi_41291938
Met zo'n huilie zou ik ook op zoek gaan naar een echte vent.
aaahhh zon meid was het zeker waar je mee had
volgende keer dan maar een beter type he
Ja ja mensen ik kom hier ook ff meelullen en praten, maar blijf altijd stressloos
pi_41291982
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 14:11 schreef frenchshakyamuni het volgende:
swaaaaaaa allllles boeng eerste officiele topic :p

ik adviseer je om je te onthechten van al die aardse dingen zoals een vriendin het is wel leuk maar het is allemaal maar tijdelijke opvulling om ons ego te bevredigen.Zolang je gechecht bent zal je nooit egt gelukkig zijn maar zal het meer lijden zijn.Je kan ook een relatie hebben zonder gehechtheid maar dan moet je een bepaald niveau bereiken.Ik weet zeker dat je dan dingen makkelijker kan loslaten.
NOU DEZE GOZUR SNAPT HEM TENMINSTE
HET KAN TOG NIET ZO ZIJN DAT EEN SIGARET ONZE SLEUR IN HET LEVEN BEPAALT
DAT ALS WE OPEENS GEEN SIGARET MEER HEBBE DAT WE NIET MEER VERDER KUNNEN
LOSLATEN EN AANVAARDEN IS HET LEVEN HET ZIJN ALLEEN MOOIE DINGE, JE BVENT GESTOPT MET ROKEN ZO VOELT HET
DIE OUWE BITCH IS LEKKER OPG EBRAND
pi_41292123
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 14:19 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Verdriet is persoonlijk en valt niet te vergelijken.
Ja maar het is wel zo.
pi_41292274
outpost76
ik hoop dat je nou deze inzichten heb begrepen zoals stressy het zegt
je ouwe bitch is opgebrand laat je leven niet afhangen van een simpele
uiterlijke verschijning.
Happiness is not to be found with many efforts or will, but is here, nearby, in your relaxing and surrendering.
pi_41292423
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 14:39 schreef frenchshakyamuni het volgende:
outpost76
ik hoop dat je nou deze inzichten heb begrepen zoals stressy het zegt
je ouwe bitch is opgebrand laat je leven niet afhangen van een simpele
uiterlijke verschijning.
echt he we hebben allemaal wel van die dingen life goes on
naar een hoger level
zo moet je het zien
pi_41292650
quote:
Waarom doen vrouwen dat altijd als de relatie serieuze vormen begint aan te nemen
Zijn vrouwen schijtluizen ofzo, bang om zich te binden. Ik herken dat helemaal in elk geval
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:58:04 #38
156212 SofaKing
I was a teenage werewolf
pi_41292886
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 14:51 schreef Metro2005 het volgende:
Waarom doen vrouwen dat altijd als de relatie serieuze vormen begint aan te nemen
Zijn vrouwen schijtluizen ofzo, bang om zich te binden. Ik herken dat helemaal in elk geval
Terwijl juist mannen daar altijd van beschuldigd worden!
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
http://www.myspace.com/a_streetcar_named_patrick
pi_41292922
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 14:58 schreef SofaKing het volgende:

[..]

Terwijl juist mannen daar altijd van beschuldigd worden!
Inderdaad, maar ik heb helaas alleen maar het tegenovergestelde meegemaakt
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_41292960
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 14:59 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Inderdaad, maar ik heb helaas alleen maar het tegenovergestelde meegemaakt
ja, gek, hè
pi_41293278
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 15:00 schreef milagro het volgende:

[..]

ja, gek, hè
duh, ik bedoel ook in mijn omgeving natuurlijk
pi_41293392
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 15:08 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

duh, ik bedoel ook in mijn omgeving natuurlijk
doe niet zo zuur, schat, het komt aan beide zijden voor, voor elk kutwijf is er wel een klootzak te vinden die zich niet wil binden (dat als smoes gebruikt althans) en de ander op een suffe manier dumpt.

sowieso, alsof er een leuke, gezelllige manier van aan de kant gezet worden bestaat, je voelt je altijd wel genaaid in de verkeerde gaten
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:12:54 #43
153045 Vereentjes
moeder van dochter 24 mrt 2005
pi_41293415
quote:

[..]

Hoezo zwart-wit? Deze kerel heeft gewoon liefdesverdriet en dat doet hartstikke zeer als je veel van iemand hield/houd! En dat heeft niets te maken met je geluk eerst bij jezelf zoeken. Dit heeft tijd nodig. Soms lang, soms korter dan je denkt. Probeer er wel uit te gaan, onder de mensen te komen. In het begin heb je daar helemaal geen behoefte aan en is het niet eens leuk of gezellig. Toch doen, want zo krijg je het snelst je leven terug en sociale kontakten. Dan zie je eerder de leuke dingen weer en doet het steeds minder pijn. Chatten op een chatbox kan ook wat helpen in het begin. Veel sterkte!
pi_41294218
Deze jankbal weet niet wat ECHT verdriet is.
pi_41294288
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 15:40 schreef BlaineDeMono het volgende:
Deze jankbal weet niet wat ECHT verdriet is.
oh ja, want jij hebt een familielid verloren

en dan komt er iemand die heeft in 1 klap zijn hele gezin verloren, en dan weet jij weer niet wat écht verdriet is.
pi_41294308
quote:

Wow, je verwoordt mijn gedachtes.
www.pvda.nl
Steun!
pi_41294405
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 15:42 schreef milagro het volgende:

[..]

en dan komt er iemand die heeft in 1 klap zijn hele gezin verloren, en dan weet jij weer niet wat écht verdriet is.
Is dat grappig, verdomme?

[ Bericht 9% gewijzigd door Mordreth op 29-08-2006 15:51:52 ]
pi_41294431
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 15:46 schreef BlaineDeMono het volgende:

[..]

Is dat grappig, verdomme?
ja best wel eigenlijk, je lult dom namelijk en nu reageer je weer dom
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:47:42 #49
153045 Vereentjes
moeder van dochter 24 mrt 2005
pi_41294438
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 15:42 schreef milagro het volgende:

[..]

Begrip hebben en niet dingen als verdriet vergelijken en aan gradaties verbinden (wat niet kan met emoties, want voor iedereen is elke emotie sterker of zwakker ) is nogal een een probleem op FOK! heb ik de indruk ja. Wellicht moeten sommigen nog 'groeien'?
pi_41294474
- -

[ Bericht 95% gewijzigd door Mordreth op 29-08-2006 15:53:26 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')