Ik mot geen nieuwe chick ik wil haar!!!!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:52 schreef mighty_myte het volgende:
shit happens.
that's life.
komt tijd, komt een nieuwe chick.
dude, mijn relatie is net 11 dagen voorbij, ik weet hoe je je voelt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik mot geen nieuwe chick ik wil haar!!!!!
Dat begrijp ik en daarom doet t juist nog meer zeer.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:56 schreef Henk-B het volgende:
En waarom weet ze het niet meer?
Ik krijg altijdneigning van dit soort topics, omdat degene die weg wilt of het niet meer weet, meestal denkt dat het gras bij de buren net wat groener is of gewoon de slet uit wil hangen.
Sorry dat ik het zo cruw zeg, maar vaak is dat wel de waarheid!
Misschien moet je eens ophouden om je levensgeluk te zoeken in externe factoren, zoals een vriendin. Een relatie is altijd een aanvulling op je leven, nooit een opvulling van een of ander gat. Als je geen geluk uit je zelf kunt halen, dan zul je dat ook nooit uit een relatie kunnen halen, in ieder geval niet zonder die andere persoon emotioneel helemaal leeg te zuigen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:49 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ben een jongeman van 30. Had 3 jaar een relatie met t liefste meisje wat ik ooit heb gekent. 2 weken geleden vertelde ze me dat ze niet meer wist of ze nog wel met me verder wilde. Dat terwijl we al samenwoon plannen hadden en naar huisjes aan t kijken waren. Dit doet mij zo een pijn. Ik kan me geen leven voorstellen zonder haar. Ik kan niet zonder haar. Van mij hoeft t niet meer zonder haar. Ik zal NOOIT zelfmoord plegen maar t is wel in mn gedachten gekomen. Ik ben zo onzeker geworden ik ik ik weet t gewoon niet meer..... Ik loop te huilen, ik kan niet eten, ik wordt gek!! WAAROM wordt mn schatje nou bij me weggehaald??? T leven is zo oneerlijk!!!!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:58 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Bier
Pff bemoei je er niet mee ofzo!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:54 schreef Ayaxola het volgende:
Pff, ga ff chillen ofzo.
Zit wat in. Zo had ik t nog niet bekeken. Tis niet helemaal waar maar goed. thxquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:00 schreef Seneca het volgende:
[..]
Misschien moet je eens ophouden om je levensgeluk te zoeken in externe factoren, zoals een vriendin. Een relatie is altijd een aanvulling op je leven, nooit een opvulling van een of ander gat. Als je geen geluk uit je zelf kunt halen, dan zul je dat ook nooit uit een relatie kunnen halen, in ieder geval niet zonder die andere persoon emotioneel helemaal leeg te zuigen.
Zelf nog nooit meegemaakt zekerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:54 schreef Ayaxola het volgende:
Pff, ga ff chillen ofzo.
Bij Gerard Joling heeft die haar implant goed gewerkt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik mot geen nieuwe chick ik wil haar!!!!!
helemaal gelijk ikb en zelf ook met gevoelens bezig,quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:00 schreef Seneca het volgende:
[..]
Misschien moet je eens ophouden om je levensgeluk te zoeken in externe factoren, zoals een vriendin. Een relatie is altijd een aanvulling op je leven, nooit een opvulling van een of ander gat. Als je geen geluk uit je zelf kunt halen, dan zul je dat ook nooit uit een relatie kunnen halen, in ieder geval niet zonder die andere persoon emotioneel helemaal leeg te zuigen.
maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn natuurlijk. Misschien is ze wel tot de conclusie gekomen dat het niet meer werkt, of dat ze toch niet zo goed bij elkaar passen als ze eerst dacht.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:56 schreef Henk-B het volgende:
En waarom weet ze het niet meer?
Ik krijg altijdneigning van dit soort topics, omdat degene die weg wilt of het niet meer weet, meestal denkt dat het gras bij de buren net wat groener is of gewoon de slet uit wil hangen.
Sorry dat ik het zo cruw zeg, maar vaak is dat wel de waarheid!
kom op zeg, hij zegt toch dat hij zoiets nooit zou doen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:41 schreef Roellie80 het volgende:
dus als ik het goed begrijp is het noet niet officieel over/uit?
na een relatie van 3 jaar.. je bent een vent van 30,
Get a grip dude.
die dingen gebeuren nou eenmaal. Verassing, als het echt uitgaat zal je je nog wel zeker 2 maanden rot voelen.
maar zoals al werd aangegeven, het moet een aavullig zijn in je leven. Laat je niet zo kennen met je mogelijke zelfmoordacties![]()
Na 3 jaar?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:45 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn natuurlijk. Misschien is ze wel tot de conclusie gekomen dat het niet meer werkt, of dat ze toch niet zo goed bij elkaar passen als ze eerst dacht.
ja, na 3 jaar. Soms hebben mensen daar nog wel langer voor nodig. Welcome to the real worldquote:
ja prachtig allemaal en waar en zo, maar als iemand waar je gek op bent je net verteld heeft dat het over is, dan heb je daar op dat moment effe geen reet aan, die wijsheid, daar ben je dan nog effe niet aan toe , zoveel nuchterheid.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:00 schreef Seneca het volgende:
[..]
En zo is hetquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:56 schreef milagro het volgende:
[..]
ja prachtig allemaal en waar en zo, maar als iemand waar je gek op bent je net verteld heeft dat het over is, dan heb je daar op dat moment effe geen reet aan, die wijsheid, daar ben je dan nog effe niet aan toe , zoveel nuchterheid.
hartzeer hoort er nu eenmaal bij, moet je uitzitten, en je de eerste weken alleen maar kut klote shit voelen is geheel gerechtvaardigd en mag je best even lekker aan toegevenn .
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:16 schreef BlaineDeMono het volgende:
Jank niet man, dit soort verdriet is niets vergeleken bij de pijn
die je voelt wanneer een familielid is overleden.![]()
Daar heb je helemaal gelijk in, maar vaak helpt relativeren wel om de pijn van het moment wat te verzachten. M'n post was goedbedoeld iigquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:56 schreef milagro het volgende:
[..]
ja prachtig allemaal en waar en zo, maar als iemand waar je gek op bent je net verteld heeft dat het over is, dan heb je daar op dat moment effe geen reet aan, die wijsheid, daar ben je dan nog effe niet aan toe , zoveel nuchterheid.
hartzeer hoort er nu eenmaal bij, moet je uitzitten, en je de eerste weken alleen maar kut klote shit voelen is geheel gerechtvaardigd en mag je best even lekker aan toegevenn .
Ik begrijp hoe je je voelt. Zit zelf in een soortgelijke situatie. Gaat nu wat beter met me (en dat zal ook bij jou zo gaan, al kun je je dat nu niet voorstellen), maar heb af en toe een terugval in depressie. Heb dan ook zulke gedachten als jij.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:49 schreef Outpost76 het volgende:
WAAROM wordt mn schatje nou bij me weggehaald??? T leven is zo oneerlijk!!!!!![]()
![]()
NOU DEZE GOZUR SNAPT HEM TENMINSTEquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:11 schreef frenchshakyamuni het volgende:
swaaaaaaa allllles boeng eerste officiele topic :p
ik adviseer je om je te onthechten van al die aardse dingen zoals een vriendin het is wel leuk maar het is allemaal maar tijdelijke opvulling om ons ego te bevredigen.Zolang je gechecht bent zal je nooit egt gelukkig zijn maar zal het meer lijden zijn.Je kan ook een relatie hebben zonder gehechtheid maar dan moet je een bepaald niveau bereiken.Ik weet zeker dat je dan dingen makkelijker kan loslaten.
Ja maar het is wel zo.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:19 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
Verdriet is persoonlijk en valt niet te vergelijken.
echt he we hebben allemaal wel van die dingen life goes onquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:39 schreef frenchshakyamuni het volgende:
outpost76
ik hoop dat je nou deze inzichten heb begrepen zoals stressy het zegt
je ouwe bitch is opgebrand laat je leven niet afhangen van een simpele
uiterlijke verschijning.
Waarom doen vrouwen dat altijd als de relatie serieuze vormen begint aan te nemenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:49 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ben een jongeman van 30. Had 3 jaar een relatie met t liefste meisje wat ik ooit heb gekent. 2 weken geleden vertelde ze me dat ze niet meer wist of ze nog wel met me verder wilde. Dat terwijl we al samenwoon plannen hadden en naar huisjes aan t kijken waren. Dit doet mij zo een pijn. Ik kan me geen leven voorstellen zonder haar. Ik kan niet zonder haar. Van mij hoeft t niet meer zonder haar. Ik zal NOOIT zelfmoord plegen maar t is wel in mn gedachten gekomen. Ik ben zo onzeker geworden ik ik ik weet t gewoon niet meer..... Ik loop te huilen, ik kan niet eten, ik wordt gek!! WAAROM wordt mn schatje nou bij me weggehaald??? T leven is zo oneerlijk!!!!!![]()
![]()
Terwijl juist mannen daar altijd van beschuldigd worden!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:51 schreef Metro2005 het volgende:
Waarom doen vrouwen dat altijd als de relatie serieuze vormen begint aan te nemen![]()
Zijn vrouwen schijtluizen ofzo, bang om zich te binden. Ik herken dat helemaal in elk geval![]()
Inderdaad, maar ik heb helaas alleen maar het tegenovergestelde meegemaaktquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:58 schreef SofaKing het volgende:
[..]
Terwijl juist mannen daar altijd van beschuldigd worden!
ja, gek, hèquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik heb helaas alleen maar het tegenovergestelde meegemaakt
quote:
doe niet zo zuur, schat, het komt aan beide zijden voor, voor elk kutwijf is er wel een klootzak te vinden die zich niet wil binden (dat als smoes gebruikt althans) en de ander op een suffe manier dumpt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:08 schreef Metro2005 het volgende:
[..]duh, ik bedoel ook in mijn omgeving natuurlijk
Hoezo zwart-wit?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:00 schreef Seneca het volgende:
[..]
oh ja, want jij hebt een familielid verlorenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:40 schreef BlaineDeMono het volgende:
Deze jankbal weet niet wat ECHT verdriet is.
Wow, je verwoordt mijn gedachtes.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:00 schreef Seneca het volgende:
Is dat grappig, verdomme?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:42 schreef milagro het volgende:
[..]
oh ja, want jij hebt een familielid verloren
en dan komt er iemand die heeft in 1 klap zijn hele gezin verloren, en dan weet jij weer niet wat écht verdriet is.
ja best wel eigenlijk, je lult dom namelijk en nu reageer je weer domquote:
Begrip hebben en niet dingen als verdriet vergelijken en aan gradaties verbinden (wat niet kan met emoties, want voor iedereen is elke emotie sterker of zwakker ) is nogal een een probleem op FOK! heb ik de indruk ja. Wellicht moeten sommigen nog 'groeien'?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:42 schreef milagro het volgende:
[..]
oh ja, want jij hebt een familielid verloren
en dan komt er iemand die heeft in 1 klap zijn hele gezin verloren, en dan weet jij weer niet wat écht verdriet is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |