Ik mot geen nieuwe chick ik wil haar!!!!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:52 schreef mighty_myte het volgende:
shit happens.
that's life.
komt tijd, komt een nieuwe chick.
dude, mijn relatie is net 11 dagen voorbij, ik weet hoe je je voelt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik mot geen nieuwe chick ik wil haar!!!!!
Dat begrijp ik en daarom doet t juist nog meer zeer.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:56 schreef Henk-B het volgende:
En waarom weet ze het niet meer?
Ik krijg altijdneigning van dit soort topics, omdat degene die weg wilt of het niet meer weet, meestal denkt dat het gras bij de buren net wat groener is of gewoon de slet uit wil hangen.
Sorry dat ik het zo cruw zeg, maar vaak is dat wel de waarheid!
Misschien moet je eens ophouden om je levensgeluk te zoeken in externe factoren, zoals een vriendin. Een relatie is altijd een aanvulling op je leven, nooit een opvulling van een of ander gat. Als je geen geluk uit je zelf kunt halen, dan zul je dat ook nooit uit een relatie kunnen halen, in ieder geval niet zonder die andere persoon emotioneel helemaal leeg te zuigen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:49 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ben een jongeman van 30. Had 3 jaar een relatie met t liefste meisje wat ik ooit heb gekent. 2 weken geleden vertelde ze me dat ze niet meer wist of ze nog wel met me verder wilde. Dat terwijl we al samenwoon plannen hadden en naar huisjes aan t kijken waren. Dit doet mij zo een pijn. Ik kan me geen leven voorstellen zonder haar. Ik kan niet zonder haar. Van mij hoeft t niet meer zonder haar. Ik zal NOOIT zelfmoord plegen maar t is wel in mn gedachten gekomen. Ik ben zo onzeker geworden ik ik ik weet t gewoon niet meer..... Ik loop te huilen, ik kan niet eten, ik wordt gek!! WAAROM wordt mn schatje nou bij me weggehaald??? T leven is zo oneerlijk!!!!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:58 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Bier
Pff bemoei je er niet mee ofzo!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:54 schreef Ayaxola het volgende:
Pff, ga ff chillen ofzo.
Zit wat in. Zo had ik t nog niet bekeken. Tis niet helemaal waar maar goed. thxquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:00 schreef Seneca het volgende:
[..]
Misschien moet je eens ophouden om je levensgeluk te zoeken in externe factoren, zoals een vriendin. Een relatie is altijd een aanvulling op je leven, nooit een opvulling van een of ander gat. Als je geen geluk uit je zelf kunt halen, dan zul je dat ook nooit uit een relatie kunnen halen, in ieder geval niet zonder die andere persoon emotioneel helemaal leeg te zuigen.
Zelf nog nooit meegemaakt zekerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:54 schreef Ayaxola het volgende:
Pff, ga ff chillen ofzo.
Bij Gerard Joling heeft die haar implant goed gewerkt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik mot geen nieuwe chick ik wil haar!!!!!
helemaal gelijk ikb en zelf ook met gevoelens bezig,quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:00 schreef Seneca het volgende:
[..]
Misschien moet je eens ophouden om je levensgeluk te zoeken in externe factoren, zoals een vriendin. Een relatie is altijd een aanvulling op je leven, nooit een opvulling van een of ander gat. Als je geen geluk uit je zelf kunt halen, dan zul je dat ook nooit uit een relatie kunnen halen, in ieder geval niet zonder die andere persoon emotioneel helemaal leeg te zuigen.
maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn natuurlijk. Misschien is ze wel tot de conclusie gekomen dat het niet meer werkt, of dat ze toch niet zo goed bij elkaar passen als ze eerst dacht.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:56 schreef Henk-B het volgende:
En waarom weet ze het niet meer?
Ik krijg altijdneigning van dit soort topics, omdat degene die weg wilt of het niet meer weet, meestal denkt dat het gras bij de buren net wat groener is of gewoon de slet uit wil hangen.
Sorry dat ik het zo cruw zeg, maar vaak is dat wel de waarheid!
kom op zeg, hij zegt toch dat hij zoiets nooit zou doen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:41 schreef Roellie80 het volgende:
dus als ik het goed begrijp is het noet niet officieel over/uit?
na een relatie van 3 jaar.. je bent een vent van 30,
Get a grip dude.
die dingen gebeuren nou eenmaal. Verassing, als het echt uitgaat zal je je nog wel zeker 2 maanden rot voelen.
maar zoals al werd aangegeven, het moet een aavullig zijn in je leven. Laat je niet zo kennen met je mogelijke zelfmoordacties![]()
Na 3 jaar?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:45 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn natuurlijk. Misschien is ze wel tot de conclusie gekomen dat het niet meer werkt, of dat ze toch niet zo goed bij elkaar passen als ze eerst dacht.
ja, na 3 jaar. Soms hebben mensen daar nog wel langer voor nodig. Welcome to the real worldquote:
ja prachtig allemaal en waar en zo, maar als iemand waar je gek op bent je net verteld heeft dat het over is, dan heb je daar op dat moment effe geen reet aan, die wijsheid, daar ben je dan nog effe niet aan toe , zoveel nuchterheid.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:00 schreef Seneca het volgende:
[..]
En zo is hetquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:56 schreef milagro het volgende:
[..]
ja prachtig allemaal en waar en zo, maar als iemand waar je gek op bent je net verteld heeft dat het over is, dan heb je daar op dat moment effe geen reet aan, die wijsheid, daar ben je dan nog effe niet aan toe , zoveel nuchterheid.
hartzeer hoort er nu eenmaal bij, moet je uitzitten, en je de eerste weken alleen maar kut klote shit voelen is geheel gerechtvaardigd en mag je best even lekker aan toegevenn .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |