quote:Een deel van de PSV-aanhang gaat actievoeren tegen de mogelijke komst van Patrick Kluivert naar PSV. Dat zegt Frits Bovers, voorzitter van PSV Fans United. Wat voor actie er komt, is nog niet bekend. Maar volgens Bovers zal het eerder een harde dan een ludieke actie zijn. De komst van Kluivert is omstreden door zijn Ajax-verleden en een aantal gebeurtenissen in zijn privé-leven. Toch is Kluivert een van de belangrijkste kandidaten om spits Jan Vennegoor of Hesselink, die naar Celtic vertrok, op te volgen
??quote:Eerstvolgende wedstrijd: FC Twente - PSV
quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:02 schreef rubbereend het volgende:
lekker up to date OP ookben benieuwd wat we tegen Twente gaan doen
en de TTquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]ik heb hem gewoon geknipt en geplakt (zal aan bos vragen of hij de Op wilt veranderen
)
Afellay komt er wel, maar heeft nog zijn tijd nodig.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:20 schreef koningdavid het volgende:
Hoe vonden jullie Afellay spelen gisteren?
Ik weet nooit echt wat ik van hem moet denken. Hij is vaker geblesseerd dan dat hij speelt en hij heeft nog nooit een echt grote impact op mij gemaakt ofzo.
Wat vinden jullie van hem?
Ik ben ook meer fan van Aissati. Dit puur en alleen, omdat hij sneller lijkt te beslissen, ik vind dat er meer dreiging vnuit komt en hij lijkt fysiek idd sterker dan Affelay.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:20 schreef koningdavid het volgende:
Hoe vonden jullie Afellay spelen gisteren?
Ik weet nooit echt wat ik van hem moet denken. Hij is vaker geblesseerd dan dat hij speelt en hij heeft nog nooit een echt grote impact op mij gemaakt ofzo.
Wat vinden jullie van hem?
Is Afellay een zelfde soort speler als Aissati, ook een spelverdeler? Of meer een gewone middenvelder. Ik krijg er niet echt hoogte van, ook omdat hij zo weinig speelt waarschijnlijk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:28 schreef cultheld het volgende:
Aissati verslaat Afellay op alle fronten.
De periode koeman kan al niet meer stukquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:44 schreef cultheld het volgende:
Aissati is meer een tien dan Afellay. Waar Aissati een spelverdeler annex balvirtuoos is, hangt Afellay meer het spelvertragertje uit. Verder is Afellay vooralsnog vaker geblesseerd dan Aissati en heb ik het idee dat zijn ontwikkeling (en die van Aissati) stil zal komen te staan tijdens de periode Koeman.
Sankoh kost volgens mij iets van 3 miljoen,hebben jullie dat in de kas?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:07 schreef rubbereend het volgende:
doe maar Kluivert en dan kunnen we nog wat miljoenen investeren in de verdediging.... doe maar Sankoh en dan kunnen we er weer even tegenaan.
dat moet er zijn, er is zojuist voor plus minus 7 miljoen verkocht.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:10 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Sankoh kost volgens mij iets van 3 miljoen,hebben jullie dat in de kas?
Ik vrees dat 't daar niet bij blijft...quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:13 schreef Cart_man het volgende:
R. Koeman kost psv het kampioenschap dit seizoen.
Inderdaadquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vrees dat 't daar niet bij blijft...
Ben het niet vaak met je eens, maar ik ben bang deze keer wel...quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:13 schreef Cart_man het volgende:
R. Koeman kost psv het kampioenschap dit seizoen.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:28 schreef VoreG het volgende:
Met Hiddink eindigen jullie ook gewoon achter Ajax.
Ajax is sterker geworden met Henk ten Cate, Gabri en Huntelaar. PSV is minder geworden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
net als de afgelopen 2 jaar zeker
Daar heb je een punt, kan niet zeggen dat PSV veel sterker is geworden dan afgelopen jaar..quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ajax is sterker geworden met Henk ten Cate, Gabri en Huntelaar. PSV is minder geworden.
En ze spelen geen CL dit jaar, dat scheelt weer in de vermoeidheid.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ajax is sterker geworden met Henk ten Cate, Gabri en Huntelaar. PSV is minder geworden.
en ervaring van de spelers..... bovendien hakken die kleine clubjes er net zo hard in bij ajaxquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:35 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
En ze spelen geen CL dit jaar, dat scheelt weer in de vermoeidheid.
Klopt niks van deze zomer is hij van Celta Vigo naar Alaves gegaan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Volgens psv.netwerk
Psv strikt Braziliaanse spits Nené van Alaves
Eindhoven- De Braziliaanse aanvaller Nené ruilt Alaves voor Psv eindhoven. Dat maakte Alaves maandag bekend. Met de overgang van de 24-jarige spits is een bedrag van 4,5 miljoen euro gemoeid.
Zondagavond bereikten Deportivo Alavés en Psv een akkoord over de transfer van Anderson Luis de Carvalho *Nené* luidt het in een communiqué.
De 25-jarige Nené scoorde afgelopen seizoen negen keer voor Alaves, dat hij in 2004 vervoegde van Mallorca. De Braziliaan genoot ook interesse van Bordeaux en Betis Sevilla.
Bron Voetbalprimeur.nl
Zonder Ooijer en VoH. Die Kone zou ze er ook niet inschieten als Hiddink er was. Lamey en Addo kunnen niet opeens verdedigen als Hiddink er is.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:31 schreef cultheld het volgende:
PSV zou onder Hiddink m.i. niet minder zijn geworden.
De UEFA Cup finale is ook pas eind dit seizoen, raak je ook vermoeid doorquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:35 schreef Dubnobasswithmyhead... het volgende:
[..]
En ze spelen geen CL dit jaar, dat scheelt weer in de vermoeidheid.
komt dat vast lastig uit in jullie play offsquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zonder Ooijer en VoH. Die Kone zou ze er ook niet inschieten als Hiddink er was. Lamey en Addo kunnen niet opeens verdedigen als Hiddink er is.
[..]
De UEFA Cup finale is ook pas eind dit seizoen, raak je ook vermoeid door
Play offs zijn voor ploegen die matig hebben gepresteerd in de competitie en die het daarna wel waarmaken. Dit jaar zal Ajax dus geen playoffs spelen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
komt dat vast lastig uit in jullie play offs
inderdaad, jullie hebben het al echt waargemaaktquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Play offs zijn voor ploegen die matig hebben gepresteerd in de competitie en die het daarna wel waarmaken. Dit jaar zal Ajax dus geen playoffs spelen.
Waarmaken in de zin van de CL voorronde niet doorkomen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Play offs zijn voor ploegen die matig hebben gepresteerd in de competitie en die het daarna wel waarmaken. Dit jaar zal Ajax dus geen playoffs spelen.
Huntelaar krijgt terugslag dit seizoenquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daar zit hij midden in.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Huntelaar krijgt terugslag dit seizoen![]()
Inderdaad Ajax heeft nog niks waar gemaakt. PSV pakt hopelijk de CL.. gun het ze van harte!quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Waarmaken in de zin van de CL voorronde niet doorkomen?
Dat zou inderdaad wat zijn geweest jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:11 schreef Radegast het volgende:
Cocu bijna naar Feyenoord de afgelopen zomer!![]()
Klonk vrij definitief, als je de normale "geen commentaar"-opmerkingen aan moet horenquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:12 schreef maril het volgende:
Kluivert nog niet uit beeld.
Rai unoquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:15 schreef ErikT het volgende:
Waar zien jullie dit?
AD.quote:Kan spits Kluivert het nog?
Door PETER VAN DUYL
EINDHOVEN - Vraag AZ-trainer Louis van Gaal naar de beste spits die hij kent en onvermijdelijk komt het gesprek terecht op Patrick Kluivert. De ervaren oefenmeester vindt de topscorer van Oranje niet eens zozeer de beste aanvaller die er geweest is, maar wel iemand die de allerbeste had kunnen zijn.
Nu PSV serieus overweegt om de oud-international naar Eindhoven te halen, strepen de beleidsbepalers voortdurend de voors en tegens tegen elkaar af. Hoe fit is de oud-Ajacied? Hoe ambitieus is hij nog en kan hij het opbrengen om nog één keer al zijn talent bijeen te rapen en het beste uit zichzelf te halen?
,,Als je een speler van 24 koopt die net een succesvol WK heeft gespeeld, ben je redelijk zeker van je zaak,’’ onderkent voorzitter Rob Westerhof. ,,Bij iemand van 30 met een paar magere jaren achter de rug, is er sprake van een verhoogd risico.’’
Al een carrière lang kampt Kluivert met tegenwerking van zijn lichaam. In zijn laatste Ajax-jaar (’96-’97) kostte een knieoperatie hem een half seizoen. Zijn beste tijd kende Kluivert tussen 1998 en 2003 bij Barcelona. Sinds drie jaar sukkelt Kluivert echter met blessures én zijn vorm. In de laatste drie voetbaljaren bij Barcelona, Newcastle United en Valencia maakte hij slechts vijftien goals.
Toen Kluivert vorig jaar naar Valencia verhuisde, kwam hij in eerste instantie niet door de medische keuring. Even daarvoor had hij de linkerknie laten ‘schoonmaken’. Pas een paar weken van herstel later slaagde de aanvaller voor een tweede test. Overigens werd de clubarts die bij Valencia het licht voor Kluivert op groen zette door de club op een zijspoor gerangeerd, al is nooit gezegd dat het één met het ander te maken heeft.
Als PSV zich in het avontuur Kluivert stort, zal hij in Eindhoven aan een normale medische keuring worden onderworpen. ,,Pas als we een indicatie krijgen dat het nodig is, volgt er extra onderzoek,’’ zegt clubarts Cees-Rein van den Hoogenband. ,,Dat kan een mri-scan zijn of een conditionele test. Maar zover komt het zelden.’’
Het is geen geheim dat Kluivert meer meetorst dan zijn recente sportieve verleden alleen. Als Ajacied was hij betrokken bij een dodelijk ongeluk en werd hij genoemd in een verkrachtingszaak. In zijn tijd bij Barcelona werd de aanvaller nogal eens met zijn losbandige levensstijl om de oren geslagen.
Kluivert verspeelde in Nederland nog een extra portie krediet toen hij tijdens een tv-interview met Wilfried de Jong loog dat hij contact had met de familie van de man die hij ooit doodreed.
In het contract dat de Amsterdammer vorig jaar bij Valencia tekende, bedong de club een speciale clausule. Valencia kon zonder kosten van hem af als hij zich niet aan ‘een van een sportman gewenste levensstijl’ zou houden.
Of PSV zoiets ook zou overwegen, wilde voorzitter Westerhof niet zeggen. ,,Zover zijn we nog niet.’’.
Alle kanalen bij PSV meldden gisteren dat er over Kluivert geen nieuws te melden was, zaakwaarnemer Foortse zei nog niets uit Eindhoven gehoord te hebben.
Onwillekeurig gaat het hart van de echte voetballiefhebber sneller kloppen bij de gedachte dat Kluivert zichzelf zou hervinden in de Nederlandse eredivisie. ,,Want Kluivert,’’ zei Louis van Gaal vorig jaar nog, ,,die had alles.’’
ik snap dan in hemelsnaam niet wat ie bij zo'n b-team te zoeken heeftquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:11 schreef Radegast het volgende:
Cocu bijna naar Feyenoord de afgelopen zomer!![]()
Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik snap dan in hemelsnaam niet wat ie bij zo'n b-team te zoeken heeft
Toen PSV er met Cocu wellicht niet uit zou komen heeft broertje Erwin Philip gepolst om naar Rotterdam te verkassen. Logisch, natuurlijk. Zou me niet verbazen wanneer zowel AZ als Ajax dat ook hebben geprobeerd.quote:
Lijkt me ook niet meer dan logisch dat je zo'n voetballer als Cocu polstquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:13 schreef twi het volgende:
[..]
Toen PSV er met Cocu wellicht niet uit zou komen heeft broertje Erwin Philip gepolst om naar Rotterdam te verkassen. Logisch, natuurlijk. Zou me niet verbazen wanneer zowel AZ als Ajax dat ook hebben geprobeerd.
Roy Makaay zal meer dan 3 miljoen kosten. Met Westerhof komt zo'n speler er dus nooit. Ja, misschien als Makaay 25 had geweest...quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:49 schreef Bombardier het volgende:
Het wordt Roy Makaay.
Dat kan niet anders.
waarom zou Bayern een basisspeler verkopen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:49 schreef Bombardier het volgende:
Het wordt Roy Makaay.
Dat kan niet anders.
Hij wordt deze week nog gepresenteerd, let maar op.
Beetje een struisvogelopmerking.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:49 schreef Bombardier het volgende:
Het wordt Roy Makaay.
Dat kan niet anders.
Hij wordt deze week nog gepresenteerd, let maar op.
Makaay is inmiddels flink uit de gratie geraakt. Dat hing al een tijdje in de lucht en al helemáál na die misser zaterdag. Let maar op, Bayern laat hem gaan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom zou Bayern een basisspeler verkopen?
Daar weiger ik in te geloven.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Beetje een struisvogelopmerking.
Als Kluivert door de medische keuring komt wordt hij gewoon PSV-er denk ik.
Ze hebben Podolski aangetrokken en er is (naar mijn informatie) verder geen spits vertrokken. Ik denk dat Podolski de positie Makaay in gaat nemen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:54 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik denk van niet.
Denk het niet hoor.En het salaris wat hij verdient,zou hij met minder genoeg nemen.Neem gewoon aan dat Kluivert de beste oplossing en in feite ook de enige oplossing.Feyenoord moet trouwens ook maar eens opschieten met een spits,wat er nu rondloopt wordt je niet erg vrolijk van.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:54 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Daar weiger ik in te geloven.
Makaay past echter in alle opzichten bij PSV. Het zou dè oplossing zijn.
Guererro is vertrokken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:56 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Ze hebben Podolski aangetrokken en er is (naar mijn informatie) verder geen spits vertrokken. Ik denk dat Podolski de positie Makaay in gaat nemen.
Dat wist ik niet. Maar ik blijf erbij.quote:
Wat denk je dat Makaay verdient ? Zal ook niet niks zijn.Kluivert is gewoon betere voetballer,zeker qua techniek.En Kluivert is juist de perfecte vervanger voor Vennegoor,het is iemand die bal bij izch kan houden in tegenstelling tot Das Phantom,die je de hele wedstrijd niet ziet,pas als hij de goal maakt zie je hem pas.Qua voetbal past Kluivert beter dan Makaay.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:59 schreef Bombardier het volgende:
Nogmaals, aan Kluivert hangt een enórm financieel risico. Ik geloof niet dat PSV dat risico gaat nemen.
Makaay lijkt me ook beter in het team en bij de club passen. Daarnaast past hij wel in de positie Vennegoor.
Makaay is mentaal gezien véle malen stabieler dan Patrick Kluivert. In tegenstelling tot Kluivert is Makaay juist op- en top prof, die voor de club en de sport leeft. Jullie vergeten bijna allemaal het mentale aspect van een voetballer. Als die factor niet in orde is, dan slaag je simpelweg niet. Dat betekent: weggegooid geld. Talloze voorbeelden van topvoetballers die mentaal te kort kwamen, of op een zijspoor raakten. Kluivert is -in potentie- de beste spits van de wereld op die positie, maar ik geloof niet dat dat er ooit meer uitkomt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:01 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Wat denk je dat Makaay verdient ? Zal ook niet niks zijn.Kluivert is gewoon betere voetballer,zeker qua techniek.En Kluivert is juist de perfecte vervanger voor Vennegoor,het is iemand die bal bij izch kan houden in tegenstelling tot Das Phantom,die je de hele wedstrijd niet ziet,pas als hij de goal maakt zie je hem pas.Qua voetbal past Kluivert beter dan Makaay.
Wat een onzin. Makaay kent het Nederlands voetbal en weet wat hij hier kan verdienen. Daarnaast is hij lang niet zo op geld belust als Patrick Kluivert. Hij zal ooit terugkeren naar de Nederlandse velden. Dit is de uitgelezen kans voor Makaay, bij de enige club uit de Top-3/4 waar hij binnen de cultuur past. En hij is CL-speelgerechtigd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:04 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Denk dat Makaay qua salaris misschien nog hogere eisen stelt als Kluivert. Daarnaast nog een transfersom, nee, Makaay geloof ik echt niet.
Ik vrees dat Patrick wel zoveel zelfkennis heeft, dat zo'n constructie niet wordt getekend.quote:Als Kluivert komt, gaat dat waarschijnlijk mbv een prestatiecontract heb ik gelezen.
Nee.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:09 schreef Chadi het volgende:
kutzooi ajax had hem an moeten trekken
Je kent ze beide persoonlijk?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:09 schreef Bombardier het volgende:
Daarnaast is hij lang niet zo op geld belust als Patrick Kluivert.
Welk financieel risisco? Hij mocht toch voor niks weg? Aan Makaay kleeft pas financieel risico, die moet gewoon nog een forse transfersom opbrengen en zal een miljoenensalaris willen (niet dat Kluivert niet in de hoogste schaal bij PSV terecht zou komen, maar dat terzijde). Die transfersom is weggegooid geld omdat je hem nooit meer kan doorverkopen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:59 schreef Bombardier het volgende:
Nogmaals, aan Kluivert hangt een enórm financieel risico. Ik geloof niet dat PSV dat risico gaat nemen.
Makaay lijkt me ook beter in het team en bij de club passen. Daarnaast past hij wel in de positie Vennegoor.
Zakelijk? Eerder labiel, lomp en gebrek aan visie, dat vind ik heel iets anders dan "zakelijk". Van Raaij was ook zakelijk maar had een heel vaderlijke uitstraling en dat werkte in zijn en PSV's voordeelquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoelang zien jullie Westerhof eigenlijk nog blijven?
De man lijkt puur een eigen plan te maken en daar amper van af te wijden; veel in de media, veel zwart wit uitspraken waar hij later dan toch op terug moet komen. Nu ook weer met Kluivert. Hij wil hem absoluut niet hebben, vind het een risicofactor etc.
Hoe blij zijn jullie eigenlijk met de zakelijke Westerhof na de sympathieke van Raaij?
Hij mag dan af en toe onzin uitkramen maar hij is wel bezig om PSV weer financieel gezond te maken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 07:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zakelijk? Eerder labiel, lomp en gebrek aan visie, dat vind ik heel iets anders dan "zakelijk". Van Raaij was ook zakelijk maar had een heel vaderlijke uitstraling en dat werkte in zijn en PSV's voordeel.
Ze zitten lekker op 1 lijn daar bij PSVquote:Volgens Johan Derksen is de Raad van Commissarissen tegen de komst van Kluivert, voorzitter Westerhof lijkt gezien zijn uitlatingen te twijfelen. Ronald Koeman is echter een groot voorstander. Na topoverleg gisteren lijken de onderhandelingen in ieder geval toch begonnen te zijn. Derksen meldde gisterenavond dat de zaakwaarnemer van Kluivert gisterenavond op De Herdgang was. In De Telegraaf noemde die de gesprekken 'positief'. Wel maakte hij een stevig voorbehoud. 'Om de transfer rond te laten komen, zal er echter wel eerst een oplossing moeten komen', luidde zijn cryptische commentaar.
PSV zou hem een contract voor twee seizoenen willen geven, maar hem wel een prestatiecontract willen laten tekenen.
'quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:44 schreef PyTh het volgende:
Mika is verhuurd, niet verkocht.
Ik verwacht overigens niet dat er buiten een spits om nog een andere speler aangetrokken zal worden.
Dat lijkt me weer ietwat overtrokken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
'
Het is óf Kluivert of helemaal niemand.
Liever Kluivert dan niemand. Het zou ook goed uit kunnen pakken en hij kost niets (qua transfergeld). Dat we een scorende spits nodig hebben, moge duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:52 schreef DjMark het volgende:
liever niemand dan kluivert
Ik denk dat dat niet overtrokken is, ternminste, ik vind een speler van de categorie Redan ook niemand. PSV heeft geen geld, is nu zwaar aan het twijfelen over Kluivert en misschien andersom. Of het komt vandaag rond, of het wordt kort dag en PSV kan op woensdagavond/donderdag overdag nog vol aan de bak om iemand te halen. De club van die betreffende speler zal óf de hoofdprijs vragen óf niet willen verkopen, omdat ze dat zelf niets meer kunnen doen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat lijkt me weer ietwat overtrokken.
Er zijn echt nog wel andere alternatieven.
Maar wat volgens mij ook wel meeweegt is dat Kluivert een Nederlander is en niks kost.
Als Kluivert een prestatiecontract accepteerd is het volgens mij ook rond.
Ik kan hier ook wel mee leven eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben eigenlijk wel blij met Kluivert op prestatiebasis.
PSV Koeman wil 4-3-3 blijven spelenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:17 schreef Chadi het volgende:
wat dacht je van Kone en farfan voor en kluivert er achter![]()
Westerhof heeft vooral als ambitie de club financieel gezien gezonder achter te laten dan van Raaij. Buiten het feit dat hij dan anders had moeten beginnen is dat vooral zn taak vind ie. Volgend jaar treedt hij volgens mij af.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoelang zien jullie Westerhof eigenlijk nog blijven?
De man lijkt puur een eigen plan te maken en daar amper van af te wijden; veel in de media, veel zwart wit uitspraken waar hij later dan toch op terug moet komen. Nu ook weer met Kluivert. Hij wil hem absoluut niet hebben, vind het een risicofactor etc.
Hoe blij zijn jullie eigenlijk met de zakelijke Westerhof na de sympathieke van Raaij?
Zeg dat maar tegen Koeman. Ik ben het volledig met je eens. En dan kunnen we nog een van onze uitpuilende groep middenvelders opstellen ook.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:21 schreef zjroentje het volgende:
Voor 4-4-2 hebben jullie eigenlijk de ideale spitsen momenteel ...
Hij is al 30 hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:19 schreef Zwansen het volgende:
Laat hem bij ons maar in vorm raken, kunnen we hem over een paar jaar weer dik verkopen.
Ach, als Kluivert over 2 jaar zijn Barcelona vorm terug heeft, en zonder blessures, dan kunnen we hem echt wel voor een paar miljoen verkopen denk ik. Het wordt geen al te hoge prijs, maar toch, gratis halen en voor een paar miljoen wegquote:
als ie over 2 jaar die vorm weer heeft is zn contract net afgelopenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:35 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ach, als Kluivert over 2 jaar zijn Barcelona vorm terug heeft, en zonder blessures, dan kunnen we hem echt wel voor een paar miljoen verkopen denk ik. Het wordt geen al te hoge prijs, maar toch, gratis halen en voor een paar miljoen weg![]()
Ja of net als Van Bommel weer transfervrij naar Barcaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:35 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ach, als Kluivert over 2 jaar zijn Barcelona vorm terug heeft, en zonder blessures, dan kunnen we hem echt wel voor een paar miljoen verkopen denk ik. Het wordt geen al te hoge prijs, maar toch, gratis halen en voor een paar miljoen weg![]()
Kluivert is nou eenmaal niet wat we noemen een 'karaktervoetballer'. Van mij mag hij komen als hij een prestatiecontract krijgt gebaseerd op het aantal wedstrijden dat hij in de basis start en verder niks kost. Maar ik zie liever een echte versterking.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:50 schreef horstjan het volgende:
Hebben wij allemaal een zwak voor het talent van Kluivert,maar zou hij zelf niet eens karakter kunnen tonen en voor een minimum gaan spelen om dan later iets te kunnen eisen?
Verrassend......quote:Rob Westerhof heeft intern aangekondigd dat hij op 1 oktober aanstaande na twee jaar de voorzittershamer van PSV zal neerleggen. Westerhof heeft al tijdens de zomer de Raad van Commissarissen van de club geïnformeerd over de zware tijdsbelasting van de functie in combinatie met zijn overige verantwoordelijkheden. Naar de sponsors, pers en betrokkenen is intussen een communiqué uitgestuurd.
© Pics United - Rob Westerhof.
Opvolging
De RvC heeft ingestemd met zijn eigen verzoek om van de functie van voorzitter Directie PSV ontheven te worden. Na 1 oktober zal Frits Schuitema, thans lid van de Raad van Commissarissen en voorzitter van de Eindhovense Voetbal Vereniging PSV op ad-interim basis de functie van voorzitter gaan vervullen. Rob Westerhof blijft de lopende zaken tot dit najaar afhandelen en blijft beschikbaar voor zaken die om continuïteit vragen. De RvC zal te zijner tijd mededelingen doen over de opvolging. PSV bestudeert daarnaast de organisatiestructuur en overweegt om een algemeen directeur voor de dagelijkse leiding van PSV NV aan te stellen.
Hoogtepunten
Twee jaar geleden werd Rob Westerhof gevraagd als directievoorzitter van PSV, na zijn pensionering als CEO bij Philips North America. De afgelopen twee voetbalseizoenen werd PSV twee keer landskampioen, drong de club tweemaal door tot de knockout-fase van de UEFA Champions League en werd ook de nationale beker gewonnen. Een hoogtepunt was het bereiken van de halve finales van de UEFA Champions League, waarin PSV nipt de eindstrijd misliep. Commercie en financiën vormden de laatste twee jaar een hoge prioriteit in het beleid van de PSV NV.
Veel dank
PSV en haar Raad van Commissarissen zijn Westerhof veel dank verschuldigd voor zijn inzet, enthousiasme en resultaten van de afgelopen twee jaar.
Hij had toch een termijn van 4 jaar ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:04 schreef mcyodogg het volgende:
Niet echt. Hij had bij zijn aanstelling al gezegd dat ie niet al te lang zou aanblijven. Weet niet of het ook twee jaar was, wat ie zei.
Frits Schuitema, weet niet veel van de beste man, maar volgens mij is het de vierde man van links op deze foto
[afbeelding]
Waar komt dat bericht vandaan?quote:
Officiele PSV site.......quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waar komt dat bericht vandaan?
Aan de ene kant gunstig als hij opstapt, aan de andere kant laat hij dus gewoon de club in de steek en hebben we er ineens een machtsvacuum als probleem bij...
Wie zou PSV dan moeten halen ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens heb ik goede hoop dat Kluivert niet naar PSV komt, er zijn ook andere clubs die hem willen volgens hem zelf, en hij zal zo langzamerhand ook wel door hebben dat hij hier niet met open armen ontvangen wordt (prestatiecontract, verdeeldheid binnen de club, supporters).![]()
net ook op de radioquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waar komt dat bericht vandaan?
Aan de ene kant gunstig als hij opstapt, aan de andere kant laat hij dus gewoon de club in de steek en hebben we er ineens een machtsvacuum als probleem bij...
Geen flauw idee, ik weet niet wat er financieel mogelijk is, heb geen inzicht in de lijstjes van PSV, weet niet wat andere spelers moeten kosten, etc. etc...quote:
Sankoh voor in de verdediging en dan 4-4-2 gaan spelen met Kone en Farfan in de spits en Aisatti erachter, dan het middenveld van Cocu, Simons en Afellay en in de verdediging Salcido, Alex, Sankoh en als er nog geld over is Kromkamp of anders Lamey. Als we al genoeg geld hebben voor Sankoh trouwensquote:
En als er een aanvaller geblesseerd raakt dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:32 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Sankoh voor in de verdediging en dan 4-4-2 gaan spelen met Kone en Farfan in de spits en Aisatti erachter, dan het middenveld van Cocu, Simons en Afellay en in de verdediging Salcido, Alex, Sankoh en als er nog geld over is Kromkamp of anders Lamey. Als we al genoeg geld hebben voor Sankoh trouwens![]()
4-5-1quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:35 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
En als er een aanvaller geblesseerd raakt dan?
We hebben Beerens nog, en Beasley/Culina kunnen we denk ik ook nog voorin neergooien in het ergste geval.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:35 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
En als er een aanvaller geblesseerd raakt dan?
Volgens het AD zijn ze ook met een Zuid-Amerikaan bezig of hebben in ieder geval interesse.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
'
Het is óf Kluivert of helemaal niemand.
Een naam die ik in elk geval nog nooit gehoord had.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Volgens het AD zijn ze ook met een Zuid-Amerikaan bezig of hebben in ieder geval interesse.
Ja lekker dan houden we helemaal niks over..quote:
alsof we Timmer zouden missenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja lekker dan houden we helemaal niks over..
Yesquote:Kluivert morgen of overmorgen naar PSV
29 augustus 2006, 20:37
Door: Roy van den Berghe
De zaakwaarnemer van Patrick Kluivert, Paul Foortse, heeft aan het ANP laten weten dat zijn cliënt binnen afzienbare tijd naar PSV verkast. Toch liggen beide partijen nog ver van elkaar af, vooral omdat ook Valencia nu moeilijk doet.
Foortse zegt het volgende over de huidige situatie: "Met PSV is er nog geen overeenstemming. Ik ben jurist en er is in mijn ogen pas overeenstemming als de inkt van de handtekening is opgedroogd. Ik heb het gevoel dat we er met PSV wel uitkomen."
"Valencia gaat nu ook weer een beetje moeilijk doen. Ik kan niet zeggen waarover. Ik kan geen details prijsgeven. Toch heb ik goede hoop dat we er woensdag of donderdagochtend uit zijn", zo vervolgt Foortse.
Met de laatste uitspraak bedoelt Foortse dat Valencia is teruggekomen op zijn eerdere beslissing Kluivert transfervrij te laten vertrekken. De Spaanse topclub eist naar verluidt een vergoeding tussen de één en twee miljoen euro.
Zo zeker vind ik het anders nog niet klinken hoor.....quote:
Als Kluivert zijn zaakwaarnemer zegt dat hij morgen of overmorgen naar PSV komt dan klinkt het niet zeker?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zo zeker vind ik het anders nog niet klinken hoor.....
Nee, want als PSV geld moet geven aan Valencia lijkt mij dat allemaal nog niet zeker.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:05 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Als Kluivert zijn zaakwaarnemer zegt dat hij morgen of overmorgen naar PSV komt dan klinkt het niet zeker?
Pfff ze zeggen zoveel... daar hecht ik weinig waarde aan.... eerst zien dan gelovenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:05 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Als Kluivert zijn zaakwaarnemer zegt dat hij morgen of overmorgen naar PSV komt dan klinkt het niet zeker?
Te duur waarschijnlijk, nieuwe spelers mogen van meneer Westerhof tot 3 miljoen euro kosten. Nou is Westerhof wel iemand die vaker terug komt op gedane uitspraken, dus dat is dan nog enigzins hoopgevend...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:34 schreef Zero2Nine het volgende:
Weet iemand trouwens of PSV heeft geprobeerd Mateja Kezman terug te halen? Is dat uberhaupt een optie geweest? Hij is naar Fenerbache gegaan maar ik heb geen idee voor hoeveel geld (dat hij wellicht best te betalen was). Hij schijnt het ook niet super gedaan te hebben bij Atletico maar ik zou hem best graag terugzien bij PSV. Hij zal ook wel niet meer in Koeman's systeem passen en hij is geen Nederlander maarja...
Dan wordt het dus waarschijnlijk niks, ik zie ons geen geld neerleggen voor Kluivert en betwijfel of hij er persoonlijk met PSV uit komt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:43 schreef slaapkamermug het volgende:
Wie wil je dan als spits? Het is Kluivert of niks...
dan worden we meteen uitgeschakeld in de champions leaguequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan wordt het dus waarschijnlijk niks, ik zie ons geen geld neerleggen voor Kluivert en betwijfel of hij er persoonlijk met PSV uit komt.
Waar uit blijkt in hemelsnaam dat ik dat wil? Ik wil er eigenlijk 4 topspelers bij. 1 topspits, 2 topverdedigers (rechts en centraal) en een topmiddenvelder. Zoals het er nu naar uit ziet krijgen we geen van allen, hoogstens een tobspits (met een b dus).quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:46 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
dan worden we meteen uitgeschakeld in de champions league
cocu boos
5e ofzo in de eredivisie
ajax blij
Wil je dat?
Neeeeeee, is het zo moeilijk om te lezen wat ik wil? Het staat er toch duidelijk...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:56 schreef slaapkamermug het volgende:
Dus dan wil jij ook Klufje
maar je weet toch dat dat niet gaat dus je hebt helemaal niks te willenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Neeeeeee, is het zo moeilijk om te lezen wat ik wil? Het staat er toch duidelijk...
Ah, de Feyenoord-manier dus.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:00 schreef NickFeyR het volgende:
Het schijnt volgens het AD dat PSV een speler gaat kopen naar aanleiding van een DVD die ze gekeken hebben.![]()
De invloed van Steef wordt steeds duidelijkerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:00 schreef NickFeyR het volgende:
Het schijnt volgens het AD dat PSV een speler gaat kopen naar aanleiding van een DVD die ze gekeken hebben.![]()
Hoe betrouwbaar hij is... en de waarde van dit bericht... geen ideequote:Heb dan nu eindelijk mijn bron aan de lijn gehad.
Bij sommigen blijft de twijfel aan de fysieke gesteldheid van Kluivert, aan zijn motivatie en ook aan zijn vermogen om zijn slechte eigenschappen (stappen, vriendenkring etc.) onder controle te houden. Maar Koeman en Cocu zijn sterk voor. Morgen komt hij naar de Herdgang en zal 5 kilometer moeten lopen waarna zijn conditionele gesteldheid door de artsen zal worden bepaald.
De andere optie is een spits die nu in het Oostblok speelt. Ik weet niet wie het is, maar het is niet de spits die ik eerder noemde. Dat was Ricardo Oliveira, die niet haalbaar bleek.
Wel was er vanochtend een vergadering op het hoogste niveau en het lijkt nu dat er geld is vrijgemaakt voor de komst van Kromkamp. Liverpool wordt w.s. morgen alsnog benaderd. Mijn bron zei dat het salaris van Kromkamp na deze vergadering niet meer een struikelblok hoefde te zijn. Het wordt dus spannend. Kromkamp en Kluivert, Kromkamp en de oostblokker (Uruguyaan?), Kromkamp en niemand anders, Kluivert en niemand anders of de Oostblokker en niemand anders.
Alles is nog mogelijk. En laten we niet vergeten dat we eindelijk weer een echte, aanvallende middenvelder hebben met Mendez....
heb ook een aantal posts van hem gelezen op het netwerk, hij doet niets meer dan open deuren intrappen...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:20 schreef LuNaTiC het volgende:
'De Kuil' op psv-netwerk:
[..]
Hoe betrouwbaar hij is... en de waarde van dit bericht... geen ideedon't blame me
Dat is niet zo vreemd hoor. Het eerste wat een technische staf doet is een DVD van een speler opvragen bij die zijn zaakwaarnemer. Als dat bevalt gaan ze, gebruikelijk, bij wedstrijden kijken.quote:
Laat aub Kromkamp komen..... dan zie ik het een stuk beter in voor PSVquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:20 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Hoe betrouwbaar hij is... en de waarde van dit bericht... geen ideedon't blame me
Maar kijken bij wedstrijden gaat op zo'n korte termijn natuurlijk niet meer lukken. Als je het alleen op een dvd baseert, zou je iedere speler kunnen halen. Een "best of" is zelfs van een Berry Powell indrukwekkendquote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:05 schreef Kaap het volgende:
[..]
Dat is niet zo vreemd hoor. Het eerste wat een technische staf doet is een DVD van een speler opvragen bij die zijn zaakwaarnemer. Als dat bevalt gaan ze, gebruikelijk, bij wedstrijden kijken.
quote:'Indien Kluivert afhaakt mogelijk geen versterking meer, nog wel Uruguayaan in beeld'
Het Algemeen Dagblad meldt dat Westerhof niet uitsluit dat er helemaal geen versterking meer komt indien de transfer van Kluivert afketst. Diens zaakwaarnemer heeft er goede hoop dat de partijen er tijdig uitkomen. Volgens het AD denkt PSV verde rnog aan een 21-jarige Uruguayaan, die op DVD is bekeken.
Ik heb van alles te willenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:00 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
maar je weet toch dat dat niet gaat dus je hebt helemaal niks te willen![]()
Joh.quote:Dat was Ricardo Oliveira, die niet haalbaar bleek.
Omdat het een zooitje is bij PSV op dit moment???quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Waarom is Cocu boos trouwens?
Vooral omdat er weinig voor in de plaats lijkt te komen lijkt mij...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Omdat het een zooitje is bij PSV op dit moment???
Omdat Ooijer en Jan weg zijn gegaan...
Schei uitquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:09 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Leuke dagen zo toch.
Er werd hem toegezegd dat we een sterke selectie zouden hebben in dit seizoen, in den beginne leek dat wel zo. Maar nu is het idd een zooitje geworden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Waarom is Cocu boos trouwens?
dat is niet zo gek, Kromkamp moest naar Nederland en Bruin Slot is wezen scouten bij Liverpool voor de CL, dus het hoeft niks te zeggenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:27 schreef LiverpoolFC het volgende:
Als de koop van Lucas Neill doorgaat van Blackburn naar LFC, dan zal Kromkamp wel naar PSV gaan denk ik.
stevengerrard, van Fok, niet de echte, zat van het weekend nog met Kromkamp in het vliegtuig terug naar NL. Kromkamp werd daarbij vergezelfd van Tonnie BruinSlot ...
Waar rook is, is vuurquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is niet zo gek, Kromkamp moest naar Nederland en Bruin Slot is wezen scouten bij Liverpool voor de CL, dus het hoeft niks te zeggen
En van alle vluchten die er zijn van Liverpool naar Nederland zitten de assistent trainer van PSV en de rechtsback waar ze interesse in hebben, twee mannen die elkaar amper kennen, naast elkaar in het vliegtuig. Nee, ik zou inderdaad ook niet durven zeggen dat dat iets te maken had met een op handen staande transferquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is niet zo gek, Kromkamp moest naar Nederland en Bruin Slot is wezen scouten bij Liverpool voor de CL, dus het hoeft niks te zeggen
in een vliegtuig lijkt me dat niet ideaalquote:
ik wil mezelf niet te vroeg te blij maken, dan valt het zo tegen als hij niet komt en we het met lamey moeten blijven doenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:12 schreef twi het volgende:
[..]
En van alle vluchten die er zijn van Liverpool naar Nederland zitten de assistent trainer van PSV en de rechtsback waar ze interesse in hebben, twee mannen die elkaar amper kennen, naast elkaar in het vliegtuig. Nee, ik zou inderdaad ook niet durven zeggen dat dat iets te maken had met een op handen staande transfer
Dat niet inderdaad. Maar het is dus een fabel om te zeggen dat hij de afgelopen jaren dramatisch voetbalde.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:22 schreef du_ke het volgende:
helaas ook niet dat hij het nog wel kan
[Bron: http://www.nu.nl/news/813(...)t_aanvaller_Ahn.html]quote:Bondscoach Verbeek passeert aanvaller Ahn
Uitgegeven: 30 augustus 2006 09:38
SEOUL - Pim Verbeek heeft aanvaller Jung-Hwan Ahn niet geselecteerd voor het kwalificatieduel voor de Azië Cup tussen Zuid-Korea en Iran. Het duel dat zaterdag in Seoul wordt gespeeld is het tweede met de Nederlander als bondscoach van Zuid-Korea op de bank. De opvolger van Dick Advocaat zag zijn ploeg eerder deze maand met 3-0 winnen van Taiwan.
Ahn maakte toen nog de openingstreffer maar hij is volgens Verbeek momenteel niet fit genoeg. "Hij is op zoek naar een club en heeft de laatste weken te weinig getraind", aldus de bondscoach die talent Chu-Young Park wegens diens vormcrisis ook buiten de selectie hield.
Ricardo Oliveira heeft nooit in het Oostblok gespeeldquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:20 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
"De andere optie is een spits die nu in het Oostblok speelt. Ik weet niet wie het is, maar het is niet de spits die ik eerder noemde. Dat was Ricardo Oliveira, die niet haalbaar bleek."quote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
"De andere optie is een spits die nu in het Oostblok speelt. Ik weet niet wie het is, maar het is niet de spits die ik eerder noemde. Dat was Ricardo Oliveira, die niet haalbaar bleek."
Mwah, zo kun je het wel opvatten vind ik.
Nee, hij geeft aan dat de andere optie nu in het Oostblok speelt, hij bedoelt dus niet Oliveira waar hij eerst over sprak.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
"De andere optie is een spits die nu in het Oostblok speelt. Ik weet niet wie het is, maar het is niet de spits die ik eerder noemde. Dat was Ricardo Oliveira, die niet haalbaar bleek."
Mwah, zo kun je het wel opvatten vind ik.
ja eigenlijk wat we al wisten maar ze zijn dus nog wel bezig. Het duurt wel erg lang allemaal. Heb er een hard hoofd in. Of is dit allemaal part of the plan?quote:
Valencia stug bij onderhandelingen
Bas - Datum: 30-08-2006 - Bron: Omroep Brabant
De onderhandelingen tussen Valencia en PSV over Patrick Kluivert lijken in een impasse te zitten, meldt Omroep Brabant. Volgens zijn zaakwaarnemer Paul Foortse is dat de schuld van Valencia. Kluivert heeft in Spanje nog een contract voor twee seizoenen met een miljoenensalaris. Maar Valencia wil van hem af.
De spits is bereid zijn contract op te zeggen in ruil voor een veel lager salaris bij PSV, maar dan moet Valencia dat salaris wel gedeeltelijk aanvullen.
Foortse zegt dat er weinig schot zit in de onderhandelingen, omdat Valencia telkens andere voorwaarden stelt. Volgens Foortse zijn PSV en Kluivert er al in hoofdlijnen uit. De spits wil graag naar PSV komen. De transfer moet wel voor donderdagavond twaalf uur zijn afgerond.
Complotten ed horen in TRU thuisquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:54 schreef Zero2Nine het volgende:
Of is dit allemaal part of the plan?
Heb jij ooit ergens wél vertrouwen in dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Complotten ed horen in TRU thuis. Valencia doet moeilijk en Patje doet moeilijk door vast te houden aan een grof salaris.
Ik hoop iig dat heel de zaak in het honderd loopt, ik heb zo goed als nul vertrouwen in Kluivert.
Ik Had er geen vertrouwen meer in maar dit ziet er goed uit.quote:PSV wil nog twee versterkingen
30 augustus 2006, 16:41
Door: Roy van den Berghe
PSV hoopt voor het verstrijken van de transferdeadline nog minstens twee spelers te presenteren. Eén daarvan is zo goed als zeker Patrick Kluivert, maar ook Amr Zaki en Jan Kromkamp onderhandelen met de Eindhovenaren.
Omroep Brabant meldt dat de Egyptische spits Zaki gisteren en vandaag in Eindhoven was om te onderhandelen over een contract. Als de regerend landskampioen erin slaagt Zaki te contracteren, is het onder andere Feyenoord te snel af. De aanvaller, die ook vanaf de flanken uit de voeten kan, mag van zijn club Lokomotiv Moskou voor drie miljoen euro vertrekken.
Naast Zaki staat ook Jan Kromkamp nog altijd hoog op het verlanglijstje van coach Ronald Koeman. De speler van Liverpool is de beoogde rechtsback van PSV en kan een contract voor vier seizoenen ondertekenen. Mogelijk wordt de oud-AZ-speler morgen al gepresenteerd.
De komst van Patrick Kluivert lijkt ook in kannen en kruiken te zijn. De spits komt voor ongeveer een miljoen over van Valencia en tekent ofwel een éénjarig contract met een optie voor nog twee seizoenen, ofwel een prestatiecontract voor nog onbepaalde tijd.
Er is in elk geval gewerkt bij de Eindhovenaren om het team te versterken, wat onze Egyptische vriend allemaal kan weet ik niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:22 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik Had er geen vertrouwen meer in maar dit ziet er goed uit.
http://www.youtube.com/results?search_query=amr+zakiquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:23 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Er is in elk geval gewerkt bij de Eindhovenaren om het team te versterken, wat onze Egyptische vriend allemaal kan weet ik niet.
Dank u, hij is in elk geval kopsterk (net zoals KLuivert) en dat is geen overbodige luxe met een 1,5meter lange farfan voorin en anti-kopper Kone.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:27 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/results?search_query=amr+zaki
mooi, nu kromkamp nog.quote:Kluivert naar Nederland voor medische keuring
Reageer op dit artikelPrintVerstuur dit artikel
EINDHOVEN - Patrick Kluivert komt donderdag naar Nederland om medisch gekeurd te worden. Dat zei PSV-voorzitter Rob Westerhof woensdagmiddag.
De keurig vindt hoogstwaarschijnlijk plaats in het St. Anna Ziekenhuis in Geldrop. Volgens PSV is Kluivert vrijgegeven door zijn huidige club Valencia. Dat betekent dat niets een overgang naar Eindhoven in de weg staat omdat PSV en Kluivert op hoofdlijnen al akkoord zijn over een transfer.
PSV probeert ook nog steeds verdediger Jan Kromkamp van Liverpool te huren. Daarover is overleg gevoerd tussen de twee clubs. Liverpool moet Kromkamp dan wel vanavond vrijgeven. Anders is er geen tijd meer voor de medische keuring. Volgens PSV ligt de bal bij Liverpool.
Vind ik ook, maar in Spanje scoorde hij toch behoorlijk veel.quote:
We zijn niet anders gewend hequote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:48 schreef pascalheister het volgende:
lekker allemaal zo op het laatste moment
Is ie ziek?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:13 schreef cultheld het volgende:
De Kluif gaat naar het st. Anna ziekenhuis.
Ging Donk niet naar AZ ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:09 schreef cultheld het volgende:
Amr Zaki zou een uitstekende aanwinst zijn. Ik heb hem dit jaar op de Africa Cup zien voetballen en daar liet hij zien kopsterk te zijn, overzicht te hebben, als aanspeelpunt te kunnen fungeren en balvast te zijn. Verder schijnt PSV met Kromkamp (zou mooi zijn) en Donk bezig te zijn. Ryan Donk zou dan wat mij betreft een basisplaats mogen krijgen, want dat is een aanstormend toptalent in de verdediging. Speelde ook een sterk jeugdtoernooi.
Is nog niet rond, PSV en Ajax hebben zich nu ook gemeld.quote:
Een spits die al 4 jaar lang niet op niveau voetbalt en blessuregevoelig erbij maakt PSV ineens een titelkandidaat? PSV was het al hoor; dankzij die Farfanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:19 schreef cultheld het volgende:
Als Kluivert door de medische keuring komt en de geruchten van Kromkamp en Zaki komen uit, dan is PSV m.i. titelkandidaat. Die Uruguayaan is door Steef aangebracht; Ik ben benieuwd of dat concreet gaat worden.
nee, Betis wil hem niet afgeven.quote:
Alleen omdat ik kritisch ben naar PSV toe wil niet zeggen dat ik zwartgallig in het leven staquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:10 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Heb jij ooit ergens wél vertrouwen in dan?
Wat een onzin. Wijzigingen in bestuur is niet zo verrassend, sowieso Timmer zat er al te lang. Trainer ook niet, Hiddink heeft een aantal seizoenen goed gepresteerd, en nu is Koeman aangetrokken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een spits die al 4 jaar lang niet op niveau voetbalt en blessuregevoelig erbij maakt PSV ineens een titelkandidaat? PSV was het al hoor; dankzij die Farfanen Alex en Gomes.
Aardig artikel in de VI trouwens over PSV. Ik krijg een beetje het idee dat PSV de kant van Ajax in '98-02 opging; veel aankopen, veel wijzigingen in bestuur en trainers; veel buitenlanders.
Maar je loopt echt altijd te zeiken over PSV, word je daar zelf niet moe van?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alleen omdat ik kritisch ben naar PSV toe wil niet zeggen dat ik zwartgallig in het leven sta.
ik bedoelde overigens ook mbt PSVquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alleen omdat ik kritisch ben naar PSV toe wil niet zeggen dat ik zwartgallig in het leven sta.
dat westerhof weg gaat was ook niet voorzien, verder is er mij inziens niet bijzonder veel aan de hand. Aankopen valt ook mee, en trainers al helemaalquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een spits die al 4 jaar lang niet op niveau voetbalt en blessuregevoelig erbij maakt PSV ineens een titelkandidaat? PSV was het al hoor; dankzij die Farfanen Alex en Gomes.
Aardig artikel in de VI trouwens over PSV. Ik krijg een beetje het idee dat PSV de kant van Ajax in '98-06 opging; veel aankopen, veel wijzigingen in bestuur en trainers; veel buitenlanders.
Dat zou wat zijn, Kluivert die een stukje van Jaap Stam zijn oor afknabbeltquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:56 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Ik ben klaar voor Kluivert! laat maar komen, echt veel slechter dan de huidige ploeg tegen Twente kan ie het nou ook weer niet doen dunkt meHet kan waarschijnlijk twee kanten op, of het wordt een gigantische mislukking, of het zal een meestergreep blijken. Aangezien Kluivert nog steeds een paar jaartjes mee kan en zelf vast ook niet de geschiedenis ingaan als de nieuwe Mike Tyson, zal ie hopelijk nog ff flink zn best doen
OK die is goedgekeurdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:27 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/results?search_query=amr+zaki
quote:**** Patrick Kluivert bijna PSV-er
**Patrick Kluivert is dicht bij een
overgang van Valencia naar PSV.Als de
30-jarige spits,die het met de Spaanse
club eens werd over zijn vertrek,een
medische keuring en een conditionele
test goed doorstaat,zal hij donderdag
een verbintenis tekenen in Eindhoven.
PSV zou zich op de laatste dag voordat
de transfermarkt sluit (donderdagavond
om 12.00 uur) ook in defensief opzicht
nog kunnen versterken.Jan Kromkamp,die
bij Liverpool weg mag,is in beeld voor
de rechtsbackpositie.
Ook zou de club van coach Ronald Koeman
belangstelling hebben voor de 23-jarige
Egyptische aanvaller Amr Zaki,die voor
Lokomotiv Moskou uitkomt.
Ben benieuwd of die Egyptenaar dan ook nog komt anders zit je dadelijk met 5 spitsen te kijkenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:32 schreef cultheld het volgende:
Steef op Ajaxtalk, PSV Netwerk. Hij heeft weer eens een scoop.
Mooi aankoop voor PSV,beter dan z'n vage Egyptenaar.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:29 schreef cultheld het volgende:
PSV huurt Diego Tardelli tot 't einde van dit seizoen(rond)
Ik hoorde net dat die Egyptenaar met 3 clubs (PSV, Fulham en Manchester City) aan het onderhandelen isquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die Egyptenaar dan ook nog komt anders zit je dadelijk met 5 spitsen te kijken
Hou die stoere praatjes nou voor je manquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:48 schreef Jasza het volgende:
Als ie dat zegt schop ik hem persoonlijk de vernieling in.
Bij weze van spreke man, maar ik bedoel dat hij dan echt een mongool is.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hou die stoere praatjes nou voor je man![]()
hoezo .. Als Ajax m niet moet, dan heeft hij alle recht om naar PSV te gaan.. Die spelen tenminste nog CL ..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Bij weze van spreke man, maar ik bedoel dat hij dan echt een mongool is.
Nee man, dan blijf je nog lekker 2 jaar op de bank zitten bij Valencia, dan ben je een echte sportmanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:56 schreef Jasza het volgende:
Als je een echte Ajacied bent ga je niet naar de concurrent.
Als hij naar PSV kan, kan hij ook wel naar andere clubs, of schatten jullie jezelf laag in?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee man, dan blijf je nog lekker 2 jaar op de bank zitten bij Valencia, dan ben je een echte sportman
Jij? Kritisch, echt waar?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Blijkbaar vind Kluivert PSV de meest interessante club die in hem geinteresseerd is en PSV speelt CL wat ook niet geheel onbelangrijk is.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als hij naar PSV kan, kan hij ook wel naar andere clubs, of schatten jullie jezelf laag in?
Chelsea of MU ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weet iemand of Kone met een Nederlandse is getrouwd? Als hij dit jaar of begin volgend jaar een Nederlandse pas krijgt moved hij volgende zomer naar Chelsea of MU.
Inderdaad, Ik zie hem echt niet de Europese top halen, tenzij zijn efficiency met 400 % omhoog gaat.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:16 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Chelsea of MU ?
Leuke voetballer voor de nederlandse top , maar voor de rest
Los van de vraag of hij uberhaupt in aanmerking komt voor die clubs, hij speelt regelmatig voor het Ivoriaanse elftal, ik neem aan dat een werkvergunning geen probleem zal worden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weet iemand of Kone met een Nederlandse is getrouwd? Als hij dit jaar of begin volgend jaar een Nederlandse pas krijgt moved hij volgende zomer naar Chelsea of MU.
1 jaar goed in Europa maakt niet gelijk een grote club in Europa, RKc is wat overdreven, maar jullie staan echt niet zo hoog aangeschreven in europa.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:30 schreef cultheld het volgende:
Jaap Stam noemde PSV het RKC van Europa.
Niet zo hoog als wat?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
1 jaar goed in Europa maakt niet gelijk een grote club in Europa, RKc is wat overdreven, maar jullie staan echt niet zo hoog aangeschreven in europa.
Ajax staat in europa nog altijd hoog aangeschreven, door het verleden hequote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:33 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Ajax staat lager.Verliezen van Fc Kopenhagen.![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ajax staat in europa nog altijd hoog aangeschreven, door het verleden he![]()
Dat zeg je goed. Verleden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vooral Kopenhagen, die hebben ajax nu al 2x gepiepeltquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:39 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Leuk voor je. Europa siddert en bibbert als Ajax komt!
Hoop trouwens echt dat Ik Start stunt.Ajacieden vonden het vorig jaar ook niet erg dat wij er uitvlogen tegen Rapid,dus tand om tand.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:39 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Leuk voor je. Europa siddert en bibbert als Ajax komt!
Het leuke is dat alleen Nederlanders dat denken...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Helaas ook miljoenen Chinezen.Och ik leef mee met die Chinezen.....allemaal een ajax-shirtje kopen vanuit commercieel standpunt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het leuke is dat alleen Nederlanders dat denken...
Mwa niet bepaald, Ajax blijft een redelijk grote naam in Europa door het verleden. Je moet maar is kijken hoeveel buitenlanders er naar duels van Ajax komen enzoquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het leuke is dat alleen Nederlanders dat denken...
quote:30/8/2006 - 'PSV huurt Diego Tardelli'
(Gepost door RvN)
Volgens Braziliaanse media (o.a. Ultimo Segundo) heeft PSV een akkoord bereikt over de huur van de Braziliaanse aanvaller Diego Tardelli van Sao Paulo tot het einde van het jaar. Het zou de tweede keer dat hij de overstap waagt naar Europa. Vorig seizoen werd hij verhuurd aan Betis Sevilla, zonder al teveel succes. Hij komt sinds kort op huurbasis uit voor São Caetano.
PSV Netwerk
De 21-jarige spits staat bekend om zijn snelheid. Zijn ongedisciplineerde gedrag bracht hem echter enkele malen in de problemen.
PSV Netwerk
Volgens de berichten neemt hij vanavond afscheid van São Caetano in het duel tegen Corinthians.
Ja maar voor buitenlanders is Ajax nog altijd een grotere club dan psv ookal is dat niet gebaseerd op de laatste jaren.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:50 schreef VoreG het volgende:
PSV telt in Europa net zoveel mee als Ajax. De laatste jaren zelfs meer.
Ajax is ook een grotere club, daar is geen discussie voor nodig en dat zal PSV nooit bereiken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja maar voor buitenlanders is Ajax nog altijd een grotere club dan psv ookal is dat niet gebaseerd op de laatste jaren.
Je weet zoiets altijd heerlijk dood te gooienquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:53 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ajax is ook een grotere club, daar is geen discussie voor nodig en dat zal PSV nooit bereiken.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je weet zoiets altijd heerlijk dood te gooien
Het lijkt wel het rad van Fortuin dat nu draait. Morgen kunnen we bankroet zijn of met 3 spitsen zitten. nou ja eigenlijk ben je met die 3 spitsen bankroet maar dan wordt het wel een leuk jaarquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:17 schreef Lemming22 het volgende:
We krijgen ineens een hele rits spitsen aangeleverd, nou hebben we weer een luxeprobleem![]()
Kluivert, Tardelli, Zaki? Maar geen van drieën is nog bevestigd door PSV. Dus het blijft bibberen en beven morgen de hele dag. Ben benieuwd hoe onze selectie eruit ziet morgenavond om 12u. Kluivert? Of toch een andere spits? Kromkamp ja of nee?
Je kan er alles van zeggen, maar het blijft in ieder geval wel spannend! (Mijn F5-toets is de laatste dagen al 3 jaar ouder geworden)
Momenteel vind ik Ajax eigenlijk niet boven PSV uitsteken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:53 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ajax is ook een grotere club, daar is geen discussie voor nodig en dat zal PSV nooit bereiken.
Een erg triest figuur ben je dan eigenlijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:19 schreef jorienvdherik het volgende:
maar gaat lachen worden
psv-feyenoord
1600 man kluivert mag ik oversteken ja of nee
toch zal het zo zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Een erg triest figuur ben je dan eigenlijk.
Zonde.quote:
Hoezo? Hoort er allemaal bij.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Een erg triest figuur ben je dan eigenlijk.
Ik hoop dat je sarcastisch bent.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:25 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hoezo? Hoort er allemaal bij.Zachtzinnig gedoe doen we niet aan.
Nee, ben ik niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik hoop dat je sarcastisch bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |