abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41327526
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 01:20 schreef LuNaTiC het volgende:
'De Kuil' op psv-netwerk:
[..]

Hoe betrouwbaar hij is... en de waarde van dit bericht... geen idee don't blame me
Ricardo Oliveira heeft nooit in het Oostblok gespeeld .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_41327764
Zegt ie toch ook niet?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_41327829
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 14:51 schreef LuNaTiC het volgende:
Zegt ie toch ook niet?
"De andere optie is een spits die nu in het Oostblok speelt. Ik weet niet wie het is, maar het is niet de spits die ik eerder noemde. Dat was Ricardo Oliveira, die niet haalbaar bleek."

Mwah, zo kun je het wel opvatten vind ik .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_41327899
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 14:53 schreef cultheld het volgende:

[..]

"De andere optie is een spits die nu in het Oostblok speelt. Ik weet niet wie het is, maar het is niet de spits die ik eerder noemde. Dat was Ricardo Oliveira, die niet haalbaar bleek."

Nee hoor.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_41327939
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 14:53 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nee, hij geeft aan dat de andere optie nu in het Oostblok speelt, hij bedoelt dus niet Oliveira waar hij eerst over sprak.
pi_41328532
Je kunt het wel opvatten alsof Ricardo Oliveira in Oost-europa speelt/speelde.
Als je het woordje 'maar' zou vervangen door 'dus' is dit niet het geval.

Maar die wordt het dus sowieso niet.

Overigens melden diverse geruchtensites en zelfs Wikipedia dat Amr Zaki een 3-jarig contract heeft getekend bij PSV. Even afwachten of hier iets van waar is.

[ Bericht 25% gewijzigd door En1gma op 30-08-2006 16:01:17 ]
  woensdag 30 augustus 2006 @ 16:02:37 #207
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41330363
Lekker boeiend allemaal
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  woensdag 30 augustus 2006 @ 16:54:32 #208
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_41331915
PSVZone.nl:
quote:

Valencia stug bij onderhandelingen
Bas - Datum: 30-08-2006 - Bron: Omroep Brabant

De onderhandelingen tussen Valencia en PSV over Patrick Kluivert lijken in een impasse te zitten, meldt Omroep Brabant. Volgens zijn zaakwaarnemer Paul Foortse is dat de schuld van Valencia. Kluivert heeft in Spanje nog een contract voor twee seizoenen met een miljoenensalaris. Maar Valencia wil van hem af.
De spits is bereid zijn contract op te zeggen in ruil voor een veel lager salaris bij PSV, maar dan moet Valencia dat salaris wel gedeeltelijk aanvullen.

Foortse zegt dat er weinig schot zit in de onderhandelingen, omdat Valencia telkens andere voorwaarden stelt. Volgens Foortse zijn PSV en Kluivert er al in hoofdlijnen uit. De spits wil graag naar PSV komen. De transfer moet wel voor donderdagavond twaalf uur zijn afgerond.
ja eigenlijk wat we al wisten maar ze zijn dus nog wel bezig. Het duurt wel erg lang allemaal. Heb er een hard hoofd in. Of is dit allemaal part of the plan?
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_41332166
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 16:54 schreef Zero2Nine het volgende:
Of is dit allemaal part of the plan?
Complotten ed horen in TRU thuis . Valencia doet moeilijk en Patje doet moeilijk door vast te houden aan een grof salaris.

Ik hoop iig dat heel de zaak in het honderd loopt, ik heb zo goed als nul vertrouwen in Kluivert.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 30 augustus 2006 @ 17:03:36 #210
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_41332239
Nou, als dat gloeilampje van Philips net zo laf brand als dat het elftal nu speelt ga ik toch maar op Sorbo-peertjes over hoor..
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
pi_41332354
Ik ben wel benieuwd wie die Uruguayaan van 21 dan zal zijn eigenlijk...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_41332460
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 17:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Complotten ed horen in TRU thuis . Valencia doet moeilijk en Patje doet moeilijk door vast te houden aan een grof salaris.

Ik hoop iig dat heel de zaak in het honderd loopt, ik heb zo goed als nul vertrouwen in Kluivert.
Heb jij ooit ergens wél vertrouwen in dan?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_41332867
quote:
PSV wil nog twee versterkingen
30 augustus 2006, 16:41
Door: Roy van den Berghe
PSV hoopt voor het verstrijken van de transferdeadline nog minstens twee spelers te presenteren. Eén daarvan is zo goed als zeker Patrick Kluivert, maar ook Amr Zaki en Jan Kromkamp onderhandelen met de Eindhovenaren.
Omroep Brabant meldt dat de Egyptische spits Zaki gisteren en vandaag in Eindhoven was om te onderhandelen over een contract. Als de regerend landskampioen erin slaagt Zaki te contracteren, is het onder andere Feyenoord te snel af. De aanvaller, die ook vanaf de flanken uit de voeten kan, mag van zijn club Lokomotiv Moskou voor drie miljoen euro vertrekken.

Naast Zaki staat ook Jan Kromkamp nog altijd hoog op het verlanglijstje van coach Ronald Koeman. De speler van Liverpool is de beoogde rechtsback van PSV en kan een contract voor vier seizoenen ondertekenen. Mogelijk wordt de oud-AZ-speler morgen al gepresenteerd.

De komst van Patrick Kluivert lijkt ook in kannen en kruiken te zijn. De spits komt voor ongeveer een miljoen over van Valencia en tekent ofwel een éénjarig contract met een optie voor nog twee seizoenen, ofwel een prestatiecontract voor nog onbepaalde tijd.
Ik Had er geen vertrouwen meer in maar dit ziet er goed uit.
lollig
pi_41332929
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 17:22 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Ik Had er geen vertrouwen meer in maar dit ziet er goed uit.
Er is in elk geval gewerkt bij de Eindhovenaren om het team te versterken, wat onze Egyptische vriend allemaal kan weet ik niet.
Yeah baby Yeah!
pi_41333082
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 17:23 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Er is in elk geval gewerkt bij de Eindhovenaren om het team te versterken, wat onze Egyptische vriend allemaal kan weet ik niet.
http://www.youtube.com/results?search_query=amr+zaki
lollig
pi_41333097
Robert kan niet teruggehaald worden?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_41333122
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 17:28 schreef Pritt het volgende:
Beperkte voetballer.
lollig
pi_41333164
quote:
Dank u, hij is in elk geval kopsterk (net zoals KLuivert) en dat is geen overbodige luxe met een 1,5meter lange farfan voorin en anti-kopper Kone.
Yeah baby Yeah!
pi_41333233
quote:
Kluivert naar Nederland voor medische keuring
Reageer op dit artikelPrintVerstuur dit artikel

EINDHOVEN - Patrick Kluivert komt donderdag naar Nederland om medisch gekeurd te worden. Dat zei PSV-voorzitter Rob Westerhof woensdagmiddag.

De keurig vindt hoogstwaarschijnlijk plaats in het St. Anna Ziekenhuis in Geldrop. Volgens PSV is Kluivert vrijgegeven door zijn huidige club Valencia. Dat betekent dat niets een overgang naar Eindhoven in de weg staat omdat PSV en Kluivert op hoofdlijnen al akkoord zijn over een transfer.

PSV probeert ook nog steeds verdediger Jan Kromkamp van Liverpool te huren. Daarover is overleg gevoerd tussen de twee clubs. Liverpool moet Kromkamp dan wel vanavond vrijgeven. Anders is er geen tijd meer voor de medische keuring. Volgens PSV ligt de bal bij Liverpool.
mooi, nu kromkamp nog.
lollig
pi_41333401
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 17:29 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Beperkte voetballer.
Vind ik ook, maar in Spanje scoorde hij toch behoorlijk veel.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_41333707
lekker allemaal zo op het laatste moment
pi_41333799
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 17:48 schreef pascalheister het volgende:
lekker allemaal zo op het laatste moment
We zijn niet anders gewend he
Yeah baby Yeah!
pi_41334399
Amr Zaki zou een uitstekende aanwinst zijn. Ik heb hem dit jaar op de Africa Cup zien voetballen en daar liet hij zien kopsterk te zijn, overzicht te hebben, als aanspeelpunt te kunnen fungeren en balvast te zijn. Verder schijnt PSV met Kromkamp (zou mooi zijn) en Donk bezig te zijn. Ryan Donk zou dan wat mij betreft een basisplaats mogen krijgen, want dat is een aanstormend toptalent in de verdediging. Speelde ook een sterk jeugdtoernooi.
pi_41334481
Zaki, een Egyptische aanvaller...Waarom heb ik daar nou vrij weinig vertrouwen in

En komop zeg, Robert kon ook wel degelijk scoren hoor Hij was gewoon een spits die vaak op de buitenpositie werd neergezet, dat kon hij gewoon niet. Je gaat toch ook niet VoH op linksbuiten zetten en na een paar wedstrijden concluderen dat het een waardeloze aanvaller is...?

Jammer genoeg krijgen sommige spelers teveel kansen bij PSV (Lamey, Reiziger) en anderen te weinig (Robert, Huntelaar)
Patat Friet
pi_41334502
De Kluif gaat naar het st. Anna ziekenhuis.
pi_41334554
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:13 schreef cultheld het volgende:
De Kluif gaat naar het st. Anna ziekenhuis.
Is ie ziek?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41334580
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:15 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Is ie ziek?
Dat is een uitgaansgelegenheid hoor.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 30 augustus 2006 @ 18:19:18 #228
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_41334716
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:09 schreef cultheld het volgende:
Amr Zaki zou een uitstekende aanwinst zijn. Ik heb hem dit jaar op de Africa Cup zien voetballen en daar liet hij zien kopsterk te zijn, overzicht te hebben, als aanspeelpunt te kunnen fungeren en balvast te zijn. Verder schijnt PSV met Kromkamp (zou mooi zijn) en Donk bezig te zijn. Ryan Donk zou dan wat mij betreft een basisplaats mogen krijgen, want dat is een aanstormend toptalent in de verdediging. Speelde ook een sterk jeugdtoernooi.
Ging Donk niet naar AZ ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_41334736
Als Kluivert door de medische keuring komt en de geruchten van Kromkamp en Zaki komen uit, dan is PSV m.i. titelkandidaat . Die Uruguayaan is door Steef aangebracht; Ik ben benieuwd of dat concreet gaat worden.
pi_41334748
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:19 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Ging Donk niet naar AZ ?
Is nog niet rond, PSV en Ajax hebben zich nu ook gemeld.
pi_41334834
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:19 schreef cultheld het volgende:
Als Kluivert door de medische keuring komt en de geruchten van Kromkamp en Zaki komen uit, dan is PSV m.i. titelkandidaat . Die Uruguayaan is door Steef aangebracht; Ik ben benieuwd of dat concreet gaat worden.
Een spits die al 4 jaar lang niet op niveau voetbalt en blessuregevoelig erbij maakt PSV ineens een titelkandidaat? PSV was het al hoor; dankzij die Farfan en Alex en Gomes.

Aardig artikel in de VI trouwens over PSV. Ik krijg een beetje het idee dat PSV de kant van Ajax in '98-02 opging; veel aankopen, veel wijzigingen in bestuur en trainers; veel buitenlanders.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 30 augustus 2006 @ 18:24:07 #232
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41334879
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 17:28 schreef Pritt het volgende:
nee, Betis wil hem niet afgeven.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_41334901
Kluivert is nog steeds sterk aan de bal en laat daardoor spelers om hem heen (Farfán, Koné, Aissati?) ook beter voetballen, doordat hij ze meer tijd (immers sterk aan de bal) geeft om te anticiperen op zijn acties.
pi_41335038
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 17:10 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Heb jij ooit ergens wél vertrouwen in dan?
Alleen omdat ik kritisch ben naar PSV toe wil niet zeggen dat ik zwartgallig in het leven sta .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_41335437
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:23 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Een spits die al 4 jaar lang niet op niveau voetbalt en blessuregevoelig erbij maakt PSV ineens een titelkandidaat? PSV was het al hoor; dankzij die Farfan en Alex en Gomes.

Aardig artikel in de VI trouwens over PSV. Ik krijg een beetje het idee dat PSV de kant van Ajax in '98-02 opging; veel aankopen, veel wijzigingen in bestuur en trainers; veel buitenlanders.
Wat een onzin. Wijzigingen in bestuur is niet zo verrassend, sowieso Timmer zat er al te lang. Trainer ook niet, Hiddink heeft een aantal seizoenen goed gepresteerd, en nu is Koeman aangetrokken.

Dit seizoen heeft PSV alleen (waarschijnlijk) nog Kluivert aangetrokken, maar dat was ook nodig na het vertrek van VoH en (in veel mindere mate) Sibon.

Edit: Oke, ik vergeet Salcido, Da Costa en Mendes nog

[ Bericht 7% gewijzigd door Dr_Frickin_Evil op 30-08-2006 18:50:11 ]
pi_41335758
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Alleen omdat ik kritisch ben naar PSV toe wil niet zeggen dat ik zwartgallig in het leven sta .
Maar je loopt echt altijd te zeiken over PSV, word je daar zelf niet moe van?
pi_41335914
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

ik bedoelde overigens ook mbt PSV . Anyway, ik lurk hier vaker dan dat ik post, maar ik lees het altijd van anderen. Dan ga je er op letten en dan is het verbazend vaak zo Verder is er niets mis mee om kritisch te zijn, maar hopelijk slaat het niet te ver door, je moet er toch plezier in blijven houden, en het komt soms op mij persoonlijk over alsof je er nog weinig plezier in hebt

Maar ontopic maar weer, het zijn spannende laatste dagen (uren kunnen we bijna al zeggen ), dus ben benieuwd wat de uiteindelijke 'vangst' is!

Ik ben klaar voor Kluivert! laat maar komen, echt veel slechter dan de huidige ploeg tegen Twente kan ie het nou ook weer niet doen dunkt me Het kan waarschijnlijk twee kanten op, of het wordt een gigantische mislukking, of het zal een meestergreep blijken. Aangezien Kluivert nog steeds een paar jaartjes mee kan en zelf vast ook niet de geschiedenis ingaan als de nieuwe Mike Tyson, zal ie hopelijk nog ff flink zn best doen
pi_41335929
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:23 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Aardig artikel in de VI trouwens over PSV. Ik krijg een beetje het idee dat PSV de kant van Ajax in '98-06 opging; veel aankopen, veel wijzigingen in bestuur en trainers; veel buitenlanders.
dat westerhof weg gaat was ook niet voorzien, verder is er mij inziens niet bijzonder veel aan de hand. Aankopen valt ook mee, en trainers al helemaal
pi_41335995
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:56 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]
Ik ben klaar voor Kluivert! laat maar komen, echt veel slechter dan de huidige ploeg tegen Twente kan ie het nou ook weer niet doen dunkt me Het kan waarschijnlijk twee kanten op, of het wordt een gigantische mislukking, of het zal een meestergreep blijken. Aangezien Kluivert nog steeds een paar jaartjes mee kan en zelf vast ook niet de geschiedenis ingaan als de nieuwe Mike Tyson, zal ie hopelijk nog ff flink zn best doen
Dat zou wat zijn, Kluivert die een stukje van Jaap Stam zijn oor afknabbelt
  woensdag 30 augustus 2006 @ 20:22:52 #240
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_41338260
quote:
OK die is goedgekeurd (lekker simpel geconcludeerd )
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_41340249
nu ook op teletekst;
quote:
**** Patrick Kluivert bijna PSV-er
**Patrick Kluivert is dicht bij een
overgang van Valencia naar PSV.Als de
30-jarige spits,die het met de Spaanse
club eens werd over zijn vertrek,een
medische keuring en een conditionele
test goed doorstaat,zal hij donderdag
een verbintenis tekenen in Eindhoven.

PSV zou zich op de laatste dag voordat
de transfermarkt sluit (donderdagavond
om 12.00 uur) ook in defensief opzicht
nog kunnen versterken.Jan Kromkamp,die
bij Liverpool weg mag,is in beeld voor
de rechtsbackpositie.

Ook zou de club van coach Ronald Koeman
belangstelling hebben voor de 23-jarige
Egyptische aanvaller Amr Zaki,die voor
Lokomotiv Moskou uitkomt.
pi_41341017
PSV huurt Diego Tardelli tot 't einde van dit seizoen (rond)
pi_41341121
bron?
pi_41341165
Steef op Ajaxtalk, PSV Netwerk. Hij heeft weer eens een scoop .
  woensdag 30 augustus 2006 @ 21:35:04 #245
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41341270
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:32 schreef cultheld het volgende:
Steef op Ajaxtalk, PSV Netwerk. Hij heeft weer eens een scoop .
Ben benieuwd of die Egyptenaar dan ook nog komt anders zit je dadelijk met 5 spitsen te kijken
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_41341293
Linkje naar de topics Cult?

En wie komt er niet dan, neem aan dat ze niet in eens 3 spitsen gaan halen?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_41341305
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:29 schreef cultheld het volgende:
PSV huurt Diego Tardelli tot 't einde van dit seizoen (rond)
Mooi aankoop voor PSV,beter dan z'n vage Egyptenaar.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 21:36:12 #248
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41341308
Van wie moet 'ie gehuurd worden dan? Hij is toch al door Betis gehuurd?
pi_41341352
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:35 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ben benieuwd of die Egyptenaar dan ook nog komt anders zit je dadelijk met 5 spitsen te kijken
Ik hoorde net dat die Egyptenaar met 3 clubs (PSV, Fulham en Manchester City) aan het onderhandelen is Die zal dus wel niet komen
  woensdag 30 augustus 2006 @ 21:39:35 #250
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_41341385
Hoe kom je daarbij?

Dat zou helemaal geweldig zijn...en dan ook nog Kluivert + Kromkamp en misschien Zaki?

Van helemaal kut opeens weer tot helemaal perfect binnen 24 uur?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')