Ricardo Oliveira heeft nooit in het Oostblok gespeeldquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:20 schreef LuNaTiC het volgende:
'De Kuil' op psv-netwerk:
[..]
Hoe betrouwbaar hij is... en de waarde van dit bericht... geen ideedon't blame me
"De andere optie is een spits die nu in het Oostblok speelt. Ik weet niet wie het is, maar het is niet de spits die ik eerder noemde. Dat was Ricardo Oliveira, die niet haalbaar bleek."quote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
"De andere optie is een spits die nu in het Oostblok speelt. Ik weet niet wie het is, maar het is niet de spits die ik eerder noemde. Dat was Ricardo Oliveira, die niet haalbaar bleek."
Mwah, zo kun je het wel opvatten vind ik.
Nee, hij geeft aan dat de andere optie nu in het Oostblok speelt, hij bedoelt dus niet Oliveira waar hij eerst over sprak.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
"De andere optie is een spits die nu in het Oostblok speelt. Ik weet niet wie het is, maar het is niet de spits die ik eerder noemde. Dat was Ricardo Oliveira, die niet haalbaar bleek."
Mwah, zo kun je het wel opvatten vind ik.
ja eigenlijk wat we al wisten maar ze zijn dus nog wel bezig. Het duurt wel erg lang allemaal. Heb er een hard hoofd in. Of is dit allemaal part of the plan?quote:
Valencia stug bij onderhandelingen
Bas - Datum: 30-08-2006 - Bron: Omroep Brabant
De onderhandelingen tussen Valencia en PSV over Patrick Kluivert lijken in een impasse te zitten, meldt Omroep Brabant. Volgens zijn zaakwaarnemer Paul Foortse is dat de schuld van Valencia. Kluivert heeft in Spanje nog een contract voor twee seizoenen met een miljoenensalaris. Maar Valencia wil van hem af.
De spits is bereid zijn contract op te zeggen in ruil voor een veel lager salaris bij PSV, maar dan moet Valencia dat salaris wel gedeeltelijk aanvullen.
Foortse zegt dat er weinig schot zit in de onderhandelingen, omdat Valencia telkens andere voorwaarden stelt. Volgens Foortse zijn PSV en Kluivert er al in hoofdlijnen uit. De spits wil graag naar PSV komen. De transfer moet wel voor donderdagavond twaalf uur zijn afgerond.
Complotten ed horen in TRU thuisquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:54 schreef Zero2Nine het volgende:
Of is dit allemaal part of the plan?
Heb jij ooit ergens wél vertrouwen in dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Complotten ed horen in TRU thuis. Valencia doet moeilijk en Patje doet moeilijk door vast te houden aan een grof salaris.
Ik hoop iig dat heel de zaak in het honderd loopt, ik heb zo goed als nul vertrouwen in Kluivert.
Ik Had er geen vertrouwen meer in maar dit ziet er goed uit.quote:PSV wil nog twee versterkingen
30 augustus 2006, 16:41
Door: Roy van den Berghe
PSV hoopt voor het verstrijken van de transferdeadline nog minstens twee spelers te presenteren. Eén daarvan is zo goed als zeker Patrick Kluivert, maar ook Amr Zaki en Jan Kromkamp onderhandelen met de Eindhovenaren.
Omroep Brabant meldt dat de Egyptische spits Zaki gisteren en vandaag in Eindhoven was om te onderhandelen over een contract. Als de regerend landskampioen erin slaagt Zaki te contracteren, is het onder andere Feyenoord te snel af. De aanvaller, die ook vanaf de flanken uit de voeten kan, mag van zijn club Lokomotiv Moskou voor drie miljoen euro vertrekken.
Naast Zaki staat ook Jan Kromkamp nog altijd hoog op het verlanglijstje van coach Ronald Koeman. De speler van Liverpool is de beoogde rechtsback van PSV en kan een contract voor vier seizoenen ondertekenen. Mogelijk wordt de oud-AZ-speler morgen al gepresenteerd.
De komst van Patrick Kluivert lijkt ook in kannen en kruiken te zijn. De spits komt voor ongeveer een miljoen over van Valencia en tekent ofwel een éénjarig contract met een optie voor nog twee seizoenen, ofwel een prestatiecontract voor nog onbepaalde tijd.
Er is in elk geval gewerkt bij de Eindhovenaren om het team te versterken, wat onze Egyptische vriend allemaal kan weet ik niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:22 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik Had er geen vertrouwen meer in maar dit ziet er goed uit.
http://www.youtube.com/results?search_query=amr+zakiquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:23 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Er is in elk geval gewerkt bij de Eindhovenaren om het team te versterken, wat onze Egyptische vriend allemaal kan weet ik niet.
Dank u, hij is in elk geval kopsterk (net zoals KLuivert) en dat is geen overbodige luxe met een 1,5meter lange farfan voorin en anti-kopper Kone.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:27 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/results?search_query=amr+zaki
mooi, nu kromkamp nog.quote:Kluivert naar Nederland voor medische keuring
Reageer op dit artikelPrintVerstuur dit artikel
EINDHOVEN - Patrick Kluivert komt donderdag naar Nederland om medisch gekeurd te worden. Dat zei PSV-voorzitter Rob Westerhof woensdagmiddag.
De keurig vindt hoogstwaarschijnlijk plaats in het St. Anna Ziekenhuis in Geldrop. Volgens PSV is Kluivert vrijgegeven door zijn huidige club Valencia. Dat betekent dat niets een overgang naar Eindhoven in de weg staat omdat PSV en Kluivert op hoofdlijnen al akkoord zijn over een transfer.
PSV probeert ook nog steeds verdediger Jan Kromkamp van Liverpool te huren. Daarover is overleg gevoerd tussen de twee clubs. Liverpool moet Kromkamp dan wel vanavond vrijgeven. Anders is er geen tijd meer voor de medische keuring. Volgens PSV ligt de bal bij Liverpool.
Vind ik ook, maar in Spanje scoorde hij toch behoorlijk veel.quote:
We zijn niet anders gewend hequote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:48 schreef pascalheister het volgende:
lekker allemaal zo op het laatste moment
Is ie ziek?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:13 schreef cultheld het volgende:
De Kluif gaat naar het st. Anna ziekenhuis.
Ging Donk niet naar AZ ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:09 schreef cultheld het volgende:
Amr Zaki zou een uitstekende aanwinst zijn. Ik heb hem dit jaar op de Africa Cup zien voetballen en daar liet hij zien kopsterk te zijn, overzicht te hebben, als aanspeelpunt te kunnen fungeren en balvast te zijn. Verder schijnt PSV met Kromkamp (zou mooi zijn) en Donk bezig te zijn. Ryan Donk zou dan wat mij betreft een basisplaats mogen krijgen, want dat is een aanstormend toptalent in de verdediging. Speelde ook een sterk jeugdtoernooi.
Is nog niet rond, PSV en Ajax hebben zich nu ook gemeld.quote:
Een spits die al 4 jaar lang niet op niveau voetbalt en blessuregevoelig erbij maakt PSV ineens een titelkandidaat? PSV was het al hoor; dankzij die Farfanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:19 schreef cultheld het volgende:
Als Kluivert door de medische keuring komt en de geruchten van Kromkamp en Zaki komen uit, dan is PSV m.i. titelkandidaat. Die Uruguayaan is door Steef aangebracht; Ik ben benieuwd of dat concreet gaat worden.
nee, Betis wil hem niet afgeven.quote:
Alleen omdat ik kritisch ben naar PSV toe wil niet zeggen dat ik zwartgallig in het leven staquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:10 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Heb jij ooit ergens wél vertrouwen in dan?
Wat een onzin. Wijzigingen in bestuur is niet zo verrassend, sowieso Timmer zat er al te lang. Trainer ook niet, Hiddink heeft een aantal seizoenen goed gepresteerd, en nu is Koeman aangetrokken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een spits die al 4 jaar lang niet op niveau voetbalt en blessuregevoelig erbij maakt PSV ineens een titelkandidaat? PSV was het al hoor; dankzij die Farfanen Alex en Gomes.
Aardig artikel in de VI trouwens over PSV. Ik krijg een beetje het idee dat PSV de kant van Ajax in '98-02 opging; veel aankopen, veel wijzigingen in bestuur en trainers; veel buitenlanders.
Maar je loopt echt altijd te zeiken over PSV, word je daar zelf niet moe van?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alleen omdat ik kritisch ben naar PSV toe wil niet zeggen dat ik zwartgallig in het leven sta.
ik bedoelde overigens ook mbt PSVquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alleen omdat ik kritisch ben naar PSV toe wil niet zeggen dat ik zwartgallig in het leven sta.
dat westerhof weg gaat was ook niet voorzien, verder is er mij inziens niet bijzonder veel aan de hand. Aankopen valt ook mee, en trainers al helemaalquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een spits die al 4 jaar lang niet op niveau voetbalt en blessuregevoelig erbij maakt PSV ineens een titelkandidaat? PSV was het al hoor; dankzij die Farfanen Alex en Gomes.
Aardig artikel in de VI trouwens over PSV. Ik krijg een beetje het idee dat PSV de kant van Ajax in '98-06 opging; veel aankopen, veel wijzigingen in bestuur en trainers; veel buitenlanders.
Dat zou wat zijn, Kluivert die een stukje van Jaap Stam zijn oor afknabbeltquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:56 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Ik ben klaar voor Kluivert! laat maar komen, echt veel slechter dan de huidige ploeg tegen Twente kan ie het nou ook weer niet doen dunkt meHet kan waarschijnlijk twee kanten op, of het wordt een gigantische mislukking, of het zal een meestergreep blijken. Aangezien Kluivert nog steeds een paar jaartjes mee kan en zelf vast ook niet de geschiedenis ingaan als de nieuwe Mike Tyson, zal ie hopelijk nog ff flink zn best doen
OK die is goedgekeurdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:27 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/results?search_query=amr+zaki
quote:**** Patrick Kluivert bijna PSV-er
**Patrick Kluivert is dicht bij een
overgang van Valencia naar PSV.Als de
30-jarige spits,die het met de Spaanse
club eens werd over zijn vertrek,een
medische keuring en een conditionele
test goed doorstaat,zal hij donderdag
een verbintenis tekenen in Eindhoven.
PSV zou zich op de laatste dag voordat
de transfermarkt sluit (donderdagavond
om 12.00 uur) ook in defensief opzicht
nog kunnen versterken.Jan Kromkamp,die
bij Liverpool weg mag,is in beeld voor
de rechtsbackpositie.
Ook zou de club van coach Ronald Koeman
belangstelling hebben voor de 23-jarige
Egyptische aanvaller Amr Zaki,die voor
Lokomotiv Moskou uitkomt.
Ben benieuwd of die Egyptenaar dan ook nog komt anders zit je dadelijk met 5 spitsen te kijkenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:32 schreef cultheld het volgende:
Steef op Ajaxtalk, PSV Netwerk. Hij heeft weer eens een scoop.
Mooi aankoop voor PSV,beter dan z'n vage Egyptenaar.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:29 schreef cultheld het volgende:
PSV huurt Diego Tardelli tot 't einde van dit seizoen(rond)
Ik hoorde net dat die Egyptenaar met 3 clubs (PSV, Fulham en Manchester City) aan het onderhandelen isquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die Egyptenaar dan ook nog komt anders zit je dadelijk met 5 spitsen te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |