waarom zou Bayern een basisspeler verkopen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:49 schreef Bombardier het volgende:
Het wordt Roy Makaay.
Dat kan niet anders.
Hij wordt deze week nog gepresenteerd, let maar op.
Beetje een struisvogelopmerking.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:49 schreef Bombardier het volgende:
Het wordt Roy Makaay.
Dat kan niet anders.
Hij wordt deze week nog gepresenteerd, let maar op.
Makaay is inmiddels flink uit de gratie geraakt. Dat hing al een tijdje in de lucht en al helemáál na die misser zaterdag. Let maar op, Bayern laat hem gaan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom zou Bayern een basisspeler verkopen?
Daar weiger ik in te geloven.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Beetje een struisvogelopmerking.
Als Kluivert door de medische keuring komt wordt hij gewoon PSV-er denk ik.
Ze hebben Podolski aangetrokken en er is (naar mijn informatie) verder geen spits vertrokken. Ik denk dat Podolski de positie Makaay in gaat nemen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:54 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik denk van niet.
Denk het niet hoor.En het salaris wat hij verdient,zou hij met minder genoeg nemen.Neem gewoon aan dat Kluivert de beste oplossing en in feite ook de enige oplossing.Feyenoord moet trouwens ook maar eens opschieten met een spits,wat er nu rondloopt wordt je niet erg vrolijk van.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:54 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Daar weiger ik in te geloven.
Makaay past echter in alle opzichten bij PSV. Het zou dè oplossing zijn.
Guererro is vertrokken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:56 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Ze hebben Podolski aangetrokken en er is (naar mijn informatie) verder geen spits vertrokken. Ik denk dat Podolski de positie Makaay in gaat nemen.
Dat wist ik niet. Maar ik blijf erbij.quote:
Wat denk je dat Makaay verdient ? Zal ook niet niks zijn.Kluivert is gewoon betere voetballer,zeker qua techniek.En Kluivert is juist de perfecte vervanger voor Vennegoor,het is iemand die bal bij izch kan houden in tegenstelling tot Das Phantom,die je de hele wedstrijd niet ziet,pas als hij de goal maakt zie je hem pas.Qua voetbal past Kluivert beter dan Makaay.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:59 schreef Bombardier het volgende:
Nogmaals, aan Kluivert hangt een enórm financieel risico. Ik geloof niet dat PSV dat risico gaat nemen.
Makaay lijkt me ook beter in het team en bij de club passen. Daarnaast past hij wel in de positie Vennegoor.
Makaay is mentaal gezien véle malen stabieler dan Patrick Kluivert. In tegenstelling tot Kluivert is Makaay juist op- en top prof, die voor de club en de sport leeft. Jullie vergeten bijna allemaal het mentale aspect van een voetballer. Als die factor niet in orde is, dan slaag je simpelweg niet. Dat betekent: weggegooid geld. Talloze voorbeelden van topvoetballers die mentaal te kort kwamen, of op een zijspoor raakten. Kluivert is -in potentie- de beste spits van de wereld op die positie, maar ik geloof niet dat dat er ooit meer uitkomt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:01 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Wat denk je dat Makaay verdient ? Zal ook niet niks zijn.Kluivert is gewoon betere voetballer,zeker qua techniek.En Kluivert is juist de perfecte vervanger voor Vennegoor,het is iemand die bal bij izch kan houden in tegenstelling tot Das Phantom,die je de hele wedstrijd niet ziet,pas als hij de goal maakt zie je hem pas.Qua voetbal past Kluivert beter dan Makaay.
Wat een onzin. Makaay kent het Nederlands voetbal en weet wat hij hier kan verdienen. Daarnaast is hij lang niet zo op geld belust als Patrick Kluivert. Hij zal ooit terugkeren naar de Nederlandse velden. Dit is de uitgelezen kans voor Makaay, bij de enige club uit de Top-3/4 waar hij binnen de cultuur past. En hij is CL-speelgerechtigd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:04 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Denk dat Makaay qua salaris misschien nog hogere eisen stelt als Kluivert. Daarnaast nog een transfersom, nee, Makaay geloof ik echt niet.
Ik vrees dat Patrick wel zoveel zelfkennis heeft, dat zo'n constructie niet wordt getekend.quote:Als Kluivert komt, gaat dat waarschijnlijk mbv een prestatiecontract heb ik gelezen.
Nee.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:09 schreef Chadi het volgende:
kutzooi ajax had hem an moeten trekken
Je kent ze beide persoonlijk?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:09 schreef Bombardier het volgende:
Daarnaast is hij lang niet zo op geld belust als Patrick Kluivert.
Welk financieel risisco? Hij mocht toch voor niks weg? Aan Makaay kleeft pas financieel risico, die moet gewoon nog een forse transfersom opbrengen en zal een miljoenensalaris willen (niet dat Kluivert niet in de hoogste schaal bij PSV terecht zou komen, maar dat terzijde). Die transfersom is weggegooid geld omdat je hem nooit meer kan doorverkopen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:59 schreef Bombardier het volgende:
Nogmaals, aan Kluivert hangt een enórm financieel risico. Ik geloof niet dat PSV dat risico gaat nemen.
Makaay lijkt me ook beter in het team en bij de club passen. Daarnaast past hij wel in de positie Vennegoor.
Zakelijk? Eerder labiel, lomp en gebrek aan visie, dat vind ik heel iets anders dan "zakelijk". Van Raaij was ook zakelijk maar had een heel vaderlijke uitstraling en dat werkte in zijn en PSV's voordeelquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoelang zien jullie Westerhof eigenlijk nog blijven?
De man lijkt puur een eigen plan te maken en daar amper van af te wijden; veel in de media, veel zwart wit uitspraken waar hij later dan toch op terug moet komen. Nu ook weer met Kluivert. Hij wil hem absoluut niet hebben, vind het een risicofactor etc.
Hoe blij zijn jullie eigenlijk met de zakelijke Westerhof na de sympathieke van Raaij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |