Ja lekker dan houden we helemaal niks over..quote:
alsof we Timmer zouden missenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja lekker dan houden we helemaal niks over..
Yesquote:Kluivert morgen of overmorgen naar PSV
29 augustus 2006, 20:37
Door: Roy van den Berghe
De zaakwaarnemer van Patrick Kluivert, Paul Foortse, heeft aan het ANP laten weten dat zijn cliënt binnen afzienbare tijd naar PSV verkast. Toch liggen beide partijen nog ver van elkaar af, vooral omdat ook Valencia nu moeilijk doet.
Foortse zegt het volgende over de huidige situatie: "Met PSV is er nog geen overeenstemming. Ik ben jurist en er is in mijn ogen pas overeenstemming als de inkt van de handtekening is opgedroogd. Ik heb het gevoel dat we er met PSV wel uitkomen."
"Valencia gaat nu ook weer een beetje moeilijk doen. Ik kan niet zeggen waarover. Ik kan geen details prijsgeven. Toch heb ik goede hoop dat we er woensdag of donderdagochtend uit zijn", zo vervolgt Foortse.
Met de laatste uitspraak bedoelt Foortse dat Valencia is teruggekomen op zijn eerdere beslissing Kluivert transfervrij te laten vertrekken. De Spaanse topclub eist naar verluidt een vergoeding tussen de één en twee miljoen euro.
Zo zeker vind ik het anders nog niet klinken hoor.....quote:
Als Kluivert zijn zaakwaarnemer zegt dat hij morgen of overmorgen naar PSV komt dan klinkt het niet zeker?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zo zeker vind ik het anders nog niet klinken hoor.....
Nee, want als PSV geld moet geven aan Valencia lijkt mij dat allemaal nog niet zeker.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:05 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Als Kluivert zijn zaakwaarnemer zegt dat hij morgen of overmorgen naar PSV komt dan klinkt het niet zeker?
Pfff ze zeggen zoveel... daar hecht ik weinig waarde aan.... eerst zien dan gelovenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:05 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Als Kluivert zijn zaakwaarnemer zegt dat hij morgen of overmorgen naar PSV komt dan klinkt het niet zeker?
Te duur waarschijnlijk, nieuwe spelers mogen van meneer Westerhof tot 3 miljoen euro kosten. Nou is Westerhof wel iemand die vaker terug komt op gedane uitspraken, dus dat is dan nog enigzins hoopgevend...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:34 schreef Zero2Nine het volgende:
Weet iemand trouwens of PSV heeft geprobeerd Mateja Kezman terug te halen? Is dat uberhaupt een optie geweest? Hij is naar Fenerbache gegaan maar ik heb geen idee voor hoeveel geld (dat hij wellicht best te betalen was). Hij schijnt het ook niet super gedaan te hebben bij Atletico maar ik zou hem best graag terugzien bij PSV. Hij zal ook wel niet meer in Koeman's systeem passen en hij is geen Nederlander maarja...
Dan wordt het dus waarschijnlijk niks, ik zie ons geen geld neerleggen voor Kluivert en betwijfel of hij er persoonlijk met PSV uit komt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:43 schreef slaapkamermug het volgende:
Wie wil je dan als spits? Het is Kluivert of niks...
dan worden we meteen uitgeschakeld in de champions leaguequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan wordt het dus waarschijnlijk niks, ik zie ons geen geld neerleggen voor Kluivert en betwijfel of hij er persoonlijk met PSV uit komt.
Waar uit blijkt in hemelsnaam dat ik dat wil? Ik wil er eigenlijk 4 topspelers bij. 1 topspits, 2 topverdedigers (rechts en centraal) en een topmiddenvelder. Zoals het er nu naar uit ziet krijgen we geen van allen, hoogstens een tobspits (met een b dus).quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:46 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
dan worden we meteen uitgeschakeld in de champions league
cocu boos
5e ofzo in de eredivisie
ajax blij
Wil je dat?
Neeeeeee, is het zo moeilijk om te lezen wat ik wil? Het staat er toch duidelijk...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:56 schreef slaapkamermug het volgende:
Dus dan wil jij ook Klufje
maar je weet toch dat dat niet gaat dus je hebt helemaal niks te willenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Neeeeeee, is het zo moeilijk om te lezen wat ik wil? Het staat er toch duidelijk...
Ah, de Feyenoord-manier dus.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:00 schreef NickFeyR het volgende:
Het schijnt volgens het AD dat PSV een speler gaat kopen naar aanleiding van een DVD die ze gekeken hebben.![]()
De invloed van Steef wordt steeds duidelijkerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:00 schreef NickFeyR het volgende:
Het schijnt volgens het AD dat PSV een speler gaat kopen naar aanleiding van een DVD die ze gekeken hebben.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |