Hou die stoere praatjes nou voor je manquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:48 schreef Jasza het volgende:
Als ie dat zegt schop ik hem persoonlijk de vernieling in.
Bij weze van spreke man, maar ik bedoel dat hij dan echt een mongool is.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hou die stoere praatjes nou voor je man![]()
hoezo .. Als Ajax m niet moet, dan heeft hij alle recht om naar PSV te gaan.. Die spelen tenminste nog CL ..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Bij weze van spreke man, maar ik bedoel dat hij dan echt een mongool is.
Nee man, dan blijf je nog lekker 2 jaar op de bank zitten bij Valencia, dan ben je een echte sportmanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:56 schreef Jasza het volgende:
Als je een echte Ajacied bent ga je niet naar de concurrent.
Als hij naar PSV kan, kan hij ook wel naar andere clubs, of schatten jullie jezelf laag in?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee man, dan blijf je nog lekker 2 jaar op de bank zitten bij Valencia, dan ben je een echte sportman
Jij? Kritisch, echt waar?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alleen omdat ik kritisch ben naar PSV toe wil niet zeggen dat ik zwartgallig in het leven sta.
Blijkbaar vind Kluivert PSV de meest interessante club die in hem geinteresseerd is en PSV speelt CL wat ook niet geheel onbelangrijk is.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als hij naar PSV kan, kan hij ook wel naar andere clubs, of schatten jullie jezelf laag in?
Chelsea of MU ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weet iemand of Kone met een Nederlandse is getrouwd? Als hij dit jaar of begin volgend jaar een Nederlandse pas krijgt moved hij volgende zomer naar Chelsea of MU.
Inderdaad, Ik zie hem echt niet de Europese top halen, tenzij zijn efficiency met 400 % omhoog gaat.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:16 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Chelsea of MU ?
Leuke voetballer voor de nederlandse top , maar voor de rest
Los van de vraag of hij uberhaupt in aanmerking komt voor die clubs, hij speelt regelmatig voor het Ivoriaanse elftal, ik neem aan dat een werkvergunning geen probleem zal worden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weet iemand of Kone met een Nederlandse is getrouwd? Als hij dit jaar of begin volgend jaar een Nederlandse pas krijgt moved hij volgende zomer naar Chelsea of MU.
1 jaar goed in Europa maakt niet gelijk een grote club in Europa, RKc is wat overdreven, maar jullie staan echt niet zo hoog aangeschreven in europa.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:30 schreef cultheld het volgende:
Jaap Stam noemde PSV het RKC van Europa.
Niet zo hoog als wat?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
1 jaar goed in Europa maakt niet gelijk een grote club in Europa, RKc is wat overdreven, maar jullie staan echt niet zo hoog aangeschreven in europa.
Ajax staat in europa nog altijd hoog aangeschreven, door het verleden hequote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:33 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Ajax staat lager.Verliezen van Fc Kopenhagen.![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ajax staat in europa nog altijd hoog aangeschreven, door het verleden he![]()
Dat zeg je goed. Verleden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vooral Kopenhagen, die hebben ajax nu al 2x gepiepeltquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:39 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Leuk voor je. Europa siddert en bibbert als Ajax komt!
Hoop trouwens echt dat Ik Start stunt.Ajacieden vonden het vorig jaar ook niet erg dat wij er uitvlogen tegen Rapid,dus tand om tand.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:39 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Leuk voor je. Europa siddert en bibbert als Ajax komt!
Het leuke is dat alleen Nederlanders dat denken...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |