Ik ook nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:25 schreef Muck het volgende:
ik heb mijn site al een hele tijd niet meer bijgewerkt
Ik ga het ook niet meer doen, ik heb geen scanner voorhanden en al HAD ik die voorhanden dan was ik er waarschijnlijk een hele dag mee bezig.... ter llustratie, de stapel ontvangen kaarten die hier nog ligt:quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:25 schreef Muck het volgende:
ik heb mijn site al een hele tijd niet meer bijgewerkt
Pas maar op..dat zei ik in het begin ookquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:16 schreef Emme-r-tje het volgende:
Nooit van gehoord, maar toch een keer aan meedoen..![]()
Hoe lang zijn ze onderweg ijsmeis?quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:25 schreef ijsmeis het volgende:
Terug vind post.
Mijn kaarten zijn nog steeds niet aangekomen *ongeduldig wordt*
New Zealand 9 dagenquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:31 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Hoe lang zijn ze onderweg ijsmeis?
Op die van New Zealand wel. De rest nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:37 schreef Knoekie het volgende:
Heb je er wel een Priority zegel opgedaan?
Dan duurt het nog wel even voor ze er zijn. Finland is bij mij doorgaans erg snel met 3-6 dagen op een prority-zegel. Bulgarije duurde 7 dagen bij mij en Portugal 7 en 9.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Op die van New Zealand wel. De rest niet.
Meestal wel, maar als het goed is kunnen ze dat ook wel zien aan het adres en je profielquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:09 schreef Knoekie het volgende:
Zetten jullie op de kaart waar je vandaan komt ?
Ik koop altijd Rotterdam kaarten, zitten hele mooie tussen. En dan schrijf ik altijd dat het de mooiste stad van Nederland is, en dat ze zeker eens langs moeten komen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:32 schreef Knoekie het volgende:
Ik woon in Rotterdam, daar iets over vertellen of kaarten vinden is niet zo moeilijk
Wat een schattige zinquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:52 schreef Muck het volgende:
ja, ik ook
en het gebeurt weleens dat degene die ik een kaart moet sturen hetzelfde heet als iemand die ik ken, dan vertel ik dat ook.
k heb ook een leuke kaart met een rood-wit-blauwe fiets, dan is het ook altijd leuk om te vertellen dat er in Nederland heel veel fietsen zijn enzo
veel te veelquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:19 schreef Knoekie het volgende:
En wat voor bedrag kopen jullie meestal kaarten?
Bij een beetje grote sigarenwinkel of iets dergelijks. Die hebben meestal wel verschillende kaarten van de stad. Ik had dinsdag 5 kaarten met zegels gehaald en was zo'n 10 euro kwijtquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:19 schreef Knoekie het volgende:
Waar koop jij de kaarten Shirley?
De kaarten die ik koop kosten normaal tussen de ¤0,35 en ¤0,85, is een beetje afhankelijk van de kaart ook. Ik heb er alleen VEEL te veelquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:19 schreef Knoekie het volgende:
Waar koop jij de kaarten Shirley?
Die hebben ze hier bij Bruna ook! Die van Jip en Janneke en Pluk vind ik leuk voor die tag over kinderboekfigurenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:29 schreef Muck het volgende:
ik meestal ook bij een sigarenboer in Wijk, daar hebben ze hele toffe!
ook van nijntje en pluk van de petteflat en jip en janneke
ik vind ze sowieso wel leuk om te versturenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:31 schreef Vava het volgende:
[..]
Die hebben ze hier bij Bruna ook! Die van Jip en Janneke en Pluk vind ik leuk voor die tag over kinderboekfigurenNijntje weer wat minder omdat die in het buitenland ook bekend is.
Geen idee, maar wel veel skyline foto's enzoquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:30 schreef Vava het volgende:
Heb jij van die kaarten van www.fotopaulmartens.nl Shirley? Daar heb ik een paar Rotterdamkaarten vanZe waren idd niet goedkoop!
Ik doe precies hetzelfde hoorquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:33 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind ze sowieso wel leuk om te versturen
vaak vertel i kdan ook wat over annie mg schmidt
Deze zijn ook met skyline ja, het waren de enige kaarten van Rotterdam die in die buurt te koop waren, zat een winkeltje met kaarten in het winkelcentrumpje en ik woon tenslotte niet in Rotterdamquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:34 schreef Shirley het volgende:
[..]
Geen idee, maar wel veel skyline foto's enzoAl gauw, 80 cent, euro per kaartje
Ja. Op die manier welquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:24 schreef Klonk het volgende:
normaal gesproken niet, maar zij heeft haar adres tijdelijk laten wijzigen naar een adres in Nederland, maar het lijntje gaat naar Polen, dus officieel is het een kaarten naar Polen
snap je het nog
quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:28 schreef Klonk het volgende:
maar normaal krijg je alleen adressen van buiten je eigen land.
wat voor mij als grensbewoner soms wel grappige situaties oplevert als ik een kaartje moet sturen of krijg van een Duits plaatsje een km of 30 bij mij vandaan
Neequote:Op maandag 28 augustus 2006 18:21 schreef Knoekie het volgende:
Is het nog nodig om je emailadres erop te zetten?
Expo, V&D, Bruna, allemaal duurquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:33 schreef Fannetje het volgende:
Een Marimekko notietieboekje uit Finland vandaag
Verder nog steeds niets van mijn kaarten aangekomen.. maar aan 't eind van de week verloopt eindelijk die kaart naar Hongarije, kan ik een nieuwe gaan aanvragen!
Ik koop trouwens altijd kaarten van ¤0,30 p/s, in een ouderwets Hollands winkeltje hier in de stad. Leuke kaarten voor weinig geld!
quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:47 schreef Nicole22 het volgende:
Probeer het eens bij de Hema. Leuke, aparte kaarten vanaf 0,80. En kijk ook onderin, daar liggen tussen de uitnodigingen pakketjes van 20 ansichtkaarten met envelop voor 3,95! Best leuke kaarten ook, gesorteerd, met illustraties er op.
Ja, maar je hoeft er meestal geen vijf tegelijk... Alleen als je taggedquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:43 schreef Knoekie het volgende:
Bedankt voor de tips. Zal morgen even kijken.
Net alle kaarten geschreven, Toch best een kawei zeg
Tagged?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:08 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ja, maar je hoeft er meestal geen vijf tegelijk... Alleen als je tagged
dat is het dure gedeelte van je aankomende verslaving, niet doenquote:
Ah, nu wil ik het weten ookquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat is het dure gedeelte van je aankomende verslaving, niet doen![]()
Hmm... misschien is het beter als je daar niet mee in aanraking komtquote:
op het forum van postcrossing staat alle info, veel plezier, ik ben er niet aan begonnenquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:56 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ah, nu wil ik het weten ook![]()
Even aanmelden![]()
Ik welquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
op het forum van postcrossing staat alle info, veel plezier, ik ben er niet aan begonnen
neequote:Op maandag 28 augustus 2006 22:02 schreef Knoekie het volgende:
Hmm, ik begrijp het idee.Lijkt me wel lachen
Maar dan komt het dus niet bij de statistieken?
Zie je wel! Je mag niet taggen!quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:16 schreef Knoekie het volgende:
het forum knalt er meteen uit.
zelfbeschermingsmaatregel van je portomenee en pcquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:16 schreef Knoekie het volgende:
het forum knalt er meteen uit.
Het is wel iets te toevallig hequote:Op maandag 28 augustus 2006 22:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
zelfbeschermingsmaatregel van je portomenee en pc![]()
quote:
dom, dom, domquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:38 schreef Knoekie het volgende:
[..]![]()
Doet het weer, als ik iemand tag. Stuurt hij mij dan zijn adres? Ik heb namelijk iemand getagged![]()
Ik stuur meestal even een u2u om het adres te vragenquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:38 schreef Knoekie het volgende:
[..]![]()
Doet het weer, als ik iemand tag. Stuurt hij mij dan zijn adres? Ik heb namelijk iemand getagged![]()
Ik vergeet die tag steedsquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:45 schreef Knoekie het volgende:
Loopt dat Fok to Fok nog of niet?
Ik mag ook weerquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:59 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Volgens mij ga ik hier heel erg verslaafd aan raken![]()
en dat zal niet je laatste keer zijn, ik gisteren in de zeikende regen naar het postkantoor omdat ik perse 2 kaartjes moest postenquote:
Laat es zienquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:11 schreef Klonk het volgende:
geweldige postcrossing dag:
Mijn kaartje naar het pitoreske Poolse plaatsje Sneek is aangekomen
2 Kaartjes uit Finland
en als hoogtepunt het antizielig kaartje van Alan, serieus ik zit telkens te lachen als ik het kaartje zie, heel erg leuk![]()
Nieuwe kaart gaat over de grote plas naar Baton Rouge in Louisianaquote:You have sent 80 postcards, received 80 and have 4 travelling (sent).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |