Klopt helemaalquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:49 schreef roeland303 het volgende:
medicinale weed...zo'n onzin, je krijgt het niet vergoed, is veel duurder en werkt voor geen meter
Geen stomme gedachte... dat denk ik ook namelijk!quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:59 schreef BONG4002 het volgende:
Een aantal denken dat er een zware opdracht komt omdat BB er zo op aandrong om te gaan slapen....
Nol is de flexte!quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Klopt helemaalIk laat het halen bij Willie Wortel (redelijk bekend) en daar krijg je 50% korting als je het op recept krijgt
![]()
Nol is echt een goeie gozer!!
Weekopdracht lijkt me sterk, dat doen ze nooit op zondag, misschien gebeurd er wel helemaal niets, behalve de rode telefoonquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:00 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Geen stomme gedachte... dat denk ik ook namelijk!![]()
Dus dat was al bekend, waarom is daar niet meer ophef over geweest?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:57 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat ze mee is gegaan met paar mensen die een slachthuis in de fik gingen steken? Dat bedoel je?
Een paar minuten geleden nog, de eerste keer zei ze idd 18, en daarna dacht iok ook 20 te verstaan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:01 schreef Scrupules het volgende:
janine zegt net dat ze op dr 14e een vriend had en pas op dr 20e met em naar bed ging terwijl ze een paar dagen geleden nog riep dat ze 18 was
huh
yeah hij is een van de weinige hier die dat doet. Zelf haal ik mijn wiet ergens anders maar af en toe een voorgedraaide van willie is wel lekkerquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Klopt helemaalIk laat het halen bij Willie Wortel (redelijk bekend) en daar krijg je 50% korting als je het op recept krijgt
![]()
Nol is echt een goeie gozer!!
Okquote:
1 gek kan meer vragen stellen dat 100 wijzen kunnen beantwoordenquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:01 schreef Canisfire het volgende:
Haha een van de zusjes die Janine er uit lult,![]()
Sja, Tjen is een echte player he. Hij windt de vrouwtjes om z'n worstenvingers.....denkt ie.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:02 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Waarom laat Sabrina die glijerd überhaupt in haar buurt? Ik snap dat kind niet.![]()
Ja, Hilde heeft hem dat continue lopen in wrijven. Echt heel gemeen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:03 schreef BorTheWolf het volgende:
My god, wat ziet die jeroen eruit zeg.
Ik denk dat dat zogenaamd een ruige loek moet voorstellen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:03 schreef schatje het volgende:
Rik is echt de meest onverzorgde homo die ik ooit heb gezien.
Daarom twijfel ik ook of ie het echt wel is.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:03 schreef schatje het volgende:
Rik is echt de meest onverzorgde homo die ik ooit heb gezien.
Ik neem aan dat "flexte"positief isquote:
Iemand?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:53 schreef avonne het volgende:
Kan iemand even uitleggen wat er precies gebeurd is met Milica en dat "?Jeroen met zijn hand in haar doos zat?"
Konk nogal bizar
Tot morgenochtend negen uur doen die dingen het allemaal... telefoon gaat dus voor negen uur morgenochtend !quote:
1. Niet iedere homo verzorgt zich perfect...quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Daarom twijfel ik ook of ie het echt wel is.
Dan moet eerst papie er uit,quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:06 schreef toxikon het volgende:
hoe lang zal het duren voordat de rest zich net zo gaat storen aan plofkop als ik![]()
En als er dan niemand opneemt?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:07 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Tot morgenochtend negen uur doen die dingen het allemaal... telefoon gaat dus voor negen uur morgenochtend !
Vanaf dag 1 al, maar wil het geen obsessie laten worden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:06 schreef toxikon het volgende:
hoe lang zal het duren voordat de rest zich net zo gaat storen aan plofkop als ik![]()
Dan worden ze allemaal vervangen, en begint BB opnieuwquote:
Milica had een voorwerp in haar broek gestopt, die Jeroen eruit heeft gevist.quote:
lees de essentie...gratis blow blad, bij de gerichtere coffe shop...staan regelmatig stukken over hem in, volgens mij heeft hij zelfs een colum daarquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik neem aan dat "flexte"positief isHij doet veel goed voor mensen die het echt hard nodig hebben maar dat lees je zo weinig
![]()
En een lekker spul dat hij heeft![]()
Ik draai dus elke avond een Nolletje om te slapen (en geen pijn te voelen)
Dat kunnen hetero's ookquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:07 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens geweldig hoe hij zich gedraagt... lekker babbelen met de meiden![]()
Heb het ook wel is bij een ander vandaan gehad maar de kans op die chemische rotzooi kan ik niet hebbenquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:03 schreef toxikon het volgende:
[..]
yeah hij is een van de weinige hier die dat doet. Zelf haal ik mijn wiet ergens anders maar af en toe een voorgedraaide van willie is wel lekker![]()
Heb je nog inside info voor ons?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:09 schreef lillymoon het volgende:
Aan Rik is niks gespeeld, ik ken hem mijn broer werkt in dezelfde kapperszaak
Er is niets zo bevredigend als je eigen plantjes zien groeienquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb het ook wel is bij een ander vandaan gehad maar de kans op die chemische rotzooi kan ik niet hebben![]()
Nol heeft wiet waarvan zeker is dat er geen rotzooi gebruikt is bij de groei en bloei![]()
Ja welke kapperszaak is dat eigenlijk?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:09 schreef lillymoon het volgende:
Haze kweekers zijn over het algemeen ook gerichtere kwekers...zonder rotzooiquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb het ook wel is bij een ander vandaan gehad maar de kans op die chemische rotzooi kan ik niet hebben![]()
Nol heeft wiet waarvan zeker is dat er geen rotzooi gebruikt is bij de groei en bloei![]()
Ik vind zijn haar juist zo onverzorgd of ben ik daar alleen in?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:09 schreef lillymoon het volgende:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:11 schreef ThaSandman het volgende:
Ik heb die Semih nog nooit in dat rokershoekje gezien. Is hij anti-roken?
hmm daar zit ik bijna tegen aan geloof ik, toch raar ik ben al jaren redelijk geestelijk in balans.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:08 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Vanaf dag 1 al, maar wil het geen obsessie laten worden.
Ik zeg ook niet dat hetero's dat niet doen... Het valt mij alleen op dat Rik zo gezellig is... bevalt mij wel (en dat zegt niets over zijn homo-zijn)quote:
Hij bedoelde een Filter-sigaret, dit is zijn 2e filter, daartussen rookt ie shagquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:12 schreef cpuntb het volgende:
Leugenaar die Rik... ik heb hem meer zien roken vandaag!
ik haal me wiet bij een echte bio freak, net zoals mijn tuinbonen etc als ik de kans krijgquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:11 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Haze kweekers zijn over het algemeen ook gerichtere kwekers...zonder rotzooi
Kom nooit in de shop, laat het altijd meenemen, zal is vragen of ze het blad voor me meenemen, lijkt me leuk om te lezen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:09 schreef roeland303 het volgende:
[..]
lees de essentie...gratis blow blad, bij de gerichtere coffe shop...staan regelmatig stukken over hem in, volgens mij heeft hij zelfs een colum daar
Ook oke.. dan is ie coolquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij bedoelde een Filter-sigaret, dit is zijn 2e filter, daartussen rookt ie shag
Klopt, en die kamer is iets groter gemaaktquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:13 schreef schatje het volgende:
Volgens mij zitten ze nu in de kamer waar ze vorig jaar de bonen enzo sorteerden.
Denk dat gemiddeld homo's gezelligere babbelaars zijn voor vrouwen dan hetero mannenquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:12 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hetero's dat niet doen... Het valt mij alleen op dat Rik zo gezellig is... bevalt mij wel (en dat zegt niets over zijn homo-zijn)
Och ja... Rik is een goeie gozer![]()
hahaha kon Joost ook niuet zo lekker lullen??quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:14 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Denk dat gemiddeld homo's gezelligere babbelaars zijn voor vrouwen dan hetero mannen
de rookhoek en het zwembad, inderdaad.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:13 schreef schatje het volgende:
Volgens mij zitten ze nu in de kamer waar ze vorig jaar de bonen enzo sorteerden.
Over het algemeen, daar ga je al, ik krijg van zulke zware medicijnen (zoals morfine) dat ik echt de zekerheid moet hebben, het kan de werking van de medicijnen behoorlijk beinvloeden en dat is wel het laatste waar ik zit te wachtenquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:11 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Haze kweekers zijn over het algemeen ook gerichtere kwekers...zonder rotzooi
tis maar hoe je het bekijkt> janine rookt wiet , en die is te zien op de camquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:14 schreef Kinga het volgende:
Ik wil niet mierenneuken he, maar.... dat gelul over wiet is best wel off topic
gaat ie dood dan?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:15 schreef BONG4002 het volgende:
Egbert gaat naar zijn bed en komt er ook niet meer uit
Over bepaalde onderwerpen wel ja...quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:14 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Denk dat gemiddeld homo's gezelligere babbelaars zijn voor vrouwen dan hetero mannen
Is het wel weer hetzelfde huis dan??quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:13 schreef schatje het volgende:
Een joint in de morgen, is een dag zonder zorgen op de bank hangenquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:14 schreef natronic het volgende:
Laten ze maar een paar joints in dat huis flikkeren, wordt het nog gezellig
doen ze nu ook al zonderquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een joint in de morgen, is een dag zonder zorgen op de bank hangen
Die gast staat op en begint te lullen tottie in slaap valt...bizarquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:15 schreef natronic het volgende:
[..]
hahaha kon Joost ook niuet zo lekker lullen??
quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is het wel weer hetzelfde huis dan??
Hij is 45 maar lijkt wel 55!quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:17 schreef schatje het volgende:
Ik vind dat Egbert zich wel een beetje naar zijn leeftijd mag kleden. Zo'n hoodie dus niet.
Die hysterische avond: zat dat een factor "afkickverschijnselen" bij?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:16 schreef Bocaj het volgende:
Janine is echt veranderd de laatste dagen wat mij betrefd... niet meer zo bijterig etc.
Ze lijkt op Naomi Campbell, niet?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:18 schreef JufJoop het volgende:
Oooooh... ik irriteer me kapot aan Janine... met haar geschreeuw en neplachje...
Jajaquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is het wel weer hetzelfde huis dan??
Dat kan niet, want als je niet uniek bent moet er altijd nog iemand zijn die hetzelfde is als jij...quote:
ja viel me ook al op, ik denk dat ze net op tijd in de gaten had dat niemand op een aansteller zit te wachten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:16 schreef Bocaj het volgende:
Janine is echt veranderd de laatste dagen wat mij betrefd... niet meer zo bijterig etc.
Kan niet...dan moet er op zijn minst nog een persoon zijn die dus op jou lijkt...quote:
Daar lijkt het wel op...quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:18 schreef avonne het volgende:
[..]
Die hysterische avond: zat dat een factor "afkickverschijnselen" bij?
Dan heb ik daar nog een foto van gemaakt vorig jaar (van de buitenkant dan)quote:
je bent niet de enige...hehequote:Op zondag 27 augustus 2006 01:19 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Dat kan niet, want als je niet uniek bent moet er altijd nog iemand zijn die hetzelfde is als jij...
Sorry... ik draaf door![]()
![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:19 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Kan niet...dan moet er op zijn minst nog een persoon zijn die dus op jou lijkt...
quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan heb ik daar nog een foto van gemaakt vorig jaar (van de buitenkant dan)![]()
Mijn neefje heeft nog een tennisbal over de schutting gegooid, hij kreeg bijna een fles op zijn kop die vanuit de tuin werd gegooid![]()
Jeroen is toch wel het meest de "Menno" qua lichaamsbouwquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:20 schreef schatje het volgende:
Ik mis een goddelijk lichaam zoals dat van Menno.
Ja, toch nog maar weer even zeuren![]()
.
Uuuuhhh.....joh...echt?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan heb ik daar nog een foto van gemaakt vorig jaar (van de buitenkant dan)![]()
Mijn neefje heeft nog een tennisbal over de schutting gegooid, hij kreeg bijna een fles op zijn kop die vanuit de tuin werd gegooid![]()
Tjen komt anders toch aardig in de buurt?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:20 schreef schatje het volgende:
Ik mis een goddelijk lichaam zoals dat van Menno.
Ja, toch nog maar weer even zeuren![]()
.
Echt nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jeroen is toch wel het meest de "Menno" qua lichaamsbouw
wie was dat ook weer met die fles ;-)quote:
Doe mij Tijn maarquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Echt niet![]()
.
Jeroen heeft een vadsig lichaam. Echt bah om naar te kijken.
Daar kan ik natuurlijk niet goed over oordelen als man zijndequote:Op zondag 27 augustus 2006 01:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Echt niet![]()
.
Jeroen heeft een vadsig lichaam. Echt bah om naar te kijken.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:22 schreef ruby het volgende:
[..]
Tjen komt anders toch aardig in de buurt?![]()
Tijn bedoel je? Tijn vind ik ook eng met die oortunnels en vooruitstekende voorgevel.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:22 schreef ruby het volgende:
[..]
Tjen komt anders toch aardig in de buurt?![]()
quote:
wel waar... de beruchte smack burgersquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:22 schreef farceman het volgende:
Hey Roel zomaar vraagje, aangezien ik jou en Dido in 100 dagen BB ook maar geen enkel keer iets in de keuken heb zien klaarmaken vraag ik me toch af hoe jullie dat nu doen....?! haha
Etiennequote:Op zondag 27 augustus 2006 01:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Tijn bedoel je? Tijn vind ik ook eng met die oortunnels en vooruitstekende voorgevel.
pics?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:24 schreef Kinga het volgende:
WTF is er aan de hand in die douche....volgens mij gaat Janine Milica pakken
Dido kan echt gruwelijk koken, leuk extraatje...alleen koken we 1 keer in de week...quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:22 schreef farceman het volgende:
Hey Roel zomaar vraagje, aangezien ik jou en Dido in 100 dagen BB ook maar geen enkel keer iets in de keuken heb zien klaarmaken vraag ik me toch af hoe jullie dat nu doen....?! haha
quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, een bewaker? Of was het Joostquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:22 schreef natronic het volgende:
[..]
wie was dat ook weer met die fles ;-)
Qua lijf is het meer Semih, denk ik, qua hoofd Tijn. Lekkere combiquote:
smack burgers was joost zijn ontwerp...quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:24 schreef natronic het volgende:
[..]
wel waar... de beruchte smack burgers
Joost????????? Die had zich zelf voor z'n kop gegooidquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, een bewaker? Of was het Joost![]()
![]()
Die tennisbal of die flesquote:
Nee, Etienne bedoel ik.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Tijn bedoel je? Tijn vind ik ook eng met die oortunnels en vooruitstekende voorgevel.
Goed voor de lijn ook he,quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:24 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Dido kan echt gruwelijk koken, leuk extraatje...alleen koken we 1 keer in de week...
Rest pizza en patat
Ze zakken juist met opzet de camera steeds !quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:25 schreef toxikon het volgende:
hehe regie doet alles om de poes van mili te pakken maar dat bakkie staat ervoor![]()
Stream 3 en 4quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:27 schreef roeland303 het volgende:
kut joh...ik zie heel die badkamer niet
Stream 3quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:27 schreef roeland303 het volgende:
echt?!! Heb haar vooral pakjes boter in pan zien gooien met beetje beslag..........boter/pannekoek.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:24 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Dido kan echt gruwelijk koken, leuk extraatje...alleen koken we 1 keer in de week...
Rest pizza en patat
mooie chick, heeft wel iets sexies vind ik...verder weet ik eigenlijk niks van haar....wel dom dat ze zoveel op die joker heeft geboden...quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:26 schreef Bocaj het volgende:
Roeland, wat vind je van Marlies?
whatever.. het ging erom of je wat in de keuken deedquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:26 schreef roeland303 het volgende:
[..]
smack burgers was joost zijn ontwerp...
etienne een goed figuur? wat voor streams zit je te kijken dan?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:27 schreef ruby het volgende:
[..]
Nee, Etienne bedoel ik.
Hij wordt Tjen genoemd door intimi.
Tijn daar word ik ook niet opgewonden van. Al zou ie de laatste op de aarde zijn.![]()
Het is toch geinig dat we vorig jaar naar jou zaten te kijken onder de douche met een stiekem peukkie.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:27 schreef roeland303 het volgende:
Die had ook een motoriek van een ............quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:27 schreef natronic het volgende:
[..]
Joost????????? Die had zich zelf voor z'n kop gegooid
je hebt echt moeite met die jokers he? vind je het jammer dat ze er bij jullie niet inzaten?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:28 schreef roeland303 het volgende:
[..]
mooie chick, heeft wel iets sexies vind ik...verder weet ik eigenlijk niks van haar....wel dom dat ze zoveel op die joker heeft geboden...
Volgens mij stond deze erachter:quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:28 schreef Coraatje het volgende:
[..]
etienne een goed figuur? wat voor streams zit je te kijken dan?
Je begrijpt toch wel dat ik niet serieus ben he?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:28 schreef Coraatje het volgende:
[..]
etienne een goed figuur? wat voor streams zit je te kijken dan?
Knotswilg ?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die had ook een motoriek van een ............![]()
Leuke meid, maar bizar weinig raakvlak wat gesprek/denkstof betreft...quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:27 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Goed voor de lijn ook he,
Zeg eens eigenlijk kerel, voor ik stopte met kijken vorig jaar zat je de hele tijd bij Lieske en toen ik het weer ging volgen een maandje later was je met dido,
Was Lieske niet leuk genoeg ?![]()
ik schrok alquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:29 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Volgens mij stond deze erachter:![]()
Het was als grapje bedoeld...![]()
Misschien gaat BB Janine een cup D cadeau doen, maar de operatie wordt dan wel live uitgezonden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:29 schreef schatje het volgende:
Janine moet echt wat aan die tieten laten doen.
Volgens mij kun je die jokers toch ook ruilen/verkopen? Denk toch dat je er best wel iets leuks mee kunt uithalenquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:29 schreef Coraatje het volgende:
[..]
je hebt echt moeite met die jokers he? vind je het jammer dat ze er bij jullie niet inzaten?
quote:
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb3.aspquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:30 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Heeft iemand een goeie link?...voor 3 bij mij werkt het niet
http://www.radio.nl/bigbrother/quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:30 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Leuke meid, maar bizar weinig raakvlak wat gesprek/denkstof betreft...
http://www.v-o-l.nl/big_brother_streams.php?server=1&camera=3quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:30 schreef roeland303 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:30 schreef roeland303 het volgende:
[..]
die fles natuurlijkquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die tennisbal of die fles![]()
Weet niet eens of ze die bal hebben gekregen![]()
http://www.hanff.nl/bbstreams.phpquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:30 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Ben blij dat het bij ons anders was...moeite?....ik vind het echt geniale zet van bb... interessant hoe mensen erop reageren...quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:29 schreef Coraatje het volgende:
[..]
je hebt echt moeite met die jokers he? vind je het jammer dat ze er bij jullie niet inzaten?
Ik denk dat hooghouden van hun.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:32 schreef avonne het volgende:
[..]
die fles natuurlijk
tennisballen waren er heel wat van geloof ik. Jammer dat dat dit jaar niet kan.
On topic: Wat is in hemelsnaam Shuttlecocken ? Zegt Marcel net. Een sport of zo?
Weetje dat ik daar net ook aan dacht.. ze had net d'r gezicht schoongemaakt (leek het), maar d'r ogen leken nog steeds zwart/opgemaakt..quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:32 schreef Kinga het volgende:
Marlies doet elke morgen haar make upje, en savonds haalt ze het er weer af.....maar zie eerlijk gezegd geen verschil
Die gaat kut slapen vannacht, muhahaquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:33 schreef schatje het volgende:
Het voorhoofd van jeroen is zo glad getrokken door die vlechten dat het op springen staat. Het zal wel lekker pijn doen.
http://bb.roy.servehttp.com/index.aspquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:30 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Dan komt ze een pond aan heh, wil ze vast nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:29 schreef schatje het volgende:
Janine moet echt wat aan die tieten laten doen.
Google komt met een soort badminton...quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:32 schreef avonne het volgende:
[..]
die fles natuurlijk
On topic: Wat is in hemelsnaam Shuttlecocken ? Zegt Marcel net. Een sport of zo?
schat tennisbal of 30quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:32 schreef avonne het volgende:
[..]
die fles natuurlijk
Ja maar er is niet veel beters in dat huis.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:34 schreef Stereotomy het volgende:
Ben ik de enige die Milica net niet knap vind?
Ik vind 'r ook niet echt knap maar het is wel een leuk meisje om te zien.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:34 schreef Stereotomy het volgende:
Ik weet het niet, levensgevaarlijkquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:32 schreef avonne het volgende:
[..]
die fles natuurlijk
volgens mij is de joker zo goed als waardeloos, dus niet alleen weggegooid geld, maar het kan ook flink tegen je werken bij de anderen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:28 schreef roeland303 het volgende:
[..]
mooie chick, heeft wel iets sexies vind ik...verder weet ik eigenlijk niks van haar....wel dom dat ze zoveel op die joker heeft geboden...
Jullie mannen hebben genoeg keuze. Voor mij zit er helemaal niets tussen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:34 schreef Stereotomy het volgende:
Wat mij betreft wel ja... maar die siliconen zijn jammerquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:34 schreef Stereotomy het volgende:
Ey wie zou jij nomineren na wat je gezien hebt?quote:
Inderdaad. Zitten 4 redelijk mooi tot heel mooie meiden in.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Jullie mannen hebben genoeg keuze. Voor mij zit er helemaal niets tussen.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Jij hebt ons tochquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Etienne past wel bij jou! Of jullie hadden broer en zus kunnen zijnquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens mij wordt hij maatjes met Jeroen... en ik denk dat dat best gezellige gesprekken kunnen wordenquote:
4? Ik tel er maar 3 wie is die 4de ?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Zitten 4 redelijk mooi tot heel mooie meiden in.
iedere keer dat ik je iets zie posten (zit hier niet de hele dag wel bijna maar dat terzake) zie ik wel iets staan over de jokers ,dus vandaar dat ik dacht moeite...quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:33 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Ben blij dat het bij ons anders was...moeite?....ik vind het echt geniale zet van bb... interessant hoe mensen erop reageren...
Het is inderdaad weer slecht gesteld.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Als twee pinda's ja. Maar daar houd het ook mee opquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Etienne past wel bij jou! Of jullie hadden broer en zus kunnen zijn
Hilde natuurlijkquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:38 schreef Canisfire het volgende:
[..]
4? Ik tel er maar 3 wie is die 4de ?
Dat staat zo strak, die kan zijn ogen niet eens dicht doen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:34 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die gaat kut slapen vannacht, muhaha
Redelijk mooi: Marcia en Marliesquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:38 schreef Canisfire het volgende:
[..]
4? Ik tel er maar 3 wie is die 4de ?
Er zitten toch altijd twee pinda's in een dopquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Als twee pinda's ja. Maar daar houdt het ook mee op.
Ik zie Klaas Jan Huntelaar als ik Micheline ziequote:Op zondag 27 augustus 2006 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Redelijk mooi: Marcia en Marlies
Heel mooi: Micheline en Milica.
vind ik dus hè
Ja leuk, maar waar is je fotoboek dan?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:37 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Jij hebt ons toch![]()
Edit: Jullie hebben ons toch.
Ook niet bij Semtex?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:38 schreef ruby het volgende:
[..]
Het is inderdaad weer slecht gesteld.
Bij niemand kunnen we wegglijen.
Ik zit ook liever wat steviger op m'n stoelquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:38 schreef ruby het volgende:
[..]
Het is inderdaad weer slecht gesteld.
Bij niemand kunnen we wegglijen.
En wie gaat de nieuwe Lieske worden??quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
vind ik dus hè
Da's jouw probleem. Heel veel zien het toch anders... myself included.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zie Klaas Jan Huntelaar als ik Micheline zie
Ik deel je smaak behalve Marlies dan die is me te langquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
vind ik dus hè
Marlies staat bij mij net boven Hilde en Janine dus dat zegt genoeg.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
vind ik dus hè
Eigenlijk zit Marlies er net iets onder inderdaad.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:40 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik deel je smaak behalve Marlies dan die is me te lang![]()
Hoezoquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar goed dat je naam erbij staat, hè![]()
Hopenlijk niemand...........quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En wie gaat de nieuwe Lieske worden??
Ik had het er net nog over met mijn collega: geen één man die weet te bekoren.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:36 schreef schatje het volgende:
Zuidelijke types zijn inderdaad vaak leuk, maar niet allemaal.... Semih,quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ook niet bij Semtex?
Was altijd in de veronderstelling dat vrouwen zuidelijke types wel leuk vonden
Dan moeten ze wel boven de 1.60 uitkomenquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ook niet bij Semtex?
Niemand, want ik zie in geen van allen nog een winnaar. Daar zit gelijk het minpunt van deze BB, wat mij betreft. Helaas ook geen nieuwe Diane in deze BB. Dat heb ik nl veel liever.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En wie gaat de nieuwe Lieske worden??
Nee, Semih daar word ik niet warm of koud van. Klein, grote bek vol tanden... no thanks.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ook niet bij Semtex?
Ook egbert niet nu die lekker kaal isquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had het er net nog over met mijn collega: geen één man die weet te bekoren.
Hij doet eindelijk eens watquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:43 schreef schatje het volgende:
Wat brutaal van Jeroen.
Ligt ze nu weer onder de zonnebank??? Net onder de douche geweest en dan zonnebankquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:43 schreef Stereotomy het volgende:
Milica wordt aangerand onder de zonnebank
ja precies...het is gemeenschappelijk geld uiteindelijk...ze hebben 55000euro verneukt voo de winnaar... Ik zou degene met een joker nomineren uit principe... Zonder jokers zou ik egbert denk ik nomineren.... Hij zegt mensen zijn teveel met het spel bezig.....maar hijis de enige!!!! die zich daar mee bezig houdt...quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:36 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens mij is de joker zo goed als waardeloos, dus niet alleen weggegooid geld, maar het kan ook flink tegen je werken bij de anderen.
Misschien dat Hilde wel wil ipv Milica.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:43 schreef Kinga het volgende:
Kijk, Jeroen wil wel. Milica is zo preuts.
Zij heeft duidelijk geen smaak...quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:45 schreef Canisfire het volgende:
Milica wil wel rommelen met E-10 maar niet met Jeroen onder de zonnebank,![]()
kennen we dat spelletje niet van vorig jaar??quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:43 schreef Kinga het volgende:
jep...quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:41 schreef Suikeroom het volgende:
die tennisballen waren van dronken debiele ado hooligans tog![]()
Janine slaapt ook nog steeds niet maar schuifelt constant door het beeld...quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:45 schreef schatje het volgende:
Tijn loopt ondertussen als een psycho door het Huis.
Camera's, aandacht, waar?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:46 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Janine slaapt ook nog steeds niet maar schuifelt constant door het beeld...
Dat is nou net een woord dat niet in haar woordenboek voorkomt volgens mij.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:43 schreef Kinga het volgende:
Toch heeft Jeroen die bril afgedaan....quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:47 schreef Stereotomy het volgende:
Wat heeft milica nou tegen die anti-UV bril?
Staat niet zo stoer maar beter een bril dan oogkas kanker later
ff een vraag..... de laatste opdracht in de finale, dat kaartenhuis, hadden jullie toen toch afgesproken om het geld te delen (50000 euri), of heeft Josst daar de Jag van gekocht?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:44 schreef roeland303 het volgende:
[..]
ja precies...het is gemeenschappelijk geld uiteindelijk...ze hebben 55000euro verneukt voo de winnaar... Ik zou degene met een joker nomineren uit principe... Zonder jokers zou ik egbert denk ik nomineren.... Hij zegt mensen zijn teveel met het spel bezig.....maar hijis de enige!!!! die zich daar mee bezig houdt...
Misschien dat de bewoners niet zeuren over het verloren geld omdat het dann lijkt alsof ze denken dat zij de pot gaan winnen...komt dan weer arrogant over...
Zie je wel?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Jeroen geen lelijk lijf hebben hoor, yum
Preuts?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:43 schreef Kinga het volgende:
Maar ze doet uiteindelijk helemaal niets...quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Preuts?
Ik vind haar nogal vaak aandacht trekken
quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:48 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zie je wel?![]()
Jeroen, de man die vrouwen leuk vinden!![]()
Jeroen zou onder de zonnebank en toen rende ze er naar toe.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ligt ze nu weer onder de zonnebank??? Net onder de douche geweest en dan zonnebank
De anderen wel dan? Milica heeft een vriendje thuis. Dat kan ook meespelen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:49 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Maar ze doet uiteindelijk helemaal niets...![]()
Oh, absoluut! Véél beter!quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:50 schreef scanman01 het volgende:
Maar ik zie setje Jeroen/Milica wel zitten trouwens. Veel beter dan Milica/Etienne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |