quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan heb ik daar nog een foto van gemaakt vorig jaar (van de buitenkant dan)![]()
Mijn neefje heeft nog een tennisbal over de schutting gegooid, hij kreeg bijna een fles op zijn kop die vanuit de tuin werd gegooid![]()
Ik zou het niet weten, een bewaker? Of was het Joostquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:22 schreef natronic het volgende:
[..]
wie was dat ook weer met die fles ;-)
Qua lijf is het meer Semih, denk ik, qua hoofd Tijn. Lekkere combiquote:
smack burgers was joost zijn ontwerp...quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:24 schreef natronic het volgende:
[..]
wel waar... de beruchte smack burgers
Joost????????? Die had zich zelf voor z'n kop gegooidquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, een bewaker? Of was het Joost![]()
![]()
Die tennisbal of die flesquote:
Nee, Etienne bedoel ik.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Tijn bedoel je? Tijn vind ik ook eng met die oortunnels en vooruitstekende voorgevel.
Goed voor de lijn ook he,quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:24 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Dido kan echt gruwelijk koken, leuk extraatje...alleen koken we 1 keer in de week...
Rest pizza en patat
Ze zakken juist met opzet de camera steeds !quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:25 schreef toxikon het volgende:
hehe regie doet alles om de poes van mili te pakken maar dat bakkie staat ervoor![]()
Stream 3 en 4quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:27 schreef roeland303 het volgende:
kut joh...ik zie heel die badkamer niet
Stream 3quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:27 schreef roeland303 het volgende:
echt?!! Heb haar vooral pakjes boter in pan zien gooien met beetje beslag..........boter/pannekoek.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:24 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Dido kan echt gruwelijk koken, leuk extraatje...alleen koken we 1 keer in de week...
Rest pizza en patat
mooie chick, heeft wel iets sexies vind ik...verder weet ik eigenlijk niks van haar....wel dom dat ze zoveel op die joker heeft geboden...quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:26 schreef Bocaj het volgende:
Roeland, wat vind je van Marlies?
whatever.. het ging erom of je wat in de keuken deedquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:26 schreef roeland303 het volgende:
[..]
smack burgers was joost zijn ontwerp...
etienne een goed figuur? wat voor streams zit je te kijken dan?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:27 schreef ruby het volgende:
[..]
Nee, Etienne bedoel ik.
Hij wordt Tjen genoemd door intimi.
Tijn daar word ik ook niet opgewonden van. Al zou ie de laatste op de aarde zijn.![]()
Het is toch geinig dat we vorig jaar naar jou zaten te kijken onder de douche met een stiekem peukkie.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:27 schreef roeland303 het volgende:
Die had ook een motoriek van een ............quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:27 schreef natronic het volgende:
[..]
Joost????????? Die had zich zelf voor z'n kop gegooid
je hebt echt moeite met die jokers he? vind je het jammer dat ze er bij jullie niet inzaten?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:28 schreef roeland303 het volgende:
[..]
mooie chick, heeft wel iets sexies vind ik...verder weet ik eigenlijk niks van haar....wel dom dat ze zoveel op die joker heeft geboden...
Volgens mij stond deze erachter:quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:28 schreef Coraatje het volgende:
[..]
etienne een goed figuur? wat voor streams zit je te kijken dan?
Je begrijpt toch wel dat ik niet serieus ben he?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:28 schreef Coraatje het volgende:
[..]
etienne een goed figuur? wat voor streams zit je te kijken dan?
Knotswilg ?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die had ook een motoriek van een ............![]()
Leuke meid, maar bizar weinig raakvlak wat gesprek/denkstof betreft...quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:27 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Goed voor de lijn ook he,
Zeg eens eigenlijk kerel, voor ik stopte met kijken vorig jaar zat je de hele tijd bij Lieske en toen ik het weer ging volgen een maandje later was je met dido,
Was Lieske niet leuk genoeg ?![]()
ik schrok alquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:29 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Volgens mij stond deze erachter:![]()
Het was als grapje bedoeld...![]()
Misschien gaat BB Janine een cup D cadeau doen, maar de operatie wordt dan wel live uitgezonden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:29 schreef schatje het volgende:
Janine moet echt wat aan die tieten laten doen.
Volgens mij kun je die jokers toch ook ruilen/verkopen? Denk toch dat je er best wel iets leuks mee kunt uithalenquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:29 schreef Coraatje het volgende:
[..]
je hebt echt moeite met die jokers he? vind je het jammer dat ze er bij jullie niet inzaten?
quote:
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb3.aspquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:30 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Heeft iemand een goeie link?...voor 3 bij mij werkt het niet
http://www.radio.nl/bigbrother/quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:30 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Leuke meid, maar bizar weinig raakvlak wat gesprek/denkstof betreft...
http://www.v-o-l.nl/big_brother_streams.php?server=1&camera=3quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:30 schreef roeland303 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:30 schreef roeland303 het volgende:
[..]
die fles natuurlijkquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die tennisbal of die fles![]()
Weet niet eens of ze die bal hebben gekregen![]()
http://www.hanff.nl/bbstreams.phpquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:30 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Ben blij dat het bij ons anders was...moeite?....ik vind het echt geniale zet van bb... interessant hoe mensen erop reageren...quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:29 schreef Coraatje het volgende:
[..]
je hebt echt moeite met die jokers he? vind je het jammer dat ze er bij jullie niet inzaten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |