je bent niet de enige...hehequote:Op zondag 27 augustus 2006 01:19 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Dat kan niet, want als je niet uniek bent moet er altijd nog iemand zijn die hetzelfde is als jij...
Sorry... ik draaf door![]()
![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:19 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Kan niet...dan moet er op zijn minst nog een persoon zijn die dus op jou lijkt...
quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan heb ik daar nog een foto van gemaakt vorig jaar (van de buitenkant dan)![]()
Mijn neefje heeft nog een tennisbal over de schutting gegooid, hij kreeg bijna een fles op zijn kop die vanuit de tuin werd gegooid![]()
Jeroen is toch wel het meest de "Menno" qua lichaamsbouwquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:20 schreef schatje het volgende:
Ik mis een goddelijk lichaam zoals dat van Menno.
Ja, toch nog maar weer even zeuren![]()
.
Uuuuhhh.....joh...echt?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan heb ik daar nog een foto van gemaakt vorig jaar (van de buitenkant dan)![]()
Mijn neefje heeft nog een tennisbal over de schutting gegooid, hij kreeg bijna een fles op zijn kop die vanuit de tuin werd gegooid![]()
Tjen komt anders toch aardig in de buurt?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:20 schreef schatje het volgende:
Ik mis een goddelijk lichaam zoals dat van Menno.
Ja, toch nog maar weer even zeuren![]()
.
Echt nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jeroen is toch wel het meest de "Menno" qua lichaamsbouw
wie was dat ook weer met die fles ;-)quote:
Doe mij Tijn maarquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Echt niet![]()
.
Jeroen heeft een vadsig lichaam. Echt bah om naar te kijken.
Daar kan ik natuurlijk niet goed over oordelen als man zijndequote:Op zondag 27 augustus 2006 01:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Echt niet![]()
.
Jeroen heeft een vadsig lichaam. Echt bah om naar te kijken.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:22 schreef ruby het volgende:
[..]
Tjen komt anders toch aardig in de buurt?![]()
Tijn bedoel je? Tijn vind ik ook eng met die oortunnels en vooruitstekende voorgevel.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:22 schreef ruby het volgende:
[..]
Tjen komt anders toch aardig in de buurt?![]()
quote:
wel waar... de beruchte smack burgersquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:22 schreef farceman het volgende:
Hey Roel zomaar vraagje, aangezien ik jou en Dido in 100 dagen BB ook maar geen enkel keer iets in de keuken heb zien klaarmaken vraag ik me toch af hoe jullie dat nu doen....?! haha
Etiennequote:Op zondag 27 augustus 2006 01:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Tijn bedoel je? Tijn vind ik ook eng met die oortunnels en vooruitstekende voorgevel.
pics?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:24 schreef Kinga het volgende:
WTF is er aan de hand in die douche....volgens mij gaat Janine Milica pakken
Dido kan echt gruwelijk koken, leuk extraatje...alleen koken we 1 keer in de week...quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:22 schreef farceman het volgende:
Hey Roel zomaar vraagje, aangezien ik jou en Dido in 100 dagen BB ook maar geen enkel keer iets in de keuken heb zien klaarmaken vraag ik me toch af hoe jullie dat nu doen....?! haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |