Over bepaalde onderwerpen wel ja...quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:14 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Denk dat gemiddeld homo's gezelligere babbelaars zijn voor vrouwen dan hetero mannen
Is het wel weer hetzelfde huis dan??quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:13 schreef schatje het volgende:
Volgens mij zitten ze nu in de kamer waar ze vorig jaar de bonen enzo sorteerden.
Een joint in de morgen, is een dag zonder zorgen op de bank hangenquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:14 schreef natronic het volgende:
Laten ze maar een paar joints in dat huis flikkeren, wordt het nog gezellig
doen ze nu ook al zonderquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een joint in de morgen, is een dag zonder zorgen op de bank hangen
Die gast staat op en begint te lullen tottie in slaap valt...bizarquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:15 schreef natronic het volgende:
[..]
hahaha kon Joost ook niuet zo lekker lullen??
quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is het wel weer hetzelfde huis dan??
Hij is 45 maar lijkt wel 55!quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:17 schreef schatje het volgende:
Ik vind dat Egbert zich wel een beetje naar zijn leeftijd mag kleden. Zo'n hoodie dus niet.
Die hysterische avond: zat dat een factor "afkickverschijnselen" bij?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:16 schreef Bocaj het volgende:
Janine is echt veranderd de laatste dagen wat mij betrefd... niet meer zo bijterig etc.
Ze lijkt op Naomi Campbell, niet?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:18 schreef JufJoop het volgende:
Oooooh... ik irriteer me kapot aan Janine... met haar geschreeuw en neplachje...
Jajaquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is het wel weer hetzelfde huis dan??
Dat kan niet, want als je niet uniek bent moet er altijd nog iemand zijn die hetzelfde is als jij...quote:
ja viel me ook al op, ik denk dat ze net op tijd in de gaten had dat niemand op een aansteller zit te wachten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:16 schreef Bocaj het volgende:
Janine is echt veranderd de laatste dagen wat mij betrefd... niet meer zo bijterig etc.
Kan niet...dan moet er op zijn minst nog een persoon zijn die dus op jou lijkt...quote:
Daar lijkt het wel op...quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:18 schreef avonne het volgende:
[..]
Die hysterische avond: zat dat een factor "afkickverschijnselen" bij?
Dan heb ik daar nog een foto van gemaakt vorig jaar (van de buitenkant dan)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |