Over bepaalde onderwerpen wel ja...quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:14 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Denk dat gemiddeld homo's gezelligere babbelaars zijn voor vrouwen dan hetero mannen
Is het wel weer hetzelfde huis dan??quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:13 schreef schatje het volgende:
Volgens mij zitten ze nu in de kamer waar ze vorig jaar de bonen enzo sorteerden.
Een joint in de morgen, is een dag zonder zorgen op de bank hangenquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:14 schreef natronic het volgende:
Laten ze maar een paar joints in dat huis flikkeren, wordt het nog gezellig
doen ze nu ook al zonderquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een joint in de morgen, is een dag zonder zorgen op de bank hangen
Die gast staat op en begint te lullen tottie in slaap valt...bizarquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:15 schreef natronic het volgende:
[..]
hahaha kon Joost ook niuet zo lekker lullen??
quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is het wel weer hetzelfde huis dan??
Hij is 45 maar lijkt wel 55!quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:17 schreef schatje het volgende:
Ik vind dat Egbert zich wel een beetje naar zijn leeftijd mag kleden. Zo'n hoodie dus niet.
Die hysterische avond: zat dat een factor "afkickverschijnselen" bij?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:16 schreef Bocaj het volgende:
Janine is echt veranderd de laatste dagen wat mij betrefd... niet meer zo bijterig etc.
Ze lijkt op Naomi Campbell, niet?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:18 schreef JufJoop het volgende:
Oooooh... ik irriteer me kapot aan Janine... met haar geschreeuw en neplachje...
Jajaquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is het wel weer hetzelfde huis dan??
Dat kan niet, want als je niet uniek bent moet er altijd nog iemand zijn die hetzelfde is als jij...quote:
ja viel me ook al op, ik denk dat ze net op tijd in de gaten had dat niemand op een aansteller zit te wachten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:16 schreef Bocaj het volgende:
Janine is echt veranderd de laatste dagen wat mij betrefd... niet meer zo bijterig etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |