Janine slaapt ook nog steeds niet maar schuifelt constant door het beeld...quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:45 schreef schatje het volgende:
Tijn loopt ondertussen als een psycho door het Huis.
Camera's, aandacht, waar?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:46 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Janine slaapt ook nog steeds niet maar schuifelt constant door het beeld...
Dat is nou net een woord dat niet in haar woordenboek voorkomt volgens mij.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:43 schreef Kinga het volgende:
Kijk, Jeroen wil wel. Milica is zo preuts.
Toch heeft Jeroen die bril afgedaan....quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:47 schreef Stereotomy het volgende:
Wat heeft milica nou tegen die anti-UV bril?
Staat niet zo stoer maar beter een bril dan oogkas kanker later
ff een vraag..... de laatste opdracht in de finale, dat kaartenhuis, hadden jullie toen toch afgesproken om het geld te delen (50000 euri), of heeft Josst daar de Jag van gekocht?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:44 schreef roeland303 het volgende:
[..]
ja precies...het is gemeenschappelijk geld uiteindelijk...ze hebben 55000euro verneukt voo de winnaar... Ik zou degene met een joker nomineren uit principe... Zonder jokers zou ik egbert denk ik nomineren.... Hij zegt mensen zijn teveel met het spel bezig.....maar hijis de enige!!!! die zich daar mee bezig houdt...
Misschien dat de bewoners niet zeuren over het verloren geld omdat het dann lijkt alsof ze denken dat zij de pot gaan winnen...komt dan weer arrogant over...
Zie je wel?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Jeroen geen lelijk lijf hebben hoor, yum
Preuts?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:43 schreef Kinga het volgende:
Kijk, Jeroen wil wel. Milica is zo preuts.
Maar ze doet uiteindelijk helemaal niets...quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Preuts?
Ik vind haar nogal vaak aandacht trekken
quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:48 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zie je wel?![]()
Jeroen, de man die vrouwen leuk vinden!![]()
Jeroen zou onder de zonnebank en toen rende ze er naar toe.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ligt ze nu weer onder de zonnebank??? Net onder de douche geweest en dan zonnebank
De anderen wel dan? Milica heeft een vriendje thuis. Dat kan ook meespelen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:49 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Maar ze doet uiteindelijk helemaal niets...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |