Dan moet eerst papie er uit,quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:06 schreef toxikon het volgende:
hoe lang zal het duren voordat de rest zich net zo gaat storen aan plofkop als ik![]()
En als er dan niemand opneemt?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:07 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Tot morgenochtend negen uur doen die dingen het allemaal... telefoon gaat dus voor negen uur morgenochtend !
Vanaf dag 1 al, maar wil het geen obsessie laten worden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:06 schreef toxikon het volgende:
hoe lang zal het duren voordat de rest zich net zo gaat storen aan plofkop als ik![]()
Dan worden ze allemaal vervangen, en begint BB opnieuwquote:
Milica had een voorwerp in haar broek gestopt, die Jeroen eruit heeft gevist.quote:
lees de essentie...gratis blow blad, bij de gerichtere coffe shop...staan regelmatig stukken over hem in, volgens mij heeft hij zelfs een colum daarquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik neem aan dat "flexte"positief isHij doet veel goed voor mensen die het echt hard nodig hebben maar dat lees je zo weinig
![]()
En een lekker spul dat hij heeft![]()
Ik draai dus elke avond een Nolletje om te slapen (en geen pijn te voelen)
Dat kunnen hetero's ookquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:07 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens geweldig hoe hij zich gedraagt... lekker babbelen met de meiden![]()
Heb het ook wel is bij een ander vandaan gehad maar de kans op die chemische rotzooi kan ik niet hebbenquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:03 schreef toxikon het volgende:
[..]
yeah hij is een van de weinige hier die dat doet. Zelf haal ik mijn wiet ergens anders maar af en toe een voorgedraaide van willie is wel lekker![]()
Heb je nog inside info voor ons?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:09 schreef lillymoon het volgende:
Aan Rik is niks gespeeld, ik ken hem mijn broer werkt in dezelfde kapperszaak
Er is niets zo bevredigend als je eigen plantjes zien groeienquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb het ook wel is bij een ander vandaan gehad maar de kans op die chemische rotzooi kan ik niet hebben![]()
Nol heeft wiet waarvan zeker is dat er geen rotzooi gebruikt is bij de groei en bloei![]()
Ja welke kapperszaak is dat eigenlijk?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:09 schreef lillymoon het volgende:
Haze kweekers zijn over het algemeen ook gerichtere kwekers...zonder rotzooiquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb het ook wel is bij een ander vandaan gehad maar de kans op die chemische rotzooi kan ik niet hebben![]()
Nol heeft wiet waarvan zeker is dat er geen rotzooi gebruikt is bij de groei en bloei![]()
Ik vind zijn haar juist zo onverzorgd of ben ik daar alleen in?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:09 schreef lillymoon het volgende:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:11 schreef ThaSandman het volgende:
Ik heb die Semih nog nooit in dat rokershoekje gezien. Is hij anti-roken?
hmm daar zit ik bijna tegen aan geloof ik, toch raar ik ben al jaren redelijk geestelijk in balans.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:08 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Vanaf dag 1 al, maar wil het geen obsessie laten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |