Ey wie zou jij nomineren na wat je gezien hebt?quote:
Inderdaad. Zitten 4 redelijk mooi tot heel mooie meiden in.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Jullie mannen hebben genoeg keuze. Voor mij zit er helemaal niets tussen.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Jij hebt ons tochquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Etienne past wel bij jou! Of jullie hadden broer en zus kunnen zijnquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens mij wordt hij maatjes met Jeroen... en ik denk dat dat best gezellige gesprekken kunnen wordenquote:
4? Ik tel er maar 3 wie is die 4de ?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Zitten 4 redelijk mooi tot heel mooie meiden in.
iedere keer dat ik je iets zie posten (zit hier niet de hele dag wel bijna maar dat terzake) zie ik wel iets staan over de jokers ,dus vandaar dat ik dacht moeite...quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:33 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Ben blij dat het bij ons anders was...moeite?....ik vind het echt geniale zet van bb... interessant hoe mensen erop reageren...
Het is inderdaad weer slecht gesteld.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Als twee pinda's ja. Maar daar houd het ook mee opquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Etienne past wel bij jou! Of jullie hadden broer en zus kunnen zijn
Hilde natuurlijkquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:38 schreef Canisfire het volgende:
[..]
4? Ik tel er maar 3 wie is die 4de ?
Dat staat zo strak, die kan zijn ogen niet eens dicht doen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:34 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die gaat kut slapen vannacht, muhaha
Redelijk mooi: Marcia en Marliesquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:38 schreef Canisfire het volgende:
[..]
4? Ik tel er maar 3 wie is die 4de ?
Er zitten toch altijd twee pinda's in een dopquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Als twee pinda's ja. Maar daar houdt het ook mee op.
Ik zie Klaas Jan Huntelaar als ik Micheline ziequote:Op zondag 27 augustus 2006 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Redelijk mooi: Marcia en Marlies
Heel mooi: Micheline en Milica.
vind ik dus hè
Ja leuk, maar waar is je fotoboek dan?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:37 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Jij hebt ons toch![]()
Edit: Jullie hebben ons toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |