Ook niet bij Semtex?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:38 schreef ruby het volgende:
[..]
Het is inderdaad weer slecht gesteld.
Bij niemand kunnen we wegglijen.
Ik zit ook liever wat steviger op m'n stoelquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:38 schreef ruby het volgende:
[..]
Het is inderdaad weer slecht gesteld.
Bij niemand kunnen we wegglijen.
En wie gaat de nieuwe Lieske worden??quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Redelijk mooi: Marcia en Marlies
Heel mooi: Micheline en Milica.
vind ik dus hè
Da's jouw probleem. Heel veel zien het toch anders... myself included.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zie Klaas Jan Huntelaar als ik Micheline zie
Ik deel je smaak behalve Marlies dan die is me te langquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
vind ik dus hè
Marlies staat bij mij net boven Hilde en Janine dus dat zegt genoeg.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
vind ik dus hè
Eigenlijk zit Marlies er net iets onder inderdaad.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:40 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik deel je smaak behalve Marlies dan die is me te lang![]()
Hoezoquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar goed dat je naam erbij staat, hè![]()
Hopenlijk niemand...........quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En wie gaat de nieuwe Lieske worden??
Ik had het er net nog over met mijn collega: geen één man die weet te bekoren.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:36 schreef schatje het volgende:
Jullie mannen hebben genoeg keuze. Voor mij zit er helemaal niets tussen.
Zuidelijke types zijn inderdaad vaak leuk, maar niet allemaal.... Semih,quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ook niet bij Semtex?
Was altijd in de veronderstelling dat vrouwen zuidelijke types wel leuk vonden
Dan moeten ze wel boven de 1.60 uitkomenquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ook niet bij Semtex?
Niemand, want ik zie in geen van allen nog een winnaar. Daar zit gelijk het minpunt van deze BB, wat mij betreft. Helaas ook geen nieuwe Diane in deze BB. Dat heb ik nl veel liever.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En wie gaat de nieuwe Lieske worden??
Nee, Semih daar word ik niet warm of koud van. Klein, grote bek vol tanden... no thanks.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ook niet bij Semtex?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |