Ik denk dat hooghouden van hun.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:32 schreef avonne het volgende:
[..]
die fles natuurlijk
tennisballen waren er heel wat van geloof ik. Jammer dat dat dit jaar niet kan.
On topic: Wat is in hemelsnaam Shuttlecocken ? Zegt Marcel net. Een sport of zo?
Weetje dat ik daar net ook aan dacht.. ze had net d'r gezicht schoongemaakt (leek het), maar d'r ogen leken nog steeds zwart/opgemaakt..quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:32 schreef Kinga het volgende:
Marlies doet elke morgen haar make upje, en savonds haalt ze het er weer af.....maar zie eerlijk gezegd geen verschil
Die gaat kut slapen vannacht, muhahaquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:33 schreef schatje het volgende:
Het voorhoofd van jeroen is zo glad getrokken door die vlechten dat het op springen staat. Het zal wel lekker pijn doen.
http://bb.roy.servehttp.com/index.aspquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:30 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Leuke meid, maar bizar weinig raakvlak wat gesprek/denkstof betreft...
Heeft iemand een goeie link?...voor 3 bij mij werkt het niet
Dan komt ze een pond aan heh, wil ze vast nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:29 schreef schatje het volgende:
Janine moet echt wat aan die tieten laten doen.
Google komt met een soort badminton...quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:32 schreef avonne het volgende:
[..]
die fles natuurlijk
On topic: Wat is in hemelsnaam Shuttlecocken ? Zegt Marcel net. Een sport of zo?
schat tennisbal of 30quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:32 schreef avonne het volgende:
[..]
die fles natuurlijk
Ja maar er is niet veel beters in dat huis.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:34 schreef Stereotomy het volgende:
Ben ik de enige die Milica net niet knap vind?
Ik vind 'r ook niet echt knap maar het is wel een leuk meisje om te zien.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:34 schreef Stereotomy het volgende:
Ik weet het niet, levensgevaarlijkquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:32 schreef avonne het volgende:
[..]
die fles natuurlijk
volgens mij is de joker zo goed als waardeloos, dus niet alleen weggegooid geld, maar het kan ook flink tegen je werken bij de anderen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:28 schreef roeland303 het volgende:
[..]
mooie chick, heeft wel iets sexies vind ik...verder weet ik eigenlijk niks van haar....wel dom dat ze zoveel op die joker heeft geboden...
Jullie mannen hebben genoeg keuze. Voor mij zit er helemaal niets tussen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:34 schreef Stereotomy het volgende:
Wat mij betreft wel ja... maar die siliconen zijn jammerquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:34 schreef Stereotomy het volgende:
Ey wie zou jij nomineren na wat je gezien hebt?quote:
Inderdaad. Zitten 4 redelijk mooi tot heel mooie meiden in.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Jullie mannen hebben genoeg keuze. Voor mij zit er helemaal niets tussen.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Jij hebt ons tochquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Etienne past wel bij jou! Of jullie hadden broer en zus kunnen zijnquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens mij wordt hij maatjes met Jeroen... en ik denk dat dat best gezellige gesprekken kunnen wordenquote:
4? Ik tel er maar 3 wie is die 4de ?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Zitten 4 redelijk mooi tot heel mooie meiden in.
iedere keer dat ik je iets zie posten (zit hier niet de hele dag wel bijna maar dat terzake) zie ik wel iets staan over de jokers ,dus vandaar dat ik dacht moeite...quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:33 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Ben blij dat het bij ons anders was...moeite?....ik vind het echt geniale zet van bb... interessant hoe mensen erop reageren...
Het is inderdaad weer slecht gesteld.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Als twee pinda's ja. Maar daar houd het ook mee opquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Etienne past wel bij jou! Of jullie hadden broer en zus kunnen zijn
Hilde natuurlijkquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:38 schreef Canisfire het volgende:
[..]
4? Ik tel er maar 3 wie is die 4de ?
Dat staat zo strak, die kan zijn ogen niet eens dicht doen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:34 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die gaat kut slapen vannacht, muhaha
Redelijk mooi: Marcia en Marliesquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:38 schreef Canisfire het volgende:
[..]
4? Ik tel er maar 3 wie is die 4de ?
Er zitten toch altijd twee pinda's in een dopquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Als twee pinda's ja. Maar daar houdt het ook mee op.
Ik zie Klaas Jan Huntelaar als ik Micheline ziequote:Op zondag 27 augustus 2006 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Redelijk mooi: Marcia en Marlies
Heel mooi: Micheline en Milica.
vind ik dus hè
Ja leuk, maar waar is je fotoboek dan?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:37 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Jij hebt ons toch![]()
Edit: Jullie hebben ons toch.
Ook niet bij Semtex?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:38 schreef ruby het volgende:
[..]
Het is inderdaad weer slecht gesteld.
Bij niemand kunnen we wegglijen.
Ik zit ook liever wat steviger op m'n stoelquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:38 schreef ruby het volgende:
[..]
Het is inderdaad weer slecht gesteld.
Bij niemand kunnen we wegglijen.
En wie gaat de nieuwe Lieske worden??quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
vind ik dus hè
Da's jouw probleem. Heel veel zien het toch anders... myself included.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zie Klaas Jan Huntelaar als ik Micheline zie
Ik deel je smaak behalve Marlies dan die is me te langquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
vind ik dus hè
Marlies staat bij mij net boven Hilde en Janine dus dat zegt genoeg.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
vind ik dus hè
Eigenlijk zit Marlies er net iets onder inderdaad.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:40 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik deel je smaak behalve Marlies dan die is me te lang![]()
Hoezoquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar goed dat je naam erbij staat, hè![]()
Hopenlijk niemand...........quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En wie gaat de nieuwe Lieske worden??
Ik had het er net nog over met mijn collega: geen één man die weet te bekoren.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:36 schreef schatje het volgende:
Zuidelijke types zijn inderdaad vaak leuk, maar niet allemaal.... Semih,quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ook niet bij Semtex?
Was altijd in de veronderstelling dat vrouwen zuidelijke types wel leuk vonden
Dan moeten ze wel boven de 1.60 uitkomenquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ook niet bij Semtex?
Niemand, want ik zie in geen van allen nog een winnaar. Daar zit gelijk het minpunt van deze BB, wat mij betreft. Helaas ook geen nieuwe Diane in deze BB. Dat heb ik nl veel liever.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En wie gaat de nieuwe Lieske worden??
Nee, Semih daar word ik niet warm of koud van. Klein, grote bek vol tanden... no thanks.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ook niet bij Semtex?
Ook egbert niet nu die lekker kaal isquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had het er net nog over met mijn collega: geen één man die weet te bekoren.
Hij doet eindelijk eens watquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:43 schreef schatje het volgende:
Wat brutaal van Jeroen.
Ligt ze nu weer onder de zonnebank??? Net onder de douche geweest en dan zonnebankquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:43 schreef Stereotomy het volgende:
Milica wordt aangerand onder de zonnebank
ja precies...het is gemeenschappelijk geld uiteindelijk...ze hebben 55000euro verneukt voo de winnaar... Ik zou degene met een joker nomineren uit principe... Zonder jokers zou ik egbert denk ik nomineren.... Hij zegt mensen zijn teveel met het spel bezig.....maar hijis de enige!!!! die zich daar mee bezig houdt...quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:36 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens mij is de joker zo goed als waardeloos, dus niet alleen weggegooid geld, maar het kan ook flink tegen je werken bij de anderen.
Misschien dat Hilde wel wil ipv Milica.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:43 schreef Kinga het volgende:
Kijk, Jeroen wil wel. Milica is zo preuts.
Zij heeft duidelijk geen smaak...quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:45 schreef Canisfire het volgende:
Milica wil wel rommelen met E-10 maar niet met Jeroen onder de zonnebank,![]()
kennen we dat spelletje niet van vorig jaar??quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:43 schreef Kinga het volgende:
jep...quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:41 schreef Suikeroom het volgende:
die tennisballen waren van dronken debiele ado hooligans tog![]()
Janine slaapt ook nog steeds niet maar schuifelt constant door het beeld...quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:45 schreef schatje het volgende:
Tijn loopt ondertussen als een psycho door het Huis.
Camera's, aandacht, waar?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:46 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Janine slaapt ook nog steeds niet maar schuifelt constant door het beeld...
Dat is nou net een woord dat niet in haar woordenboek voorkomt volgens mij.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:43 schreef Kinga het volgende:
Toch heeft Jeroen die bril afgedaan....quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:47 schreef Stereotomy het volgende:
Wat heeft milica nou tegen die anti-UV bril?
Staat niet zo stoer maar beter een bril dan oogkas kanker later
ff een vraag..... de laatste opdracht in de finale, dat kaartenhuis, hadden jullie toen toch afgesproken om het geld te delen (50000 euri), of heeft Josst daar de Jag van gekocht?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:44 schreef roeland303 het volgende:
[..]
ja precies...het is gemeenschappelijk geld uiteindelijk...ze hebben 55000euro verneukt voo de winnaar... Ik zou degene met een joker nomineren uit principe... Zonder jokers zou ik egbert denk ik nomineren.... Hij zegt mensen zijn teveel met het spel bezig.....maar hijis de enige!!!! die zich daar mee bezig houdt...
Misschien dat de bewoners niet zeuren over het verloren geld omdat het dann lijkt alsof ze denken dat zij de pot gaan winnen...komt dan weer arrogant over...
Zie je wel?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Jeroen geen lelijk lijf hebben hoor, yum
Preuts?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:43 schreef Kinga het volgende:
Maar ze doet uiteindelijk helemaal niets...quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Preuts?
Ik vind haar nogal vaak aandacht trekken
quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:48 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zie je wel?![]()
Jeroen, de man die vrouwen leuk vinden!![]()
Jeroen zou onder de zonnebank en toen rende ze er naar toe.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ligt ze nu weer onder de zonnebank??? Net onder de douche geweest en dan zonnebank
De anderen wel dan? Milica heeft een vriendje thuis. Dat kan ook meespelen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:49 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Maar ze doet uiteindelijk helemaal niets...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |