mag ni van politiequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:08 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Heb je er ook neon onder hangen?![]()
in de kofferbak?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:09 schreef Asmooh het volgende:
standaard zit er een 1.4 blokje in maar wil er een 156PK 2.0 blok in gooien, of hoger
Ach, des te eerder krult 'ie om een boom...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:14 schreef Tarabass het volgende:
Ja, 2liter in een 1400 auto gooien met 1400 remmen en 1400 onderstel. Goed plan![]()
Deze heeft GSi velgen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:09 schreef Asmooh het volgende:
[afbeelding]
maar dan in het wit
Opel Astra F, bouwjaar 1992.
standaard zit er een 1.4 blokje in maar wil er een 156PK 2.0 blok in gooien, of hoger
jah was ik ook van plan.. en neon in groepenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:13 schreef nicomart het volgende:
inderdaad lampjes op je neon aan en uit te zetten is echt handig. Persoonlijk zou ik schakelaars gebruiken?
als je kan rijden is dr niks mis meequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:14 schreef Tarabass het volgende:
Ja, 2liter in een 1400 auto gooien met 1400 remmen en 1400 onderstel. Goed plan![]()
geinigquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:16 schreef CiQNiZ het volgende:Ga anders ff naar Mathijssen Technics. Die hebben de juiste onderdelen voor dit soort werk. Kun je zelfs ipv 156 150PK (C20XE) gaan voor een C20LET (204PK + turbo)
inderdaad een goed planquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:14 schreef Tarabass het volgende:
Ja, 2liter in een 1400 auto gooien met 1400 remmen en 1400 onderstel. Goed plan![]()
Als het een 1.4i met een C14NZ monopoint injectie motorblok dan heeft hij nog minder dan 60pkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:26 schreef garnage-patrick het volgende:
vergeet je roestbehandeling niet
maar jonge, een 1.4? dan heb je met een (sl)opel hooguit 60 pk... en dan ga je er een bodykit en te grote uitlaat onder hange om hem stoer te laten lijken...![]()
ik kan teminste WEL rijden..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:02 schreef bonke het volgende:
[..]
inderdaad een goed plan
zo kom je namelijk lekker snel van je sjonnies af he
ik ga er eerst ander blok in zetten en compleet aanpassen VOOR dat ik er een bodykit opzetquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:26 schreef garnage-patrick het volgende:
vergeet je roestbehandeling niet
maar jonge, een 1.4? dan heb je met een (sl)opel hooguit 60 pk... en dan ga je er een bodykit en te grote uitlaat onder hange om hem stoer te laten lijken...![]()
Sjonnieauto?! vind het meer een 65+bakquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:09 schreef Asmooh het volgende:
[afbeelding]
maar dan in het wit
Opel Astra F, bouwjaar 1992.
standaard zit er een 1.4 blokje in maar wil er een 156PK 2.0 blok in gooien, of hoger
Heeft stuurbekrachtiging ja..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:32 schreef Quint24 het volgende:
Je mag dan wel de : bezinepomp vervangen, voorwiel ophaning, versnellingsbak, inspuitcomputer+kabelboom, stabilisatorstang achter bij plaatsen, schrijfremmen achter, rembekrachtiger,remkracht verdeler, schijfremmen voor, remklauwen voor, radiateur, (en als je nog stuurbekrahtiging wild een ander stuurhuis, stuurbekraghtigingspomp, en een stuurbekraachtings potje bij plaatsen tenzij de 1.4 uit 1992 stuurbekrachting heeft).![]()
oh ja en hij moet dan nog door de RDW herkeurt worden.![]()
Kan je niet beter gelijk een Astra GSI kopen dan ben je voordeliger uit dan een astra 1.4i om te bouwen.![]()
dat mag jij vindenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:53 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Sjonnieauto?! vind het meer een 65+bak![]()
net zo kanslooos als je reactiequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:04 schreef 1299 het volgende:
Tjah iederen beweerd z'n auto om te bouwen slechts een enkeling doet het daadwerkelijk. Als je echt wist waar je over praat kocht je wel gelijk een 16V GSI die is alvast een stuk beter opgewassen tegen al het geweld.
Een gaar roest doosje kopen met de intenties om hem sneller te makenKanloos!
is jou.. 66 1300 Marathon Coupé niet kut dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:00 schreef daNpy het volgende:
Enige BMW, Cosworth, Supra... allemaal grote verhalen maar het blijft een FWD.
En dat is kut
hij heeft wel gelijk! wat je nu wilt doen is een auto opvoeren die er helemaal niet voor gemaakt is. kan je idd beter een astra gsi 16V kopen. die heeft het onderstel en de remmen ervoor.quote:
Het wagentje heeft wel rwd! en is lekker licht.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:08 schreef Asmooh het volgende:
[..]
is jou.. 66 1300 Marathon Coupé niet kut dan?
Inhoudelijk reageren is ook niet aan jou uitbesteed is het wel? Een gare astra van die tijd is zelfs in GSI vorm totaal niet duur. Waarom zou je dan voor die paar knaken gaan besparen als je daarna er juist weer 10X zoveel geld tegenaan moet gooien.quote:
een GSI is wèl vies snel, en ondanks dat het leeuwendeel gaar getrapt is zijn er nog wel redelijke exemplaren te vinden, ook voor weinig,quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:23 schreef 1299 het volgende:
Ach dr is nog zat te sleutelen aan een GSIBlijft een opel he hahaahha
Jawel een werknemer van mij heeft ook een 16V GSI, zijn idd goed snel jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:31 schreef extreme het volgende:
[..]
een GSI is wèl vies snel, en ondanks dat het leeuwendeel gaar getrapt is zijn er nog wel redelijke exemplaren te vinden, ook voor weinig,
als je met een 15 jaar oude 1.4 gaat rijden alsof het een GSI is, (want dat andere blok gaat er toch niet van komen) dan hang je wel regelmatig onder je auto ja.
True.. al heb ik zelf een auto van 10 jaar oud en daar ga ik ook een aardig bedrag in steken. Maar dan heb ik wel een auto met sloot vermogen waar de meeste sportieve auto's nog een puntje aan kunnen zuigen. Het uiterlijk laat ik dan ook ongemoeid. Ik heb liever een wolf in schaapskleren dan zo'n opzichtige kermiswagen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:34 schreef Xbox_360 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er nou zo leuk aan is om een roestbak ouder dan 13 jaar te kopen om geld te besparen om hem "sneller" te maken? Er wordt zoveel geld ingestoken dat ik bij mezelf denk: je kan toch beter al het geld dat je voor die onzin uit zou trekken bij elkaar leggen en gelijk een wat nieuwere auto kopen, met meer luxe, een nieuwere generatie moter, lagere kilomterstand enzovoort. Ik ben 18 en veel van mijn leeftijdsgenoten zie ik hetzelfde doen. Bakken met geld steken ze in tuning, bumpers, spoilers en velgen. En dan rijden ze tegen een paaltje aan omdat ze door hun lompe rijgedrag uit moeten wijken. Daat gaat je nieuwe bumper!
ik heb een Mini Cooper uit '91waar inmiddels 12k in zit (voornamelijk in de techniek en de ombouw naar vol cabrio),quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:34 schreef Xbox_360 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er nou zo leuk aan is om een roestbak ouder dan 13 jaar te kopen om geld te besparen om hem "sneller" te maken? Er wordt zoveel geld ingestoken dat ik bij mezelf denk: je kan toch beter al het geld dat je voor die onzin uit zou trekken bij elkaar leggen en gelijk een wat nieuwere auto kopen, met meer luxe, een nieuwere generatie moter, lagere kilomterstand enzovoort. Ik ben 18 en veel van mijn leeftijdsgenoten zie ik hetzelfde doen. Bakken met geld steken ze in tuning, bumpers, spoilers en velgen. En dan rijden ze tegen een paaltje aan omdat ze door hun lompe rijgedrag uit moeten wijken. Daat gaat je nieuwe bumper!
Dat Calibra blok waar hij het over had, heeft ongemodificeert 200+ PK's... (turbo). Stage 1 tuning kost je (voor een degelijke uitvoering) een redelijke 500 euro en levert je uiteindelijk 240pk'tjes op... Dat was stage 1.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:10 schreef rival het volgende:
[..]
hij heeft wel gelijk! wat je nu wilt doen is een auto opvoeren die er helemaal niet voor gemaakt is. kan je idd beter een astra gsi 16V kopen. die heeft het onderstel en de remmen ervoor.
dat je straks een calibra blok krijgt maakt niet veel verschil want als het hetzelfde bouwjaar is is het hetzelfde blokkie!
en jammer dat een golf gti 16v uit 86 je alsnog te snel af is![]()
Absoluutquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:49 schreef Sounddragon het volgende:
Je kan trouwens nét zo makkelijk een Cali turbo blok erin hangen
Ik had het over een standaard LET... En in de bochten heeft een XE met TB's meer kans dan een LET hoor... Zeker met FWD... Omdat de power wat gelijkmatiger vedeeld is. Dus dan krijg je niet in een keer die 'schok' op de voorwielen zodat je de bocht niet meer uit kunt draaien.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:03 schreef Sounddragon het volgende:
Bij onZ op de club is er iemand bezig om een 3.0 V6 in zijn Astra te frommelen, wordt ook RDW gekeurd trouwens![]()
En TB's met DTA hebben we er ook al meerdere van, en turbo's zijn al bijna niet meer apart![]()
Ennehhh...Tb's houden een gechipte LET niet bij hoor![]()
dat plan vond ik niet meer nodig..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
Agja, Had Ashmoosh niet meer plannen, met zijn "Ferrari" e.d...?
www.opelforum.nlquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 06:10 schreef Asmooh het volgende:
[..]
dat plan vond ik niet meer nodig..
simpel weg omdat aan zo'n auto veel en veel meer kan klooien, veel meer onderdelen voor te krijgen zijn en leuker is.
en mn nick is Asmooh, als je niet kan typen.. laat het dan!
en nu ontopic..
voor de rest: thx voor jullie reacties, ik zal zoeken naar een tuning opel forum
Dat was ik ook van plan, als je zo stoer bent om je auto te verbouwen moet je ook zo stoer zijn om hem te laten keuren..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 06:16 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
www.opelforum.nl
Ik mag overigens hopen dat je in het bezit bent van een baan die enigzins goed betaald, want je hebt volgens mij geen flauw idee wat het allemaal gaat kosten...
Het is niet een kwestie van " eventjes" een blok omhangen...nee, leegruimen die handel, en opnieuw beginnen. Daarbij is het chassis van een gsi net iets stugger waardoor hij het vermogen beter aankan. Voor de rest is het hele lijstje al ergens opgenoemd. Ook lijkt het me sterk dat je een rdw keuring gaat regelen voor je auto (dat doen er echt heeeeel weinig) dus loop je ook nog eens het risico dat als je crasht je voor de rest van je leven aan het betalen komt omdat de verzekering weigert uit te keren..
Nee, als ik jou was zou ik me eerst eens verdiepen in de materie..
Dat is dus nooit een c20let...Klinkt meer als een c20xe. Dan is t nog de kwestie van een fatsoenlijk motorblok te vinden. Reken op een 600,- EX versnellingsbak...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 07:04 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Dat was ik ook van plan, als je zo stoer bent om je auto te verbouwen moet je ook zo stoer zijn om hem te laten keuren..
nou ik heb een garage gevonden.. ff opzoeken...
Motorblok + Versnellingsbak enz enz enz in bouwen koste me: 400 euro
aangezien ik motorblok eerst helemaal schoon gemaakt wil hebben en eventueel dingen vervangen wil hebben zou ik er nog 250 boven op rekenen
voor ombouwen van normaal naar GSI is ook al geregeld, want op internet kun je zo precies vinden wat je moet laten verstevigen.
dat gebeurd namelijk ook het eerste..
eerst alles laten verstevigen en daarna pas ombouwen.
p.s... ik laat het dus doen
dit is alleen inbouwen schatquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 07:33 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dat is dus nooit een c20let...Klinkt meer als een c20xe. Dan is t nog de kwestie van een fatsoenlijk motorblok te vinden. Reken op een 600,- EX versnellingsbak...
Voor dat geld kun je echt beter een gsi kopen...
Je negeert het punt wat ik probeer te maken...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 07:35 schreef Asmooh het volgende:
[..]
dit is alleen inbouwen schat
+ hobby
ik weet dat motorblok heel erg duur is, end at ik snel 1000 kwijt ben als ik een goed blok wil vinden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 07:37 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Je negeert het punt wat ik probeer te maken...
Is toch niet te betalen man, zo'n japanse opel...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 08:47 schreef Pascal86 het volgende:
Opel slopel![]()
Neem dan een honda ofzo maar opel is echt waardeloos gewoon![]()
Er is helemaal niks mis met Honda. maken 1 van de beste automotoren. Dat je er niet mee om kan gaan is punt 2.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:13 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Is toch niet te betalen man, zo'n japanse opel...
Hoge
Onderhoudskosten
Na
Dure
Aanschaf
Toffe club... Eerste topic dat ik op het forum open zie ik 2000% zeker PNG voorbij komenquote:
Geweldig als mensen meteen op z'n pik getrapt zijn!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:17 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis met Honda. maken 1 van de beste automotoren. Dat je er niet mee om kan gaan is punt 2.
Klopt daar heet ie Plugquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:21 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Toffe club... Eerste topic dat ik op het forum open zie ik 2000% zeker PNG voorbij komenalleen onder een andere naam
Hehe, een Ommie en een Sennie,quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:09 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik had het over een standaard LET... En in de bochten heeft een XE met TB's meer kans dan een LET hoor... Zeker met FWD... Omdat de power wat gelijkmatiger vedeeld is. Dus dan krijg je niet in een keer die 'schok' op de voorwielen zodat je de bocht niet meer uit kunt draaien.
Wat voor V6? Uit een Ommie? MV6? Of een uit Sennie? Wel een 24-klepper in ieder geval? En bij welke club zit je dan????
En wat voor bak heb jij?
wist je dat je een ban kon krijgen voor dood wensing?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:58 schreef Vassili_Z het volgende:
dood aan die egoistische kut-Johnnies
mooie grill en motorkap! zeer lelijke voorbumper!!!!quote:
Heb je ooit wel eens iets anders gereden dan de astra of de volvo? Een wegligging (laat staan een goeie) is niet iets waar de Astra om bekend staat..quote:
ik vind die randjes gewoon niet mooi ja!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:41 schreef DonJames het volgende:
[..]
Heb je ooit wel eens iets anders gereden dan de astra of de volvo? Een wegligging (laat staan een goeie) is niet iets waar de Astra om bekend staat..
O ja, die spatbordrandjes hebben een iets hogere prioriteit dan het motorblok en alle autostyle-rommel die je er ongetwijfeld op gaat plakselen..
of jij heb een andere smaakquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
mooie grill en motorkap! zeer lelijke voorbumper!!!!
mensen die dat soort bumpers op hun auto zetten hebben geen smaak!
Als je rotte roestbruine spatbordranden niet mooi vind waarom koop je dan een opel?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:47 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ik vind die randjes gewoon niet mooi ja!
euhm die randjes kunne dr perfect af.. dan is het gewoon glad..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:49 schreef DonJames het volgende:
[..]
Als je rotte roestbruine spatbordranden niet mooi vind waarom koop je dan een opel?![]()
dat is dus het mooie van oude opels! we hoeven het niet te zien om het te weten! al voordat jij foto's postte wisten wij dat er roest zat!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:15 schreef Asmooh het volgende:
[..]
anders had je het niet eens gezien
mwa...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:21 schreef 2NutZ het volgende:
dikke bash hier
Maarre Asmooh, je wilt dus van die witte 1.4 een vergelijkbare opel maken als die foto die je postte?
Gaat echt veel geld in zitten denk ik, misschien nog wel meer dan die ferrari..
500 euro spuiten? Wat is dat voor beunhaas dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:23 schreef Asmooh het volgende:
[..]
mwa...
500 euro bodykit..
200 euro uitlaat
500 euro spuiten
en dan issie al mooi
niet snel, maar wel mooi
duurdere dingen:
- nieuwe blok + bak
- vleugel deuren
- stoelen enz enz
zoek es rond op inetquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:26 schreef rival het volgende:
500 euro bodykit.... heb je daar een link van?
volgens mij post ik net een plaatje dr van..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:58 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet dat er genoeg kits zijn rond die prijs... wil gewoon weten welke je op het oog had!
ik ga deze achterlichten halenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:08 schreef Sounddragon het volgende:
Begin eerst ff met witte knippers halen maandag, kosten een drol en zijn verkrijgbaar bij elke automaterialenboer![]()
Daarna op MP een setje GSi achterlichtunits regelen, dan knapt ie al aardig op![]()
oww oke... ik dacht dat je gewoon een plaatje van een astra postte.... de motorkap is zeker stoer gedaan zo.... maarja.. die bumperquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:11 schreef Asmooh het volgende:
[..]
volgens mij post ik net een plaatje dr van..
of lees je topic niet eens?
nee dat is die ik heb uitgekozen..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:14 schreef rival het volgende:
[..]
oww oke... ik dacht dat je gewoon een plaatje van een astra postte.... de motorkap is zeker stoer gedaan zo....
eneuhmm die achterlichten zijn kansloos! kommop nou man... heb je geen smaak?
ja dat is moeilijk te begrijpen! maar smaken verschillen inderdaad!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:15 schreef Asmooh het volgende:
[..]
nee dat is die ik heb uitgekozen..
en ik heb wel smaak.. maar ik vind die achterlichten gwoon mooi?
PNG is OKquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:21 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Toffe club... Eerste topic dat ik op het forum open zie ik 2000% zeker PNG voorbij komenalleen onder een andere naam
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:57 schreef Haikuh het volgende:
En die achterlampen, staan echt serieus alleen als je een donkere auto hebt, en niet een witte.... serieus geloof me. Ze staan heel mooi, op een zwarte maar echt niet op een witte![]()
was erg sarcastish me post...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:06 schreef rival het volgende:
[..]
op een donkere auto staan donkere achterlichten.... niet deze zilverachtige dingen!
vergeef mij! dat had ik niet door!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:10 schreef Haikuh het volgende:
[..]
was erg sarcastish me post...
maareh, zijn we het erover eens dat deze lampjes niet kunnen , niet op wit zwart of donkere auto's![]()
überhaubt een opel... wie koopt nou een opelquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:17 schreef rival het volgende:
[..]
vergeef mij! dat had ik niet door!![]()
wij zijn het echt wel eens!![]()
Kankerkansloos. Net of die remmen het kunnen houden om hard van 220 naar 120 oid te vertragen. Laat staan meerdere malen. Je kan pas rijden met zo'n setup als je er heel voorzichtig mee doet.quote:
Lees anders FF het hele topicquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:21 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Kankerkansloos. Net of die remmen het kunnen houden om hard van 220 naar 120 oid te vertragen. Laat staan meerdere malen. Je kan pas rijden met zo'n setup als je er heel voorzichtig mee doet.
Moet ik nu bang zijn?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:06 schreef Asmooh het volgende:
[..]
wist je dat je een ban kon krijgen voor dood wensing?
[imghttp://img102.exs.cx/img102/6455/achterklep117xb.jpg[/img]quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:57 schreef Haikuh het volgende:
Als ik je wat mag afraden, dan is het om te beginnen de vleugeldeuren. En die achterlampen, staan echt serieus alleen als je een donkere auto hebt, en niet een witte.... serieus geloof me. Ze staan heel mooi, op een zwarte maar echt niet op een witte![]()
En die vleugeldeuren, dat heb ik gezien op de autobeurs gezien, bij verschillende.. zorg dat je een doosje paracetamol in de auto hebt, want je zal met regelmaat tegen de deur aanplakken met je koppie![]()
Maarja, smaken verschillen (maar goed ook) en daarbij .. auto's moeten VET COEL zijn, en moeten totaal niets bijdragen aan de veiligheid of gebruikersgemak(te ironishe?)
waar op bazeer jij dat ik 220 rij?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:21 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Kankerkansloos. Net of die remmen het kunnen houden om hard van 220 naar 120 oid te vertragen. Laat staan meerdere malen. Je kan pas rijden met zo'n setup als je er heel voorzichtig mee doet.
Nee, die rijdt heerlijk. Vanmorgen nog mee gedrift trouwens.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:08 schreef Asmooh het volgende:
[..]
is jou.. 66 1300 Marathon Coupé niet kut dan?
Met een beetje vermogen onder de kap rij je zo 220...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:37 schreef Asmooh het volgende:
[..]
waar op bazeer jij dat ik 220 rij?
Helaas, niets te zien ? (link werkt niet, en copy&plak ook niet)quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:34 schreef Asmooh het volgende:
[..]
[imghttp://img102.exs.cx/img102/6455/achterklep117xb.jpg[/img]
staat best
kut fok: http://img102.exs.cx/img102/6455/achterklep117xb.jpg
Wat u zegt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:30 schreef Goingin het volgende:
[..]
Met een beetje vermogen onder de kap rij je zo 220...
[zeikmode=on] tweehonderdvijftig bedoel je neem ik aan ???quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee, die rijdt heerlijk. Vanmorgen nog mee gedrift trouwens.
Gaat met dit weer perfect, met een FWDer zal je wel hendig sjiek tegen de boom aan slibberen.
Zekuhr met tweehondertvijftig peekaa weeetje
Oja, het is jouw. Volgende keer dus zelf ff opletten voor je anderen van typefouten beticht
Wat doe je wijs joh!quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:11 schreef Geqxon het volgende:
Ashbak, wanneer ga je hem naar een Ferrari 355 ombouwen?
PNG is OKquote:
Kaal maken, paar m2 plaat er in lassen, alles verzinken, rust arrestor erop smeren, daarna tektyleren en dan blijft ie wel weer een paar weekjes goedquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:51 schreef Mr._T-Rex het volgende:
hahahahahahahaha, wat een kostelijk topic
Ik had vandaag nog niet zo hard gelachen, mijn dank is groot
Welk middel heb je dan gevonden om de roest voor altijd tegen te gaan zoals je post?
Ik gok op: je Slopel wegdoen, want die is niet roestvrij te houden
Hoeft niet ik had 5 jaar geleden een kadett GSi 2.0 waarbij de linker draagarm uit het chassis afbrak in de bocht.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:49 schreef BaraCuda het volgende:
Opel uit 92?
ls je daar een 2.0 blok in hangt weet je zeker dat op alle punten waar hij nu aan het rotten is alles afbreekt
Misschien dat het in een scherpe bocht je overkomt![]()
Nee, op het feit dat hij denk dat er van zo'n rot gebakje een heule snelle wagen te maken valt waar iedereen respect voor heeft zodat z'n street-credibility weer wat omhoog gekrikt wordt.. wat een ernstige deuk heeft opgelopen na z'n laatste neppe-plastic-ferrari-MR2-planquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:25 schreef Maikalo het volgende:
Ik heb het idee dat hier iemand wordt afgezeikt op het feit dat hij zojuist een roestige opel heeft gekocht?
Persoonlijk zou ik gaan voor een auto.En niet voor de bult roest op wielen die TS heeft gekocht.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:29 schreef Go0s het volgende:
Waarom koop je eerst van die achtelijke feestverlichting (lees: lexus-look muk)? Als ik jou was zou ik eerst voor een paar mooie wielen gaan van minimaal 15".
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:29 schreef Sloper het volgende:
Jij ging toch in zo´n gepimpte MR2 rijden?![]()
Ik blijf volgen...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:32 schreef Asmooh het volgende:
Dat gebeurd ook allemaal,. ik doe het heel erg rustig.. beetje bij beetje en ik zal ondanks dat merendeel hier een hekel heeft aan autotuning en zelf ook maar een fiets heeft toch blijven updaten..
eerste update is mijn uitlaat die ik er vrijdag onder ga zetten.
[afbeelding]
• oxidatie van het staaloppervlakquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:24 schreef DonJames het volgende:
[..]
Het type zou eigenlijk Astra FeO moeten heten.. voor de scheikundigen onder ons
Voor de niet spaans-taligen onder ons, een Astra Feo betekent letterlijk vertaald: Astra LELIJK. HOE toepasselijk hahahaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:24 schreef DonJames het volgende:
[..]
Het type zou eigenlijk Astra FeO moeten heten.. voor de scheikundigen onder ons
Zo, jij had em goed hangen!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:31 schreef PNG het volgende:
Net als de vorig model Prelude FeO of elke oude Yotota FeO, of Impry zijn auto die nog geen 25% met zijn RWD blah wegligging heeft van een Astra F, No offense, supergave auto en hobby, maar waar is dat andere mensen afzeiken voor nodig ? Ik rij al 22 rondjes rondom Impry heen op circuit. Als je Niels/Rallyastra derop los laat ist bij T13 al zwaaien.
Waarom zie je nooit Supra's IVs oid op de ring ?
Staan ergens veraf op de parking, wel op 1 dag net zoveel als hele bestand in NL. Omdat finaal aan gort gereden wordt door 'locals' met M3 CSL of lokaal Golfje, of lease joekeltje van de baas met 300 ronden ervaring.
Op S2000 forum las ik van de week dat ze vanaf 100.000 eraf willen ivm slijtage toerentallen. Wel ander geld gebeuren ook, en bij nieuwe 5 serie Diesels slaan vanaf 80.000 km de koppelomvormers van de automatische versnellingsbakken aan gort. Magoed.
Magoed. Ontopic: TS, koop een goede, en vooral geen kroepoek auto, koop goede, wax de binnenschermen, tectyl de rest, en met je 60 pk ga je nog geen deuk in pak boter slaan.
Deze verkopen iig, weg dermee, en koop een goede als basis. Op de foto's issie zo rot als tierelier, koop een goede iig als basis.
[afbeelding]
pssst Calibra blok in een Astra gaat niet passen !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:53 schreef Asmooh het volgende:
[..]
verschil is dat de Astra GSI geen Calibra blok er in heeft, en die komt hier wel in..
gast die die site poste heb ik eventjes gekeken..
alles wordt aangepast.. en je heb dan straks 6 versnellingen in je autotje...
en dan kun je denken.. oh wat een kut astra.. maar als die astra naast jou autotje staat of wie dan ook.. is het geen kut astratje meer
Pssssst, wat lul je nou?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:20 schreef talin77 het volgende:
[..]
pssst Calibra blok in een Astra gaat niet passen !
punt 1 ophangingspunten komen niet overeen maar das nog wel zelf te doen alleen is een caibra blok alleen al breder dan er ruimte is in een Astra motorruimte !
en dan kom je nog niet weg met je aandrijfassen of je moet je wielen een centimeter of 30 buiten je wielkasten willen hebben staan maar ja dan kom je weer niet weg met je vering en ophanging.
6 versnellingen ??
5 vooruit en 1 achteruit ja !
C20LETquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:13 schreef CiQNiZ het volgende:
PNG heeft altijd wel een goed punt...
C20XE
eens een kut-Astra, altijd een kut-Astraquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:53 schreef Asmooh het volgende:
en dan kun je denken.. oh wat een kut astra.. maar als die astra naast jou autotje staat of wie dan ook.. is het geen kut astratje meer
Die zit in de V6 DTM?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:22 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Oja, F28 past óók in een Astra. Jammer heF28 heeft 6 versnellingen. 6 vooruit, 1 achteruit.
bron: Mathijssen Technicsquote:F28 ombouwset van 4WD naar voorwielaandrijving
Om bij de inbouw van de F28 6-versnellingsbak gebruik te kunnen maken van normale voorwiel-aandrijving, hebben wij een 2WD ombouwkit ontwikkeld.
Met deze F28-2WD-kit is het mogelijk om de 6-bak (4WD) om te bouwen naar voorwielaandrijving, zodat u deze versnellingsbak in elk type Opel kunt inbouwen met voorwielaandrijving.
Kijk een mooie opel, het kan welquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:32 schreef DeeCruise het volgende:
Goed, ik zal het nog eens verduidelijken...Het is NIET verstandig om van een 1.4 een 150pk bezittende auto te maken..Echt niet..
Hobby is prima, en om je te laten zien dat je je tijd ook anders kan omkrijgen hier een foto van de wagen van een vriend van me. Hier hebben we ook wat tijd in gestoken (hij zag er dus eerst zo uit als op de foto hierboven)
[afbeelding]
kijk, dit vind ik nou de eerste mooie astra die ik ooit gezien hebquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:32 schreef DeeCruise het volgende:
Goed, ik zal het nog eens verduidelijken...Het is NIET verstandig om van een 1.4 een 150pk bezittende auto te maken..Echt niet..
Hobby is prima, en om je te laten zien dat je je tijd ook anders kan omkrijgen hier een foto van de wagen van een vriend van me. Hier hebben we ook wat tijd in gestoken (hij zag er dus eerst zo uit als op de foto hierboven)
[afbeelding]
Wat verwacht je dan op Fok! ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:59 schreef Asmooh het volgende:
verder wat mensen zeggen kan me geen moer schelen.
en roestbak, ga zelf eerst je rijbewijs halen.
als je niet wil zien, dan reageer je niet in topic.
topic is alleen bedoeld voor mensen die het WEL willen volgen.
dit is uiteindelijk de einddemper geworden
tjah dat is jou mening.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan op Fok! ?
Jij meldt dat je een rotte Opel Astra met een geweldig PK-wonder (1.4 60 pk) gaat ombouwen tot een mega-bak.
Je realiseert je volgens mij niet helemaal waar je aan begint.
Voordat je hem kunt verbouwen zul je eerst die rotte stukken er uit moeten snijden en er nieuwe in moeten lassen.Doe je dat niet,dan ga je op een dag door een hobbeltje en blijft je body-kit eenzaam achter op de natte klinkerweg.
Voor het geld wat jij nu nodig hebt om je auto in kleur te spuiten had je ook een Astra kunnen kopen met meer vermogen,in kleur gespoten spiegels en bumpers en minder roest.Waarschijnlijk was die uitvoering ook wel wat luxer geweest.
Volgens mij heb je nu zo'n simpel basis dingetje waar nog geen toerenteller in zit.
En iedereen wil het volgen om de doodsimpele reden dat we ons allemaal kapot lachen omdat we nu al vermoeden dat het niet zo nice and easy gaat als jij nu denkt.
Je einddemper vind ik wel mee vallen,ik heb ook van die Sjonnie's gezien met een uitlaatpijp waar menig CV-ketel zich niet voor zou schamen.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:37 schreef Asmooh het volgende:
[..]
tjah dat is jou mening.
daarbij wat verwacht je op fok, als jullie jezelf bter vinden dan de rest dan ben je ook zo goed om normale reacties te plaatsen.
maar dat is weer te min, dat is het probleem met fok, ze vinden zichzelf altijd beter..
fok is gewoon geen stijl.. net zo kansloos
Dat kan je wel schelen lees ik in je posthistoriequote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:59 schreef Asmooh het volgende:
verder wat mensen zeggen kan me geen moer schelen.
en roestbak, ga zelf eerst je rijbewijs halen.
tuurlijk wel, een beetje leedvermaak moet kunnen lijkt mequote:als je niet wil zien, dan reageer je niet in topic.
topic is alleen bedoeld voor mensen die het WEL willen volgen.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Kijk een mooie opel, het kan welmooi en strak getuned
zo mag ik het zien.
Ik hou wel van strak tunen, mijn vorige wagentje lijkt er wel wat op, niet extreem veel aan gedaan overigens: sideskirts, achterspoiler, 4cm verlaagd, openluchtfilter en sportuilaat. Geen overdreven vleugels of wat erop.
[afbeelding](ja, blijf citrofiel he dus een ZX, geen opel
)
Oh.. ik moet het uitleggen!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:34 schreef Asmooh het volgende:
[..]
erg nuttige reactie, is dat alles dat je in de kast heb?
Leuk dat je dat erbij haaltquote:Op vrijdag 1 september 2006 08:42 schreef CiQNiZ het volgende:
Offtopic:
Doe dat maar na met je Toyota
Dat is ook te zien hoor dat er veel uren in die auto zitten. Ik had het over mijn vorige auto, dat ik daar niet vreselijk veel aan gedaan had in verhouding omdat ik niet zo van dat over the top hou.quote:Op vrijdag 1 september 2006 04:43 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Sorry? Geloof me, er zitten gigantisch wat uren in die astra..
Enne, je begrijpt me nog steeds niet. Ik zet die foto er niet voor niks bij! Ik wil daar dus mee zeggen dat dat al een gsi was! Vandaaruit zijn we verder gaan kijken naar de mogelijkheden. Als je een goede basis hebt dan is het makkelijk tunen. Daarbij gaat bij mij dan ook de voorkeur uit om eerst de motor onder handen te nemen, en daarna pas naar het uiterlijk van de car te kijken. Het is nl moeilijk ombouwen als je auto al af is met alle risico op beschadigingen e.d.
Overigens is de car op de foto sinds gisteren geschrapt, volgende week beginnen aan de volgende motorombouw![]()
Hahahaha ik wou net zeggen jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 08:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Leuk dat je dat erbij haalt
Want de meeste Toyota motoren vanaf eind 80 (A,S,E,M,JZ) zijn non-interference
Dus die hebben ook geen problemen met defecte distributie riemen
Mijn excuses, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 08:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Leuk dat je dat erbij haalt
Want de meeste Toyota motoren vanaf eind 80 (A,S,E,M,JZ) zijn non-interference
Dus die hebben ook geen problemen met defecte distributie riemen
Weet je zeker dat er geen roest onder je opel zit?quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:11 schreef Asmooh het volgende:
ontopic..
vandaag begin ik met beetje luxe
dit scherm ga ik halen voor mijn carpc
[afbeelding]
# Display size: 7inch new Panasonic digital panel
# Resolution: 800*480(WVGA)
# Chromatic system: PAL/NTSC auto switch
# Power: 12V
# Consumption: 8-12W
# Video: Two CVBS input
# Optional function: 1.VGA support 640*480-1280*768
# With Touch panel (adopt the broad and reliable 4lines resistance touch board)
# Size of the products: (W)17.6x (H)12.5 x (D)2.5(cm)
Waar ga je je CarPC inbouwen? In het dashboard kastje neem ik aan? Ik zit er over te denken om het ook een keer te doen... Maar ik vraag me af of ik het echt wel ga gebruiken... Meestal heb ik de radio niet eens aan om gewoon de hele weg lang naar de turbo te luisterenquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:11 schreef Asmooh het volgende:
ontopic..
dit scherm ga ik halen voor mijn carpc
Wat heeft dit nou weer met dat scherm te maken?quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:17 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Weet je zeker dat er geen roest onder je opel zit?
Inderdaad, als er roest onder zit eerst daar je werk insteken en een goeie coating erover doen o.i.d.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:20 schreef Hugster het volgende:
Nah dit is wel allemaal makkelijk over te zetten in andere auto's natuurlijk, dus het is geen verloren geld mocht de Astra rot gaan. Maar ik zou zelf toch echt eerst naar het roest laten kijken en de prioriteit niet bij een Car PC leggen
gebeurd ook wel... maar beetje muziek is nooit wegquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:20 schreef Hugster het volgende:
Nah dit is wel allemaal makkelijk over te zetten in andere auto's natuurlijk, dus het is geen verloren geld mocht de Astra rot gaan. Maar ik zou zelf toch echt eerst naar het roest laten kijken en de prioriteit niet bij een Car PC leggen
weet ik nog niet 100% zeker, misschien deshboard kastje. misschien ga ik het midden console (waar schakel ook zit, verbreden..quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:19 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Waar ga je je CarPC inbouwen? In het dashboard kastje neem ik aan? Ik zit er over te denken om het ook een keer te doen... Maar ik vraag me af of ik het echt wel ga gebruiken... Meestal heb ik de radio niet eens aan om gewoon de hele weg lang naar de turbo te luisteren
Leuk manquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:11 schreef Asmooh het volgende:
ik kom net bij de garaqge vandaan.
geen roest aan de onderkant, is nog helemaal perfect.
enige beetje roest is aan de buitenkant boven de wielen, aan de binnenkant geen eens.
de rest is nog allemaal perfecto
dus ik heb een zeer goede basis volgens hun.
verder mag ik mijn kat + middendemper ook er onderuit halen.
Kijk... Gaat de goeie kant op! Heb je al gereden met die uitlaat? En hoe klinkt ie nu? Opels klinken over het algemeen wel lekkerquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:33 schreef Asmooh het volgende:
volgende dat wordt gedaan vandaag:
- Kat er af (mag, is voor eind 92)
- Midden demper er af (mag ook als hij onder de 2DB blijft + dat hij kapot is)
Eind deze week ergens, of volgende week: die lelijke trekhaak er af
jaah, het klinkt wel aardig, maar dat gerammel van die kapotte middendemper zuigtquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:45 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Kijk... Gaat de goeie kant op! Heb je al gereden met die uitlaat? En hoe klinkt ie nu? Opels klinken over het algemeen wel lekkerOok die 1.4tjes! De 1.4 met sportuitlaat van een vriendin van me klonk beter dan de MV6 (3.0-24v V6!) van haar vriend ook met sportuitlaat
Mijn Opel is van net na '92... Ik laat de kat lekker zitten... Hij klinkt goed genoeg
Zonder kat gaat ie trouwens wel wat 'scherper'/'blikkeriger' klinken denk ik... Tis natuurlijk wat je zelf het mooiste vind... Ik zou het eerst met tussendemper vervanger proberen. Dat sowieso. Dan ook nog eens zonder kat. En dan vergelijken wat het mooiste klink...
Uiteraard moet die lelijke trekhaak er zo snel mogelijk van af
hij zal misschien iets veller worden zonder kat, maar zeker geen 15PK er bij...quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:58 schreef Asmooh het volgende:
[..]
jaah, het klinkt wel aardig, maar dat gerammel van die kapotte middendemper zuigt
dus die gaat als eerste vervangen worden.
ik haal die kat dr sowieso af, aangezien me dag zo rond de 15pk winst geeft
en dat voel je (gemerkt met mn volvo 440)
jah misschien gaat het anders klinken, maar dat zet ik weer recht met een mooie open luchtfilter
dan klinkt het weer allemaal heel erg mooi.
en die trekhaak gaat er idd vanaf
tis maar een schatting hoor.. dat is iig wat men zegquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:00 schreef Repeat het volgende:
15 mickeymouse pk of met een dyno uitdraai?
omdat ik daar een hele mooie bodykit voor kon krijgenquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:03 schreef NiGeLaToR het volgende:
Leuk project, dat zeker.. maar waarom een Astra?
kat + middendemper ja.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:10 schreef 1299 het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA x200..
15PK uit een 1.4 winst omdat je de kat eronder uit haalt.. dude
Dat wel, maar tis (net als je topictitel al zegt) een beetje typische autoquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:06 schreef Asmooh het volgende:
[..]
omdat ik daar een hele mooie bodykit voor kon krijgen
verder kun je veel doen er mee
zoiets, en dan nog de opeluchtfilter. doet al naar 80 - 85quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:15 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Dat wel, maar tis (net als je topictitel al zegt) een beetje typische auto
Overigens denk ik dat je prestatiewinst bijvoorbeeld 10% is, je uitgangsvermogen heeft er wel degelijk mee te maken.. Ga je met een 1.4 van 60 naar 66pk, dat lijkt me realistischer dan van 60 naar 75pk
onzin is een deur verderop. en nu opzouten uit mn topicquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:18 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb een mooie bodykit voor je gevonden:
[[url=http://img145.imagevenue.com/loc326/th_16677_ferropel_122_326lo.jpg]afbeelding][/URL]
Werkt met magneetjes, kun je er met gemak opklikken.
Ah ja, zo is dat. Ik kraak 't niet af, vraag 't me alleen af. Zou niet mijn keuze zijn, maar wat heb ik er eigenlijk mee te maken?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:18 schreef Asmooh het volgende:
[..]
zoiets, en dan nog de opeluchtfilter. doet al naar 80 - 85
verder heb ik topic title aangemaakt om dat merendeel van de fokkers alle auto's afkraken en afzeiken die een bodykit hebben en geen standaard uitlaat..
deel 2 zal wel weer normale title krijgen
quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:18 schreef Asmooh het volgende:
[..]
zoiets, en dan nog de opeluchtfilter. doet al naar 80 - 85
Bedoel je nu een openluchtfilter of een opelluchtfilter?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:18 schreef Asmooh het volgende:
[..]
zoiets, en dan nog de opeluchtfilter. doet al naar 80 - 85
Dude, get your facts straight. Ik heb wel degelijk een auto, heb er zelfs meerdere op mijn naam staan, en ze rijden allemaal jouw kankergezwel op wielen naar z'n gootje. Misschien dat je in tha hood met je chemobak respect afdwingt maar waar ik lach je gewoon uit.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:12 schreef Asmooh het volgende:
[..]
kat + middendemper ja.
en die 1.4 heeft er geen ene moer mee te maken
wss heb jij niet eens een auto..
verder hoef je hier niet te reageren hoor
edit: Dat verschil is dus je vermogenswinst. (meestal een pk of 8 à 10)
middendemper doet 3 - 5
sorry, openluchtfilter..quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Bedoel je nu een openluchtfilter of een opelluchtfilter?
meerdere kut autotjes tellen als 1 auto..quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:28 schreef 1299 het volgende:
[..]
Dude, get your facts straight. Ik heb wel degelijk een auto, heb er zelfs meerdere op mijn naam staan, en ze rijden allemaal jouw kankergezwel op wielen naar z'n gootje. Misschien dat je in tha hood met je chemobak respect afdwingt maar waar ik lach je gewoon uit.
Vermogenswinst bij een betere flow is wel degelijk marginaal aan het motorvermogen. Maar in jouw geval zal het niet meer dan 2PK zijn. En een openluchtfilter scheelt ook helemaal niks. Tenzij je huidige filter helemaal vol zit met teringzooi.
Gezien de rest van je ricer plannen heb je straks een openlucht filter die warme dampen van je motor opzuigt en heb je zelfs al snel 1 a 2PK minder
Ik heb 2 colt GTi's op mijn naam staan. 1.8 met 140PK nu jij weer met je playmobiel ding. Ik heb net gesmeden zuigers binnenquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:31 schreef Asmooh het volgende:
[..]
meerdere kut autotjes tellen als 1 auto..
dus op je naam heb je helemaal niks staan.
en schelden met kanker? ik hoop dat je het krjigt!
Verder, je auto kan snel zijn maar als jeniet kan rijden heeft het ook geen zin.
Luchtfilter geen verschil? dan moet je je eens verdiepen in autos.
verder, tyf maar op uit mn topic
Hoi, een echte tuner gaat aanpassingen uitvoeren naar eigen smaakquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:36 schreef 1299 het volgende:
Een echte tuner gaat eerst motorisch de auto aanpassen en dan een keer het uiterlijk bewerken![]()
Waarom kom je hier alleen je aversie tegen de TS uitten? Smell's like teen spirit..quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:28 schreef 1299 het volgende:
[..]
Dude, get your facts straight. Ik heb wel degelijk een auto, heb er zelfs meerdere op mijn naam staan, en ze rijden allemaal jouw kankergezwel op wielen naar z'n gootje. Misschien dat je in tha hood met je chemobak respect afdwingt maar waar ik lach je gewoon uit.
Nou en? Meld het en smeer em weer, zelfs ik, als niet-opel-fan en niet-tune-fan irriteer me aan je.quote:Vermogenswinst bij een betere flow is wel degelijk marginaal aan het motorvermogen. Maar in jouw geval zal het niet meer dan 2PK zijn. En een openluchtfilter scheelt ook helemaal niks. Tenzij je huidige filter helemaal vol zit met teringzooi.
Nou, geweldig, als de TS dat ding er voor de sier op zou zetten zou het je nog geen moer uit moeten maken. Je doet een beetje heel erg sneu, dus ik ben het met de TS eens: opzoutenquote:Gezien de rest van je ricer plannen heb je straks een openlucht filter die warme dampen van je motor opzuigt en heb je zelfs al snel 1 a 2PK minder![]()
aan de manier hoe jij denkt beter te zijn denk ik dat jeniet meer bent dan een simpele gekquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:36 schreef 1299 het volgende:
[..]
Ik heb 2 colt GTi's op mijn naam staan. 1.8 met 140PK nu jij weer met je playmobiel ding. Ik heb net gesmeden zuigers binnen
[afbeelding]
voor mijn turbo project. Ik zal aan je denken als ik mijn chemokuurtje ga halen
En goed kunnen rijden. Ik durf te wedden dat ik beter kan rijden dan jouw aangezien je zelf schrijft dat je eerst die gare doos van jou onder de knie moest krijgenAls ik verder jouw plannen lees dan durf ik te beweren dat ik meer van autotechniek snap dan jou.
Een echte tuner gaat eerst motorisch de auto aanpassen en dan een keer het uiterlijk bewerken![]()
Een colt...quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:36 schreef 1299 het volgende:
Ik heb 2 colt GTi's op mijn naam staan. 1.8 met 140PK nu jij weer met je playmobiel ding. Ik heb net gesmeden zuigers binnen
[afbeelding]
Een turboquote:voor mijn turbo project. Ik zal aan je denken als ik mijn chemokuurtje ga halen
Een geboren courreur en autotechneutquote:En goed kunnen rijden. Ik durf te wedden dat ik beter kan rijden dan jouw aangezien je zelf schrijft dat je eerst die gare doos van jou onder de knie moest krijgenAls ik verder jouw plannen lees dan durf ik te beweren dat ik meer van autotechniek snap dan jou.
Een echte betweterquote:Een echte tuner gaat eerst motorisch de auto aanpassen en dan een keer het uiterlijk bewerken![]()
Er zijn genoeg coltjes met 4X4 evo conversie en meer dan 400PK.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:42 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Een colt...![]()
[..]
Een turbo
[..]
Een geboren courreur en autotechneut
[..]
Een echte betweter![]()
En nou wegwezen schorem
Als je om aandacht verlegen zit, open dan je eigen topic![]()
Nou-Fucking-en?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:51 schreef 1299 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg coltjes met 4X4 evo conversie en meer dan 400PK.
Laat hem en z'n autostyleboek dan lekker aankloten manquote:Ik beweer niet over boven natuurlijke rijervaring te beschikken. De TS haalt dat er zonder onderbouwing bij. Ook weet ik totaal nog niet alles over autotechniek in vergelijking met sommige mensen maar ook hier beweerd TS het beter te weten zonder enige kennis van mij.
Het punt is de manier waarop je jouw mening over dingen gewoon opdringt en alles wat anders is verkettert. Laat de TS toch lekker, misschien ambieert hij wel de in jouw ogen sjonnie-auto.quote:Het is nogal simpel om te beweren dat iemand die je project niet geweldig vind vast zelf geen auto heeft.
Dies wel geinigquote:
En mocht je dat wat moeilijker af gaan hoef je natuurlijk niet persé wat te zeggen. Er zijn genoeg andere post-opkrik topics op Fok!quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:00 schreef NiGeLaToR het volgende:
respecteer dat ook.
Een Colt is zeker geen ferrari, maar ik probeer hem er ook niet zo uit te laten zienquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:00 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Nou-Fucking-en?![]()
[..]
Laat hem en z'n autostyleboek dan lekker aankloten man
[..]
Het punt is de manier waarop je jouw mening over dingen gewoon opdringt en alles wat anders is verkettert. Laat de TS toch lekker, misschien ambieert hij wel de in jouw ogen sjonnie-auto.
[..]
Dies wel geinig
Maargoed, spaarzaam toedienen van bepaalde autostylegidsartikelen kunnen 'n auto net 'n beetje unieker maken dan de rest. Ieder doet dat op zijn of haar eigen manier.. respecteer dat ook.
Als je dat nou subtiel deedquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:07 schreef 1299 het volgende:
Iedereen zijn eigen plezier het is zijn feestje. Maar als ik dingen lees al 15PK extra door een andere uitlaat dan kan ik het niet laten om enig realiteitsbesef ten gehore te brengen.
Nee, want ik wacht op mn geld..quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:05 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
En mocht je dat wat moeilijker af gaan hoef je natuurlijk niet persé wat te zeggen. Er zijn genoeg andere post-opkrik topics op Fok!
TS is nu tussendemper er aan het tussenuithalen?
ik ga kijken of ik het kan opnemen voor jequote:Op vrijdag 1 september 2006 16:09 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Als je dat nou subtiel deed
Ik was het op dat punt met je eens en heb geen ruzie met de bezoekers van dit draadje, dat heb je namelijk zelf in de hand![]()
Nagoed, ben ook wel benieuwd of de demper(s) er al af komen
Ben ook benieuwd naar de herrie
Ooit wel eens van de wet van Murphey gehoord?quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:10 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Nee, want ik wacht op mn geld..
jah tis ff heel gaar, ik kreeg vamorgen mijn loon van werk 1.
en normaal staat om 13.00 loon 2 er op, van andere werk.
maar dat staat er nu NOG niet op!
dus als dat er voor 5 uur opstaat, race ik naar denhaag en laat ik al die dempers er tussen uit halen.
zit het vandaag allemaal niet meer mee, en ze zijn morgen niet open.. gebeurd het pas maandag![]()
maar ik wil liefste vandaag hebben natuurlijk, ik baaal nu echt dat mijn bank zo traag is
omdat dit de 2e keer is (en precies de 2e keer dat ik het nodig had) te laat krijg.
alle andere keren heb ik nooit geld nodig en staat het er om 13.00 al dr op
dus ik hoop dat het er voor 17.00 opstaatdan kan ik dat gelijk ff doen
Coolquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:12 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ik ga kijken of ik het kan opnemen voor je
ik ga de complete binnenkant zelf doen..quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:12 schreef NiGeLaToR het volgende:
LoLiets doet mij vermoeden dat je niet heel veel vaste lasten hebt, naast de kosten aan je auto
We wachten rustig af, tis al bijna 17:00.
Kun je btw niet zelf aan die dempers klussen, of laat je alles/veel doen?
Vond ik wel de charme, zelf klussen, alleen moet je dan accepteren dat niet alles altijd in 1 keer goed gaat
haha jah dat ken ikquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:12 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ooit wel eens van de wet van Murphey gehoord?
Gisteren kon ik mijn Cali ophalen... Betaling geen probleem... DUS WEL... Nooit een probleem, altijd alles in de gaten, en als ik het écht een keer nodig heb dan kom ik wel te kort... Klote voel je je dan, ik zat al een hele dag zonder autoMaar toen kreeg ik uiteindelijk een dusdanige korting dat het net wel kon
En nu heb ik het geld wel weer gewoon
Dat soort dingen kan ik altijd samen met me pa doenquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:15 schreef Asmooh het volgende:
ik kan niet lassen vandaar dat ik dat laat doen
Het hoort erbij he... De reden waarom ik dat geld nodig had en mijn Cali op moest halen waren veel meer kut dan dat ik het geld net niet volledig hadquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:17 schreef Asmooh het volgende:
[..]
haha jah dat ken ik
das inderdaad zeer kuit, of als je bv vrijdag geld krijgt.. maar je wil donderdag wegen dat kwam echt op laatste moment dus je had alles al uitgegeven
ach dat zjin de "soms" leuke dingen
dan heb je inderdaad gelukquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:17 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Dat soort dingen kan ik altijd samen met me pa doen
Kan ik niks verkloten, maar toch zelf iets doen... (en kosten besparen)
heeh jah iddquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:18 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Het hoort erbij he... De reden waarom ik dat geld nodig had en mijn Cali op moest halen waren veel meer kut dan dat ik het geld net niet volledig had![]()
Haha ik heb het goed geregeld, ik woon op mezelf maar om nog interesse te tonen af en toe mijn vader en broertje eens bezoeken enzo, kunnen we meteen aan het werkquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:19 schreef Asmooh het volgende:
[..]
dan heb je inderdaad gelukmaar ik woon niet thuis, ook niet op mezelf
woon bij mn tante.. en die heeft geen auto, geen rijbewijs, kan niet lassen enz
maar gelukkig is die garage waar ik zit heel goedkoop..
je komt binnen: ey ik moet die pot onder mn bak.. kost dah! hij: 90 euro, ik: eg nie! 75, hij: 80.. ok deal
zo gaat het daar
middendemper enzow koste me 40 euroen ik krijg daarvoor ook de kat wel weg
![]()
![]()
Probeer je het volgende in te beelden:quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:20 schreef Asmooh het volgende:
[..]
heeh jah idd
ach ik heb gehad met oude auto.. reed op de snelweg, kapte hij er opeens mee! en ik had een afspraak
echt dik 2 uur te laat (wachten op anwb enzow)
pff das inderdaad kut jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:24 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Haha ik heb het goed geregeld, ik woon op mezelf maar om nog interesse te tonen af en toe mijn vader en broertje eens bezoeken enzo, kunnen we meteen aan het werk
[..]
Probeer je het volgende in te beelden:
Lekke band (5cm gat), die in je wielkast aan het happen is (draagarm, enz. kapot), terwijl je met 20 + waarschuwingslichten en veeeeel rook en geur van brandend rubber maar naar de garage toe sukkelt
Dat overkwam me eergisteren... Nadat ik erachter kwam dat ik aan nieuwe voorbandjes toe was... (te glad: glee toen met 50 tegen een stoep op linksvoor)
Shit happens... Snel verholpen gelukkig, doet t weer perfect!
Ga dan gewoon gezellig naar een andere bank, of heb je een levenslang contract daar oid?quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:15 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Altijd traag en kut daar... (ik heb er zelf 2 rekeningen lopen)
Overzetten is een gedoe en tegenwoordig zijn alle banken kut. Moet gewoon een dag vrij nemen om naar de bank te gaanquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:55 schreef WhiteAssNigga het volgende:
[..]
Ga dan gewoon gezellig naar een andere bank, of heb je een levenslang contract daar oid?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:18 schreef Asmooh het volgende:
[..]
zoiets, en dan nog de opeluchtfilter. doet al naar 80 - 85
Als meerdere mensen dat echt jammer vinden wil ik ook best een project-topic openen, maar omdat ik nu op 4 fora dat topic heb lopen vond ik het nog niet nodig om op fok hetzelfde te doen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:51 schreef CiQNiZ het volgende:
Weet je wat ik echt heel erg jammer vind... Hier in PTA heb je veeels te weinig topics waar mensen uitgebreid de veranderingen van hun auto's in neerzetten.
ik was dus telaat, dus jullie moeten ff wachtenquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:57 schreef Asmooh het volgende:
ik ga nu naar de garage!!
geld staat er op
de carpc hoef ik niet te kopen, die heb ik al.. alleen het scherm.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja hoor,jij wel. Middendemper en kat weg en een ander luchtfilter erin en we hebben er 25 pk bij.
En zoals iemand al zei: als je reël bent zul je het met ons eens zijn dat je je geld aan het weggooien bent.
En Fok! is een discussieforum,dus als je wat post bestaat er een kans dat mensen het niet met je eens zijn en je idee enorm lachwekkend vinden.
Bovendien vind ik je plan van aanpak op zijn minst twijfelachtig.Eerst een car PC kopen? Zou je niet eerst eens de grote dingen doen en die details voor later bewaren?
Lijkt mij persoonlijk verstandiger.
Maar goed,waarschijnlijk zul je hier ook wel tegen in gaan.
![]()
Ik ga pas chippen als ik mn nieuwe blok hebquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:56 schreef Goingin het volgende:
[..]
Als meerdere mensen dat echt jammer vinden wil ik ook best een project-topic openen, maar omdat ik nu op 4 fora dat topic heb lopen vond ik het nog niet nodig om op fok hetzelfde te doen.
@TS, al zitten denken aan chippen?
Want als je toch bezig bent met het uit- en inlaatsysteem te verbeteren zou ik zeer zeker aan een chip denken.
Je krijgt met het chippen van een NA-blok met standaard in- en uitlaatsysteem trouwens al meer vermogen als wanneer je bij een ongechipt blok alleen het in- en uitlaatsysteem zou aanpassen. Verwacht dus niet teveel van het alleen aanpassen van de uitlaat.
Was misschien wel slim geweest jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:32 schreef Goingin het volgende:
Had je dan niet beter kunnen wachten met investeren in een uitlaat en een tijdje standaard kunnen rijden terwijl je alle benodigde onderdelen bij elkaar verzamelt?
Op die manier kun je namelijk een mooi overzicht maken van wat er nog nodig is en dan als het zover is alles in 1x doen.
Voorbeeld: Zelf ben ik bezig met een Bmw E30 klaar te maken voor het circuit. Het blok gaat gereviseerd worden (kun je vergelijken met een ander blok erin hangen, wat jij gaat doen) maar de uitlaat is wel het laatste waar ik me zorgen om maak. Eerst zorgen dat het blok goed komt terwijl de carosserie bij de spuiter staat.
En voordat het zover is kan ik nog mooi even sparen voor de extra benodigdheden zodat straks alles zo in 1x in elkaar gezet kan worden.
Tip voor onderdelen: eBay
Kun je soms voor ontzettende prutsprijzen heel mooi spul op de kop tikken
Ben je er al uit welk blok t gaat worden?? C20NE? C20XE? C20LET...? Ja, zonder C, want je haalt je kat er toch onder uitquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:33 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Was misschien wel slim geweest ja
Maar ik vond het zo leuk staan![]()
En ik middendemper is kapot, dus die moet er sowieso uit
maar inderdaad, ik doe eerst het blok, maar das echt heel veel werk (zeg maar een maand). en om een maand stil te zitten vind ik ook niks
dus ondertussen doe ik beetje de buitenkant, beetje binnenkant.. van alles wat
Dan heb je mazzel,want bij het merendeel van de Opels hoor je de roestduivel knagen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:15 schreef Asmooh het volgende:
[..]
en het idee lachwkkend snap ik dus niet..
want toen ik bij de garage was bleek de auto in perfecte staat te zijn, dat beetje roest dat was zo weg te halen en kunnen ze volgende keer doen als ik wil.
verder was nergens roest te bekennen, dus 85% van de posts hier waren al niet meer waar.
Ik discusseer toch ook met je,zij het dat ik idd wel laten merken dat ik het ,op zijn zachtst, nogal onzin vind om zoveel geld aan een slopel te verspijkeren.quote:in discussie forum juist ja! een discussie aangaan is niet iemand afzeiken maar er serieus om in gaan waarom je iets niet vind kunnen, of waarom juist wel. Dat is een discussie, alleen dat begrijpen blijkbaar een paar mensen hier niet.
jij wel?
Dat komt omdat de helft van de Sugababes/dudes bezoekers nog geen rijbewijs heeft en die vinden het al stoer als je een Lada koopt.quote:en de grote dingen moeten ook, maar misschien ben ik dat hier op fok vergeten er bij te zetten, want ik onderhoudt ook een topic op een forum waar ze op dit gebied wat serieuser zijn, guess what.. superdudes/sugababes. Jah de site die standaard door heel fok wordt afgezeken, maar op het forum zjin ze een stuk serieuser dan hier, ze kunnen daar wel normale reacties posten. Als je zelf al zei, dat je doet op een discussie forum.
Kloptquote:Als iemand het er niet mee eens is zeggen ze het ook, ze gaan niet iemand afzeiken, en dat doet grotendeels op fok dus wel, het is geen discussie forum meer maar een afzeik forum.
Kakker.ik wil niet zeiken maar ik ben geen kakker.Zoals al meer mensen zeg;je moet het lekker zelf weten maar je moet je afvragen of het verstandig is.Zeker als je alles door de garage moet laten doen wordt het een hele dure hobby.quote:En geld aan het weggooien, waarom geld aan het weggooien?
Omdat een tweaker elk half jaar een nieuwe pc koopt is dat geld weg gooien? Nee dat is zijn passie en hij/zij wil dat gewoon. Die mening moet je accepteren.
Als een fokker elke week een nieuwe polo wil kopen om zijn/haar "status" uit te beelden accepteer ik dat, ik ga niet elke fokker met een polo afzeiken, want ik ga me niet verlagen tot dat niveau.
Maar is er iemand met een auto, die hem wil verbouwen.. bodykit er om heen en motorisch, dan wordt die gene gelijk afgezeken omdat het niet aan het ideale "kakker" beeld voldoet?
LE-ZEN! In mijn posts zitten ook dingen die ik redelijk vind klinken.quote:Dat slaat dus nergens op, als je een discussie forum wil moet je discusseren, en dat zijn dus nuttige reacties posten.
Ja,want je kunt beter eerst zorgen dat die roest verdwijnt en je de auto motorisch en optisch verbouwt en dan de details toevoegt. Als ik een huis verbouw zet ik toch ook niet eerst de meubels neer om daarna te gaan verven.quote:Eerste 3 of 4 pagina's gingen over roest.. en een goede basis, nu de garage er naar heeft gekeken en zegt dat het een goede basis is gaan we zeiken over een carpc?
Of misschien andere dingen?
Juist wel.Als de discussie is gestopt komen ze met nieuwe discussiepunten aanzetten.Als dat geen discussieforum is.quote:Het begint er beetje op te lijken dat de meeste fokkers altijd wat te zeiken willen hebben, maakt niks uit wat het is.. als ze maar wat te zeiken hebben!
Zodra het tegendeel bewezen is, dan zoeken ze iets nieuws om over te zeiken.
Dat is inderdaad geen discussie forum meer.
Gelukkig hebben we ihn dit land vrijheid van meningsuiting en als ik je project kansloos vind ,dan mag ik dat rustig en public melden.quote:Verder zijn er ook genoeg mensen die Wél serieus reacties posten hier, daar ben ik ook erg blij om.
Het boeit me echt niks wat andere vinden, mensen die het een onzinnig project vinden: prima. niet mijn probleem, maar hou je mening voor je of kom met feiten waarom het een onzinnig project zou zijn.
Omdat de gemiddelde Japanner een betere wegligging heeft.En ze zijn wat betrouwbaarder dan de gemiddelde Europeaan.En omdat ze meestal meer vermogen hebben.Ik heb een Nissan Sunny 1.4 gehad en die had van zichzelf wel 80 pk.(maar dat was dan ook een 12-klepper.)quote:Waarom zou een opel astra een minder zinnig project zijn dan een colt? of een honda CRX of een of andere burgerbak? Omdat het niet voldoet aan het ideale "kakker" imago?
Dit heb je al 330 keer gezegd en ik heb volgens mij redelijk serieuze adviezen.Maar als jij niet tegen kritiek kunt houdt het wel snel op ja.quote:Als je echt een goed voorbeeld wil nemen dan doe je zoals je zelf zegt in je post, discusseren waarom iets in jou ogen onzinnig is.
En dat doen de meeste hier dus niet, die posten wat maar verder alleen om te zeiken.
Sorry, zeiken doe je op de wc.. wil je wat nuttigs posten, doe dat dan.
Heb je niks nuttigs te melden, ga dan naar onzin?
En nee, dit is niet eerste zoveel reacties waar ik me aan erger.
Overal op elke serieuse post zijn er een aantal users die gewoon niet weten wat serieus is, en die posten dus ook alleen maar bullshit in elke topic die ze tegen komen.
En ik heb het gevoel dat dat hier dus ook gebeurd.
Mijn auto is ouder dan die van jou.Maar wel betrouwbaar en daarom vind ik Opel zo bagger.En mijn auto heeft maar 1 klein roestplekje.Dat had de vorige Astra van mijn pa ook.Maar die was van 1997. En daarom wil ik geen Opel.quote:Dus alsjeblieft, als je een "kakker" imago heb, waar iedereen in jou ogen een voorbeeld aan moet nemen, maak dan je eigen topic waar je je 45.000 euro auto aan het "verbouwen" bent.
Maar kom niet in mijn topic kloten, omdat het een opel astra is en te min is voor jou.
Zoals ik al zei,dan heb je mazzel.Kleine tip;als je uitlaat er toch afgaat,tectyleer de onderkant van je auto dan ook gelijk.Dan weet je zeker dat het ding daar nog even roestvrij blijft.quote:Voor mij is het niet te min, en ik heb een goede basis, dat zei de garage ook. En aangezien hun hier naar hebben gekeken zou dat ook wel zo zijn.
Het boeit me wel degelijk.Alleen denk ik dat je er niet echt over nagedacht hebt.Je kon een body-kit voor een Astra krijgen en daarom heb je een Astra genomen.Persoonlijk zoek ik liever eerst een auto uit en dan pas de bijpassende onderdelen.Het voordeel van een Astra is wel dat er zoveel van zijn,dus mocht hij het een keer begeven dan ben je in ieder geval geen vermogen kwijt aan onderdelen.quote:Kijk, een auto is een auto! Wat ik met mijn auto wil doen is omdat ik dat mooi vind, en topic heb ik gemaakt om andere die het wél boeien op de hoogte te houden.
Als het je niet boeit, en dit is niet alleen voor jou maar voor elk persoon dat eerst post en dan eens leest.. reageer dan niet.
Dat was het voor nu ff
als je niks nuttigs kan posten POST DAN GEWOON NIETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTttquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:46 schreef Rev- het volgende:
je hebt niet eens meegespoten bumpers man
kerel rij hier ff in en spaar lekker voor een mooie auto
ik zal joden.. (ajax lui) nooit van mn leven dankbaar zijnquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:55 schreef Rev- het volgende:
was een wijs advies, ooit zul je me dankbaar zijn
Is dat roest? Verkoop je velgen en knap je carrosserie opquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:20 schreef Asmooh het volgende:
ik koop gewoon een blok 2e hands op internet, daarna laat ikhem schoonmaken, nieuwe nokaas,of 2e handse.. iig de KS700 ofzoiets.. wasiets met 700
20XE, want LET is erg lastig te krijgen, ik ga wel proberen turbo er op te laten zetten
anyway..
ik ben aan het poetsen geweest.
NU zonder strepen leverbaar
[afbeelding]
dat is roest jah, en ja het zit alleen daar nergens anders.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Is dat roest? Verkoop je velgen en knap je carrosserie op![]()
![]()
is coolquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:04 schreef CiQNiZ het volgende:
YO... 20XE? Ok... Ik weet nog wel iemand die er een heeft liggen. Ik adviseer je om het niet via Marktplaats oid te doen... Ik weet veel betrouwbare dingen te vinden in de Opel-wereld. Heb je in ieder geval een goed onderhouden blok. De jongen van dit motorblok is er altijd erg zuinig op geweest, en het blok is keurig onderhouden. Hij doet hem weg omdat hij de auto daarom heen getotaled heeft. Blok is verder in uitmuntende staat. Zeg het tegen die tijd maar, als je er aan toe bent om een blok aan te schaffen. Help ik je wel vinden met een betrouwbaar en goed blok.
Beetje zonde als je het niet aanpakt dan. Ga je straks complete auto verbouwen en dan roest dat ding je onder de kont vandaan... of was je nog van plan om dat te gaan plamuren/reviseren?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:08 schreef Asmooh het volgende:
[..]
dat is roest jah, en ja het zit alleen daar nergens anders.
vamiddag is hele auto nagekeken door de garage..
Waarschijnlijk je luchtfilter (vuil)... Anders je lambdasonde (da's duur...)quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:26 schreef Asmooh het volgende:
gelukkig heb ik dat nooit gehad, er ging eergister ofzo opeens een lampje branden en zat al in de stres met: WTF is dat :|
En voor je achterwiel zit een donkere plek op de carroserie.Hebben ze dat gewoon overgekwast,of is er een nieuw stuk in gelast?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:08 schreef Asmooh het volgende:
[..]
dat is roest jah, en ja het zit alleen daar nergens anders.
vamiddag is hele auto nagekeken door de garage..
Je hebt wel gelijk;als je niks nuttigs kan posten post dan niet.Alleen jammer dat je dat nu zelf even onderuit haalt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:58 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ik zal joden.. (ajax lui) nooit van mn leven dankbaar zijn
Ik moet je weer een correctie geven....Als je de kat eronderuit haalt bij een c20xe (dus even 600cc en 8 kleppen meer) dan levert je dat 6 pk op. In jouw geval misschien 1 pk..quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:58 schreef Asmooh het volgende:
[..]
jaah, het klinkt wel aardig, maar dat gerammel van die kapotte middendemper zuigt
dus die gaat als eerste vervangen worden.
ik haal die kat dr sowieso af, aangezien me dag zo rond de 15pk winst geeft
en dat voel je (gemerkt met mn volvo 440)
jah misschien gaat het anders klinken, maar dat zet ik weer recht met een mooie open luchtfilter
dan klinkt het weer allemaal heel erg mooi.
en die trekhaak gaat er idd vanaf
we gaan dat stuk er uit snijden, en er een nieuw stuk inlassen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:13 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Beetje zonde als je het niet aanpakt dan. Ga je straks complete auto verbouwen en dan roest dat ding je onder de kont vandaan... of was je nog van plan om dat te gaan plamuren/reviseren?
jah weet niet, maar dat wordt er uitgesneden uiteindelijk en daar lassen we een heel nieuw stuk, zonder roest inquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En voor je achterwiel zit een donkere plek op de carroserie.Hebben ze dat gewoon overgekwast,of is er een nieuw stuk in gelast?
sorry. schoot er ff uitquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk;als je niks nuttigs kan posten post dan niet.Alleen jammer dat je dat nu zelf even onderuit haalt.
waarom zou je geld inversteren in een ander merk auto uit een ander bouwjaar?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:48 schreef ivosnivo het volgende:
Waarom geld investeren in een opel uit '92?
oke bedanktquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:41 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik moet je weer een correctie geven....Als je de kat eronderuit haalt bij een c20xe (dus even 600cc en 8 kleppen meer) dan levert je dat 6 pk op. In jouw geval misschien 1 pk..
ik laat m wel ff biedenquote:Op zaterdag 2 september 2006 09:03 schreef bonke het volgende:
vraag er 100 voordie dingenzijn namelijk duur
Ik bedoel maar zon wagentje uit '92 is gewoon 14 jaar oud man, daar ga je toch niks meer in investeren. Koop dan meteen een goeie auto.quote:Op zaterdag 2 september 2006 08:17 schreef Asmooh het volgende:
[..]
waarom zou je geld inversteren in een ander merk auto uit een ander bouwjaar?
auto blijft een auto
Of op z'n minst een of andere GSI gekocht zodat je een begin hebtquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:22 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik bedoel maar zon wagentje uit '92 is gewoon 14 jaar oud man, daar ga je toch niks meer in investeren. Koop dan meteen een goeie auto.
Ik dan jouw weer. De 20XE dus zonder C en zonder cat met 156 Pk die alleen in eerste kadetten lag is nl niet helemaal gelijk aan de latere C20XE, dus geen idee of je dan 6 pk krijgt, misschien 4, I dunno.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:41 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik moet je weer een correctie geven....Als je de kat eronderuit haalt bij een c20xe (dus even 600cc en 8 kleppen meer) dan levert je dat 6 pk op. In jouw geval misschien 1 pk..
Psies, je kat NOOIT weg doen, dingen zijn tussen de 250 en 400 ¤ nieuw, en je krijgt hem ECHT niet door de APK zonder....quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:17 schreef Quint24 het volgende:
Ik zou je kat niet weg doen als ik jouw was.
Want als er op je kentekenbewijs staat vermeld U9 of E2 dan hoort je kat er bij de APK keuring er onder te zitten anders wordt hij daarop afgekeurt.
Zet je foto's ff op Tinypic ofzoquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:29 schreef PNG het volgende:
[..]
Ik dan jouw weer. De 20XE dus zonder C en zonder cat met 156 Pk die alleen in eerste kadetten lag is nl niet helemaal gelijk aan de latere C20XE, dus geen idee of je dan 6 pk krijgt, misschien 4, I dunno.![]()
Mijne trouwens gisteravond op weg naar 7e leven:
[afbeelding]
[afbeelding]
Idd sommige mensen zijn gek dat ze dit met 13 jaar auto's nog doen.
Knap je hem op of hang je er ook alleen een zeer grote uitlaat onder?quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:27 schreef Quint24 het volgende:
Ik knap momenteel een Mercedes 190e van 16 jaar oud op!
Als Asmooh dat leuk vind om te doen laat hem dan lekker gaan.
Het is zijn geld en hij mag er meedoen wat hij wilt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |