helaas..quote:Op zondag 18 juni 2006 01:59 schreef DonJames het volgende:
Laat me raden, je wil een gepimpte CRX DelSnol?
nopequote:Op zondag 18 juni 2006 02:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]En verzekeren op je moeders naam zeker?
nee! en nou optyfen uit mn topicquote:Op zondag 18 juni 2006 02:18 schreef Repeat het volgende:
Was jij trouwens niet die gene met "iets op zn lip?"
goeie pauper dan dat ie daar al zijn geld aan kwijt was.quote:Op zondag 18 juni 2006 02:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ex-vriend van mij die heeft dus al ze geld in zijn wagen gestopt, elk dubbeltje dat hij had ging in zijn opgepimpte wagen zitten en dan wel met ons uitgaan en op onze kosten drinken want meneer had geen geld, vond het zonde, wilde nooit iets doen want dat kostte geld, 3x in de week auto wassen en poetsen![]()
Zolang zamerhand is hij hierdoor helemaal alleen overgebleven omdat hij bij iedereen aan het uitnemen was en te gierig was ooit iets mee te betalen of voor zichzelf te betalen maar wel beledigd zijn als hij niet meegevraagd werd met uitgaan of dat niemand aanbod te betalen
Auto was ook crx trouwens
KIJK dat is een topppunt van overdrevenquote:Op zondag 18 juni 2006 02:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ex-vriend van mij die heeft dus al ze geld in zijn wagen gestopt, elk dubbeltje dat hij had ging in zijn opgepimpte wagen zitten en dan wel met ons uitgaan en op onze kosten drinken want meneer had geen geld, vond het zonde, wilde nooit iets doen want dat kostte geld, 3x in de week auto wassen en poetsen![]()
Zolang zamerhand is hij hierdoor helemaal alleen overgebleven omdat hij bij iedereen aan het uitnemen was en te gierig was ooit iets mee te betalen of voor zichzelf te betalen maar wel beledigd zijn als hij niet meegevraagd werd met uitgaan of dat niemand aanbod te betalen
Auto was ook crx trouwens
ok ik heb 1 goede vriend die heeft zn rjibewjis.. rijdt af en toe eens.quote:Op zondag 18 juni 2006 02:30 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat je vrienden het niet erg vinden om daar af en toe in mee te mogen rijden.
vandaar dat ik ook schreef mee rijden.quote:Op zondag 18 juni 2006 03:03 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ok ik heb 1 goede vriend die heeft zn rjibewjis.. rijdt af en toe eens.
ik laat hem 1x! zonder GPS rijden van ridderkerk naar rotterdam (12km) en hij komt in belgie uit
hij mag mijn auto niet lenen hoor
Het is een verbouwde Toyota, dat is best te verzekerenquote:Op zondag 18 juni 2006 02:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]En verzekeren op je moeders naam zeker?
Maak je nou een grap? Hij post namelijk een plaatje van een als Ferrari 355 vermomde MR2quote:Op zondag 18 juni 2006 03:28 schreef Bigs het volgende:
Als ik een Ferrari 355 (volgens mij is dat wat je hierboven post) wilde kopen dan zou ik een Ferrari 355 kopen.. schijt aan anderenJe beste maat kan nog steeds gewoon mee
Als het echter om een MR2 gaat oid dan zou ik gewoon een fatsoenlijke auto kopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |