Voor de niet spaans-taligen onder ons, een Astra Feo betekent letterlijk vertaald: Astra LELIJK. HOE toepasselijk hahahaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:24 schreef DonJames het volgende:
[..]
Het type zou eigenlijk Astra FeO moeten heten.. voor de scheikundigen onder ons
Zo, jij had em goed hangen!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:31 schreef PNG het volgende:
Net als de vorig model Prelude FeO of elke oude Yotota FeO, of Impry zijn auto die nog geen 25% met zijn RWD blah wegligging heeft van een Astra F, No offense, supergave auto en hobby, maar waar is dat andere mensen afzeiken voor nodig ? Ik rij al 22 rondjes rondom Impry heen op circuit. Als je Niels/Rallyastra derop los laat ist bij T13 al zwaaien.
Waarom zie je nooit Supra's IVs oid op de ring ?
Staan ergens veraf op de parking, wel op 1 dag net zoveel als hele bestand in NL. Omdat finaal aan gort gereden wordt door 'locals' met M3 CSL of lokaal Golfje, of lease joekeltje van de baas met 300 ronden ervaring.
Op S2000 forum las ik van de week dat ze vanaf 100.000 eraf willen ivm slijtage toerentallen. Wel ander geld gebeuren ook, en bij nieuwe 5 serie Diesels slaan vanaf 80.000 km de koppelomvormers van de automatische versnellingsbakken aan gort. Magoed.
Magoed. Ontopic: TS, koop een goede, en vooral geen kroepoek auto, koop goede, wax de binnenschermen, tectyl de rest, en met je 60 pk ga je nog geen deuk in pak boter slaan.
Deze verkopen iig, weg dermee, en koop een goede als basis. Op de foto's issie zo rot als tierelier, koop een goede iig als basis.
[afbeelding]
pssst Calibra blok in een Astra gaat niet passen !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:53 schreef Asmooh het volgende:
[..]
verschil is dat de Astra GSI geen Calibra blok er in heeft, en die komt hier wel in..
gast die die site poste heb ik eventjes gekeken..
alles wordt aangepast.. en je heb dan straks 6 versnellingen in je autotje...
en dan kun je denken.. oh wat een kut astra.. maar als die astra naast jou autotje staat of wie dan ook.. is het geen kut astratje meer
Pssssst, wat lul je nou?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:20 schreef talin77 het volgende:
[..]
pssst Calibra blok in een Astra gaat niet passen !
punt 1 ophangingspunten komen niet overeen maar das nog wel zelf te doen alleen is een caibra blok alleen al breder dan er ruimte is in een Astra motorruimte !
en dan kom je nog niet weg met je aandrijfassen of je moet je wielen een centimeter of 30 buiten je wielkasten willen hebben staan maar ja dan kom je weer niet weg met je vering en ophanging.
6 versnellingen ??
5 vooruit en 1 achteruit ja !
C20LETquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:13 schreef CiQNiZ het volgende:
PNG heeft altijd wel een goed punt...
C20XE
eens een kut-Astra, altijd een kut-Astraquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:53 schreef Asmooh het volgende:
en dan kun je denken.. oh wat een kut astra.. maar als die astra naast jou autotje staat of wie dan ook.. is het geen kut astratje meer
Die zit in de V6 DTM?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:22 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Oja, F28 past óók in een Astra. Jammer heF28 heeft 6 versnellingen. 6 vooruit, 1 achteruit.
bron: Mathijssen Technicsquote:F28 ombouwset van 4WD naar voorwielaandrijving
Om bij de inbouw van de F28 6-versnellingsbak gebruik te kunnen maken van normale voorwiel-aandrijving, hebben wij een 2WD ombouwkit ontwikkeld.
Met deze F28-2WD-kit is het mogelijk om de 6-bak (4WD) om te bouwen naar voorwielaandrijving, zodat u deze versnellingsbak in elk type Opel kunt inbouwen met voorwielaandrijving.
Kijk een mooie opel, het kan welquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:32 schreef DeeCruise het volgende:
Goed, ik zal het nog eens verduidelijken...Het is NIET verstandig om van een 1.4 een 150pk bezittende auto te maken..Echt niet..
Hobby is prima, en om je te laten zien dat je je tijd ook anders kan omkrijgen hier een foto van de wagen van een vriend van me. Hier hebben we ook wat tijd in gestoken (hij zag er dus eerst zo uit als op de foto hierboven)
[afbeelding]
kijk, dit vind ik nou de eerste mooie astra die ik ooit gezien hebquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:32 schreef DeeCruise het volgende:
Goed, ik zal het nog eens verduidelijken...Het is NIET verstandig om van een 1.4 een 150pk bezittende auto te maken..Echt niet..
Hobby is prima, en om je te laten zien dat je je tijd ook anders kan omkrijgen hier een foto van de wagen van een vriend van me. Hier hebben we ook wat tijd in gestoken (hij zag er dus eerst zo uit als op de foto hierboven)
[afbeelding]
Wat verwacht je dan op Fok! ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:59 schreef Asmooh het volgende:
verder wat mensen zeggen kan me geen moer schelen.
en roestbak, ga zelf eerst je rijbewijs halen.
als je niet wil zien, dan reageer je niet in topic.
topic is alleen bedoeld voor mensen die het WEL willen volgen.
dit is uiteindelijk de einddemper geworden
tjah dat is jou mening.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan op Fok! ?
Jij meldt dat je een rotte Opel Astra met een geweldig PK-wonder (1.4 60 pk) gaat ombouwen tot een mega-bak.
Je realiseert je volgens mij niet helemaal waar je aan begint.
Voordat je hem kunt verbouwen zul je eerst die rotte stukken er uit moeten snijden en er nieuwe in moeten lassen.Doe je dat niet,dan ga je op een dag door een hobbeltje en blijft je body-kit eenzaam achter op de natte klinkerweg.
Voor het geld wat jij nu nodig hebt om je auto in kleur te spuiten had je ook een Astra kunnen kopen met meer vermogen,in kleur gespoten spiegels en bumpers en minder roest.Waarschijnlijk was die uitvoering ook wel wat luxer geweest.
Volgens mij heb je nu zo'n simpel basis dingetje waar nog geen toerenteller in zit.
En iedereen wil het volgen om de doodsimpele reden dat we ons allemaal kapot lachen omdat we nu al vermoeden dat het niet zo nice and easy gaat als jij nu denkt.
Je einddemper vind ik wel mee vallen,ik heb ook van die Sjonnie's gezien met een uitlaatpijp waar menig CV-ketel zich niet voor zou schamen.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:37 schreef Asmooh het volgende:
[..]
tjah dat is jou mening.
daarbij wat verwacht je op fok, als jullie jezelf bter vinden dan de rest dan ben je ook zo goed om normale reacties te plaatsen.
maar dat is weer te min, dat is het probleem met fok, ze vinden zichzelf altijd beter..
fok is gewoon geen stijl.. net zo kansloos
Dat kan je wel schelen lees ik in je posthistoriequote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:59 schreef Asmooh het volgende:
verder wat mensen zeggen kan me geen moer schelen.
en roestbak, ga zelf eerst je rijbewijs halen.
tuurlijk wel, een beetje leedvermaak moet kunnen lijkt mequote:als je niet wil zien, dan reageer je niet in topic.
topic is alleen bedoeld voor mensen die het WEL willen volgen.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Kijk een mooie opel, het kan welmooi en strak getuned
zo mag ik het zien.
Ik hou wel van strak tunen, mijn vorige wagentje lijkt er wel wat op, niet extreem veel aan gedaan overigens: sideskirts, achterspoiler, 4cm verlaagd, openluchtfilter en sportuilaat. Geen overdreven vleugels of wat erop.
[afbeelding](ja, blijf citrofiel he dus een ZX, geen opel
)
Oh.. ik moet het uitleggen!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:34 schreef Asmooh het volgende:
[..]
erg nuttige reactie, is dat alles dat je in de kast heb?
Leuk dat je dat erbij haaltquote:Op vrijdag 1 september 2006 08:42 schreef CiQNiZ het volgende:
Offtopic:
Doe dat maar na met je Toyota
Dat is ook te zien hoor dat er veel uren in die auto zitten. Ik had het over mijn vorige auto, dat ik daar niet vreselijk veel aan gedaan had in verhouding omdat ik niet zo van dat over the top hou.quote:Op vrijdag 1 september 2006 04:43 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Sorry? Geloof me, er zitten gigantisch wat uren in die astra..
Enne, je begrijpt me nog steeds niet. Ik zet die foto er niet voor niks bij! Ik wil daar dus mee zeggen dat dat al een gsi was! Vandaaruit zijn we verder gaan kijken naar de mogelijkheden. Als je een goede basis hebt dan is het makkelijk tunen. Daarbij gaat bij mij dan ook de voorkeur uit om eerst de motor onder handen te nemen, en daarna pas naar het uiterlijk van de car te kijken. Het is nl moeilijk ombouwen als je auto al af is met alle risico op beschadigingen e.d.
Overigens is de car op de foto sinds gisteren geschrapt, volgende week beginnen aan de volgende motorombouw![]()
Hahahaha ik wou net zeggen jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 08:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Leuk dat je dat erbij haalt
Want de meeste Toyota motoren vanaf eind 80 (A,S,E,M,JZ) zijn non-interference
Dus die hebben ook geen problemen met defecte distributie riemen
Mijn excuses, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 08:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Leuk dat je dat erbij haalt
Want de meeste Toyota motoren vanaf eind 80 (A,S,E,M,JZ) zijn non-interference
Dus die hebben ook geen problemen met defecte distributie riemen
Weet je zeker dat er geen roest onder je opel zit?quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:11 schreef Asmooh het volgende:
ontopic..
vandaag begin ik met beetje luxe
dit scherm ga ik halen voor mijn carpc
[afbeelding]
# Display size: 7inch new Panasonic digital panel
# Resolution: 800*480(WVGA)
# Chromatic system: PAL/NTSC auto switch
# Power: 12V
# Consumption: 8-12W
# Video: Two CVBS input
# Optional function: 1.VGA support 640*480-1280*768
# With Touch panel (adopt the broad and reliable 4lines resistance touch board)
# Size of the products: (W)17.6x (H)12.5 x (D)2.5(cm)
Waar ga je je CarPC inbouwen? In het dashboard kastje neem ik aan? Ik zit er over te denken om het ook een keer te doen... Maar ik vraag me af of ik het echt wel ga gebruiken... Meestal heb ik de radio niet eens aan om gewoon de hele weg lang naar de turbo te luisterenquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:11 schreef Asmooh het volgende:
ontopic..
dit scherm ga ik halen voor mijn carpc
Wat heeft dit nou weer met dat scherm te maken?quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:17 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Weet je zeker dat er geen roest onder je opel zit?
Inderdaad, als er roest onder zit eerst daar je werk insteken en een goeie coating erover doen o.i.d.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:20 schreef Hugster het volgende:
Nah dit is wel allemaal makkelijk over te zetten in andere auto's natuurlijk, dus het is geen verloren geld mocht de Astra rot gaan. Maar ik zou zelf toch echt eerst naar het roest laten kijken en de prioriteit niet bij een Car PC leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |