abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 september 2006 @ 15:31:03 #226
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_41395572
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:28 schreef 1299 het volgende:

[..]

Dude, get your facts straight. Ik heb wel degelijk een auto, heb er zelfs meerdere op mijn naam staan, en ze rijden allemaal jouw kankergezwel op wielen naar z'n gootje. Misschien dat je in tha hood met je chemobak respect afdwingt maar waar ik lach je gewoon uit.

Vermogenswinst bij een betere flow is wel degelijk marginaal aan het motorvermogen. Maar in jouw geval zal het niet meer dan 2PK zijn. En een openluchtfilter scheelt ook helemaal niks. Tenzij je huidige filter helemaal vol zit met teringzooi.

Gezien de rest van je ricer plannen heb je straks een openlucht filter die warme dampen van je motor opzuigt en heb je zelfs al snel 1 a 2PK minder
meerdere kut autotjes tellen als 1 auto..

dus op je naam heb je helemaal niks staan.

en schelden met kanker? ik hoop dat je het krjigt!

Verder, je auto kan snel zijn maar als jeniet kan rijden heeft het ook geen zin.

Luchtfilter geen verschil? dan moet je je eens verdiepen in autos.

warme dampen? jij weet helemaal niks van mn plannen

verder, tyf maar op uit mn topic
pi_41395777
1.4tjes hebben wel vaker wat 'meer' vermogen dan opgegeven door de fabriek... Dat komt door dyno vaak naar boven. Aangezien ze regelmatiger op de dyno gaan met katvervanger, tussendemper vervanger en open luchtfilter lijkt die ~70pk snel gehaald natuurlijk . Kat levert je wel degelijk winst op, schrik niet als het maar een PK of 5 is. Voor een open luchtfilter adviseer ik er een of met standaard hitteschild (klinken meteen al een stuk beter dan zonder) en dan afscheidingsbak eromheen om hitte weg te houden of een gewone ook met afscheidingsbak er om heen. De koude lucht komt dan alleen van onder de auto vandaag (niet uit de motorruimte). De bak houdt dan de warmte rond het filter weg. Dit vind ik sowieso een van de leukere toevoegingen van geluid

Je hoeft dus niet meteen persé een K&N te kopen... Ik had bijvoorbeeld veel betere ervaringen met een Carbon Kelk van een paar tientjes dan met een K&N die veeel duurder was... Juist door de manieren hoe Opel zijn sensoren meten en in elkaar zitten leveren open luchtfilters wel degelijk (wat) vermogen op...
pi_41395792
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:31 schreef Asmooh het volgende:

[..]

meerdere kut autotjes tellen als 1 auto..

dus op je naam heb je helemaal niks staan.

en schelden met kanker? ik hoop dat je het krjigt!

Verder, je auto kan snel zijn maar als jeniet kan rijden heeft het ook geen zin.

Luchtfilter geen verschil? dan moet je je eens verdiepen in autos.

verder, tyf maar op uit mn topic
Ik heb 2 colt GTi's op mijn naam staan. 1.8 met 140PK nu jij weer met je playmobiel ding. Ik heb net gesmeden zuigers binnen

voor mijn turbo project. Ik zal aan je denken als ik mijn chemokuurtje ga halen

En goed kunnen rijden. Ik durf te wedden dat ik beter kan rijden dan jouw aangezien je zelf schrijft dat je eerst die gare doos van jou onder de knie moest krijgen Als ik verder jouw plannen lees dan durf ik te beweren dat ik meer van autotechniek snap dan jou.

Een echte tuner gaat eerst motorisch de auto aanpassen en dan een keer het uiterlijk bewerken
pi_41395876
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:36 schreef 1299 het volgende:

Een echte tuner gaat eerst motorisch de auto aanpassen en dan een keer het uiterlijk bewerken
Hoi, een echte tuner gaat aanpassingen uitvoeren naar eigen smaak
  FOK!fotograaf vrijdag 1 september 2006 @ 15:40:00 #230
13368 NiGeLaToR
pi_41395953
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:28 schreef 1299 het volgende:

[..]

Dude, get your facts straight. Ik heb wel degelijk een auto, heb er zelfs meerdere op mijn naam staan, en ze rijden allemaal jouw kankergezwel op wielen naar z'n gootje. Misschien dat je in tha hood met je chemobak respect afdwingt maar waar ik lach je gewoon uit.
Waarom kom je hier alleen je aversie tegen de TS uitten? Smell's like teen spirit..
quote:
Vermogenswinst bij een betere flow is wel degelijk marginaal aan het motorvermogen. Maar in jouw geval zal het niet meer dan 2PK zijn. En een openluchtfilter scheelt ook helemaal niks. Tenzij je huidige filter helemaal vol zit met teringzooi.
Nou en? Meld het en smeer em weer, zelfs ik, als niet-opel-fan en niet-tune-fan irriteer me aan je.
quote:
Gezien de rest van je ricer plannen heb je straks een openlucht filter die warme dampen van je motor opzuigt en heb je zelfs al snel 1 a 2PK minder
Nou, geweldig, als de TS dat ding er voor de sier op zou zetten zou het je nog geen moer uit moeten maken. Je doet een beetje heel erg sneu, dus ik ben het met de TS eens: opzouten
  vrijdag 1 september 2006 @ 15:40:11 #231
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_41395960
quote:

[..]

Ik heb 2 colt GTi's op mijn naam staan. 1.8 met 140PK nu jij weer met je playmobiel ding. Ik heb net gesmeden zuigers binnen
[afbeelding]

En goed kunnen rijden. Ik durf te wedden dat ik beter kan rijden dan jouw aangezien je zelf schrijft dat je eerst die gare doos van jou onder de knie moest krijgen Als ik verder jouw plannen lees dan durf ik te beweren dat ik meer van autotechniek snap dan jou.

aan de manier hoe jij denkt beter te zijn denk ik dat jeniet meer bent dan een simpele gek

en nu pleur je maar op of maak je eigen topic aan
  FOK!fotograaf vrijdag 1 september 2006 @ 15:42:29 #232
13368 NiGeLaToR
pi_41396048
quote:
[afbeelding]
Een colt...
quote:
Een turbo
quote:
Een geboren courreur en autotechneut
quote:
Een echte betweter

En nou wegwezen schorem
Als je om aandacht verlegen zit, open dan je eigen topic
pi_41396376
Weet je wat ik echt heel erg jammer vind... Hier in PTA heb je veeels te weinig topics waar mensen uitgebreid de veranderingen van hun auto's in neerzetten. Asmooh doet dit op een leuke manier, en zet veranderingen inclusief foto's en toekomstplannen neer. Zijn ideeën en onderbouwingen (nog even ter herinnering: dit is zeldzaam op PTA, imho!). Dit allemaal nu nog steeds ondanks al het gezeik op Asmooh of op zijn auto en steekt zelfs de draak met dit soort figuren op een leuke manier (zie topic-titel).

Kom op man... Gelukkig heeft Asmooh lekker de tering aan deze zeikerds en gaat ie lekker door met posten! Ik blijf dit topic (en volgende topics) trouw volgen, en serieus blijven posten, net als Asmooh. Niet iedereen heeft de zelfde smaak en doelen in het leven, leg je er bij neer dat niet iedereen een Toyota of Colt GTI of wat dan ook als zijn/haar ambitie in het leven ziet.

Asmooh, ga zo door! Dit soort topics mis ik echt op Fok!
pi_41396386
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:42 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Een colt...
[..]

Een turbo
[..]

Een geboren courreur en autotechneut
[..]

Een echte betweter

En nou wegwezen schorem
Als je om aandacht verlegen zit, open dan je eigen topic
Er zijn genoeg coltjes met 4X4 evo conversie en meer dan 400PK.

Ik beweer niet over boven natuurlijke rijervaring te beschikken. De TS haalt dat er zonder onderbouwing bij. Ook weet ik totaal nog niet alles over autotechniek in vergelijking met sommige mensen maar ook hier beweerd TS het beter te weten zonder enige kennis van mij.

Het is nogal simpel om te beweren dat iemand die je project niet geweldig vind vast zelf geen auto heeft.

FOK!fotograaf vrijdag 1 september 2006 @ 16:00:44 #235
13368 NiGeLaToR
pi_41396748
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:51 schreef 1299 het volgende:

[..]

Er zijn genoeg coltjes met 4X4 evo conversie en meer dan 400PK.
Nou-Fucking-en?
quote:
Ik beweer niet over boven natuurlijke rijervaring te beschikken. De TS haalt dat er zonder onderbouwing bij. Ook weet ik totaal nog niet alles over autotechniek in vergelijking met sommige mensen maar ook hier beweerd TS het beter te weten zonder enige kennis van mij.
Laat hem en z'n autostyleboek dan lekker aankloten man
quote:
Het is nogal simpel om te beweren dat iemand die je project niet geweldig vind vast zelf geen auto heeft.
Het punt is de manier waarop je jouw mening over dingen gewoon opdringt en alles wat anders is verkettert. Laat de TS toch lekker, misschien ambieert hij wel de in jouw ogen sjonnie-auto.
quote:
Dies wel geinig
Maargoed, spaarzaam toedienen van bepaalde autostylegidsartikelen kunnen 'n auto net 'n beetje unieker maken dan de rest. Ieder doet dat op zijn of haar eigen manier.. respecteer dat ook.
pi_41396926
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 16:00 schreef NiGeLaToR het volgende:
respecteer dat ook.
En mocht je dat wat moeilijker af gaan hoef je natuurlijk niet persé wat te zeggen. Er zijn genoeg andere post-opkrik topics op Fok!

TS is nu tussendemper er aan het tussenuithalen?
pi_41396972
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 16:00 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Nou-Fucking-en?
[..]

Laat hem en z'n autostyleboek dan lekker aankloten man
[..]

Het punt is de manier waarop je jouw mening over dingen gewoon opdringt en alles wat anders is verkettert. Laat de TS toch lekker, misschien ambieert hij wel de in jouw ogen sjonnie-auto.
[..]

Dies wel geinig
Maargoed, spaarzaam toedienen van bepaalde autostylegidsartikelen kunnen 'n auto net 'n beetje unieker maken dan de rest. Ieder doet dat op zijn of haar eigen manier.. respecteer dat ook.
Een Colt is zeker geen ferrari, maar ik probeer hem er ook niet zo uit te laten zien

Iedereen zijn eigen plezier het is zijn feestje. Maar als ik dingen lees al 15PK extra door een andere uitlaat dan kan ik het niet laten om enig realiteitsbesef ten gehore te brengen.
  FOK!fotograaf vrijdag 1 september 2006 @ 16:09:36 #238
13368 NiGeLaToR
pi_41397046
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 16:07 schreef 1299 het volgende:
Iedereen zijn eigen plezier het is zijn feestje. Maar als ik dingen lees al 15PK extra door een andere uitlaat dan kan ik het niet laten om enig realiteitsbesef ten gehore te brengen.
Als je dat nou subtiel deed
Ik was het op dat punt met je eens en heb geen ruzie met de bezoekers van dit draadje, dat heb je namelijk zelf in de hand

Nagoed, ben ook wel benieuwd of de demper(s) er al af komen
Ben ook benieuwd naar de herrie
  vrijdag 1 september 2006 @ 16:10:01 #239
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_41397061
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 16:05 schreef CiQNiZ het volgende:

[..]

En mocht je dat wat moeilijker af gaan hoef je natuurlijk niet persé wat te zeggen. Er zijn genoeg andere post-opkrik topics op Fok!

TS is nu tussendemper er aan het tussenuithalen?
Nee, want ik wacht op mn geld..

jah tis ff heel gaar, ik kreeg vamorgen mijn loon van werk 1.
en normaal staat om 13.00 loon 2 er op, van andere werk.

maar dat staat er nu NOG niet op!

dus als dat er voor 5 uur opstaat, race ik naar denhaag en laat ik al die dempers er tussen uit halen.

zit het vandaag allemaal niet meer mee, en ze zijn morgen niet open.. gebeurd het pas maandag

maar ik wil liefste vandaag hebben natuurlijk, ik baaal nu echt dat mijn bank zo traag is

omdat dit de 2e keer is (en precies de 2e keer dat ik het nodig had) te laat krijg.
alle andere keren heb ik nooit geld nodig en staat het er om 13.00 al dr op

dus ik hoop dat het er voor 17.00 opstaat dan kan ik dat gelijk ff doen
  vrijdag 1 september 2006 @ 16:12:00 #240
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_41397111
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 16:09 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Als je dat nou subtiel deed
Ik was het op dat punt met je eens en heb geen ruzie met de bezoekers van dit draadje, dat heb je namelijk zelf in de hand

Nagoed, ben ook wel benieuwd of de demper(s) er al af komen
Ben ook benieuwd naar de herrie
ik ga kijken of ik het kan opnemen voor je
  FOK!fotograaf vrijdag 1 september 2006 @ 16:12:19 #241
13368 NiGeLaToR
pi_41397123
LoL iets doet mij vermoeden dat je niet heel veel vaste lasten hebt, naast de kosten aan je auto

We wachten rustig af, tis al bijna 17:00.
Kun je btw niet zelf aan die dempers klussen, of laat je alles/veel doen?
Vond ik wel de charme, zelf klussen, alleen moet je dan accepteren dat niet alles altijd in 1 keer goed gaat
pi_41397147
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 16:10 schreef Asmooh het volgende:

[..]

Nee, want ik wacht op mn geld..

jah tis ff heel gaar, ik kreeg vamorgen mijn loon van werk 1.
en normaal staat om 13.00 loon 2 er op, van andere werk.

maar dat staat er nu NOG niet op!

dus als dat er voor 5 uur opstaat, race ik naar denhaag en laat ik al die dempers er tussen uit halen.

zit het vandaag allemaal niet meer mee, en ze zijn morgen niet open.. gebeurd het pas maandag

maar ik wil liefste vandaag hebben natuurlijk, ik baaal nu echt dat mijn bank zo traag is

omdat dit de 2e keer is (en precies de 2e keer dat ik het nodig had) te laat krijg.
alle andere keren heb ik nooit geld nodig en staat het er om 13.00 al dr op

dus ik hoop dat het er voor 17.00 opstaat dan kan ik dat gelijk ff doen
Ooit wel eens van de wet van Murphey gehoord?
Gisteren kon ik mijn Cali ophalen... Betaling geen probleem... DUS WEL... Nooit een probleem, altijd alles in de gaten, en als ik het écht een keer nodig heb dan kom ik wel te kort... Klote voel je je dan, ik zat al een hele dag zonder auto Maar toen kreeg ik uiteindelijk een dusdanige korting dat het net wel kon En nu heb ik het geld wel weer gewoon
pi_41397163
Zit je bij de Postbank zeker of niet?
pi_41397223
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 16:12 schreef Asmooh het volgende:

[..]

ik ga kijken of ik het kan opnemen voor je
Cool
pi_41397236
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 16:13 schreef 1299 het volgende:
Altijd traag en kut daar... (ik heb er zelf 2 rekeningen lopen)
  vrijdag 1 september 2006 @ 16:15:27 #246
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_41397242
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 16:12 schreef NiGeLaToR het volgende:
LoL iets doet mij vermoeden dat je niet heel veel vaste lasten hebt, naast de kosten aan je auto

We wachten rustig af, tis al bijna 17:00.
Kun je btw niet zelf aan die dempers klussen, of laat je alles/veel doen?
Vond ik wel de charme, zelf klussen, alleen moet je dan accepteren dat niet alles altijd in 1 keer goed gaat
ik ga de complete binnenkant zelf doen..
ik kan niet lassen vandaar dat ik dat laat doen

ene nee ik heb idd geen veel vaste lasten
alles dat ik moest betalen deed ik van mn andere loon dat ik vamorgen al had
  vrijdag 1 september 2006 @ 16:15:47 #247
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_41397258
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 16:13 schreef 1299 het volgende:
je bent de 2e die het vraagt, maar helaas.. abn
  vrijdag 1 september 2006 @ 16:17:05 #248
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_41397295
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 16:12 schreef CiQNiZ het volgende:

[..]

Ooit wel eens van de wet van Murphey gehoord?
Gisteren kon ik mijn Cali ophalen... Betaling geen probleem... DUS WEL... Nooit een probleem, altijd alles in de gaten, en als ik het écht een keer nodig heb dan kom ik wel te kort... Klote voel je je dan, ik zat al een hele dag zonder auto Maar toen kreeg ik uiteindelijk een dusdanige korting dat het net wel kon En nu heb ik het geld wel weer gewoon
haha jah dat ken ik
das inderdaad zeer kuit, of als je bv vrijdag geld krijgt.. maar je wil donderdag weg en dat kwam echt op laatste moment dus je had alles al uitgegeven

ach dat zjin de "soms" leuke dingen
pi_41397316
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 16:15 schreef Asmooh het volgende:

ik kan niet lassen vandaar dat ik dat laat doen
Dat soort dingen kan ik altijd samen met me pa doen
Kan ik niks verkloten, maar toch zelf iets doen... (en kosten besparen )
pi_41397357
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 16:17 schreef Asmooh het volgende:

[..]

haha jah dat ken ik
das inderdaad zeer kuit, of als je bv vrijdag geld krijgt.. maar je wil donderdag weg en dat kwam echt op laatste moment dus je had alles al uitgegeven

ach dat zjin de "soms" leuke dingen
Het hoort erbij he... De reden waarom ik dat geld nodig had en mijn Cali op moest halen waren veel meer kut dan dat ik het geld net niet volledig had
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')