oww oke... ik dacht dat je gewoon een plaatje van een astra postte.... de motorkap is zeker stoer gedaan zo.... maarja.. die bumperquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:11 schreef Asmooh het volgende:
[..]
volgens mij post ik net een plaatje dr van..
of lees je topic niet eens?
nee dat is die ik heb uitgekozen..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:14 schreef rival het volgende:
[..]
oww oke... ik dacht dat je gewoon een plaatje van een astra postte.... de motorkap is zeker stoer gedaan zo....
eneuhmm die achterlichten zijn kansloos! kommop nou man... heb je geen smaak?
ja dat is moeilijk te begrijpen! maar smaken verschillen inderdaad!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:15 schreef Asmooh het volgende:
[..]
nee dat is die ik heb uitgekozen..
en ik heb wel smaak.. maar ik vind die achterlichten gwoon mooi?
PNG is OKquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:21 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Toffe club... Eerste topic dat ik op het forum open zie ik 2000% zeker PNG voorbij komenalleen onder een andere naam
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:57 schreef Haikuh het volgende:
En die achterlampen, staan echt serieus alleen als je een donkere auto hebt, en niet een witte.... serieus geloof me. Ze staan heel mooi, op een zwarte maar echt niet op een witte![]()
was erg sarcastish me post...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:06 schreef rival het volgende:
[..]
op een donkere auto staan donkere achterlichten.... niet deze zilverachtige dingen!
vergeef mij! dat had ik niet door!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:10 schreef Haikuh het volgende:
[..]
was erg sarcastish me post...
maareh, zijn we het erover eens dat deze lampjes niet kunnen , niet op wit zwart of donkere auto's![]()
überhaubt een opel... wie koopt nou een opelquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:17 schreef rival het volgende:
[..]
vergeef mij! dat had ik niet door!![]()
wij zijn het echt wel eens!![]()
Kankerkansloos. Net of die remmen het kunnen houden om hard van 220 naar 120 oid te vertragen. Laat staan meerdere malen. Je kan pas rijden met zo'n setup als je er heel voorzichtig mee doet.quote:
Lees anders FF het hele topicquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:21 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Kankerkansloos. Net of die remmen het kunnen houden om hard van 220 naar 120 oid te vertragen. Laat staan meerdere malen. Je kan pas rijden met zo'n setup als je er heel voorzichtig mee doet.
Moet ik nu bang zijn?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:06 schreef Asmooh het volgende:
[..]
wist je dat je een ban kon krijgen voor dood wensing?
[imghttp://img102.exs.cx/img102/6455/achterklep117xb.jpg[/img]quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:57 schreef Haikuh het volgende:
Als ik je wat mag afraden, dan is het om te beginnen de vleugeldeuren. En die achterlampen, staan echt serieus alleen als je een donkere auto hebt, en niet een witte.... serieus geloof me. Ze staan heel mooi, op een zwarte maar echt niet op een witte![]()
En die vleugeldeuren, dat heb ik gezien op de autobeurs gezien, bij verschillende.. zorg dat je een doosje paracetamol in de auto hebt, want je zal met regelmaat tegen de deur aanplakken met je koppie![]()
Maarja, smaken verschillen (maar goed ook) en daarbij .. auto's moeten VET COEL zijn, en moeten totaal niets bijdragen aan de veiligheid of gebruikersgemak(te ironishe?)
waar op bazeer jij dat ik 220 rij?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:21 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Kankerkansloos. Net of die remmen het kunnen houden om hard van 220 naar 120 oid te vertragen. Laat staan meerdere malen. Je kan pas rijden met zo'n setup als je er heel voorzichtig mee doet.
Nee, die rijdt heerlijk. Vanmorgen nog mee gedrift trouwens.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:08 schreef Asmooh het volgende:
[..]
is jou.. 66 1300 Marathon Coupé niet kut dan?
Met een beetje vermogen onder de kap rij je zo 220...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:37 schreef Asmooh het volgende:
[..]
waar op bazeer jij dat ik 220 rij?
Helaas, niets te zien ? (link werkt niet, en copy&plak ook niet)quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:34 schreef Asmooh het volgende:
[..]
[imghttp://img102.exs.cx/img102/6455/achterklep117xb.jpg[/img]
staat best
kut fok: http://img102.exs.cx/img102/6455/achterklep117xb.jpg
Wat u zegt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:30 schreef Goingin het volgende:
[..]
Met een beetje vermogen onder de kap rij je zo 220...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |