abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41180317
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 22:49 schreef Sounddragon het volgende:

Je kan trouwens nét zo makkelijk een Cali turbo blok erin hangen
Absoluut Het verschil tussen een C20XE en C20LET is maar een paar duizend Euro

Weet je wat trouwens ook wel heel erg vet is... En wat je niet zo vaak ziet als een ingebouwde LET zijn TB's op een C20XE (throttlebodies)! Daar komt pas echt een vet gaaf geluid uit... En gaat op een C20XE MINSTENS net zo hard als een standaard LET!! In de bochten nog wel harder ook (geen turbo-gat)
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:03:05 #52
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_41180543
Bij onZ op de club is er iemand bezig om een 3.0 V6 in zijn Astra te frommelen, wordt ook RDW gekeurd trouwens

En TB's met DTA hebben we er ook al meerdere van, en turbo's zijn al bijna niet meer apart

Ennehhh...Tb's houden een gechipte LET niet bij hoor
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_41180813
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 23:03 schreef Sounddragon het volgende:
Bij onZ op de club is er iemand bezig om een 3.0 V6 in zijn Astra te frommelen, wordt ook RDW gekeurd trouwens

En TB's met DTA hebben we er ook al meerdere van, en turbo's zijn al bijna niet meer apart

Ennehhh...Tb's houden een gechipte LET niet bij hoor
Ik had het over een standaard LET... En in de bochten heeft een XE met TB's meer kans dan een LET hoor... Zeker met FWD... Omdat de power wat gelijkmatiger vedeeld is. Dus dan krijg je niet in een keer die 'schok' op de voorwielen zodat je de bocht niet meer uit kunt draaien.

Wat voor V6? Uit een Ommie? MV6? Of een uit Sennie? Wel een 24-klepper in ieder geval? En bij welke club zit je dan????

En wat voor bak heb jij?
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:26:54 #54
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_41181528
Is uit een Omega geloof ik, maar hij heeft de koppen en inlaatspruitstuk van een Vectra (2.5 V6) gebruikt omdat anders de kap niet meer dicht gaat Is een heel ingewikkeld verhaal, soort van custom built blok nu, komt een F28 bak achter dmv een one off adapterplaat, kabelboom aangepast weet ik veel wat allemaal, echt supercool

spamt linkie van tha Club

V6 projekt

C20LET met 500+ Pkaatjes topique

Mijn voertuig :



Ligt een eenvoudige C20NE in, past beter bij mijn rijstijl, anders kan ik beter snelsluitingen op de kop zetten

[ Bericht 7% gewijzigd door Sounddragon op 26-08-2006 00:10:58 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_41183800
Agja, Had Ashmoosh niet meer plannen, met zijn "Ferrari" e.d...?
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 06:10:24 #56
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_41188913
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 00:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
Agja, Had Ashmoosh niet meer plannen, met zijn "Ferrari" e.d...?
dat plan vond ik niet meer nodig..

simpel weg omdat aan zo'n auto veel en veel meer kan klooien, veel meer onderdelen voor te krijgen zijn en leuker is.


en mn nick is Asmooh, als je niet kan typen.. laat het dan!

en nu ontopic..

voor de rest: thx voor jullie reacties, ik zal zoeken naar een tuning opel forum
pi_41188921
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 06:10 schreef Asmooh het volgende:

[..]

dat plan vond ik niet meer nodig..

simpel weg omdat aan zo'n auto veel en veel meer kan klooien, veel meer onderdelen voor te krijgen zijn en leuker is.


en mn nick is Asmooh, als je niet kan typen.. laat het dan!

en nu ontopic..

voor de rest: thx voor jullie reacties, ik zal zoeken naar een tuning opel forum
www.opelforum.nl

Ik mag overigens hopen dat je in het bezit bent van een baan die enigzins goed betaald, want je hebt volgens mij geen flauw idee wat het allemaal gaat kosten...

Het is niet een kwestie van " eventjes" een blok omhangen...nee, leegruimen die handel, en opnieuw beginnen. Daarbij is het chassis van een gsi net iets stugger waardoor hij het vermogen beter aankan. Voor de rest is het hele lijstje al ergens opgenoemd. Ook lijkt het me sterk dat je een rdw keuring gaat regelen voor je auto (dat doen er echt heeeeel weinig) dus loop je ook nog eens het risico dat als je crasht je voor de rest van je leven aan het betalen komt omdat de verzekering weigert uit te keren..

Nee, als ik jou was zou ik me eerst eens verdiepen in de materie..
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 07:04:36 #58
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_41188982
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 06:16 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

www.opelforum.nl

Ik mag overigens hopen dat je in het bezit bent van een baan die enigzins goed betaald, want je hebt volgens mij geen flauw idee wat het allemaal gaat kosten...

Het is niet een kwestie van " eventjes" een blok omhangen...nee, leegruimen die handel, en opnieuw beginnen. Daarbij is het chassis van een gsi net iets stugger waardoor hij het vermogen beter aankan. Voor de rest is het hele lijstje al ergens opgenoemd. Ook lijkt het me sterk dat je een rdw keuring gaat regelen voor je auto (dat doen er echt heeeeel weinig) dus loop je ook nog eens het risico dat als je crasht je voor de rest van je leven aan het betalen komt omdat de verzekering weigert uit te keren..

Nee, als ik jou was zou ik me eerst eens verdiepen in de materie..
Dat was ik ook van plan, als je zo stoer bent om je auto te verbouwen moet je ook zo stoer zijn om hem te laten keuren..

nou ik heb een garage gevonden.. ff opzoeken...

Motorblok + Versnellingsbak enz enz enz in bouwen koste me: 400 euro
aangezien ik motorblok eerst helemaal schoon gemaakt wil hebben en eventueel dingen vervangen wil hebben zou ik er nog 250 boven op rekenen

voor ombouwen van normaal naar GSI is ook al geregeld, want op internet kun je zo precies vinden wat je moet laten verstevigen.

dat gebeurd namelijk ook het eerste..
eerst alles laten verstevigen en daarna pas ombouwen.

p.s... ik laat het dus doen
pi_41189031
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 07:04 schreef Asmooh het volgende:

[..]

Dat was ik ook van plan, als je zo stoer bent om je auto te verbouwen moet je ook zo stoer zijn om hem te laten keuren..

nou ik heb een garage gevonden.. ff opzoeken...

Motorblok + Versnellingsbak enz enz enz in bouwen koste me: 400 euro
aangezien ik motorblok eerst helemaal schoon gemaakt wil hebben en eventueel dingen vervangen wil hebben zou ik er nog 250 boven op rekenen

voor ombouwen van normaal naar GSI is ook al geregeld, want op internet kun je zo precies vinden wat je moet laten verstevigen.

dat gebeurd namelijk ook het eerste..
eerst alles laten verstevigen en daarna pas ombouwen.

p.s... ik laat het dus doen
Dat is dus nooit een c20let...Klinkt meer als een c20xe. Dan is t nog de kwestie van een fatsoenlijk motorblok te vinden. Reken op een 600,- EX versnellingsbak...

Voor dat geld kun je echt beter een gsi kopen...
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 07:35:38 #60
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_41189035
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 07:33 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Dat is dus nooit een c20let...Klinkt meer als een c20xe. Dan is t nog de kwestie van een fatsoenlijk motorblok te vinden. Reken op een 600,- EX versnellingsbak...

Voor dat geld kun je echt beter een gsi kopen...
dit is alleen inbouwen schat

+ hobby
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 07:36:28 #61
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_41189039
ff advies... wat vinden jullie mooiste kwa kleur

- Wit laten
- Zilver
- Zwart
- Heel erg licht blauw/zilver achtig... mengel moes daar van (momenteel nog mijn voorkeur)
pi_41189041
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 07:35 schreef Asmooh het volgende:

[..]

dit is alleen inbouwen schat

+ hobby
Je negeert het punt wat ik probeer te maken...
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 07:42:07 #63
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_41189056
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 07:37 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Je negeert het punt wat ik probeer te maken...
ik weet dat motorblok heel erg duur is, end at ik snel 1000 kwijt ben als ik een goed blok wil vinden.
En dat ik beter een GSI kan kopen, maar nu heb ik wat te doen aankomende tijden

daar gaat het me om, als ik weinig wou doen met een auto kocht ik wel een kant en klare vectra GTS ofzo
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 08:47:16 #64
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_41189319
Opel slopel
Neem dan een honda ofzo maar opel is echt waardeloos gewoon
Because they will last that long.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 09:14:18 #65
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_41189467
ferrari, vliegtuig, volvo 470 turbo.. wat vergeet ik?
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:13:50 #66
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_41190006
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 08:47 schreef Pascal86 het volgende:
Opel slopel
Neem dan een honda ofzo maar opel is echt waardeloos gewoon
Is toch niet te betalen man, zo'n japanse opel...

Hoge
Onderhoudskosten
Na
Dure
Aanschaf

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 11:16:52 #67
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_41191141
Stage 1. +40 pk?

*snap* word wakker
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 11:17:21 #68
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_41191152
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 10:13 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Is toch niet te betalen man, zo'n japanse opel...

Hoge
Onderhoudskosten
Na
Dure
Aanschaf
Er is helemaal niks mis met Honda. maken 1 van de beste automotoren. Dat je er niet mee om kan gaan is punt 2.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
pi_41191230
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 23:26 schreef Sounddragon het volgende:
spamt linkie van tha Club
Toffe club... Eerste topic dat ik op het forum open zie ik 2000% zeker PNG voorbij komen alleen onder een andere naam
pi_41192614
OMFG dit ventje is ook nog serieus met zijn slopel astra? ...nog triester is het dat hij zelf al toegeeft dat et een sjonnie bak is ...loller!! eins:D111
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 12:41:25 #71
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_41192743
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 11:17 schreef Robbiej het volgende:

[..]

Er is helemaal niks mis met Honda. maken 1 van de beste automotoren. Dat je er niet mee om kan gaan is punt 2.
Geweldig als mensen meteen op z'n pik getrapt zijn!

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:25:56 #72
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_41193592
volgens mij kan je dat geld beter stoppen in een soort cursus 'bevliegingen in toom houden'.
Maar respect als je dit gaat doen en wens je dan ook veel succes.
1 ding wat ik niet begrijp is je zegt dat je alles laat doen en daarna dat je wat te doen hebt aangaande het ombouwen van die 1.4
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_41195869
Ik zelf zou gaan voor een Ascona of een Manta.
RWD en genoeg ruimte om er een ander blok in te leggen.
Bovendien rij je dan tenminste iets speciaals ipv zo`n dertien in een dozijn Astra.
pi_41195913
Of een oude Senator 3 liter .
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_41195967
Of een Monza, het gaat erom dat je af bent van dat achterlijke FWD.
De persoon die dat de standaard heeft gemaakt in Europa moeten ze afschieten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')