* ruud_fr checkt kalender en ziet: 24 augustusquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:05 schreef Ricky_ het volgende:
Die onzin begint dus steeds serieuzer te worden. Laat dit een grap zijn.
Volgens mij een van de weinige keren dat de Ajax en Feyenoord supporters het eens zijn over ietsquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:05 schreef Ricky_ het volgende:
Die onzin begint dus steeds serieuzer te worden. Laat dit een grap zijn.
volgens de geruchten staat ie er niet onwelwillend tegenoverquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:06 schreef VoreG het volgende:
Doet Kluivert toch niet, die komt niet aan spelen toe in Rotterdam, omdat de supporters hem niet moeten
Je zou bijna de tegenstander aanmoedingen. Bijna.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:07 schreef Max-Westerman het volgende:
Ok
Wat zouden jullie doen als hij komt? (Feyenoord supporters dus)
Fluiten, heel hard fluiten. En als 'ie scoort juichen en een standbeeld voor de Kuip neerzetten natuurlijkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:07 schreef Max-Westerman het volgende:
Ok
Een speler die al over zijn top is en om de haverklap geblesseerd is om elk wissewasje, die hoef ik niet in het Feyenoord shirt te zienquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:06 schreef VoreG het volgende:
Doet Kluivert toch niet, die komt niet aan spelen toe in Rotterdam, omdat de supporters hem niet moeten
Zolang hij speelt, niet naar wedstrijden gaan. Denk ik zo...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:07 schreef Max-Westerman het volgende:
Ok
Egbersquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:10 schreef daaaaan het volgende:
NOS meldt ook dat Feyenoord Kluivert wil dus?
Dan ben ik niet meer voor Feyenoord en dat meen ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:07 schreef Max-Westerman het volgende:
Ok
Tonen ze nu genoeg ambitie?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:10 schreef daaaaan het volgende:
NOS meldt ook dat Feyenoord Kluivert wil dus?
Die mongool is zo'n beetje een opperjood van de hoogste soort.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:10 schreef koningdavid het volgende:
Wat is jullie probleem met De Kluif dan precies?
Hij is een ex-Ajacied, ok. Maar dan mag je Greene en Tiendalli ook wel uit gaan fluiten.
Hij moest zijn vliegtuig naar Rotterdam Airport nog halen denk ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:11 schreef Ender_Wiggin het volgende:
hij is vandaag zelfs weer van de training weggelopen bij valencia
Hij is weggestuurd, ze hoeven hem niet meer daar bij Valencia.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:11 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Kluivert is de verpersoonlijking van Ajax.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:10 schreef koningdavid het volgende:
Hij is een ex-Ajacied, ok. Maar dan mag je Greene en Tiendalli ook wel uit gaan fluiten.
Trieste homo.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:11 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dan ben ik niet meer voor Feyenoord en dat meen ik.
Kluivert scoort de 1-0 in de UEFA Cup finale tegen Ajax in de 94e minuut.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:11 schreef Keltie het volgende:
Word dan de eerste Feijenoordspeler die ik doodwens.
Als'ie scoort juist niet juichen, minuut stil blijven met z'n allen.. Na die minuut een spreekkoor tegen Kluivert en het bestuur![]()
NOS melde het zojuist op tv.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:12 schreef Erasmusch het volgende:
Wat was de bron? Ik geloof er geen hol van.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:11 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Clubliefdequote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:11 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ah dus hij kan in elk geval nog lopenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:11 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Maar Greene en Tiendalli zijn het niet zo nadrukkelijk. Als je aan Kluivert denkt, denk je aan Ajax. Bij Greene en Tiendalli is dat niet zo.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:10 schreef koningdavid het volgende:
Mooi, zijn we ook van dat gezeik van jou af.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:11 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Hij heeft ons de fucking champions league geschonkenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:10 schreef koningdavid het volgende:
Als Kluivert in Feyenoord-shirt speelt is Feyenoord geen Feyenoord meer maar kun je de Kuip net zo goed slopen voor de Arena.quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ah dus hij kan in elk geval nog lopenwat een feest!
De Kluif heeft geen keus.quote:
Charisteas.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De Kluif heeft geen keus.
Feyenoordsupporters, wie hebben jullie liever?
Charisteas of Kluivert?
Geen van beiden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Charisteas of Kluivert?
Als je naar kwaliteit kijkt liever Patje.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Charisteas of Kluivert?
Of.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Charisteas of Kluivert?
Pff, in die redenering was Feyenoord in 1983 al geen Feyenoord meer geweest.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:13 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Als Kluivert in Feyenoord-shirt speelt is Feyenoord geen Feyenoord meer maar kun je de Kuip net zo goed slopen voor de Arena.![]()
Dat is kiezen tussen een drol en hoop stront.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Charisteas of Kluivert?
Totdat ie scoort.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Of.
Owja, ik zal btw niet wegblijven van wedstrijden als hij speelt, maar wel heel hard fluiten.
De NOS zit er niet vaak naast.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:16 schreef Erasmusch het volgende:
Pfff, niemand neemt dit toch serieus?
Het stikt al van de ex-Ajacieden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:18 schreef Sender_ het volgende:
Geen neuzen of moffen in Feijenoord 1.
Het overgrote deel daarvan had ik liever ook niet gezien maarja ik zit niet in het bestuurquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Het stikt al van de ex-Ajacieden.
Het zou zo onbegrijpelijk zijn dat ik me er niet eens druk om ga makenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:21 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Ja. Maar het is nog maar een gerucht.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:25 schreef devv05 het volgende:
Nog ff en er spelen meer joden bij fnoord dan bij ons.
Zo weinig maar? Ik lust wel wat meer hoor.quote:
Zie hier het verschil tussen onze verdediging en Kluivert:quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:37 schreef devv05 het volgende:
Als ie wel komt neem ik jullie echt nooit meer serieus met dat anti-020 gedoe. Dan bestaat je hele verdediging en de belangrijkste spits gewoon uit spelers die jullie zo haten
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:37 schreef Canisfire het volgende:
Als Kluivert komt hoeft het voor mij ook niet meer.
Ik kan best leven met spelers die ooit bij Ajax hebben gespeelt in een grijs verleden en dan na een paar jaar naar Feyenoord gaan alla Van Vossen.
Maar Kluivert is wel echt zo Ajax...![]()
Als iemand anti kluivert is is hij het welquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:38 schreef Radegast het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je iemand die een goede voetballer weet te waarderen.![]()
Ga maar met hem in een auto zitten ofzo...quote:
Niemand bij Feyenoord zit op die idioot te wachten hoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:41 schreef speknek het volgende:
Kluivert. Ik zou het misschien wel leuk vinden. Het is toch de topscorer van Oranje. Maar het klopt wel, het is echt zo'n op en top Ajacied... Kan me voorstellen dat de hardere kern van Feyenoord hem absoluut niet moet.
En Davids, en Litmanen, en Poepon.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:41 schreef Canisfire het volgende:
En als we dan toch bezig zijn nemen we gelijk Seedorf er bij.
En Reiziger voetbalt die ook nog ?
Van Der Vaart, en hoe heet die griek die van vitesse over kwam.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:43 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
En Davids, en Litmanen, en Poepon.
Davids hebben we al. Alleen wij hebben een goede Davidsquote:
Ik welquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:42 schreef Tomasso het volgende:
Niemand bij Feyenoord zit op die idioot te wachten hoor.
...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik wel.
Nouja. Althans. Ik zou het niet erg vinden.
Bezoek je ook weleens wedstrijden in het stadion?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik wel.
Nouja. Althans. Ik zou het niet erg vinden.
niks bijzonders, behalve dat Fey interesse heeft [en dat ie totaal niet in de clubcultuur van Fey past]quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:52 schreef Ricky_ het volgende:
Wat heeft de snor gezegd over Kluivert?
jullie? Ik ben Spartaan, hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:01 schreef devv05 het volgende:
Denk dat niet alleen bij jullie de pleuris uitbreekt.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:59 schreef Droopie het volgende:
Als Kluivert komt moet iedere vrouwelijk feyenoord supporter bij een toevallige ontmoeting,
in de supermarkt ofzo, gelijk een aanklacht indien wegens sexuele intimidatie.
Na 50 aanklachten is ie zo pleite.
Maar kom op, als Koeman een beetje hersens heeft neemt ie Kluivert nooit ook al krijgen
we 9 miljoen toe.
En eigenlijk gaat het nog meer om de persoon kluivert dan het feit dat hij joods is, want Huntelaar of Perez mogen zo komen van me. Maar mensen als Sneijder, Heitinga, vd Vaart, Cruijf zijn te joods.
Tiendalli en Kluivert in 1 weekquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:00 schreef Paperclipjes het volgende:
Jeej huilies hier. Ik vertrouw meer op Bosz en Jansen dan op jullie. Wat hebben die andere meer laten zien dan Kluivert? Niets alleen minder. Heb er vertrouwen in als hij komt.
Idioot.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:00 schreef Paperclipjes het volgende:
Jeej huilies hier. Ik vertrouw meer op Bosz en Jansen dan op jullie. Wat hebben die andere meer laten zien dan Kluivert? Niets alleen minder. Heb er vertrouwen in als hij komt.
Precies die anderen hebben niet dat ajax imago.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:00 schreef Paperclipjes het volgende:
Huntelaar komt De Kuip niet in, optyfen met die jambek.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:59 schreef Droopie het volgende:
Als Kluivert komt moet iedere vrouwelijk feyenoord supporter bij een toevallige ontmoeting,
Maar kom op, als Koeman een beetje hersens heeft neemt ie Kluivert nooit ook al krijgen
we 9 miljoen toe.
En eigenlijk gaat het nog meer om de persoon kluivert dan het feit dat hij joods is, want Huntelaar of Perez mogen zo komen van me. Maar mensen als Sneijder, Heitinga, vd Vaart, Cruijf zijn te joods.
Als Kluivert naar Feyenoord gaat poep in in mijn broek van het lachen!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik zie Woerts en Bosz kluivert nog wel halen overigens
Zoveel zitten er nooit in 010quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:56 schreef Canisfire het volgende:
Als hij wel komt dan wordt het gewoon met 50duizend man de wedstrijden boycotten.
Gaat heen jood.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:34 schreef evert het volgende:
ach niet zo zielig allemaal. als feyenoord fan wacht ik maar op een ding: de beste spits die momenteel te halen is. en als kluivert de vorm ooit terugvindt die hem topscorerer aller tijden oranje heeft gemaakt vind ik het prima.
remember wim jansen, en was cruijff niet de personificatie van ajax die ook een succesvol jaar in de kuip gehad heeft?
Rancune jegens Ajax bij een cruijff toen en kluivert nu kan alleen maar in je voordeel werken.
quote:Carew Agent Slams Feyenoord Door 24/08/06
The personal manager for Lyon target man John Carew has insisted that his client has no interest in a move to Feyenoord.
While Lyon are top heavy, the De Kuip crew are still reeling from the losses of Salomon Kalou and Dirk Kuyt to the Premiership.
"John is happy in Lyon at the moment," assured Per Flod. "He loves France and is not looking for a transfer."
Feyenoord have also been rejected by Ajax’s Angelos Charisteas and Nikola Zigic of Red Star Belgrade.
nee hoor, ben gewoon feyenoord supporter maar niet zo kleinzielig qua reacties zoals teveel mensen hier.quote:
Feyenoord schrijf je niet met een hoofdletter, joden wel en dan wil je laten voorkomen dat je geen jood bent?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:42 schreef evert het volgende:
[..]
nee hoor, ben gewoon feyenoord supporter maar niet zo kleinzielig qua reacties zoals teveel mensen hier.
ik gebruik nooit hoofdletters. SORRYquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Feyenoord schrijf je niet met een hoofdletter, joden wel en dan wil je laten voorkomen dat je geen jood bent?
wel in Ajax, dus je bent een undercover-joodquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:48 schreef evert het volgende:
[..]
ik gebruik nooit hoofdletters. SORRY
Dan kun je de helft van Feyenoords achterban wel weg strepen, want voor het voetbal word je er toch geen fan vanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:50 schreef Paperclipjes het volgende:
"nietvoorfeyenoordmaartegenajaxendaarommaarvoorfeyenoord"-fans
Sukkeltjequote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:59 schreef Droopie het volgende:
we 9 miljoen toe.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:50 schreef Paperclipjes het volgende:
Laat een ding duidelijk zijn: Feyenoord supporter betekend voor Feyenoord zijn en niet tegen een willekeurige andere club.
Als Kluivert er voor zorgt dat er weer mooi voetbal en mooie resultaten rond Feyenoord komen dan heet ik hem welkom en zal ik hem bij elk doelpunt toejuichen (net als alle andere doelpuntenmakers)
Mocht het allemaal rond komen, en Kluivert belangrijke punten voor ons pakken dan kots ik op het gros van de "nietvoorfeyenoordmaartegenajaxendaarommaarvoorfeyenoord"-fans aanwezig in dit topic!![]()
Die van die mooie schwalbe bedoel je?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:45 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Van Der Vaart, en hoe heet die griek die van vitesse over kwam.
Wat een hele domme en kansloze opmerking is dit zeg. De tering.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan kun je de helft van Feyenoords achterban wel weg strepen, want voor het voetbal word je er toch geen fan van
Ik kots op jou antwoord dorpsgek.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:50 schreef Paperclipjes het volgende:
Laat een ding duidelijk zijn: Feyenoord supporter betekend voor Feyenoord zijn en niet tegen een willekeurige andere club.
Als Kluivert er voor zorgt dat er weer mooi voetbal en mooie resultaten rond Feyenoord komen dan heet ik hem welkom en zal ik hem bij elk doelpunt toejuichen (net als alle andere doelpuntenmakers)
Mocht het allemaal rond komen, en Kluivert belangrijke punten voor ons pakken dan kots ik op het gros van de "nietvoorfeyenoordmaartegenajaxendaarommaarvoorfeyenoord"-fans aanwezig in dit topic!![]()
Zondag, door P. Houtman:quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:13 schreef FrankyMcG het volgende:
Kluivert.....
Dit MOET gewoon zware bullshit zijn, ander zou je gewoon een über-Feyenoorder vervangen door een über-jood. Met mensen zoals Greene en Tiendalli heb ik weinig problemen, ook al hebben ze de jeugd in amsterdam doorlopen. Maar Kluivert is wel een jood eerste klas, GATVER! Als die gast komt krijg je een Intifada op Zuid, en ik ben sterk aan het denken of ik eerst Woerts ga neerknuppelen dan of de speler in kwestie.
Ik weiger dit te geloven, ga hier dus ook verder niet op in!
[on-topic]
Wanneer komt nu godverdomme het verlossende woord wie ze als spits hebben gehaald, het is zo verdomd rustig, maar dat kan ook juist positief zijn. Heb er nog steeds vertrouwen is dat ze met een VERSTANDIGE aankoop komen, of wellicht een huurspeler!
quote:**Feyenoord neemt komende zondag rond
de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo
afscheid van Dirk Kuijt.De voormalige
aanvoerder van de Rotterdamse ploeg
wordt speciaal ingevlogen om in De Kuip
zijn fans gedag te zeggen.
Een opvolger voor Kuijt en/of Kalou,die
naar Chelsea is gegaan,heeft Feyenoord
nog niet gevonden.De directie ontkende
donderdag dat Patrick Kluivert,die weg
moet bij Valencia,een van de kandidaten
is."Hij staat op geen enkel lijstje.Hij
is dus niet in beeld bij ons",zo liet
directeur Chris Woerts weten.
Denk 't wel..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:24 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
betekent dit nu ook dat daaaaan wel blijft?![]()
Ja, hij speelt nog ff 90 minuten meequote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Is er nog iets speciaals gepland voor het afscheid van Kuyt zondag?
Mooi, dan hebben we zondag tenminste wel 3 punten!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:33 schreef Tomasso het volgende:
Ja, hij speelt nog ff 90 minuten mee
Er zitten natuurlijk wel wat aannames bij, namelijk dat als Kluivert naar Feyenoord komt, hij z'n omhooggevallenheid behoorlijk heeft ingeboet (dat bedoel ik niet negatief naar Feyenoord toe, maar gewoon door de situatie van een neus in Rotjeknor). En de gedachte dat Kluivert in principe nog steeds een goede voetballer is. Als een van die twee niet blijkt, kots ik hem net zo makkelijk weer uit. Maar als het wel zo is, heeft Feyenoord een goede spits (dat vind ik op het moment dus belangrijker dan wie het is), èn een uitstekende deal. Kluivert voor een spotprikkie, seizoen 'gered' (dat wil zeggen, niet in het tweede rijtje terecht komen), en daarna voor veel het viervoudige weer doorverkopen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:51 schreef Sender_ het volgende:
Ik kan werkelijk waar niet begrijpen dat je het niet erg zou vinden als er zo'n omhoog gevallen
stink neus naar je club komt.
Niet in het 2e rijtje komen seizoen 'gered' noemenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Er zitten natuurlijk wel wat aannames bij, namelijk dat als Kluivert naar Feyenoord komt, hij z'n omhooggevallenheid behoorlijk heeft ingeboet (dat bedoel ik niet negatief naar Feyenoord toe, maar gewoon door de situatie van een neus in Rotjeknor). En de gedachte dat Kluivert in principe nog steeds een goede voetballer is. Als een van die twee niet blijkt, kots ik hem net zo makkelijk weer uit. Maar als het wel zo is, heeft Feyenoord een goede spits (dat vind ik op het moment dus belangrijker dan wie het is), èn een uitstekende deal. Kluivert voor een spotprikkie, seizoen 'gered' (dat wil zeggen, niet in het tweede rijtje terecht komen), en daarna voor veel het viervoudige weer doorverkopen.
Dat zal zwaar tegenvallen vrees ik. Je verliest niet zomaar met 3-0 in Groningen, en dan vooral de manier waarop...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:55 schreef Merkie het volgende:
Ondanks dat Feyenoord geen spits heeft is de selectie minstens 2x zo goed als die van Groningen, Heerenveen, Twente of Utrecht ofzo.
Ach, kom op. Feyenoord was net de belangrijkste speler kwijt en was zeg maar zo'n beetje het zwakste Feyenoord wat je kon verwachten terwijl Groningen op z'n sterkst was. 100% zeker weten dat Feyenoord de play-offs haalt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:58 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat zal zwaar tegenvallen vrees ik. Je verliest niet zomaar met 3-0 in Groningen, en dan vooral de manier waarop...
precies, zonder Kuyt en Kalou is Feyenoord gewoon een subtopper. Er moet gewoon nog een goede spits + middenvelder bij.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:58 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat zal zwaar tegenvallen vrees ik. Je verliest niet zomaar met 3-0 in Groningen, en dan vooral de manier waarop...
http://www.nu.nl/news/809(...)_op_Kluivert%27.htmlquote:'Feyenoord doet bod op Kluivert'
Uitgegeven: 24 augustus 2006 22:01
Laatst gewijzigd: 24 augustus 2006 22:02
AMSTERDAM - Feyenoord heeft bij Valencia een bod uitgebracht op Patrick Kluivert. Dat meldt NOS Studio Sport donderdag. De 30-jarige spits heeft nog een contract tot medio 2007 bij de Spaanse club, maar hij heeft van de clubleiding te horen gekregen dat hij mag vertrekken. Peter Bosz, technisch manager van Feyenoord, wilde niet reageren op het bericht.
Of Kluivert geïnteresseerd is in een overstap naar Rotterdam is ook niet bekend. Zijn zaakwaarnemer was donderdag niet bereikbaar.
Mede door blessureleed kwam de oud-Ajacied bij Valencia nauwelijks aan spelen toe. In totaal kwam hij in de Primera División tien keer in actie voor zijn club.
Nu.nlquote:'Feyenoord doet bod op Kluivert'
Uitgegeven: 24 augustus 2006 22:01
Laatst gewijzigd: 24 augustus 2006 22:02
AMSTERDAM - Feyenoord heeft bij Valencia een bod uitgebracht op Patrick Kluivert. Dat meldt NOS Studio Sport donderdag. De 30-jarige spits heeft nog een contract tot medio 2007 bij de Spaanse club, maar hij heeft van de clubleiding te horen gekregen dat hij mag vertrekken. Peter Bosz, technisch manager van Feyenoord, wilde niet reageren op het bericht.
Of Kluivert geïnteresseerd is in een overstap naar Rotterdam is ook niet bekend. Zijn zaakwaarnemer was donderdag niet bereikbaar.
Mede door blessureleed kwam de oud-Ajacied bij Valencia nauwelijks aan spelen toe. In totaal kwam hij in de Primera División tien keer in actie voor zijn club.
Dat is feyenoord aan zijn stand verplicht. Maar had was best een kleine puinhoop..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ach, kom op. Feyenoord was net de belangrijkste speler kwijt en was zeg maar zo'n beetje het zwakste Feyenoord wat je kon verwachten terwijl Groningen op z'n sterkst was. 100% zeker weten dat Feyenoord de play-offs haalt.
ik denk dat nu.nl gewoon Egbers heeft gequotedquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:09 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/809(...)_op_Kluivert%27.html
Dan toch maar weer liever Patrick Kluivert??quote:
En egbers baseert zich waarschijnlijk weer op de trollende poll op de site van VI. Kluivert komt toch niet. Zelfs al zouden de hoge heren hem een contract aanbieden, dan nog haalt ie het stadion niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:12 schreef gitaarsnaar het volgende:
ik denk dat nu.nl gewoon Egbers heeft gequoted![]()
Been(?) gebroken en al uitgeleend aan Marseillequote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:19 schreef Maikalo het volgende:
Kunnen ze in Liverpool niet een spits ophalen? Misschien dat Djibril Cisse zin heeft?![]()
Oh, even gemist danquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Been(?) gebroken en al uitgeleend aan Marseille
tropische verassing? nee dank jequote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:24 schreef Maikalo het volgende:
Loopt er in Brazilie misschien nog wat rond bij zo'n sattelietclub ofzoiets?
Ik kom dan nog steeds liever in het 2e rijtje als dat we hem halen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Er zitten natuurlijk wel wat aannames bij, namelijk dat als Kluivert naar Feyenoord komt, hij z'n omhooggevallenheid behoorlijk heeft ingeboet (dat bedoel ik niet negatief naar Feyenoord toe, maar gewoon door de situatie van een neus in Rotjeknor). En de gedachte dat Kluivert in principe nog steeds een goede voetballer is. Als een van die twee niet blijkt, kots ik hem net zo makkelijk weer uit. Maar als het wel zo is, heeft Feyenoord een goede spits (dat vind ik op het moment dus belangrijker dan wie het is), èn een uitstekende deal. Kluivert voor een spotprikkie, seizoen 'gered' (dat wil zeggen, niet in het tweede rijtje terecht komen), en daarna voor veel het viervoudige weer doorverkopen.
Nou dat iedereen kan je weg laten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:36 schreef Keijs het volgende:
Toen de ajacied aller ajacieden Johan Cruijf Feyenoord kampioen maakte, stond ook iedereen op de banken..
Dat komt wel goedquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:38 schreef Sender_ het volgende:
[..]
Ik kom dan nog steeds liever in het 2e rijtje als dat we hem halen.
toch is het zo: buiten de Rotterdammers zelf zijn het meestal de stoere gastjes die tegendraads willen zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat een hele domme en kansloze opmerking is dit zeg. De tering.
Idd, allemaal jaloeziequote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
toch is het zo: buiten de Rotterdammers zelf zijn het meestal de stoere gastjes die tegendraads willen zijn
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij moest zijn vliegtuig naar Rotterdam Airport nog halen denk ik.![]()
Nee, daarom moet ik mij troosten met dat zielig hoopje club van jullie.quote:
Wij misten anders nog 2 basis spelersquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ach, kom op. Feyenoord was net de belangrijkste speler kwijt en was zeg maar zo'n beetje het zwakste Feyenoord wat je kon verwachten terwijl Groningen op z'n sterkst was. 100% zeker weten dat Feyenoord de play-offs haalt.
Daar zijn andere topics voor:quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:53 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee, daarom moet ik mij troosten met dat zielig hoopje club van jullie.
De Koef komt denk ik te kort om de aanval van fey te leidenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:30 schreef koningdavid het volgende:
Waarom probeert Feyenoord niet Koevermans van AZ over te nemen, dat is een prima spits.
Tegen een redelijke prijs zal AZ hem misschien wel laten gaan en kan Louis de Kluif naar Alkmaar halen.
Niet overdrijven he. Greene, Tiendalli en Biseswar een jaartje ofzo? Zitten meer lampies in de selectiequote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Bovendien heeft hij geen Ajax achtergrond.
Ja, terwijl Feyenoord nou niet echt bepaald in de positie is dat ze de spitsen voor het uitkiezen hebben. Met een spits als Koevermans mogen ze blij zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:45 schreef BobbyHill het volgende:
Ik heb hier Koevermans al eens geopperd en toen moest hij optyfen. Maar dat moet bijna iedere speler hier volgens mij.
Verhuurd hequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:09 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Koevermans. Ik lach mij nog steeds de peimel uit de pantalon dat Lazovic zo makkelijk aan ons is verkocht
.
Koevermans schat ik wel wat hoger in dan Lazovic hoor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:09 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Koevermans. Ik lach mij nog steeds de piemel uit de pantalon dat Lazovic zo makkelijk aan ons is verkocht
.
Die kon nog voetballenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:36 schreef Keijs het volgende:
Toen de ajacied aller ajacieden Johan Cruijf Feyenoord kampioen maakte, stond ook iedereen op de banken..
Mwoh, ander type spits. Kan je idd net zo goed Hooijdonk erin zetten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Koevermans schat ik wel wat hoger in dan Lazovic hoor.
Alsie dan net zoveel als Kuijt nu op gaat leveren maken jullie nog bijna winst ookquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:12 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Over 2 jaar halen we m terug voor 5mln. Typisch Feyenoord.
Niks uit de NL competitie iig. Cruz bv zou wel wat zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:15 schreef koningdavid het volgende:
Maar welke spitsen staan op het lijstje van Feyenoord dan?
Welke (realistische) spitsen willen jullie zien?
Ik ben zeer benieuwd wat voor opties jullie nog hebben.
AD.nlquote:Feyenoord: nog 9,5 miljoen voor aankopen
Door MAARTEN WIJFFELS
ROTTERDAM - Van de ruim twintig miljoen euro die de transfers van de voetballers Dirk Kuyt en Salomon Kalou...
hebben opgebracht, heeft Feyenoord nog 9,5 miljoen euro over voor de aanschaf van een spits en een middenvelder.
De rest van het geld is gegaan naar de aankoop van Stein Huysegems, Theo Lucius, Henk Timmer en Dwight Tiendalli. Met andere bedragen heeft de Rotterdamse club enkele oude schulden deels afgelost.
De Feyenoord-aanhang wacht gespannen af welke topspits Kuyt zal opvolgen, maar de kans is klein dat er voor het weekeinde al een aanwinst wordt gepresenteerd. Dat betekent dat Pierre van Hooijdonk tegen Heracles hoogstwaarschijnlijk weer in de punt van de aanval begint.
Feyenoord stuit bij de zoektocht naar spelers onder meer op buitenlandse topclubs die niet per se van hun spitsen af willen. Om die reden laat Bayern München Claudio Pizarro niet gaan en Julio Cruz mag niet weg bij Internazionale.
De mogelijkheid om de Noor John Carew los te weken bij Olympique Lyon is er nog wel, maar een mogelijke transfer van Patrick Kluivert is voor Feyenoord onbespreekbaar.
Hoe zit dat nou precies met die kerel. Shakhtar is door naar de CL, kan die dan wel of niet komen?quote:
WEL was het verhaal eerst. maar ja...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:23 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou precies met die kerel. Shakhtar is door naar de CL, kan die dan wel of niet komen?
Als je daar nog wat schulden vanaf haalt is dat best een reëel bedrag hoor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Carew. Neem trouwens aan dat die spelers bij elkaar geen 10m waren
.
Huren?! Dat kan natuurlijk ook! Zoals psv met mendez gedaan heeft.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:25 schreef jna het volgende:
Dan zou er nog 3,5M zijn voor een spits, daar kan je volgens mij niet veel bijzonders van halen. Dus wat heeft de voorkeur? Tymochuk of spits?
Tymo en Koevermans. Dan heb je in ieder geval een beter geheel dan toen Kuijt er nog was.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:25 schreef jna het volgende:
Dan zou er nog 3,5M zijn voor een spits, daar kan je volgens mij niet veel bijzonders van halen. Dus wat heeft de voorkeur? Tymochuk of spits?
Geert den Ouden?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:27 schreef Erasmusch het volgende:
eenb tranfervrije spits
jullie, jullie, julliequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:42 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Geert den Ouden?
Erik Meijer?
Sorry, ik snap het niet. Wat willen jullie?
Jullie vinden bijna niemand goed genoeg, maar willen wel een transfervrije spits aantrekken.
Zou die dan misschien alsnog worden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:55 schreef ruud_fr het volgende:
jammer dat Cart_man gebanned is tijdens het gerucht kluivert
Nou, het valt mij ook wel op dat iedereen hier erg eensgezind is op het gebied van het afkeuren van spitsen. Eigenlijk moet iedere spits gewoon wegblijven, behalve als het een onhaalbare is.quote:
Nelissequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:43 schreef Canisfire het volgende:
Ja die Koevermans alleen het uiterlijk van die kerel he.
die ronde kop en die schele oogjes.
Ik weet het niet we hebben met aliB ook al 1 lopen die een beetje scheel kijkt doe dan Carew maar.
Voelt Nelisse trouwens niets voor een terugkomst?
Dat soort lui voegen niets toe en kosten desondanks aardig wat geld.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:44 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Nou, het valt mij ook wel op dat iedereen hier erg eensgezind is op het gebied van het afkeuren van spitsen. Eigenlijk moet iedere spits gewoon wegblijven, behalve als het een onhaalbare is.
Ook nuttige en ervaren spelers als Koevermans, Oude Kamphuis en Ricksen (ok...drankprobleem...) worden hier zonder twijfel weggelachen. Alsof Feijenoord zoveel beters heeft rondlopen.
Kamphuis en Koevermans lijken me geen slechte opties, ook geen toppers. Ze zullen in ieder geval niet in staat zijn de kar te trekken. Ricksen is dus niksquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:44 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Nou, het valt mij ook wel op dat iedereen hier erg eensgezind is op het gebied van het afkeuren van spitsen. Eigenlijk moet iedere spits gewoon wegblijven, behalve als het een onhaalbare is.
Ook nuttige en ervaren spelers als Koevermans, Oude Kamphuis en Ricksen (ok...drankprobleem...) worden hier zonder twijfel weggelachen. Alsof Feijenoord zoveel beters heeft rondlopen.
Jij mag modbreakquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:50 schreef Paperclipjes het volgende:
dacht dat 9.5 in de media was, maar woerts heeft het gezegd dusquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:04 schreef Kaap het volgende:
Woerts heeft in het AD gezegd dat Feijenoord 9.5 miljoen heeft te besteden aan transfers. Van het geld van Kuijt zijn nog wat schulden afgelost en is natuurlijk ook Tiendalli gehaald.
Kortom, met 9.5 denk ik dat we Tymo kunnen shaken omdat we een spits nodig hebben. Goed wie kunnen we voor 9.5 kopen?
niet goed genoegquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:01 schreef Kaap het volgende:
Zou Ronaldinho niet voor 9.5 een leuke uitdaging willen? In deze competitie scoort ie tegen elke club dubbele hatricks
die komt niet gelukkigquote:Bolton Wanderers heeft zich definitief versterkt met Nicolas Anelka. De 27-jarige aanvaller heeft voor vier seizoenen getekend in Engeland. Zijn voormalig werkgever Fenerbahçe zou ongeveer twaalf miljoen euro voor hem ontvangen.
Nou? Wat wil dat zeggen dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dacht dat 9.5 in de media was, maar woerts heeft het gezegd dus![]()
triest zeg
dat 9.5 veels te weining voor aankopen isquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nou? Wat wil dat zeggen dan?
Die 9.5 hoeft/is niet het ontvangen bedrag voor Kuyt te zijn hey
Je ken niet meer uitgeven dan je hebt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat 9.5 veels te weining voor aankopen is![]()
loten we iemand uit groep 6 of juist uit de anderequote:De lotingsgroepen:
Group 1: Seeded Unseeded
Newcastle United FC (ENG) R. Standard de Liège (BEL)
Rangers FC (SCO) SC Braga (POR)
RC Celta de Vigo (ESP) Molde FK (NOR)
Hapoel Tel-Aviv FC (ISR) FC Chornomorets Odesa (UKR)
AC Chievo Verona (ITA) FC Levadia Tallinn (EST)
Group 2: Seeded Unseeded
Panathinaikos FC (GRE) Maccabi Haifa FC (ISR)
Hertha BSC Berlin (GER) Legia Warszawa (POL)
Paris Saint-Germain FC (FRA) FC Metalurg Zaporizhzhya (UKR)
FK Austria Wien (AUT) Odense BK (DEN)
PFC Litex Lovech (BUL) Derry City FC (IRL)
Group 3: Seeded Unseeded
FC Schalke 04 (GER) Heart of Midlothian FC (SCO)
AC Sparta Praha (CZE) AS Nancy-Lorraine (FRA)
FC Lokomotiv Moskva (RUS) SV Sulte Waregem (BEL)
Fenerbahçe SK (TUR) FC Salzburg (AUT)
Blackburn Rovers FC (ENG) Randers FC (DEN)
Group 4: Seeded Unseeded
Parma FC (ITA) FK Crvena Zvezda (SCG)
AZ Alkmaar (NED) Eintracht Frankfurt (GER)
RC Lens (FRA) FC Rubin Kazan (RUS)
FC Slovan Liberec (CZE) Kayserispor (TUR)
Brĝndby IF (DEN) Ethnikos Achnas FC (CYP)
Group 5: Seeded Unseeded
Sevilla FC (ENG) PFC CSKA Sofia (BUL)
Olympique de Marseille (FRA) Vitória FC (POR)
Beşiktaş JK (TUR) Atromitos FC (GRE)
SC Heerenveen (NED) FK Mladá Boleslav (CZE)
Grasshopper-Club (SUI) Ċtvidabergs FF (SWE)
Group 6: Seeded Unseeded
Feyenoord (NED) West Ham United FC (ENG)
FC Basel 1893 (SUI) CD Nacional (POR)
US Città di Palermo (ITA) Trabzonspor (TUR)
AFC Rapid Bucuresti (ROU) PFC Lokomotiv Sofia (BUL)
CA Osasuna (ESP) FK Rabotnicki (MKD)
Group 7: Seeded Unseeded
Bayer 04 Leverkusen (GER) Tottenham Hotspur FC (ENG)
Club Brugge KV (BEL) FC Groningen (NED)
SK Slavia Praha (CZE) Skoda Xanthi FC (GRE)
FK Partizan (SCG) FC Sion (SUI)
FC Dinamo 1948 Bucuresti (ROU) MFK Ru¸omberok (SVK)
Group 8: Seeded Unseeded
AFC Ajax (NED) NK Dinamo Zagreb (CRO)
AJ Auxerre (FRA) FC Artmedia (SVK)
RCD Espanyol (ESP) Iraklis FC (GRE)
Wisla Kraków (POL) IK Start (NOR)
AS Livorno Calcio (ITA) FCS Pasching (AUT)
Smolarek is volgens mij basisspeler bij Borussia.. Die komt echt niet terug.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:17 schreef Keltie het volgende:
Smolarek proberen terug te halen en in de spits deponeren?
Had je VoH mee kunnen kopenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:05 schreef jorienvdherik het volgende:
dat 9.5 veels te weining voor aankopen is![]()
West Ham zou leuk zijn, de rest zijn allemaal kutclubs.quote:Group 6: Seeded Unseeded
Feyenoord (NED) West Ham United FC (ENG)
FC Basel 1893 (SUI) CD Nacional (POR)
US Città di Palermo (ITA) Trabzonspor (TUR)
AFC Rapid Bucuresti (ROU) PFC Lokomotiv Sofia (BUL)
CA Osasuna (ESP) FK Rabotnicki (MKD)
Dan lig je er ook meteen uitquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:41 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
West Ham zou leuk zijn, de rest zijn allemaal kutclubs.
Jullie hadden nog een spits nodig?quote:Het Franse sportkatern L'Equipe komt vanochtend met een zeer opmerkelijk bericht. Chelsea zou voor 25 miljoen euro de Argentijns international Carlos Tevez naar Europa willen halen en hem dit seizoen eerst stallen bij Stade Rennes.
Chelsea nam in 2004 doelman Petr Cech over van Rennes en kent sindsdien goede contacten met de Franse club. Omdat er voor Tevez voor dit seizoen geen ruimte is binnen de selectie, wil de Londense ploeg de aanvaller uitlenen aan de club uit Ligue 1. Chelsea kent al een dergelijke constructie met PSV-verdediger Alex.
Het is inmiddels geen geheim meer dat Carlos Tevez het Braziliaanse Corinthians wil verruilen voor een Europese club. Manchester United en AC Milan werden al in verband gebracht met de 22-jarige goalgetter, maar de interesse werd vooralsnog niet concreet.
jammer genoeg niet nee...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:12 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wederom helemaal niets met Feyenoord te maken
Jeaudenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:25 schreef DenniZZ het volgende:
Tja de vijver waarin gevist wordt is niet zo gek groot ben ik bang, welke spits kunnen we betalen en wil die wel naar Rotterdam komen
Zolang het maar geen moffen of jeauden zijn!
geenstijllquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:18 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jeauden
Jij bent zeker zo'n GeenStijl mietje.
Geen Westham hoor, prachtige club die er nog effe in moet blijven!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:41 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
West Ham zou leuk zijn, de rest zijn allemaal kutclubs.
bij ajax niet toch, was gewoon telegraaf die altijd daar reclame heeft die hun ''dochteronderneming'' ff hebben gepromootquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zouden ze fnoord nu ook gaan 'hacken'
Daarom ook het 'hacken'quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
bij ajax niet toch, was gewoon telegraaf die altijd daar reclame heeft die hun ''dochteronderneming'' ff hebben gepromoot
Nee, om de tere zieltjes te sparen maak ik onderscheid tussen joden (het volk) en jeauden (het klapvee wat niet klapt in de aRENa)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:18 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jeauden
Jij bent zeker zo'n GeenStijl mietje.
Hij was vroeger wel voor Ajaxquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Bovendien heeft hij geen Ajax achtergrond.
Stoer manquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:29 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Nee, om de tere zieltjes te sparen maak ik onderscheid tussen joden (het volk) en jeauden (het klapvee wat niet klapt in de aRENa)
Jij moet niksquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Stoer man![]()
Dan moet ik jullie nu zeker qaqqerlaqqen (schrijf ik het goed?) noemen ofzo.
West Ham - Feyenoord nog meerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:45 schreef venomsnake het volgende:
Feyenoord - West Ham lijkt me wel een leuk affiche.![]()
Hoezo? Wij zijn echt wel sterker dan West Ham hoor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:58 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dan lig je er ook meteen uit.
Met of zonder spits?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:52 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Hoezo? Wij zijn echt wel sterker dan West Ham hoor.
Goed punt. Maar als we zonder goede spits lopen liggen we er toch wel snel uit, dan maar tegen een mooie club.quote:
Dat zeker. Jullie kunnen tenminste nog een mooie club loten...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:55 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Goed punt. Maar als we zonder goede spits lopen liggen we er toch wel snel uit, dan maar tegen een mooie club.
Dat waag ik te betwijfelen tegen de echte cupfightersquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:52 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Hoezo? Wij zijn echt wel sterker dan West Ham hoor.
Ruud Heusquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:59 schreef Kaap het volgende:
Zat filmpjes op youtube te bekijken en wou jullie deze oude gediende niet onthouden: http://www.youtube.com/watch?v=44CCO000e4Y
Wat zou Mike Obiku veel gele kaarten hebben ontvangen in deze tijd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:59 schreef Kaap het volgende:
Zat filmpjes op youtube te bekijken en wou jullie deze oude gediende niet onthouden: http://www.youtube.com/watch?v=44CCO000e4Y
Tevez was toch die gruwelijk lelijke errug nuttige hardwerkende speler? Lama komenquote:
Yup. Maar wat weinig spelers zijn er nog zoals hij, die altijd het doel zocht. Ja, Zlatan, maar die haalt dan weer niet al juichend zijn handpalmen open aan de hekkenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:17 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Wat zou Mike Obiku veel gele kaarten hebben ontvangen in deze tijd.![]()
Denk/hoop ik ook. Bij West Ham is, ondanks een leuk affiche, de kans te groot eruit te gaan. Naar het oosten is ook kut, dan liever Trabzonspor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:20 schreef Nellid het volgende:
Lijkt me sterk dat we West Ham loten, Zal Trabzonspor wel worden...
vliegen naar turkijequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:21 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Denk/hoop ik ook. Bij West Ham is, ondanks een leuk affiche, de kans te groot eruit te gaan. Naar het oosten is ook kut, dan liever Trabzonspor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |