En Davids, en Litmanen, en Poepon.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:41 schreef Canisfire het volgende:
En als we dan toch bezig zijn nemen we gelijk Seedorf er bij.
En Reiziger voetbalt die ook nog ?
Van Der Vaart, en hoe heet die griek die van vitesse over kwam.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:43 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
En Davids, en Litmanen, en Poepon.
Davids hebben we al. Alleen wij hebben een goede Davidsquote:
Ik welquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:42 schreef Tomasso het volgende:
Niemand bij Feyenoord zit op die idioot te wachten hoor.
...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik wel.
Nouja. Althans. Ik zou het niet erg vinden.
Bezoek je ook weleens wedstrijden in het stadion?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik wel.
Nouja. Althans. Ik zou het niet erg vinden.
niks bijzonders, behalve dat Fey interesse heeft [en dat ie totaal niet in de clubcultuur van Fey past]quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:52 schreef Ricky_ het volgende:
Wat heeft de snor gezegd over Kluivert?
jullie? Ik ben Spartaan, hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:01 schreef devv05 het volgende:
Denk dat niet alleen bij jullie de pleuris uitbreekt.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:59 schreef Droopie het volgende:
Als Kluivert komt moet iedere vrouwelijk feyenoord supporter bij een toevallige ontmoeting,
in de supermarkt ofzo, gelijk een aanklacht indien wegens sexuele intimidatie.
Na 50 aanklachten is ie zo pleite.
Maar kom op, als Koeman een beetje hersens heeft neemt ie Kluivert nooit ook al krijgen
we 9 miljoen toe.
En eigenlijk gaat het nog meer om de persoon kluivert dan het feit dat hij joods is, want Huntelaar of Perez mogen zo komen van me. Maar mensen als Sneijder, Heitinga, vd Vaart, Cruijf zijn te joods.
Tiendalli en Kluivert in 1 weekquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:00 schreef Paperclipjes het volgende:
Jeej huilies hier. Ik vertrouw meer op Bosz en Jansen dan op jullie. Wat hebben die andere meer laten zien dan Kluivert? Niets alleen minder. Heb er vertrouwen in als hij komt.
Idioot.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:00 schreef Paperclipjes het volgende:
Jeej huilies hier. Ik vertrouw meer op Bosz en Jansen dan op jullie. Wat hebben die andere meer laten zien dan Kluivert? Niets alleen minder. Heb er vertrouwen in als hij komt.
Precies die anderen hebben niet dat ajax imago.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:00 schreef Paperclipjes het volgende:
Huntelaar komt De Kuip niet in, optyfen met die jambek.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:59 schreef Droopie het volgende:
Als Kluivert komt moet iedere vrouwelijk feyenoord supporter bij een toevallige ontmoeting,
Maar kom op, als Koeman een beetje hersens heeft neemt ie Kluivert nooit ook al krijgen
we 9 miljoen toe.
En eigenlijk gaat het nog meer om de persoon kluivert dan het feit dat hij joods is, want Huntelaar of Perez mogen zo komen van me. Maar mensen als Sneijder, Heitinga, vd Vaart, Cruijf zijn te joods.
Als Kluivert naar Feyenoord gaat poep in in mijn broek van het lachen!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik zie Woerts en Bosz kluivert nog wel halen overigens
Zoveel zitten er nooit in 010quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:56 schreef Canisfire het volgende:
Als hij wel komt dan wordt het gewoon met 50duizend man de wedstrijden boycotten.
Gaat heen jood.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:34 schreef evert het volgende:
ach niet zo zielig allemaal. als feyenoord fan wacht ik maar op een ding: de beste spits die momenteel te halen is. en als kluivert de vorm ooit terugvindt die hem topscorerer aller tijden oranje heeft gemaakt vind ik het prima.
remember wim jansen, en was cruijff niet de personificatie van ajax die ook een succesvol jaar in de kuip gehad heeft?
Rancune jegens Ajax bij een cruijff toen en kluivert nu kan alleen maar in je voordeel werken.
quote:Carew Agent Slams Feyenoord Door 24/08/06
The personal manager for Lyon target man John Carew has insisted that his client has no interest in a move to Feyenoord.
While Lyon are top heavy, the De Kuip crew are still reeling from the losses of Salomon Kalou and Dirk Kuyt to the Premiership.
"John is happy in Lyon at the moment," assured Per Flod. "He loves France and is not looking for a transfer."
Feyenoord have also been rejected by Ajax’s Angelos Charisteas and Nikola Zigic of Red Star Belgrade.
nee hoor, ben gewoon feyenoord supporter maar niet zo kleinzielig qua reacties zoals teveel mensen hier.quote:
Feyenoord schrijf je niet met een hoofdletter, joden wel en dan wil je laten voorkomen dat je geen jood bent?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:42 schreef evert het volgende:
[..]
nee hoor, ben gewoon feyenoord supporter maar niet zo kleinzielig qua reacties zoals teveel mensen hier.
ik gebruik nooit hoofdletters. SORRYquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Feyenoord schrijf je niet met een hoofdletter, joden wel en dan wil je laten voorkomen dat je geen jood bent?
wel in Ajax, dus je bent een undercover-joodquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:48 schreef evert het volgende:
[..]
ik gebruik nooit hoofdletters. SORRY
Dan kun je de helft van Feyenoords achterban wel weg strepen, want voor het voetbal word je er toch geen fan vanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:50 schreef Paperclipjes het volgende:
"nietvoorfeyenoordmaartegenajaxendaarommaarvoorfeyenoord"-fans
Sukkeltjequote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:59 schreef Droopie het volgende:
we 9 miljoen toe.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:50 schreef Paperclipjes het volgende:
Laat een ding duidelijk zijn: Feyenoord supporter betekend voor Feyenoord zijn en niet tegen een willekeurige andere club.
Als Kluivert er voor zorgt dat er weer mooi voetbal en mooie resultaten rond Feyenoord komen dan heet ik hem welkom en zal ik hem bij elk doelpunt toejuichen (net als alle andere doelpuntenmakers)
Mocht het allemaal rond komen, en Kluivert belangrijke punten voor ons pakken dan kots ik op het gros van de "nietvoorfeyenoordmaartegenajaxendaarommaarvoorfeyenoord"-fans aanwezig in dit topic!![]()
Die van die mooie schwalbe bedoel je?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:45 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Van Der Vaart, en hoe heet die griek die van vitesse over kwam.
Wat een hele domme en kansloze opmerking is dit zeg. De tering.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan kun je de helft van Feyenoords achterban wel weg strepen, want voor het voetbal word je er toch geen fan van
Ik kots op jou antwoord dorpsgek.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:50 schreef Paperclipjes het volgende:
Laat een ding duidelijk zijn: Feyenoord supporter betekend voor Feyenoord zijn en niet tegen een willekeurige andere club.
Als Kluivert er voor zorgt dat er weer mooi voetbal en mooie resultaten rond Feyenoord komen dan heet ik hem welkom en zal ik hem bij elk doelpunt toejuichen (net als alle andere doelpuntenmakers)
Mocht het allemaal rond komen, en Kluivert belangrijke punten voor ons pakken dan kots ik op het gros van de "nietvoorfeyenoordmaartegenajaxendaarommaarvoorfeyenoord"-fans aanwezig in dit topic!![]()
Zondag, door P. Houtman:quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:13 schreef FrankyMcG het volgende:
Kluivert.....
Dit MOET gewoon zware bullshit zijn, ander zou je gewoon een über-Feyenoorder vervangen door een über-jood. Met mensen zoals Greene en Tiendalli heb ik weinig problemen, ook al hebben ze de jeugd in amsterdam doorlopen. Maar Kluivert is wel een jood eerste klas, GATVER! Als die gast komt krijg je een Intifada op Zuid, en ik ben sterk aan het denken of ik eerst Woerts ga neerknuppelen dan of de speler in kwestie.
Ik weiger dit te geloven, ga hier dus ook verder niet op in!
[on-topic]
Wanneer komt nu godverdomme het verlossende woord wie ze als spits hebben gehaald, het is zo verdomd rustig, maar dat kan ook juist positief zijn. Heb er nog steeds vertrouwen is dat ze met een VERSTANDIGE aankoop komen, of wellicht een huurspeler!
quote:**Feyenoord neemt komende zondag rond
de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo
afscheid van Dirk Kuijt.De voormalige
aanvoerder van de Rotterdamse ploeg
wordt speciaal ingevlogen om in De Kuip
zijn fans gedag te zeggen.
Een opvolger voor Kuijt en/of Kalou,die
naar Chelsea is gegaan,heeft Feyenoord
nog niet gevonden.De directie ontkende
donderdag dat Patrick Kluivert,die weg
moet bij Valencia,een van de kandidaten
is."Hij staat op geen enkel lijstje.Hij
is dus niet in beeld bij ons",zo liet
directeur Chris Woerts weten.
Denk 't wel..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:24 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
betekent dit nu ook dat daaaaan wel blijft?![]()
Ja, hij speelt nog ff 90 minuten meequote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Is er nog iets speciaals gepland voor het afscheid van Kuyt zondag?
Mooi, dan hebben we zondag tenminste wel 3 punten!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:33 schreef Tomasso het volgende:
Ja, hij speelt nog ff 90 minuten mee
Er zitten natuurlijk wel wat aannames bij, namelijk dat als Kluivert naar Feyenoord komt, hij z'n omhooggevallenheid behoorlijk heeft ingeboet (dat bedoel ik niet negatief naar Feyenoord toe, maar gewoon door de situatie van een neus in Rotjeknor). En de gedachte dat Kluivert in principe nog steeds een goede voetballer is. Als een van die twee niet blijkt, kots ik hem net zo makkelijk weer uit. Maar als het wel zo is, heeft Feyenoord een goede spits (dat vind ik op het moment dus belangrijker dan wie het is), èn een uitstekende deal. Kluivert voor een spotprikkie, seizoen 'gered' (dat wil zeggen, niet in het tweede rijtje terecht komen), en daarna voor veel het viervoudige weer doorverkopen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:51 schreef Sender_ het volgende:
Ik kan werkelijk waar niet begrijpen dat je het niet erg zou vinden als er zo'n omhoog gevallen
stink neus naar je club komt.
Niet in het 2e rijtje komen seizoen 'gered' noemenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Er zitten natuurlijk wel wat aannames bij, namelijk dat als Kluivert naar Feyenoord komt, hij z'n omhooggevallenheid behoorlijk heeft ingeboet (dat bedoel ik niet negatief naar Feyenoord toe, maar gewoon door de situatie van een neus in Rotjeknor). En de gedachte dat Kluivert in principe nog steeds een goede voetballer is. Als een van die twee niet blijkt, kots ik hem net zo makkelijk weer uit. Maar als het wel zo is, heeft Feyenoord een goede spits (dat vind ik op het moment dus belangrijker dan wie het is), èn een uitstekende deal. Kluivert voor een spotprikkie, seizoen 'gered' (dat wil zeggen, niet in het tweede rijtje terecht komen), en daarna voor veel het viervoudige weer doorverkopen.
Dat zal zwaar tegenvallen vrees ik. Je verliest niet zomaar met 3-0 in Groningen, en dan vooral de manier waarop...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:55 schreef Merkie het volgende:
Ondanks dat Feyenoord geen spits heeft is de selectie minstens 2x zo goed als die van Groningen, Heerenveen, Twente of Utrecht ofzo.
Ach, kom op. Feyenoord was net de belangrijkste speler kwijt en was zeg maar zo'n beetje het zwakste Feyenoord wat je kon verwachten terwijl Groningen op z'n sterkst was. 100% zeker weten dat Feyenoord de play-offs haalt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:58 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat zal zwaar tegenvallen vrees ik. Je verliest niet zomaar met 3-0 in Groningen, en dan vooral de manier waarop...
precies, zonder Kuyt en Kalou is Feyenoord gewoon een subtopper. Er moet gewoon nog een goede spits + middenvelder bij.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:58 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat zal zwaar tegenvallen vrees ik. Je verliest niet zomaar met 3-0 in Groningen, en dan vooral de manier waarop...
http://www.nu.nl/news/809(...)_op_Kluivert%27.htmlquote:'Feyenoord doet bod op Kluivert'
Uitgegeven: 24 augustus 2006 22:01
Laatst gewijzigd: 24 augustus 2006 22:02
AMSTERDAM - Feyenoord heeft bij Valencia een bod uitgebracht op Patrick Kluivert. Dat meldt NOS Studio Sport donderdag. De 30-jarige spits heeft nog een contract tot medio 2007 bij de Spaanse club, maar hij heeft van de clubleiding te horen gekregen dat hij mag vertrekken. Peter Bosz, technisch manager van Feyenoord, wilde niet reageren op het bericht.
Of Kluivert geïnteresseerd is in een overstap naar Rotterdam is ook niet bekend. Zijn zaakwaarnemer was donderdag niet bereikbaar.
Mede door blessureleed kwam de oud-Ajacied bij Valencia nauwelijks aan spelen toe. In totaal kwam hij in de Primera División tien keer in actie voor zijn club.
Nu.nlquote:'Feyenoord doet bod op Kluivert'
Uitgegeven: 24 augustus 2006 22:01
Laatst gewijzigd: 24 augustus 2006 22:02
AMSTERDAM - Feyenoord heeft bij Valencia een bod uitgebracht op Patrick Kluivert. Dat meldt NOS Studio Sport donderdag. De 30-jarige spits heeft nog een contract tot medio 2007 bij de Spaanse club, maar hij heeft van de clubleiding te horen gekregen dat hij mag vertrekken. Peter Bosz, technisch manager van Feyenoord, wilde niet reageren op het bericht.
Of Kluivert geïnteresseerd is in een overstap naar Rotterdam is ook niet bekend. Zijn zaakwaarnemer was donderdag niet bereikbaar.
Mede door blessureleed kwam de oud-Ajacied bij Valencia nauwelijks aan spelen toe. In totaal kwam hij in de Primera División tien keer in actie voor zijn club.
Dat is feyenoord aan zijn stand verplicht. Maar had was best een kleine puinhoop..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ach, kom op. Feyenoord was net de belangrijkste speler kwijt en was zeg maar zo'n beetje het zwakste Feyenoord wat je kon verwachten terwijl Groningen op z'n sterkst was. 100% zeker weten dat Feyenoord de play-offs haalt.
ik denk dat nu.nl gewoon Egbers heeft gequotedquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:09 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/809(...)_op_Kluivert%27.html
Dan toch maar weer liever Patrick Kluivert??quote:
En egbers baseert zich waarschijnlijk weer op de trollende poll op de site van VI. Kluivert komt toch niet. Zelfs al zouden de hoge heren hem een contract aanbieden, dan nog haalt ie het stadion niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:12 schreef gitaarsnaar het volgende:
ik denk dat nu.nl gewoon Egbers heeft gequoted![]()
Been(?) gebroken en al uitgeleend aan Marseillequote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:19 schreef Maikalo het volgende:
Kunnen ze in Liverpool niet een spits ophalen? Misschien dat Djibril Cisse zin heeft?![]()
Oh, even gemist danquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Been(?) gebroken en al uitgeleend aan Marseille
tropische verassing? nee dank jequote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:24 schreef Maikalo het volgende:
Loopt er in Brazilie misschien nog wat rond bij zo'n sattelietclub ofzoiets?
Ik kom dan nog steeds liever in het 2e rijtje als dat we hem halen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Er zitten natuurlijk wel wat aannames bij, namelijk dat als Kluivert naar Feyenoord komt, hij z'n omhooggevallenheid behoorlijk heeft ingeboet (dat bedoel ik niet negatief naar Feyenoord toe, maar gewoon door de situatie van een neus in Rotjeknor). En de gedachte dat Kluivert in principe nog steeds een goede voetballer is. Als een van die twee niet blijkt, kots ik hem net zo makkelijk weer uit. Maar als het wel zo is, heeft Feyenoord een goede spits (dat vind ik op het moment dus belangrijker dan wie het is), èn een uitstekende deal. Kluivert voor een spotprikkie, seizoen 'gered' (dat wil zeggen, niet in het tweede rijtje terecht komen), en daarna voor veel het viervoudige weer doorverkopen.
Nou dat iedereen kan je weg laten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:36 schreef Keijs het volgende:
Toen de ajacied aller ajacieden Johan Cruijf Feyenoord kampioen maakte, stond ook iedereen op de banken..
Dat komt wel goedquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:38 schreef Sender_ het volgende:
[..]
Ik kom dan nog steeds liever in het 2e rijtje als dat we hem halen.
toch is het zo: buiten de Rotterdammers zelf zijn het meestal de stoere gastjes die tegendraads willen zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat een hele domme en kansloze opmerking is dit zeg. De tering.
Idd, allemaal jaloeziequote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
toch is het zo: buiten de Rotterdammers zelf zijn het meestal de stoere gastjes die tegendraads willen zijn
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij moest zijn vliegtuig naar Rotterdam Airport nog halen denk ik.![]()
Nee, daarom moet ik mij troosten met dat zielig hoopje club van jullie.quote:
Wij misten anders nog 2 basis spelersquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ach, kom op. Feyenoord was net de belangrijkste speler kwijt en was zeg maar zo'n beetje het zwakste Feyenoord wat je kon verwachten terwijl Groningen op z'n sterkst was. 100% zeker weten dat Feyenoord de play-offs haalt.
Daar zijn andere topics voor:quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:53 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee, daarom moet ik mij troosten met dat zielig hoopje club van jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |